1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

معرفی رستوران ها و تالارهای هتل پارسیان آزادی تهران

شروع موضوع توسط bboomm2424 ‏6/2/22 در انجمن ایران

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏15/1/19
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    امکانات هتل پارسیان آزادی تهران
    هتل آزادی تهران یکی از مرغوب‌ترین و لاکچری‌ترین هتل‌های ایران است که هر ساله مهمانان زیادی در آن اقامت می‌گزینند.

    هتل پارسیان آزادی یا هتل آزادی تهران امکانات رفاهی کاملی را برای مهمانان ایرانی و خارجی خود مهیا کرده که در این صفحه بخش کوچکی از این امکانات را به صورت تیتروار بررسی خواهیم کرد.



    [​IMG]



    سالن ها و تالار های هتل پارسیان آزادی تهران


    1. سالن پانیذ
    [​IMG]



    سالن پانیذ برای مهمانان VIP و خاص هتل طراحی شده و حدود 120 نفر مهمان را در خود جای می‌دهد. این سالن در طبقات بالای هتل قرار دارد و منظره‌ای زیبا از شهر تهران را به مهمانان هدیه می‌کند. سالن VIP پانیذ یکی از لوکس‌ترین سالن‌های هتل است که از میهمانی‌های وزرا تا تیم‌های ملی و جشن‌های کم‌نظیر را پذیرا بوده و از منظره‌ای فوق‌العاده با دکوری بی‌نظیر چشم هر مهمانی را خیره می‌کند. این سالن که مستطیل است اما گرد به نظر می‌رسد، در دو سو دارای بالهایی است که به فضای دوار وسط پیوند می‌خورد. این سالن که 267 مترمربع مساحت دارد، در جشن‌های عروسی به سالن پذیرایی از بانوان اختصاص می‌یابد. مساحت سالن: 267 متر مربع. ارتفاع: 3.3 متر. مناسب برای: ضیافت‌ها/ جلسات B2B/ صبحانه کاری/ سمینارهای غیر رسمی. ظرفیت سالن در چیدمان ضیافتی تا 120 نفر، و در چیدمان مستطیل 35 نفر است. سیستم صوتی و تصویری: جهت استفاده از خدمات صوت و تصویر، می‌توان این خدمات را از پیمانکار صوت و تصویر هتل اجاره نمود.



    2. سالن زمرد
    این سالن به عنوان یک سالن بزرگ برای جلسات قابل استفاده بوده و به صورت ال فرم چیدمان می‌گردد. از طرفی در سالن پنل‌های جدا کننده تعبیه شده تا بتوان از سالن به عنوان سالن عقد استفاده کرد. در این حالت سالن به دو فضای کوچک‌تر تقسیم می‌گردد. مساحت سالن: 142 مترمربع. ارتفاع: 3.15 متر. مناسب برای: سمینار/ همایش/ ورکشاپ/ ضیافت/ سالن عقد/ نمایشگاه. ظرفیت با چیدمان ضیافتی تا 80 نفر، و با چیدمان مستطیل و میز U تا 30 نفر و در حالت چیدمان سینمایی تا 50 نفر می‌باشد

    اگر قصد برگزاری جلسات شرکت و ضیافت‌هایی خاص و خانوادگی و یا برگزاری مراسم عقد را دارید، سالن زمرد با فضایی گرم و فاخر، سالنی مناسب برای پذیرایی از مهمانان گران‌قدر شما است.



    3. سالن‌های الماس و برلیان


    بهترین پیشنهاد برای جلسات رسمی و کنفرانس‌های خبری و دوره‌های آموزشی این دو سالن است. سالن‌هایی که شاهد برگزاری گفتگوهای رسمی دیپلماتیک و جلسات مهمی بوده‌اند. مساحت سالن: 145 مترمربع. ارتفاع: 3 متر. مناسب برای: سمینار/رونمایی محصول/ همایش/ ورکشاپ/ ضیافت‌های کوچک. ظرفیت سالن: چیدمان سینمایی تا 100نفر، چیدمان کلاسی تا 70 نفر و چیدمان ضیافتی تا 80 نفر می‌باشد



