1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

کاربرد یخچال های ایستاده در ابعاد و اندازه های مختلف

شروع موضوع توسط sahardp1379 ‏26/1/22 در انجمن محصولات اینترنتی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏26/1/22
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    یخچال قصابی صنایع برودتی کولست
    یخچال قصابی باعمکردی متفاوت با سایر یخچال های صنعتی یکی از تولیدات صنایع برودتی کولست می باشد این یخچال در دو نوع تولید می شود یکی از مدل های آن مجهز به آویز بوده برای آویزان کردن لاشه گوشت و نوع دیگر این یخچال های به صورت سه درب و دارای طبقات مستحکم می باشند که اغلب به عنوان یخچال پروتئینی و یا یخچال لبنیاتی نیز مورد استفاده قرار میگرد . ویترین قصابی کولست مجهز به نورپردازی ال ای دی، ترموستات دیجیتال برای کنترل دما یخچال قصابی، عایق بندی فوم پلی یورتان و از همه مهم تر سیستم نوفراست می باشد . ابعاد این یخچال به صورت استاندارد بوده ولی شما می توانید ابعاد مورد نظر خود سفارش داده و همچنین در صورت تمایل می توانید این یخچال را به صورت بنماری دار سفارش دهید .

    یخچال ایستاده صنعتی
    این یخچال های صنعتی ایستاده که به با نام یخچال ویترین و ویترین مغازه بکار می رود که دارای انواع مختلفی بوده و برای هر شغل و فروشگاهی که با مواد غذایی سرو کار دارد طراحی و تولید شده است . که دارای تعداد درب متغیر بوده و هر کدام دارای کارایی متفاوتی می باشد . این یخچال صنعتی نیز مانند سایر یخچال ها دارای همان مشخصات فنی بوده ازجمله بدنه ی استیل، عایق بندی فوم پلی یورتان، پایه ها چرخدار، دربی شیشه ای از جنس سکوریت و نشکن، موتور و کمپرسوری خارجی و... می باشد . این یخچال ها دارای تعداد درب های متغیری بوده از جمله یخچال ایستاده تک درب، یخچال ایستاده دو درب، یخچال ایستاده سه درب، یخچال ایستاده شش درب
    یخچال فروشگاهی ایستاده تماما دارای عایق بندی به صورت ترزیق فوم حرارتی پلی پورتان در حد فاصل وان دستگاه و بدنه ی دستگاه می باشد که از هدر رفتن انرژی و برودت جلوگیری می کند .

    • این یخچال ویترینی دارای دو جنس بدنه ی استیل و یا گالوانیزه با رنگ کوره ای می باشد . که از زنگ زدگی و پوسیدگی محصول جلوگیری کرده و بسیار مقاوم در برابر خوردگی می باشد
    • تمامی این محصولات دارای پایه هایی به حالت چرخدار بوده که باعث میشود تا جابجایی و حمل و نقل ان به آسانی انجام شود و باعث سهولت در جابه جایی محصول میشود .
    • تمامی این یخچال ها دارای دربی شیشه ای بوده که جنس آنها از جنس شیشه های سکوریت نشکن می باشد و بسیار مقاوم می باشد در برابر ضربه می باشد و همچنین از ورود آلودگی بخه داخل یخچال جولوگیری می کند
    • روشنایی ال ای دی در تمامی این یخچال تعبیه شده است که باعث میشود نه تنها باعث می شود تا جلوه ویژه ای به دستگاه دهد و همچنین باعث زیبا دیده شدن و روشنایی داخل دستگاه می شود .
    • موتور و کمپرسور این یخچال ها با یک دیگر متفاوت بوده اما همه ی آنها از برند های معتبر و معروف بوده که دارای راندمان و قدرت بسیار بالایی می باشد .
    • این محصول دارای دربی به دو صورت می باشد . درب این محصولات یا به صورت کشویی بوده یا به صورت لولایی می باشد .

