1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

تصاویری تازه از هدیه تهرانی به بهانه اکران یک فیلم

شروع موضوع توسط M @ H @ K ‏16/12/21 در انجمن سینمای ایران

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏21/10/15
    ارسال ها:
    16,333
    تشکر شده:
    74,333
    امتیاز دستاورد:
    149
    جنسیت:
    زن
    ۲۴ آذر ۱۴۰۰

    سینما ونیز: تصاویری از هدیه تهرانی در اولین شب اکران بی همه چیز در سینما فرهنگ را مشاهده کنید.

    به نقل از پارسینما؛ بدون شک هدیه تهرانی که جزو تاثیرگذارترین بازیگران سینمای ایران به حساب می‌آید، از جمله اشخاصی است که دیدن نامش در لیست بازیگران هر فیلمی، می‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

    هدیه تهرانی طی ۲۵ سال حضورش در سینما، چه در دهه هفتاد و هشتاد که پرکار بود، چه در سال‌های اخیر که بیشتر وقتش را صرف کارهای خیریه و حمایت از محیط زیست کرده، همیشه محبوب باقی مانده و به دور از حاشیه به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

    تهرانی را که در اکثر فیلم‌ها با شمایلی امروزی و زنی مقتدر به خاطر می‌آوریم (فراموش نکنیم که هدیه تهرانی جزو اولین بازیگرانی بود که با تیپ کاپشن و شلوار مقابل دوربین رفت و تابوی خانم‌های دامن پوش سینما را شکست)، این بار با ظاهری کلاسیک از دوران پیش از انقلاب در فیلم «بی همه چیز» محسن قرایی ظاهر شده است. فیلمی که زمان نمایش در جشنواره فیلم فجر انتظار می‌رفت سیمرغ بهترین بازیگری را برای او به همراه داشته باشد و در کمال تعجب حتی در لیست نامزدها نیز قرار نگرفت.

    اکران فیلم «بی همه چیز» که از امروز آغاز شده، بهانه‌ایست برای دیدن دوباره هدیه تهرانی در پرده نقره‌ای سینما، فیلمی که دوباره هدیه‌ای را نشانمان می‌دهد که همچون دیگر فیلم‌های پرمخاطب این بازیگر، ما را با زنی مقتدر و قدرتمند روبرو می‌کند، دقیقاً همان هدیه محبوب سینمای ایران.

    تصاویر : ریحانه طراوتی


    2749716_366.jpg

    2749714_111 (1).jpg

    2749712_903 (1).jpg

    2749713_460 (1).jpg
     
    Milaad و traffic از این پست تشکر کرده اند.