1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بهترین لباس سرهمی زنانه و دخترانه مجلسی

شروع موضوع توسط samaneparvizi ‏7/12/21 در انجمن مد و فشن

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏30/11/21
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    در دنیای فشن و مد لباس های زیادی طراحی و دوخته می شوند، که یکی از آن ها لباس سرهمی زنانه است. سرهمی ها لباس هایی یک تکه هستند، یعنی از بالا تا پایین بهم متصل اند. احتمالا شما این نوع لباس را در تن مدل های اروپایی و بازیگران هالیوودی دیده باشید، چرا که سرهمی این روزها جز ترندهای معروف دنیا می باشند. در ادامه نکاتی پیرامون خرید لباس سرهمی زنانه بیان می کنیم. با ما همراه باشید.
    سرهمی زنانه در مدل ها و طرح های مختلف عرضه می شود. از این لباس می توان در مراسم های مختلف رسمی و دوستانه استفاده کرد. سرهمی ها گزینه مناسبی برای همه فصول سال هستند. در فصل های سرد می توانید از یک کت یا پالتو بر روی آن ها استفاده کنید و ظاهری جذاب و متفاوت داشته باشید.
    سرهمی زنانه ودخترانه چیست ؟؟
    سرهمی به مدل لباسی گفته میشود که به صورت یک تکه بوده و کل بدن به غیر از کف پا و کف دستها را پوشش میدهد.

    قطعا یک سرهمی مجلسی با پارچه ی طرح دار برای خانمی با اندام لاغر مناسب و یک سرهمی ساده و یک رنگ برای خانم های توپر انتخاب مناسب تری هست.

    خرید اینترنتی لباس سرهمی زنانه در واقع منشاً تکامل و فراگیر شدن لباس‌های سرهمی را باید ایالات متحده دانست.

    در اصل سرهمی ها نخست برای مشاغل و به عنوان لباس کار شکل گرفتند. پوشش کامل این شکل از لباس‌ها، آن‌ها را به محافظ خوبی برای بدن در برابر انواع آسیب‌های بیرونی چون تابش خورشید تبدیل می‌کرد. لذا اشکال اولیه‌ی سرهمی از الیاف‌ها و پارچه‌های ضخیم و مقاوم چون جین و به عنوان لباس کار تولید و عرضه می‌شدند.

    برند معروف لویز Levis در سال ۱۸۹۰ میلادی نخستین تولید انبوه سرهمی‌های جین به عنوان لباس کار را آغاز کرد.

    بعد از آن در قرن ۲۰‌ میلادی، روند تکامل و تحول لباس‌های یک تکیه آغاز شد. توجه ویژه طراحان لباس و مد، موجب پیدایش طرح‌های مجلسی و بیشماری در این دسته از پوشاک گشت.
    امروزه سرهمی ها در انواع مختلف و از پارچه‌های بسیار گوناگونی تولید می‌شوند و بخش قابل توجه‌ای از مد لباس به حساب می‌آیند.

    انواع سرهمی های زنانه و دخترانه
    امروزه سرهمی های زنانه به تنهایی نام های مختلفی دارد.

    سرهمی جامپسوت
    این سرهمی دمپاهای بلندی دارد ک jumpsuit نام دارد. و تقریبا کل بدن را پوشش میدهد. و بنابر ذوق طراح میتواند در طرح ها و رنگ های گوناگونی تولید شود. همچنین مدل یقه های آن میتواند متفاوت باشد.

    سرهمی رامپر
    این سرهمی دارای پاچه های کوتاه (شرت) می باشد و در ایران به شلوار پیشبندی هم معروف است.

    و بیشتر جوانان به سراغ این طرح میروند. این طرح میتواند انتخاب خوبی برای روزهای گرم تابستانی برای یک مهمانی عصرانه با دوستانتان باشد.