    برترین تولید کنندگان یخچال ایستاده

    منبع :
    راهنمای خرید یخچال ایستاده در ابعاد و اندازه های مختلف
     
  2. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏26/1/22
    ارسال ها:
    25
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    یخچال قنادی
    [​IMG]
    یکی از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات برای قنادی ها و شیرینی فروشی ها یخچال و ویترین قنادی که به آن یخچال برای شیرینی فروشی یا یخچال کیک و شیرینی نیز گفته می شود،می باشد. این یخچال ها به منظور نگهداری انواع کیک و شیرینی به کار می روند.یکی از مهم ترین خصوصیات یخچال های قنادی بدنه این دستگاه می باشد که با تزریق فوم پلی یورتان عایق شده است. این مزیت موجب تثبیت دما شده و از کهنه و خشک شدن محصولات جلوگیری می کند.

    یخچال صنعتی قنادی در رنگ بندی مختلف و با ورق های مختلف از جمله بدنه گالوانیزه و استیل ساخته و تولید می شوند.ابعاد این یخچال ها متغیر و طبق سفارش مشتری می باشد و مشتریان می توانند ابعاد و متراژ مورد نظر خود را سفارش دهند.
    انواع یخچال قنادی
    • یخچال قنادی 1/5 و 2 متری
    • ویترین قنادی 1/5 و 2 متری
    • یخچال قنادی ایستاده
    • پیشخوان قنادی
    شوکیک قنادی
    این نوع یخچال ها به دلیل کوچک بودن ابعاد به یخچال قنادی کوچک یا شو کیک معروف هستند که برای نگهداری کیک و یا نان های فانتزی مورد استفاده قرار میگیرند به انها میز پیشخوان قنادی نیز گفته می شود.
    ویترین قنادی
    ویترین قنادی برای نگهداری شیرینی خشک و نان در فروشگاه های نان فانتزی، نانوایی و قنادی ها مورد استفاده قرار می گیردو تفاوت آن با یخچال قنادی در نداشتن موتور می باشد.این یخچال ها باعت نمایش بهتر محصولات و توجه و سهولت دید مشتریان می شود.از مزایای ویترین قنادی این است که؛ به دلیل نداشتن موتور تمام بدنه دستگاه تا پایین شیشه خورده و به راحتی محصولات داخل آن نمایش داده می شود.. این ویترین ها قابلیت ست شدن با یخچال قنادی را دارند و ابعاد ان میتواند با توجه به متراژ فروشگاه شما و با توجه به خواست و سفارش مشتری تهیه شود.

    خصوصیات یخچال قنادی

    این یخچال های قنادی مکعبی با توجه به سفارش مشتری در دو نوع بدنه گالوانیزه و استیل در رنگ های مختلف و همچنین چوب طراحی و تولید می شوند.

    یخچال ویترینی ایستاده قنادی به منظور سالم نگهداشتن انواع نان و شیرینی به کار می رود از این رو علاوه بر ظاهری که دارند باید بازده بالایی نیز داشته باشند تا بتوانند محصولات را سالم و تازه نگه دارند و با ظاهر جذابی که دارند دکوراسیون قنادی را جذاب تر کنند.بنابراین انتخاب جنس و رنگ بدنه یخچال شیرینی فروشی بسیار مهم است.

    قیمت یخچال کیک و شیریننی نیز با توجه به جنس بدنه و متراژ یخچال تعیین می شود.

    علاوه بر این مشتریان می توانند متراژ و ابعاد دلخواه خود را سفارش دهند و ابعاد یخچال ویترینی قنادی متغیر است و در انواع مختلف یک متر، یک و نیم متر، و دو متر با ارتفاع یک و نیم متر و عمق استاندارد 70 سانتی متر طراحی و تولید می شوند.از دیگر ویژگی های یخچال قنادی:

    • ظاهری ساده
    • تمام شیشه
    • طبقات شیشه یا استیل
    • پایه های چرخدار
    منبع:
    یخچال قنادی (مکعبی و ویترینی) - قیمت، خرید، مشخصات فنی و تصاویر
     
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏26/1/22
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    این یخچال ایستاده در اماکن تجاری بسیار پر کاربرد می باشد، درفروشگاه های مختلفی از جمله، سوپر مارکت، هایپر مارکت، لبنیاتی، فست فودی و رستوران ها و همینطور فروشگاه های زنجیراه ای کاربرد ی بوده و برای نگهداری از انواع نوشیدنی، سبزیجات و صیفی جات، خوراکی، نوشابه، آب معدنی و دلستر مورد استفاده قرار می گیرد.این دستگاه انواع مختلفی دارد که در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.

