1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

تعمیر ماکروفر در محل

شروع موضوع توسط gelareh82 ‏16/3/22 در انجمن خانه و خانواده

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏16/3/22
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    چه زمان شما به یک تعمیرگاه ماکروفر در تهران نیاز دارید ؟
    نشانه های اشکاری در لوازم برقی شما دیده می شود که خبر از خرابی می دهد. کافی است آن هارا شناسایی کنید و به سرعت به تعمیر آن های بپردازید. اگر این نشانه هارا در ماکروفر خود مشاهده کردید از استفاده از آن دست بکشید و به سرعت به تعمیر آن بپردازد. ژاو سرویس ، تعمیرگاه ماکروفر در تهران آماده خدمت به شماست.

    1. ماکروفر روشن نمی شود : ممکن است ناشی از خرابی اتصالات خارجی یا داخلی دستگاه باشد. همچنین ممکن است به علت خرابی موتور باشد.
    2. ماکروفر در هنگام کار خاموش می شود: این مورد یک نشانه مهم است که خبر از خرابی وسیه برقی شما می دهد. در این صورت فورا به تعمیرگاه ماکروفر در تهران مراجعه کنید.
    3. غذا گرم نمی شود : یکی از مهم ترین کاربرد های ماکروفر ، گرم کردن غذا است. اگر ماکروفر غذا را گرم نمی کند یا برای گرم کردن آن زمان زیادی صرف می کند ، خبر از یک مشکل اساسی در ماکروفر شما می دهد.
    4. درب ماکروفر بسته نمی شود: امروزه ماکروفر ها به گونه ساخته می شوند که تا درب دستگاه به خوبی بسته نشود ، شروع به کار نمی کند. اگر درب ماکروفر شما به مشکل برخورده است به سرعت به تعمیر آن بپردازید. خرابی درب می تواند ناشی از رگلاژ نبودن یا خرابی قفل آن باشد که در تعمیرگاه ماکروفر ژاو در تهران به خوبی قابل تعمیر است .
    5. از دستگاه بوی ناخوشایندی بلند می شود : در صورتی که بوی همیشگی از دستگاه شما بلند نمی شود ، به سرعت از آن را از برق بکشید و از استفاده از آن جدا خودداری کنید.
    6. صفحه کلید ماکروفر کار نمی کند : این قسمت از دستگاه ، ساده ولی بسیار مهم است. در حقیقت شما با استفاده از این قسمت میتواند از لوازم خانگی خود استفاده کنید و اگر این قسمت به خوبی کار نکند عملا نمی توانید از آن استفاده کنید.
    مشکلات ماکروفر فقط مختص به موارد بالا نمی باشد ولی در هر صورت هر از گاهی ممکن است به تعمیرگاه ماکروفر در تهران نیاز پیدا کنید. در این صورت ما به شما ژاو سرویس را معرفی می کنیم . شما میتوانید از طریق ژاو سرویس به تعمیر انواع لوازم خانگی با بهترین قیمت بپردازید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏16/3/22