1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

محصولات لوازم آرایشی تخصصی

شروع موضوع توسط ahmadbagheri ‏17/3/22 در انجمن محصولات اینترنتی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏4/10/21
    ارسال ها:
    11
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    خرید و سفارش محصولاتی از جمله لوازم آرایش (Cosmetics) یکی از جذاب ترین خریدها برای خانم هاست. لذت چند برابر شدن زیبایی ذاتی، رفع عیوب ناخواسته و داشتن چهره ای زیبا و بدون عیب لذتی است که هر دختر یا بانو در زندگی خود بارها و بارها آن را تجربه می کند و تا زمانی که این حس را تجربه می کند، لوازم آرایشی را با نشاط و شادابی خریداری می کند.
    تنها در خرید لازم هست به چند نکته توجه کنید تا خریدی صحیح داشته باشید و از نتیجه راضی باشید. به خصوص اگر تصمیم دارید لوازم آرایشی را به صورت آنلاین امتحان کنید!

    لوازم آرایشی به چند دسته کلی تقسیم می شوند:
    صورت
    چشم
    ابرو
    لب
    محصولات ناخن
    لوازم آرایشی
    ابزارآلات آرایشی
    تجهیزات جانبی

    - لوازم آرایش صورت Facial cosmetics: این دسته ها از اصول اولیه آرایش صورت زنانه و دخترانه هستند. لوازمی مانند کرم، پودر، رژگونه و ضدآفتاب ابزار اصلی آرایش هستند.
    - لوازم آرایشی چشم و ابرو Eye and eyebrow cosmetics: این دسته از لوازم آرایش از ریمل، خط چشم، ابرو و ژل ابرو تشکیل شده است که از حساس ترین لوازم آرایشی هستند. زیرا با اندامی بسیار حساس و حیاتی و البته چشم آسیب پذیر و همچنین اندام بسیار تاثیرگذار زیبایی صورت یعنی ابروها در ارتباط هستند.
    - لوازم آرایش لب Lip cosmetics: لوازم آرایش لب را جذاب ترین لوازم آرایشی می نامند. دلیلش کاملا مشخصه! رژ لب و رژ لب جامد و مایع جزء این دسته هستند که زیبایی لب های شما را دو چندان می کنند.
    - لوازم آرایشی ناخن Nail cosmetics: لوازم آرایشی ناخن مانند سوهان ناخن، لاک مات و براق و تقویت کننده ناخن تاثیر بسزایی در زیبایی و سلامت ناخن و دست شما دارند.
    - ست های آرایشی Cosmetic sets: ست های آرایشی در انواع مختلف مانند برس، ریمل، خط چشم و ... نیاز شما را برای رسیدن به نتیجه مطلوب برآورده می کند.

    لوازم جانبی: انواع لوازم آرایشی شامل جعبه زیبایی، شانه مژه، اپلیکاتور مژه، کاغذ کنترل چربی، برس کانتورینگ حرفه ای، جعبه لب برای جعبه زیبایی، برس ضروری، پد سیلیکونی، برس کرم، پد پاک کننده آرایش، کیت سایه، مژه، برس زاویه دار ، برس سکرت، موچین، مانیکور، کیف آرایشی، تیغ، دستکش سلولزی و کتان، سوهان ناخن و ده ها محصول دیگر از برندهای معتبر و با بهترین کیفیت را می توانید از سایت آرایشی پوست کالا تهیه کنید.
    برای خرید لوازم آرایش صورت، چشم، ابرو و لب باید به یک سری نکات توجه زیادی کرد. در اینجا چند نکته قابل بررسی است. پس با پوست کالا همراه باشید.

    ماندگاری لوازم آرایشی
    یکی از نکاتی که در هنگام خرید این محصولات باید به آن توجه کنید این است که مدت زمان قابل توجهی روی پوست باقی می مانند. مخصوصاً زمانی که به مهمانی دعوت شده اید یا جایی هستید که زمان کافی برای تجدید آرایش خود را ندارید.

    کیفیت
    شاید به جرأت بتوان گفت کمتر کسی است که به سلامتی و پوست خود اهمیتی نمی دهد. بنابراین خرید لوازم آرایشی با کیفیت بسیار مهم است. تماس مستقیم محصولات آرایشی و بهداشتی با پوست اهمیت کیفیت مواد اولیه مصرفی و همچنین میزان مواد شیمیایی موجود در این محصولات را دوچندان می کند.
    در نتیجه بهتر است از خرید برندهای متفرقه و لوازم آرایشی و بهداشتی که زمینه قوی ندارند و یا مواد به کار رفته در آن مناسب نیست خودداری کنید و حتما از جای مطمئن خرید کنید. به خصوص اگر قصد خرید اینترنتی لوازم آرایشی را دارید، از جایی خرید کنید که مطمئن باشید محصولی اورجینال و با کیفیت را به شما پیشنهاد می دهند.
     
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏7/4/22
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن