1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

تولید و ترجمه محتوای انگلیسی تخصصی

شروع موضوع توسط farmo ‏29/11/21 در انجمن سئو (SEO)

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏29/11/21
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    همراهان گرامی همانطور که می‌دانید زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است و امروزه افراد در سراسر دنیا برای برقراری ارتباط و ایجاد مکاتبه با یکدیگر از این زبان انگلیسی بهره میگیرند. علاوه بر این بیش از 80 درصد فضای اینترنت را محتوای انگلیسی تشکیل داده است. بسیاری از وب‌سایت‌های بزرگ دنیا دارای زبان انگلیسی هستند که می‌توان به سایت‌های بزرگی مانند گوگل، توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و … اشاره کرد. این در صورتی است که وب‌سایت‌های فارسی زبان تنها یک درصد از کل وب‌سایت‌های اینترنت را تشکیل می‌دهند.

    بنابراین هر کسب و کاری پس از حضور درخشان در بازار داخل ایران، لازم است که به فکر بازارهای خارجی باشد. نخستین گام در بازاریابی بین‌المللی، تولید اسناد و وب سایت به زبان خارجی است. زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین‌المللی در اولویت اول این کار قرار دارد. بنابراین می‌تواند ادعا کرد که تولید محتوا به زبان انگلیسی، نخستین گام در جهت بازاریابی دیجیتالی بین المللی خواهد بود.

    تولید محتوا به انگلیسی مناسب چه افرادی است؟
    وب‌سایت‌هایی که تولید محتوا در آنها به زبان فارسی صورت می‌گیرد و در فکر گسترش سایت از طریق زبان انگلیسی هستند
    شرکت‌هایی که مکاتبات به زبان انگلیسی دارند و نیاز به ترجمه محتوای خود به فارسی و انگلیسی دارند
    افرادی که در تهیه‌ی بروشور و کاتالوگ به زبان انگلیسی فعالیت دارند
    محققانی که لازم است تا نتیجه تحقیقات و مطالعات خود را به زبان انگلیسی برگردانده و در سطح جهانی به اشتراک بگذارند
    دانشجویان که نیاز به رزومه‌ای به زبان انگلیسی دارند
    افرادی که در شبکه های اجتماعی فعالیت می‌کنند و نیاز به محتوای انگلیسی پیدا میکنند

    [​IMG]
    مزایای تولید محتوای انگلیسی:
    معرفی کسب و کار خود در سطح جهان:
    بسیاری از کسب وکارهای تجاری در جهت بزرگ شدن و گسترش فعالیت های خود در سطح جهان نیاز دارند که محصولات و خدمات خود را علاوه بر داخل کشور، به مخاطبین و شرکت های دنیا معرفی کنند. بنابراین تولید محتوای انگلیسی برای این امر بهترین تصمیم است.

    افزایش ترافیک وب سایت و بیشتر دیده‌ شدن کسب و کار:
    وقتی شما علاوه بر زبان فارسی از محتوای انگلیسی در وب سایتتان و معرفی بخش های مختلف کسب و کار خود استفاده میکنید، در واقع محتوایتان را در معرض دید و بررسی تمام دنیا قرار مداده و به هین صورت مخاطبین شما دیگر به جای محدود شدن به فارسی زبانان، تمام افرادی در دنیا خواهند بود که انگلیسی بلد هستند
    بنابراین تعداد افراد زیادی از سراسر دنیا از وب‌‌سایت شما بازدید خواهند کرد که نتیجه آن افزایش ترافیک وب‌‌سایت، بیشتر دیده شدن کسبو کار شما و همچنین بهبود رتبه در نتایج موتورهای جستجو خواهد شد.

    افزایش درصد جذب مخاطبان خارجی و امکان صادرات:
    با تولید محتواهای متنی انگلیسی، شما قادر خواهید بود مشتری خارجی را که به دنبال محصول خاصی است، به دست آورید و امید یک فروش موفق را داشته باشید. برای جذب مشتریانی که در اینترنت به دنبال نیازهای خود در زمینه صادرات و واردات می‌گردند، روشی بهتر از تولید محتوا به زبان انگلیسی نیست.

    گرفتن فیدبک و بازخورد از تمام جهان:
    شرکت ها با تولید محتوا به زبان انگلیسی می‌‌توانند ضمن ارائه اطلاعات به مخاطبان خود در سراسر جهان، نظرات و پیشنهادات آنها را در رابطه با کسب و کار خود و محصولاتشان را جویا شوند. این بازخورد همانند یک مشاوره ارزشمند می‌تواند برای بهبود وضعیت و کسب و کار مفید باشد.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏29/11/21
    بازدید اینستاگرام از این پست تشکر کرده است.