1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

تعمیرات موبایل و نمایندگی موبایل سامسونگ و شیائومی و آیفون

شروع موضوع توسط donyayetamir ‏13/4/22 در انجمن بازارچه انجمن

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏30/3/22
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    شروع به کار تعمیرات موبایل

    از تقاضاهای بسیار زیاد درخواست تعمیرات موبایل و استفاده همه افراد از این نوع ویجت می توان فهمید که کسب و کار در این زمینه از رونق بسیار خاصی برخوردار می باشد
    از این رو آموزش تعمیرات موبایل یک پیشنهاد بسیار ویژه برای افرادی است که به دنبال یک حرفه پر درآمد می باشند.

    در این روزها کمتر کسی را می بینید که مسیرش به مغازه و یا مراکز تعمیرات موبایل نیا فتاده باشد. که در میان آنان بسیاری اعلام نارضایتی می کنند. و این گویای این است که تعداد تعمیرکاران حرفه ای ما زیاد نیستند و نویدی است برای شما که اگر به تعمیرات موبایل علاقه مند هستید آن را به صورت کاملا حرفهای آموزش ببینید تا بتوانید مخاطبان بسیاری را کسب نمایید.

    از دسته مشاغلی که در دنیا جزو پردر آمدترین هاست تعمیرات موبایل می باشد




    با بالا رفتن هزینه خرید گوشی همه افراد تعمیر موبایل را بر تعویض آن ترجیح می دهند که هزینه کمتری را متحمل شوند. اما در این میان تنها شرطی که وجود دارد این است که موبایل خود را به دست یک تعمیر کار حرفه ای بسپارید تا بتواند به درستی آنرا عیب یابی نماید و تعمیر کند به این دلیل که بسیاری از تعمیر کاران به دلیل عدم دانش کافی دست به تعمیرات موبایل زده و خسارت های جبران ناپذیری را به برد آن ودیگر قسمت های گوشی وارد می نمایند.برای همین به شما عزیزان توصیه می کنیم تعمیرات گوشی خود را به متخصصین ما در مرکز دنیای تعمیر بسپارید.

    برای شروع به فعالیت در زمینه تعمیرات موبایل لازم است که دانش اولیه فنی خود را ارتقا دهیم و به موبایل و قطعات داخلی آن آشنایی کامل داشته باشیم.و به راحتی بتوانیم بر روی این قطعات اشراف کامل را داشته باشیم تا بتوانیم بردهای موبایل را تعمیر نماییم. و تمام ایراداتی که ممکن است پیش بیاید را به راحتی تعمیر و برطرف نماییم تا با مشخصات کامل فنی موبایل دانش اولیه ما تکمیل بشود قصد مرکز دنیای تعمیر در این مطلب روشهای تعمیرات موبایل و شروع به این کار را برای شما ارائه می دهد.

    [​IMG] [​IMG]

    آموزش سخت افزار موبایل

    نمی توان همیشه گفت هر مشکلی که برای گوشی پیش می آید سخت افزاری است
    چرا که با نرم افزار و فلش کردن تعمیرات موبایل را انجام داد. میزان جریان کشی برد موبایل نماینگر این می باشد که شاید اشکال سخت افزاری نیست.
    متاسفانه بسیاری از تعمیرکاران موبایل بدون اقدام ای که جریا نکشی موبایل را چک نمایند اقدام به باز کردن آن و شروع به تعویض قطعات و یا زدن برنامه روی گوشی می کنند که این روش بسیار کار اشتباهی در تعمیرات موبایل می باشد.
    در ابتدا باید به یاد داشته باشیم که در ابتدا با روش های صحیح و توصیه هایی که شرکت های تولید کننده برد دارند باید لوازم را باز و یا تعمیر نماییم.
    بعد از این که میزان جریان کشی را روی برد متوجه شدیم با فرمول این که زیر 0.3 جریان می کشد و یا بیشتر می رویم سراغ سخت افزار

    یادگیری الکترونیک موبایل

    برای شروع به یادگیری الکترونیک موبایل ابتدا باید قطعات روی برد موبایل را بشناسیم و این که اجزای تشکیل دهنده آن ها از چه قطعاتی می باشند و ازچه برند هایی می باشند و هرکدام از آن ها به تنهایی چه کاربردی را دارند برای یادگیری تعمیرات موبایل برد موبایل مانند دیگر برد های لوازم الکتریکی از قطعات است.
    از جمله قطعاتی که باید در مورد آن ها کاملا بدانیم خازن، دیود، ترانزیستور ،سلف و مسفد می باشد.
    عملکرد هریک از این قطعات به تنهایی بسیار مهم می باشد و تاثیرات زیادی در یادگیری تعمیرات موبایل دارد.
    مهم ترین این قطعات آی سی هایی هستند که بیشترین کار را روی برد انجام می دهند و همان طور که می دانیم این آی سی ها از تعداد زیادی ترانزیستور و قطعات تشکیل شده اند که بسیار ریز تر از آن ها با جای کمتری روی برد نصب شده اند.

    روند دریافت و تحویل موبایل بعد از تعمیر آن در مرکز دنیای تعمیر

    همکاران ما پس از تماس و تقاضای تعمیرات شما به صورت رایگان برای شما پیک می فرستد و گوشی شما را دریافت می کنند.
    و پس از انتقال آن به مرکز تعمیر کاران ما گوشی شما را عیب یابی کرده و پس از آن از طریق همکاران ما به شما اعلام هزینه خواهد شد.
    که در صورت پذیرفتن شما گوشی شما در سریع ترین زمان ممکن و با استفاده از به روز ترین روش ها تعمیر کرده و سپس دوباره از طریق پیک مرکز آن را برای شما ارسال خواهد کرد و هزینه را پیک دریافت می نماید.

    شما عزیزان می توانید برای تعمیر موبایل خود و درخواست تعمیر آن از طریق این لینک اقدام بفرمایید.