    [​IMG]

    یخچال ایستاده تک درب
    یخچال ایستاده تک درب که بیشتر به نام یخچال نوشابه یا یخچال نوشیدنی شناخته می شود و این یخچال ایستاده مغازه ای از شیشه های دوجداره ساخته شده که بسیار در مقابل شکستگی و ضربه مقاوم هستند وبه دلیل داشتن نورپردازی LED تمامی اجناس داخل یخچال سوپرمارکتی به خوبی قابل رویت و نمایش می باشد لازم به ذکر است که یخچال ویترینی با جنس بدنه ی استیل ضد زنگ تولید شده و قابلیت درج لوگو به صورت CNC را با توجه به سفارش مشتری است. برای راحتی و سهولت جابه جایی از چرخ هایی بسیارمستحکم در پایین دستگاه تعبیه شده است و برای جلوگیری از اتلاف از دما عایق بندی فوم در ساخت آن بکار رفته استانواع یخچال ایستاده تک درب براساس ابعاد:

    • یخچال ایستاده تک درب 60 سانتی: این یخچال که با دارای ابعاد کوچکی است برای سوپر مارکت و مغازه های کوچک بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد البته با داشتن ابعاد کمی که دارد توانایی جا دادن انواع نوشیدنی و خوراکی را دارد.
    • یخچال ایستاده تک درب 70 سانتی: این یخچال با داشتن قدرت کمپرسور 1.4 اسب بسیار پرقدرت و در عین حال کم مصرف بهترین گزینه برای سوپر مارکت شما با داشتن عایق بندی فوم پلی یورتان می باشد.
    • یخچال ایستاده تک درب 80 سانتی: یخچال صنعتی هشتاد سانتی دارای ویژگی هایی از قبیل جنس بدنه ی گالوانیزه، عایق بندی فوم، با امکان درج لوگوی CNC به نام تجاری و یا فروشگاه شما برای انواع فروشگاه مناسب می باشد.
    یخچال ایستاده دو درب
    یخچال ایستاده دو درب به دلیل انکه در در انواع و طرح های مختلف تولید می شود در بسیاری از فروشگاهی های مواد غذایی بکار برده می شود از جمله قصابی ها، قنادی ها، لبنیاتی ها، پروتئینی ها، سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و...یخچال ایستاده مغازه در ابعاد مختلف 60 سانتی، 70 سانتی، 90 سانتی، 115 سانتی، 120 سانتی، 150 سانتی تولید می شود.جنس بدنه ی این یخچال دو درب یا از جنس گالانیزه بوده و یا از نوع استیل مرغوب می باشد که نسبت به رطوبت مقاوم می باشد .این دستگاه دارای قابلیت نصب استیکر یا برچسب را دارد بوده و در دو نوع تاجدار و بدون تاج قابل تولید و سفارش می باشد. از مزیت ها و ویژگی های این یخچال صنعتی ایستاده، عایق بندی حرارتی از نوع عایق بندی تزریقی فوم پلی یورتان می باشد که مانع از هدر رفتن سرمای داخل یخچال می شود و دارای بودن سیستم نوفراست که مانع از برفک زدن دستگاه می شود و طبقاتی مقاوم و قابل جابجایی همچنین این یخچال فروشگاهی دو درب دارای دربی از جنس شیشه مقاوم سکوریت بوده و به صورت مگنتی می باشد و بسیار مقاوم در برابر ضربه بوده و نشکن است .

