1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

معرفی نامزدهای جوایز آنی ۲۰۲۲/ نتفلیکس از دیزنی جلو زد

شروع موضوع توسط کوکی♥❄ ‏24/12/21 در انجمن سینمای جهان

  1. کاربر فوق حرفه ای ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏17/9/17
    ارسال ها:
    3,382
    تشکر شده:
    14,791
    امتیاز دستاورد:
    123
    حرفه:
    •°یک عدد دانشجو در به درِ بی هنر°•
    [​IMG]

    نامزدهای جوایز آنی برای انتخاب بهترین فیلم‌های انیمیشن شب پیش معرفی شدند.

    به گزارش مهر به نقل از ورایتی، با معرفی نامزدهای جوایز آنی ۲۰۲۲، انیمیشن بلند «رایا و آخرین اژدها» از دیزنی با کسب ۱۰ نامزدی پیشتاز کسب جوایز شد ولی نتفلیکس از نظر تعداد نامزدی در مجموع در راس سرویس‌های نمایش آنلاین در بخش انیمیشن قرار گرفت.

    به این ترتیب باید گفت سرمایه‌گذاری نتفلیکس در بخش انیمیشن بسیار خوب جواب داده زیرا این پخش کننده در چهل و نهمین دوره جوایز آنی در مجموع موفق به کسب ۵۲ نامزدی شده است و پس از آن دیزنی جای دارد که ۲۹ نامزدی از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی خود کسب کرده است.

    در این میان نتفلیکس ۹ نامزدی برای سریال انیمیشن «آرکین» که بر اساس بازی آنلاین «لیگ افسانه‌ها» ساخته شده کسب کرده است. فیلم پرطرفدار انیمیشن «میچل‌ها در برابر ماشین‌ها» از سونی پیکچرز نیز با ۸ نامزدی در مکان سوم جای گرفت. «انکانتو» یا «افسون» دیزنی نیز با کسب ۹ نامزدی یکی از مهم‌ترین انیمیشن‌های سال است.

    در بخش بهترین فیلم بلند انیمیشن، فیلم‌های «رایا»، «افسون»، «لوکا» از پیکسار، «میچل‌ها» و «آواز بخوان ۲» از ایلومینیشن نامزد دریافت جایزه شده‌اند.
    در بخش بهترین فیلم بلند مستقل نیز «زیبا»، «فرار کن»، «شانس به نفع لیدی نیکوکو است»، «پومپو سینمادوست» و «نشست خدایان» نامزد دریافت جایزه هستند.

    «رایا» علاوه بر اینکه در شاخه بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه انی شده در بهترین شخصیت انیمیشن، طراحی شخصیت، طراحی صحنه، جلوه‌های ویژه، نویسندگی، تدوین، صداپیشگی، استوری‌بورد و موسیقی نیز نامزد دریافت جایزه است.


    «انکانتو» یا «افسون» در بخش‌های بهترین انیمیشن شخصیت، جلوه‌های ویژه، ترانه و موسیقی، استوری‌بورد، ۲ مورد صداپیشگی و تدوین هم نامزد شده است.
     
    m naizar، M @ H @ K و مَـأوا از این ارسال تشکر کرده اند.