1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

معرفی بهترین هدفون برای موسیقی در بازار

شروع موضوع توسط samerebazrpour ‏9/1/22 در انجمن موسیقی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏9/1/22
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    5
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    نویسنده
    [​IMG]
    هدفون با کیفیت لذت شنیدن یک موسیقی را چندیدن برابر میکند. پس اگر شما هم به فکر لذت بردن بینهایت از موسیقی هستید به فکر خرید هدفون با کیفیت باشید، چیزی که من در این پست بررسی کردم، بهترین هدفون ها برای گوش دادن به موسیقی در سال 2022 است. وقتی صحبت از بهترین مدل هدفون می شود، رقابت سر اینکه کدام هدفون ها یک ویژگی مشخص را دارند نیست و انتظار داریم که همه ویژگی های عمومی آن در بهترین و قوی ترین حالت خود باشند و تنها در اینکه آن شرکت سازنده چقدر در تولید یک محصول باکیفیت و رده بالا موفق بوده مورد بررسی قرار می گیرد. من در این هدفون ها بیشتر کیفیت صدای تولید شده و عملکرد هدفون در فرکانس های مختلف را مقایسه کردم.

    بهترین هدفون ها برای گوش دادن به موزیک

    1. هدفون Sony WH-1000XM4
    2. هدفون برای انواع موسیقی Apple AirPods Max
    3. هدفون برای موزیک Audio-Technica ATH-M50xBT
    4. هدفون مخصوص آهنگ 710 JBL Everest
    5. هدفون مخصوص آهنگ Sennheiser PXC 550-II
    6. بهترین هدفون برای گوش دادن به موسیقی Bose Noise Cancelling Headphones 700
    7. هدفون مخصوص آهنگ Focal Stellia
    8. هدفون بلوتوث برای موسیقی Bowers & Wilkins PX7
    9. هدفون بیسیم برای موسیقی Shure AONIC 50
    10. هدفون بلوتوثی برای موزیک Jabra Elite 45h

    راهنمای خرید هدفون برای موسیقی
    برای انتخاب و خرید بهترین هدفون برای موسیقی توصیه می‌کنیم که نکات زیر را در نظر بگیرید:

    هدفون بی‌سیم و با سیم (Earbuds And Headphones)
    انتخاب و خرید بهترین هدفون به نیاز شما و مکانی که می‌خواهید از آن استفاده کنید بستگی دارد. به طور کلی هدفون‌های بی‌سیم فضای کمی را اشغال می‌کنند و حمل آن‌ها آسان‌تر است. البته به این معنی نیست که هدفون های باسیم را نمی‌توانید حمل کنید. اما هدفون‌های باسیم فضای بیشتری را اشغال می‌کنند و معمولا وزن بیشتری دارند.

    کیفیت صدا و ANC
    کیفیت صدا یکی دیگر از فاکتورهایی است که هنگام خرید بهترین هدفون برای موسیقی باید به آن توجه کنید. معمولا هدفون‌هایی که جداگانه از گوشی همراه خریداری می‌کنید کیفیت بالاتری نسبت به هدفون‌هایی معمولی، که در جعبه تلفن همراه هستند، دارند.

    درایورهای بلندگو
    درایورها اندازه‌های مختلفی دارند و بدیهی است که یک درایور بزرگ نمی‌تواند در یک ایرباد کوچک قرار بگیرد.. معمولاً درایورهای بلندگوی بزرگ‌تر بیس بیشتری تولید می‌کنند و می‌توانند البته به این معنی نیست که می‌توانند صدای بهتری تولید کنند.

    قابلیت حذف نویز
    فاکتور دیگری که بر کیفیت صدای هدفون یا ایرباد تأثیر دارد نویز محیط است. بسیاری از ایربادها و هدفون های موجود در بازار دارای این قابلیت هستند. هدفون های دارای این قابلیت صدای محیط اطراف شما را تجزیه و تحلیل می‌کنند و میکروفون‌هایی دارند که صداهای فرکانس پایین را ثبت کرده و بعد آن‌ها را قبل از رسیدن به گوش شما مسدود می‌کند. قابلیت حذف نویز این امکان را به شما می‌دهد که بدون نفوذ صداهای پس زمینه از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.

    اتصال و عمر باتری
    امروزه اکثر هدفون‌های موجود در بازار، به جز هدفون‌های استودیو یا مرجع، بی سیم هستند. هنگامی که به عنوان یک دی جی یا مهندس استودیو کار می کنید، باید موسیقی را بدون تأخیر بین منبع صوتی و هدفون بشنوید. خوشبختانه، هدفون های بی سیم دارای یک کیف محافظ هستند که به عنوان شارژر نیز عمل می کند. این کیف قابل شارژ، حداقل دو بار می‌تواند هدفون شما را شارژ کند. هنگامی که باتری کیف شارژ تمام شد، باید آن را هم شارژ کنید. برخی از هدفون‌ها و ایربادها قابلیت شارژ سریع را ارائه می‌دهند که پس از یک شارژ کوتاه 10 دقیقه‌ای، می‌توانند چند ساعت کار کنند.

    بلوتوث
    انواع هدفون و هندزفری بی سیم معمولاً از طریق بلوتوث متصل می شوند. اتصال بلوتوث اطلاعات را به سرعت از دستگاه به هدفون و بالعکس ارسال می‌کند، اما در این حین ممکن است کمی تاخیر ایجاد شود. اگر هدفون را تنها برای گوش دادن به موسیقی احتیاج دارید، کمی تاخیر مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کند. اما اگر قصد دارید ویدیو ضبط کنید یا مهندس صدا هستید این تاخر ممکن است مشکل ایجاد کند.

    منبع: تکنوسان مگ
     
    saddaf و traffic از این پست تشکر کرده اند.