    یخچال ایستاده سه درب
    یخچال ایستاده سه درب اغلب دارای در ابعاد استاندارد دو متر تولید می شود و عموما گزینه بسیار خوبی برای استفاده در رستوران ها، هایپر مارکت ها، سوپر مارکت ها، لبنیاتی و فروشگاه های بزرگ می باشد . این یخچال در دو نوع یک طرف نما و دو طرف نما این دستگاه مجهز به دو نوع سیستم سرمایشی بوده از جمله رادیات و نوفراست می باشد. جنس بدنه ی این یخچال فروشگاهی به دو صورت گالوانیزه و استیل قابل تولید می باشد و دارای عایق بندی تزریقی فوم پلی یورتان می باشد که این موضوع مانع از هیچگونه اتلاف دما از طریق بدنه ی یخچال می باشد. قدرت موتور این یخچال نسبت به سایر یخچال های ایستاده بیشتر بوده و دارای قدرت ¾ اسب بخار می باشد.همچنین شیشه ی به کار رفته شده در این یخچال های ایستاده صنعتی سه درب از جنس شیشه بوده از بهترین برند ( سکوریت نشکن) می باشد . و بسیار مقاوم در برابر ضربه می باشد.

    یخچال کبابی
    یخچال کبابی از تجهیزات مهم و پرکاربرد برای نگهداری مواد غذایی و حفظ کیفیت گوشت در آشپزخانه های صنعتی مانند رستوران ها، هتل ها و کبابی ها، فروشگاه های عرضه ی مواد غذایی محسوب می شوند. این نوع از یخچال های ویترینی در دو مدل 4 درب و 6 درب به صورت یک طرف نما و دو طرف نما تولید و طراحی می شوند. جنس بدنه استیل و نوع عایق بندی این گونه از یخچال مغازه از نوع تزریقی فوم پلی یورتان و طرح های متنوع می باشد. کمپرسور به کار گرفته شده، در این یخچال دارای ظرفیت 4/3 اسب بخار و سیستم دیفراست که برای جلوگیری از برفک زدن مورد استفاده قرار می گیرد.

    یخچال قصابی
    [​IMG]

    یخچال های قصابی به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات فروشگاه های قصابی و سوپر گوشت ها می باشد. در طراحی یخچال های گوشت از بهترین مواد اولیه و متریال های اولیه و بالاترین قدرت کمپرسور طراحی و تولید می شوند. باید کمپرسور یخچال به گونه ای باشد، که بتواند در کوتاه ترین زمان دمای گوشت را پایین بیاورد، و دما را ثابت نگه دارد، تا از فاسد شدن گوشت جلوگیری کنید. یخچال قصابی در مدل های مختلف به صورت لاشه آویز و انبار داری تولید می شود. از نوع انبار داری این یخچال ویترینی گوشت برای نگه داری حجم زیاد گوشت، از یخچال لاشه آویز برای نگه داری تکه های بزرگ و کامل گوشت استفاده می شود. جنس بدنه این محصول از جنس تمام استیل نگیر ضدزنگ و ضد خش، شیشه سکورت نشکن و طبقات استیل و یا شیشه ای قابلیت نصب لوگو به صورت CNC را نیز دارند. نوع دیگری یخچال گوشت، یخچال جزیره قصابی و دیگری یخچال ایستاده دو متری و یک نیم متری می باشد، که به 3 درب و 6 درب قابل ساخت و تولید می باشد.
    خرید یخچال ایستاده صنایع برودتی ونوس
    [​IMG]
    صنایع برودتی ونوس تولید کننده ی در یخچال ایستاده (تک درب تا شش درب) و در ابعاد 60، 70، 90، 120 و 200 سانتی می باشد. این مجموعه با به کارگیری از بهترین و به روز ترین دستگاه ها و استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه توانسته است محصولاتی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت مطابق با نیاز مشتریان تولید کند. قبل از خرید یخچال ایستاده حتما به مواردی از قبیل ابعاد خارجی، تعداد و جنس درب ها، ظرفیت داخل یخچال، نوع کاربرد یخچال، طبقات یخچال و... توجه کنید، و با توجه به نوع استفاده خود یخچال مناسبی را انتخاب کنید.
    یخچال ایستاده صنایع برودتی سردین کالا
    [​IMG]
    صنایع برودتی سردین کالا با سابقه ای درخشان در زمینه ی تولید انواع یخچال های ایستاده و صنعتی می باشد. یخچال های ایستاده سردین کالا در ابعاد و اندازه های مختلف اعم از تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب و شش درب در ابعاد 60، 70، 90، 120، 150 و 2 متری با استفاده از بهترین مواد و قطعات اولیه طراحی و تولید می شوند. تمام محصولات تولید شده توسط این مجموعه دارای 18ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.
    یخچال ایستاده صنایع برودتی ریما سرما
    [​IMG]

