1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

یک سرقت عجیب و خواندنی جهت سفر به ترکیه

شروع موضوع توسط m naizar ‏8/4/22 در انجمن اخبار حوادث

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪

    تاریخ عضویت:
    ‏29/7/15
    ارسال ها:
    21,265
    تشکر شده:
    98,877
    امتیاز دستاورد:
    148
    جنسیت:
    مرد
    یک سرقت عجیب و خواندنی جهت سفر به ترکیه
    به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه «ایران»، او به ماموران گفت: «چند روز پیش با خانواده ام به مسافرت رفتیم، وقتی برگشتم با صحنه عجیبی مواجه شدم. تمام وسایل قیمتی خانه ام در شمال تهران سرقت شده بود. فرش نفیس، طلا و نقره جات همگی سرقت شده بود. ارزش اموالم در کل حدودا ٣میلیارد تومان بود.»

    با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد. آنها با بررسی دوربین مدار بسته، پسر جوانی را دیدند که با پوشش کامل مثل نقاب، ماسک و دستکش وارد خانه شده و دست به سرقت زده بود. با این حال، مالباخته قادر به شناسایی این پسر نشد و تحقیقات در این باره همچنان ادامه یافت.

    آشنایی در میهمانی

    در حالی که تجسس ها ادامه داشت، چند روز پیش دختر جوانی به پلیس مراجعه کرد و راز این سرقت میلیاردی را فاش کرد. او در این باره به پلیس گفت: «یک سال بود که با نوید آشنا شده بودم. ما عاشق هم بودیم و نوید می گفت که می خواهد با من ازدواج کند. من هم بی قرار این بودم که هرچه زودتر با هم ازدواج کنیم. ولی او مشکلات مالی زیادی داشت و درنهایت پیشنهاد داد که برای ازدواج باید سرقت کنیم تا پول جور شود. اول قبول نمی کردم، ولی آنقدر دوستش داشتم و نوید آنقدر چرب زبانی کرد که خام شدم و قبول کردم.»

    این دختر جوان ادامه داد: «با نوید به یک میهمانی رفتیم. در آنجا پیرمردی تاجر حضور داشت که خیلی ثروتمند بود. نوید همانجا گفت که باید با این پیرمرد طرح دوستی بریزم تا بتوانیم از خانه اش سرقت کنیم. همان شب با آن مرد سر صحبت را باز کردم و درنهایت با هم ارتباط دوستی برقرار کردیم. بعد از ارتباط دوستی رفت وآمد من به خانه آن مرد شروع شد. در همان رفت وآمدها بود که از روی دسته کلید خانه، ساختم و آن را به نوید دادم. تمام این نقشه ها را نوید کشیده بود و او بود که به من می گفت چه کار کنم. تا اینکه نوید به خانه آن پیرمرد رفت و سرقت کرد. من هم همراهش بودم، ولی سر کوچه ایستاده بودم تا نوید کارش را انجام بدهد و برگردد. وقتی برگشت کلی لوازم قیمتی همراهش بود. آن روز از هم جدا شدیم و قرار شد نوید آن وسایل را بفروشد و پول مراسم ازدواج مان را فراهم کنیم. ولی از آن روز دیگر او را ندیدم. اصلا پاسخگو نبود و در کل غیب شد.»

    بهای سنگین یک سرقت

    دختر جوان از کلنجار رفتن خود با بیماری روحی و روانی گفت: «تا مدت ها حالم بد بود. اما حال من وقتی بدتر شد که فهمیدم نوید به ترکیه رفته و با دختر مورد علاقه اش ازدواج کرده است. گویا همه چی نقشه بود برای اینکه بتواند از من سوءاستفاده کند تا با دختر مورد علاقه اش در ترکیه ازدواج کند. حالم خیلی بد بود و تا مدت ها پیش روانپزشک می رفتم. دستم به هیچ جا بند نبود. نمی توانستم شکایت کنم، چون پای خودم هم گیر بود. نوید هم که به ترکیه رفته بود و اگر شکایت می کردم، فقط خودم زندانی می شدم. تا اینکه فهمیدم نوید برای عید به تهران آمده و پیش خانواده اش است. به محض اینکه این موضوع را شنیدم تصمیم گرفتم پیش پلیس بیایم و راز این سرقت را فاش کنم. با اینکه خودم هم دستگیر می شوم، ولی دلم می خواهد که نوید هم مجازات شود.»

    اعتراف به جرم

    با این اعترافات، ماموران پلیس با مشخصات و اطلاعاتی که دختر جوان داد، سراغ نوید رفتند و او را دستگیر کردند. این پسر در حالی که به شدت شوکه شده بود، در اعترافاتش به پلیس گفت: «مدتی بود که دختر مورد علاقه ام به ترکیه رفته بود. من هم می خواستم هر طور شده به ترکیه بروم و با او ازدواج کنم. ولی هیچ پولی نداشتم. تا اینکه با نسترن آشنا شدم و تصمیم گرفتم به وسیله او دست به سرقت بزنم و به ترکیه بروم. اصلا فکرش را هم نمی کردم که نسترن همه چیز را به پلیس بگوید. چون پای خودش هم گیر بود. برای همین با خیال راحت به ترکیه رفتم و با دختر مورد علاقه ام ازدواج کردم، ولی وقتی به تهران آمدم دستگیر شدم.»

    با این اعترافات، بازپرس دستور بازداشت دختر و پسر جوان را صادر کرد و تحقیقات در این خصوص ادامه یافت.

    انتهای پیام
     
    asbesefid، traffic و M @ H @ K از این ارسال تشکر کرده اند.