1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

آشنایی با خانواده ایربادزهای هواوی

شروع موضوع توسط sara5280 ‏26/11/21 در انجمن اخبار و بررسی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏26/11/21
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    بیکار
    شاید توجه به نیاز کاربران مهم‌ترین دلیل برای انتخاب یک ایربادز محسوب شود ولی باید حداقل‌هایی را در انتخاب این محصول در نظر داشت و اگر دستگاهی همه این ویژگی‌ها را یکجا جمع کند ارزش خرید بسیار بالایی خواهد داشت.

    هدفون‌های بی‌سیم هواوی را می‌توان به عنوان محصولاتی با ارزش بالا برای خرید دانست که با داشتن مشخصات فنی سخت‎افزاری و امکانات جانبی از یک سو و پشتیبانی عالی در بخش نرم‎افزار در سوی دیگر گزینه‎هایی جذاب برای هر نوع کاربری محسوب خواهد شد.

    ایربادزهای HUAWEI FreeBuds از جمله این محصولات محسوب می‌شوند که با داشتن قابلیت‎های منحصر به فردی مانند مقاومت در برابر نفوذ آب و تعرق بدن، سیستم‎های حذف نویز مختص هواوی، سازگاری با دستگاه‎های مختلف، شارژ شدن سریع و شارژدهی طولانی مدت و … گزینه ارزشمندی برای خرید محسوب می‌شود. در ادامه به معرفی 4 مدل جذاب از ایربادزهای هواوی پرداخته شده است.

    هواوی FreeBuds 4i
    فری بادز 4 آی برای آن دسته از کاربران که دنبال استفاده از ایربادز خود در هر شرایط و مکانی هستند بسیار مناسب خواهد بود. مقاومت در برابر نفوذ آب، بدنه مستحکم، طراحی ارگونومیک و زیبای این هدفون در سه رنگ مشکی، قرمز و سفید گزینه‌ای مناسب برای کاربران با سلیقه است.

    [​IMG]

    سیستم حذف نویز فعال (ANC) این ایربادز با استفاده از دو میکروفون خارجی و بهره‌گیری از هوش مصنوعی، عملکرد فوق‌العاده‌ای در حذف نویزهای محیط حتی در مکان‎های شلوغ دارد. دیافراگم 10 میلی‎متری دستگاه می‎تواند صدای با کیفیتی را به کاربران ارائه کند.

    قاب شارژ ایربادزهای FreeBuds 4i می‌تواند تا 22 ساعت پاسخگوی نیاز کاربران باشد. نکته جالب توجه اینکه در مواقعی که شارژ دستگاه تمام می‌شود تنها با مدت 10 دقیقه شارژ فری بادز 4i می‌توانید برای 4 ساعت دیگر بدون دغدغه از آن استفاده کنید.

    در انتها باید به استاندارد بلوتوث 5.2 این هدفون اشاره کرد که تاخیر بسیار کمی داشته و صدای گیم و فیلم‎ها را با کیفیت بالایی منتقل خواهد کرد. علاوه بر این بدنه لمسی این هدفون به کاربران اجازه می‎دهد تا هر گونه عملیاتی را برای کنترل آن، تنها با لمس قسمت پشتی بدنه ایربادز انجام دهد و با استفاده از نرم‎افزار همه فن حریف AI Life این کنترل‎ها را تغییر داد.

    هواوی FreeBuds Pro
    اگر به دنبال تجمیع همه قابلیت‌ها در یک ایربادز هستید، هواوی FreeBuds Pro می‎تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این ایربادز با بدنه جمع و جور و وزن کم و رنگ‎های منحصر به فرد می‌تواند به گزینه‎ای عالی برای کاربران سخت‎پسند و علاقه‎مند به محصولات لوکس تبدیل شود.

    [​IMG]

    هواوی در فری‌بادز پرو از سیستم حذف نویز پیشرفته‎ و منحصر به فردی بهره برده که می‌تواند نویزهای محیط را تا دامنه 40 دسی‎بل حذف کند. سیستم حذف نویز پیشرفته این محصول توسط 4 میکروفون داخلی و خارجی بهترین عملکرد را از خود نشان داده و یکی از کارآمدترین ANCهای موجود در بازار را شکل می‎دهد.

    نکته جالب توجه اینکه قدرت حذف نویز هم قابل تغییر بوده و کاربران می‌توانند وضعیت آن را در سه حالت Ultra، Cozy و General در شرایط مختلف بسته به نیاز خود تنظیم کنند. البته هواوی حالت Awareness را به این ایربادز افزوده تا به کاربر اجازه ‎دهد با وجود سیستم حذف نویز فعال بتواند صداهای مهم محیط پیرامون خود مانند اعلانات در فرودگاه را بشنود.

