1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بهترین کاور گوشی سامسونگ در سال 2022

شروع موضوع توسط asgharlotfi ‏28/2/22 در انجمن محصولات اینترنتی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏26/2/22
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    بهترین قاب گوشی سامسونگ؟
    مدل و برند های زیادی وجود دارند که ادعای بهترین قاب و کاور گوشی سامسونگ تولید میکنند البته باید توجه داشته باشید به نسبت بودجه و کاربرد مدنظر و سلیقه خود می تواند قاب گوشی و موبایل مناسب خود را انتخاب کند. توجه کنید بری گوشی های رده بالای یا میان رده که قیمت بالایی دارند مانند گوشی سامسونگ a52s از کاور مناسب و استاندارد استفاده کنید. تعدادی زیاد از قاب و کاور های در بازار موجود میباشد که میتوانید یکی از قاب موبایل سامسونگ را انتخاب کنید مانند: قاب و کیف کلاسیک و چرم، قاب آینه ای، الماسی و هولوگرامی (براق)، قاب مگنتی یا قاب های فانتزی (دخترانه،‌ پسرانه،‌ ورزشی و …) و طرح دار ، قاب سیلیکونی، کاور شفاف ژله ای، گارد 360 درجه و ضدضربه و.. هر کدام از این کاور های مزایا و معایب خاص خود را دارند که با هم بررسی میکنیم .

    مزایای قاب سیلیکونی سامسونگ چیست؟
    قاب های سیلیکونی سامسونگ دارای رنگ بندی های متنوع و انعطاف پذیری دارد همچنین با شست شو در برندهای متفرقه باعث تغییر رنگ در قاب های فیک سیلیکونی سامسونگ میشود.قاب سیلیکونی سامسونگ در کنار مزایای فوق العاده ، قیمت مناسبی هم دارد .محافظت از گوشی در مقابل ضربه و خط و خش باعث شده تا کاور سیلیکونی سامسونگ خواهان زیادی داشته باشد و جز انواع پرفروش قاب گوشی سامسونگ باشد.

    آیا قاب گوشی فانتزی سامسونگ ، ضدضربه هم می باشد؟
    بیشتر قاب فانتزی گوشی سامسونگ ظاهر خاص و زیبایی دارند که گوشی شما را زیباتر میکند.قاب دخترانه گوشی سامسونگ یا قاب گوشی پسرانه یا هر کاور و قاب گوشی فانتری سامسونگ ، بیشتر مواقع تنها در مقابل خط و خش از گوشی شما محافظت میکنند و در برابر ضربات سنگین محافظت چندانی ندارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که در گوشی شما زیاد پرت میشود بهتر است از گاردهای ضدضربه یا قاب و کاور سلیکونی استفاده کنید. در غیر اینصورت قاب های فانتزی یا قاب های عروسکی همیشه یکی از جذاب ترین انتخاب برای خرید قاب گوشی خواهد بود طرح های فانتزی دخترانه، پسرانه، عروسکی یا طرح های سینمایی و فوتبالی در کنار رنگ بندی شاد قاب های طرح دار فانتزی به خوبی حس شوخ طبعی یا خاص بودن شما رو منتقل خواهد کرد!
    برای محافظت از گوشی در ضربه های شدید چکار کنم؟
    برای محافظت گوشی در برابر ضربات بهتر است از قاب ضد ضربه 360 درجه (سه تکه) استفاده کنیم چرا که در برابر پرت شدن یا افتادن گوشی و برای جلوگیری از آسیب جدی ، این قاب و کاور 360 درجه بصورت کامل از موبایل شما در برابر ضربات یا خط و خش حفاظت میکند توجه داشته باشيد كه اكثر قاب هاي ضد ضربه جنس سخت و وزن و ضخامت بيشتري هم دارند.
    خرید قاب و کاور گوشی سامسونگ ساده ، شفاف و فانتزی 2022