    صنایع برودتی ونوس با بیش از 10 سال سابقه ی کاری درخشان تولید کننده ی انواع یخچال ایستاده می باشد. یخچال های ایستاده ونوس برودت با به کارگیری از بهترین و به روز ترین دستگاه ها و با کیفیت ترین مواد اولیه توانسته است، محصولی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها در اختیار مشتریان خود قرار دهد. یخچال های ایستاده این مجموعه کمترین میزان انرژی را مصرف می کنند، به همین خاطر جزو یخچال های کم مصرف محسوب می شوند.
    منبع: یخچال ایستاده از کجا بخریم؟ (لیست قیمت بهمن 1400)
     
  4. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏26/1/22
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    یخچال ایستاده نوعی سیستم سرمایشی و یکی از انواع یخچال صنعتی می باشد که با داشتن دمای مناسب اغلب در سوپر مارکت ها، داروخانه ها ، قنادی ها، قصابی هاو… به کار می آید
    این سیتم سرمایشی صنعتی می باشد و کاملا با مدل خانگی فرق می کند چرا که داشتن اجزایی ماننده ترموسات، فن خنک کننده، سیستم گرمایش ضد برفک
    باعث شده در آشپز خانه های صنعتی کاربرد بیشتری داشت باشد، چرا که هم باصرفه و هم‌حافظ سالم ماندن مواد غذایی میباشد.

    این مدل یخچال ها در ابعاد و تعداد درب های مختلفی تولید می شوند که این خصوصیات باعث می شود که نسبت به یکدیگر متمایز باشند.
    انواع یخچال ایستاده
    [​IMG]
    یخچال های ایستاده صنعتی را با توجه به کاربردی که دارند، در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. یخچال های ایستاده را به عنوان یخچال قنادی، یخچال لبنیاتی و یخچال پروتئینی برای نگهداری محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.
    یخچال ایستاده کینو
    یخچال ایستاده کینو یکی از برند های معروف، پر طرفدار و به تبع آن پر فروش ترین انواع یخچال ایستاده می باشد که در کافه ها و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد.به صورت تک درب دو درب تولید میشود همچنین نوع رستورانی این یخچال ها نیز موجود می باشد.
    [​IMG]
    یخچال سوپرمارکتی
    از انواع یخچال ایستاده تک درب تا شش درب می توان به عنوان یخچال سوپرمارکت و مغاره مورد استفاده قرار گرفت. این یخچال های ایستاده قابلیت نصب استیکر را دارند و همچنین ابعاد آنها نیز قابلیت سفارشی سازی دارد.

    یخچال ایستاده سه درب
    یخچال ایستاده سه درب با طول 2 متر اغلب در فروشگاه ها برای نگهداری مواد لبنیاتی و پروتئینی که تحت عنوان یخچال پروتئینی و لبنیاتی شناخته می شوند. طبقات این یخچال به درخواست مشتری میتواند به صورت شیشه ای و یا فلزی و پلیت باشد
    ابعاد
    یکی دیگر از نکات که می توان گفت برای همه مهم ترین نکته است ابعاد یخچال است. ابعاد یخچال را معمولا با فوت بیان می کنند. شما باید با توجه به اندازه مغازه و فضایی که برای قرار دادن یخچال در اختیار دارید و همچنین با توجه به مقدار موادی که قصد دارید درون یخچال بگذارید محصولی مناسب تهیه کنید.
    [​IMG]
    • یخچال تک درب
    • یخچال دو درب
    • یخچال سه درب
    • یخچال چهار درب
    • یخچال شش درب
    • یخچال لبنیاتی
    • یخچال پروتئینی
    • یخچال قصابی
    • یخچال پرده هوا
    • یخچال قنادی
    • یخچال سوپرمارکتی و فروشگاهی
    • یخچال نوشیدنی
    منبع:
    لیست انواع یخچال ایستاده در اندازه های مختلف