1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

سه مشکل رایج در یخچال فریزر های سامسونگ

شروع موضوع توسط hamid.asef ‏25/4/22 در انجمن بازارچه انجمن

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏25/4/22
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    تعمیرکار
    یخچال فریزر یکی از ارکان اصلی آشپزخانه است و به ما کمک می کند تا مواد غذایی را بدون اینکه خراب شوند برای روزهای زیادی در خانه نگهداری کنیم. بدون یخچال فریزر زندگی روزمره ما مختل می شود زیرا بدون یخچال فریزر نمی توانیم مواد غذایی را در خانه نگهداری کنیم و باید به اندازه نیاز خرید کنیم و زمان زیادی را بین فروشگاه و خانه در رفت و آمد باشیم.

    سامسونگ یکی از برند های قدیمی و مشهور است که در زمینه های مختلفی فعالیت می کند و در زمینه لوازم خانگی نیز توانسته به خوبی ظاهر شود. لوازم خانگی های سامسونگ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند اما هیچ دستگاهی از ایرادات در امان نیست و ممکن است در بهترین مدل یخچال فریزر های سامسونگ نیز پس از مدتی استفاده مشکلاتی پدید بیاید.

    مشکلاتی که در یخچال فریزر شما به وجود می آیند می توانند زندگی روزمره شما را مختل کنند. در ادامه برخی از مشکلات رایج در یخچال فریزر های سامسونگ را برای شما بازگو می کنم تا با دلیل به وجود آمدن مشکل و نحوه رفع آن آشنا شوید.

    نشت آب از یخچال فریزر

    این مشکل رایجترین و دردسر ساز ترین مشکل در یخچال فریزر های سامسونگ است. شاید با نشت آب از یخچال فریزر خود مواجه شوید و این مسئله شما را عصبانی کند؛ در اکثر موارد این مشکل به دلیل جمع شدن آب در زیر جا میوه ای یا ریخت مایعات داخل یخچال در کف یخچال است. همچنین این اتفاق می تواند به دلیل خرابی دیفراست، المنت یا ترموفیز و یا خرابی فیلتر آب و لوله های انتقال آب رخ دهد. برای رفع این مشکل اقداماتی مانند تعویض نوار دور درب و یا تعویض فیلتر آب می تواند مشکل را در اکثر موارد برطرف کند.

    گرم بودن یخچال

    سرد نشدن محفظه یخچال یکی دیگر از مشکلات رایج در بین افراد است. علت این مشکل می تواند موارد زیر باشد:

    خراب شدن فن کندانسر

    خرابی رله استارت

    خرابی ترموستات

    خراب شدن برد دستگاه

    نشت گاز یخچال

    برای رفع این مشکل بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید. اگر در مشهد زندگی می کنید با نمایندگی تعمیرات سامسونگ مشهد تماس بگیرید.

    برفک زدن یخچال

    این مشکل در مدل های قدیمی یخچال فریزر سامسونگ امری طبیعی است. اما در مدل های جدیدتر این ایراد به هیچ وجه نباید اتفاق بیفتد. دلیل ایجاد برفک در مدل های جدید یخچال فریزرهای سامسونگ در اکثر مواقع خرابی قطعه ی دیفراست آن می باشد و بهتر است توسط یک متخصص بررسی شود.

    منبع: سما سرویس