    4. سالن زرین
    هندسه‌ای از تقارن و زیبایی با سقفی بلند که اجلاس‌های رسمی بین‌المللی و ضیافت‌هایی شکوهمند به خود دیده است. سالن اصلی هتل که با چیدمان‌های گوناگون از صد تا پانصد میهمان گنجایش دارد. این سالن چیدمان‌های بسیاری به خود دیده و از چیدمان اجلاس بین‌المللی، تا کنفرانس‌های معظم، یا میهمانی‌های کوکتل در روزهای ملی را تجربه کرده است. سالن دارای بخش رختکن بوده و دو جفت ورودی و خروجی مجزا داشته و به سرویس‌های بهداشتی مختص خود مجهز است. مساحت سالن: 635 مترمربع. ارتفاع: 3.95 متر. مناسب برای: کنگره/ سمینار/ همایش/ ورکشاپ/ ضیافت. ظرفیت سالن: چیدمان سینمایی تا 600 نفر، چیدمان ضیافتی تا 400 نفر، چیدمان کلاسی تا 350نفر می‌باشد.



    رستوران های هتل آزادی تهران


    1.رستوران پارسه
    غذاهای لوکس و لاکچری با کیفیت در سالن و رستوران های هتل آزادی سرو شده و با توجه به آنکه رستوران در طبقات فوقانی هتل واقع است دید خوبی به تهران دارد و منظره و ویو اطراف واقعاً دیدنی است. رستوران پارسه را می‌توان برای ضیافت خانوادگی، صبحانه کاری، جلسات تجاری غیر رسمی، ضیافت نامزدی و... رزرو نمود. گنجایش سالن در صورت چیدمان ضیافتی تا 120 نفر است.



    2. کافی هاوس آسمان
    وجه تسمیه سالن مربوط به سقف شیشه‌ای و امکان لذت بردن از منظره آسمان تهران است. گلهای تزئینی زیبا در اطراف سالن قرار داده شده و نشیمن‌های سالن، ساختاری چوبی با روکش مبلی بنفش رنگ دارند که همگی به زیبایی کافی هاوس را آراسته اند. این سالن می‌تواند مکانی دلپذیر برای صرف نوشیدنی و صحبت باشد.



    امکانات تفریحی هتل آزادی تهران


    1. مرکز خرید
    مرکز خرید هتل که در مجاورت لابی هتل قراردارد، با فروشگاه‌های مختلف و متنوع. شما می‌توانید تمامی کالاهای مورد نیاز خود را از این فروشگاه تهیه نمایید. در این مرکز خرید انواع گیفت شاپ تا جواهرات، محصولاتی فاخر با بهترین کیفیت ارائه می‌شود. بخش گیفت شاپ: فروش انواع سوغات و صنایع دستی ایران، سوپر مارکت، آجیل و خشکبار و فروش سیمکارت. بخش طلا و جواهر: گالری طلا و جواهر سم رضی.



    2. بیزینس سنتر
    میهمانان هتل می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات اینترنت و گرفتن پرینت، کپی و دیگر خدمات از بیزینس سنتر هتل استفاده کنند. این قسمت به رایانه‌های متعدد و پرینترهای رنگی و دیگر امکانات خدماتی در این حوزه مجهز شده است. خدمات: کامپیوتر و اینترنت پر سرعت، پرینتر، فکس، اسکنر، فتوکپی، ارائه خدمات اداری و فروش اینترنت حجمی. ساعات کاری: 7 صبح تا 20، واقع در طبقه M.



    3. کلوپ ورزش
    [​IMG]



    دستگاه‌هایی بسیار با کیفیت و چند منظوره فضای سالن بدنسازی را پر کرده‌اند و معمولاً میهمانان با یکی از آنان در حال ورزش کردن هستند. دستگاه‌هایی که به زبان دیجیتال و علم تمام اطلاعات لازم را به ورزشکار ارائه می‌کنند. مرکز ماساژ: بخش ماساژ با سه اتاق ماساژ با امکانات و سرویس‌های بهداشتی مجزا بیش از ده نوع ماساژ را زیر نظر ماساژورهای مجرب تیم‌های ملی ارائه می‌دهد. توجه: تنها افراد بالای 15 سال مجاز به استفاده از کلوپ ورزشی هتل می‌باشند. امکانات: استخر، سونا بخار، سونای خشک، جکوزی، مرکز ماساژ، حوضچه آب سرد، حمام سنتی، باشگاه ورزشی، سانس آقایان از ساعت 15 تا 22 می‌باشد.