    علاوه بر این سیستم صوتی این هدفون با بهره‌گیری از درایور 11 میلی‎متری کیفیت بسیار بالایی را در کنار امکاناتی مانند تنظیم دامنه اکوالایزر را ارائه می‎کند که نظیر آن در کمتر محصولی یافت می‌شود. همچنین بهره‌گیری از ارتباط بر پایه بلوتوث 5.2 موجب شده کاربر تاخیر بسیار کمتری را احساس کند. علاوه بر این فری بادز پرو از 5 نوع ژست حرکتی پشتیبانی کرده تا بتوان به راحتی این محصول را کنترل کرد.

    در انتها باید گفت شارژدهی 36 ساعته باتری ایربادز و کیس شارژ آن لحظاتی هیجان انگیزی را برای کاربران رقم زده و آن را به گزینه‎ای بی‎نظیر در بازار تبدیل می‎کند.

    هواوی FreeBuds Lipstick
    هواوی با تلفیق هنر و فناوری نسخه جدید و منحصر به فردی از ایربادزهای خود را با طراحی خاص و رنگ‌بندی جذاب با نام FreeBuds Lipstick معرفی کرد. این ایربادز همانطور که از نامش مشخص است، محصولی عالی ویژه بانوان بوده که در نگاه اول نمی‌توان آن را از یک رُژ لب کلاسیک و خاص تمییز داد!

    این ایربادز از ترکیب هنرمندانه رنگ‌های مشکی و طلایی ساخته شده که قابلیت هماهنگ شدن با آرایش صورت بانوان را نیز دارد. هواوی در ساخت این محصول لوکس نهایت دقت خود را به خرج داده و تا محصولی خاص و جذاب را باب سلیقه بانوان را تولید کند که حتی می‎تواند هدیه‎ای ویژه برای افرادی که دوستشان دارید باشد.

    [​IMG]

    علاوه بر ظاهر از نظر فنی هم این هدفون در سطح بالایی قرار داشته و استفاده از درایور LPC داینامیک 14.3 میلی‌‎متری که با پشتیبانی از طیف فرکانسی تا 40 کیلوهرتز صدایی شفاف و واضح را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بهره‌گیری از تقویت‌کننده صداهای باس و سیستم حذف نویز Open-Fit 2.0 در کنار طراحی ارگونومیک Air-Like Comfort موجب می‎شود فری بادز لیپ استیک را بتوان در هر شرایط محیطی مورد استفاده قرار داد.

    میکروفون‎های باکیفیت در کنار شارژدهی 22 ساعته مجموعه ایربادز و کیس این هدفون بی‌سیم نشان می‌‎دهد هدف هواوی از تولید FreeBuds Lipstick عرضه یک محصول عالی و همه فن حریف است.

    هواوی FreeBuds 4
    اما شاید بتوان فری بادز 4 را یکی از بهترین محصولات موجود در بازار دانست که به معنای واقعی کلمه یک هدفون TWS کامل به حساب می‌آید. از دید ظاهری، این هدفون با طراحی Air-Like Comfort و ارگونومی مناسب خود موجب شده استفاده طولانی مدت از آن باعث ناراحتی کاربران نشود.

    پشتیبانی از نسل دوم سیستم حذف نویز Open-Fit را هم می‌توان به عنوان برگ برنده این هدفون در نظر گرفت که حتی با وجود عدم استفاده از سری‎های سیلیکونی می‌تواند در حالت‎ها و شرایط مختلف نویز محیط را به صورت هوشمندانه‌ای حذف ‎کند. علاوه بر این بهره‌گیری از درایورهای داینامیک 14.3 میلی‎متری LCP موجب بالا رفتن کیفیت صدایسیستم صوتی داخلی هدفون شده و ترکیب آن با بخش‌‎ تقویت صداهای فرکانس پایین و ساختار ضد بازتاب داخلی باعث شده کاربر شفاف‎ترین صداهای ممکن را بشنود.

    این هدفون بارها توسط رسانه‎های مختلف مورد تحسین و ستایش قرار گرفته و در بخش باتری و شارژدهی نیز عملکرد بسیار مناسبی داشته و می‌‎تواند تا 22 ساعت کاربر را همراهی کند. در نظر داشته باشید که 15 دقیقه شارژ این هدفون می‌توان تا 2.5 ساعت دیگر از آن استفاده کرد.
    اداممه بررسی ایر بادز های هواویدر لینک زیر:
    huaweimobilefarsi.com
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏26/11/21
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏29/6/22
    ارسال ها:
    10
    تشکر شده:
    7
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    سلام
    رابط کاربری این ایربادز ها روی گوشی های سامسونگ چطوره؟