1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

رسمی؛ پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز می‌شود

شروع موضوع توسط traffic ‏14/12/21 در انجمن لیگ ایران

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد
    با اعلام باشگاه پرسپولیس، مطالبات گابریل کالدرون پرداخت و روز جمعه پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز خواهد شد.

    [​IMG]


    به گزارش "ورزش سه"، در حالی که از روز 12 آبان باشگاه پرسپولیس پرداخت مطالبات گابریل کالدرون را آغاز کرده بود، پس از واریز دو قسط به حساب سرمربی آرژانتینی، قسط سوم به دلیل آنچه تحریم و مشکلات بانکی عنوان شد، باقی مانده این پول در حالت بلوکه قرار گرفت تا بیش از یک ماه هواداران پرسپولیس در انتظار باز شدن پنجره باشند اما در نهایت به نظر می‌رسد این اتفاق در روزهای آینده رخ خواهد داد.

    لحظاتی پیش از اینکه مجید صدری روی آنتن زنده فوتبال برتر حاضر شود، خبر آمد که قسط سوم نیز به حساب گابریل کالدرون واریز شده که این موضوع به منزله هموار شدن مسیر برای بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی بود و سپس باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کرد که «با تایید وکیل وی و اعلام به فیفا به زودی پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز می‌شود.»

    باشگاه پرسپولیس در هفته اول آبان ماه رقم 740 هزار دلاری طلب سرمربی آرژانتینی و دستیارش را به همراه دیرکرد و جریمه آماده کرد و در حالی که انتظار می‌رفت پیش از پایان نقل و انتقالات پنجره باز شود تا بازیکنان تاجیک نیز به میدان بروند اما این اتفاق رخ نداد و حالا با رفع محرومیت نقل و انتقالاتی، هانانوف و صفروف نیز می‌توانند در بازی با ویستاتوربین قرمزها را همراهی کنند.


    [​IMG]



    حالا باید منتظر ماند و دید فردا وکیل گابریل کالدرون تائیدیه را ارسال خواهد کرد یا خیر. اما حتی در غیر این صورت نیز پس از سه روز باشگاه پرسپولیس با ارسال رسید پرداخت می‌تواند درخواست باز شدن پنجره را از فیفا کند.

    باشگاه پرسپولیس حدود 100 هزار دلار نیز به کریستین اوساگوآنا بدهکار است که حکم آن به زودی از دادگاه عالی ورزش صادر خواهد شد و پس از پشت سر گذاشتن این پرونده و در صورتی که توافق با رادو حاصل شود، پرسپولیس هیچ طلبکاری در فیفا نخواهد داشت.



     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.