    دیگر امکانات اختصاصی هتل آزادی


    لانژ اختصاصی
    لانژ اختصاصی در طبقه 23 هتل نمونه‌ی یک فضای بی نظیر برای جلسات VIP، دور از لابی و رفت و آمدهاست. مساحت سالن: 75 مترمربع، ارتفاع: 2.8 متر. مناسب برای: جلسات کوچک وتجاری. ظرفیت سالن: چیدمان میز U: پانزده نفر، چیدمان سینمایی: 30 نفر.



    اتاق استاندارد
    [​IMG]



    اتاق‌ استاندارد، شامل تخت (دو تخت یک نفره یا یک تخت دونفره King Size)، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به وان است که تهران یا کوهستان البرز را قاب می‌گیرد. مساحت 27 متر. اینترنت نامحدود وایرلس و کابلی 4MBPSرایگان، بوفه صبحانه رایگان، کلوپ ورزشی رایگان، واقع در طبقات 3 تا 24، چشم‌انداز شهر تهران یا کوهستان البرز. امکانات اتاق استاندارد شامل: اتاق خواب، سرویس بهداشتی، تلویزیون هوشمند (Iptv 42 inches)، کمد دیواری، تلفن، سیستم تهویه، یخچال مینی بار، چای ساز، میز کار، میز عسلی، آباژور، جا کفشی، مهر، سجاده، قرآن، سیستم اطفای حریق، پنجره‌های دو جداره، صندوق امانات و سیستم انتقال پخش صوت تلویزیون در سرویس بهداشتی، مینی بار. امکانات سرویس بهداشتی شامل: یک سرویس بهداشتی فرنگی، حوله دست، حوله تن پوش، شامپو، مسواک، خمیر دندان، سشوار. این اتاق‌ها برای 1 تا 3 نفر مناسب است.

    کانسیرج
    کانسیژ در هتل به عنوان رابط میان هتل و میهمان برای ارائه خدمات در هتل و یا بیرون از هتل است. این بخش به نحوی ‏وظایفی پیشرفته‌تر از همکاران میز پذیرش دارد و به سوالات مهمانان درباره خدماتی که داخل‌ هتل برای آنها در نظر گرفته شده ‏است و یا حتی اطلاعاتی‌ درباره شهر و یا جاذبه ‌های دیدنی‌ اطراف پاسخ می‌‌دهد‎.‎ خدمات: هماهنگی و ثبت نام تورهای شهری. محل در هتل: واقع در لابی،

    شرح خدمات کانسیژ

    شرح کامل خدمات ارائه شده در داخل هتل، معرفی جاذبه‌های خارج از هتل، ارائه اطلاعات در رابطه با پروازها و همچنین امکان رزرو آن در صورت نیاز، ارائه اطلاعات در رابطه با برنامه‌های فرهنگی همچون تئاتر، کنسرت و... و همچنین رزرو بلیط برای میهمانان و ارائه اطلاعات و خدمات به میهمانان در رابطه با رفع نیازمندی‌های آنان جهت استفاده از خدمات داخلی هتل و یا خارج از هتل، برنامه‌ریزی و اجرای سرویس‌های خاص همانند خدمات VIP مورد درخواست میهمان به عهده این بخش است.



    خشک‌شویی و خانه داری
    بخش خشک‌شویی هتل آزادی از بخش‌هایی است که مهمانان بدون آنکه نحوه انجام خدمات آن را مشاهده کنند همواره کیفیت بالای خدمات آن را تحسین خواهند کرد.



    پارکینگ
    هتل آزادی دارای پارکینگ اختصاصی طبقاتی و پارکینگ اختصاصی روباز است و روی هم رفته گنجایش پارکینگ هتل آزادی 400 خودرو است. زمان فعالیت: تمام وقت. هزینه استفاده: رایگان.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏6/2/22