1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

زندگینامه حسین جسمی خواننده عرب ایرانی الاصل

شروع موضوع توسط mj12 ‏26/11/21 در انجمن بیوگرافی هنرمندان

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏1/1/13
    ارسال ها:
    1,732
    تشکر شده:
    6,061
    امتیاز دستاورد:
    128
    جنسیت:
    مرد
    زندگینامه حسین جسمی خواننده عرب ایرانی الاصل

    [​IMG]

    حسین جسمی خواننده ایرانی الاصل ساکن امارات متحده عربی است. وی به همراه برادرش گروه موسیقی خلیج را پایه‌گذاری کرد. جسمی در سال ۲۰۰۲ میلادی اولین آلبوم خود را منتشر کرد. آثار جسمی در یوتیوب بیش از ۲۴۰ میلیون بار بازدید شده‌است.

    متولد: ۲۵ اوت ۱۹۷۸ ‏(۴۳ سال) بندر تاریخی لافت،قشم، هرمزگان
    تاریخ تولد ثبت امارات: ۲۵ اوت ۱۹۷۹ (سن ۴۲ سال)، خور فکان، امارات متحده عربی
    نام شناسنامه‌ای: حسین الجسمی(قشمی)
    نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ جهانی موسیقی برای بهترین فعالیت زنده تلویزیونی وکنسرت
    خواهر و برادر: فهد آل الجاسم

    حسین الجسمی ( الجسمی به معنی قشمی) اصالت ایرانی دارد و پدر وی در زمان حکومت شیخ زاید سلطان بن آل نهیان و پیش از اتحاد امارات متحده عربی از منطقه بندر تاریخی لافت واقع در جزیره قشم ،استان هرمزگان از ایران به این کشور مهاجرت می‌کند. همچنین وی از خوانندگان حکومتی به‌شمار میاید که اشعار و ترانه‌های زیادی را در وصف شیوخ اماراتی و سعودی و همچنین بحرینی اجرا کرده‌است و در اکثر مهمانی‌های خصوصی شیوخ و حاکمان این دولت‌ها حضور دارد.
     
  2. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏1/1/13
    ارسال ها:
    1,732
    تشکر شده:
    6,061
    امتیاز دستاورد:
    128
    جنسیت:
    مرد
    کاهش وزن شدید حسین جسمی

    [​IMG]

    وی به علت نوعی بیماری غددی از بیماری چاقی مفرط رنج میبرد که بعد از مشکلات عدیده‌ای که در سال ۲۰۰۶ در یک‌ برنامه تلویزیونی در هنگام راه رفتن برای وی اتفاق افتاد تصمیم به کاهش وزن گرفت و بعد از چند عمل جراحی وزن خود را به میزان قابل توجهی کاهش داد که باعث تغییر زیادی در چهره او نیز شد.

    [​IMG]

    حواشی وشهرت طنز حسین جسمی

    حسین الجسمی را خیلی‌ها در دنیای عرب به سق سیاه و نحس بودن می‌شناسند. می‌گویند این خواننده اماراتی یک‌بار برای مادرش آهنگ خواند و همان سال مادر خود را از دست داد. وقتی یک ترانه و آهنگ برای لیبی بیرون داد، در این کشور عربی انقلاب شد و ترانه‌ای هم که برای بارسلونا خوانده بود، به از دست رفتن قهرمانی انجامید. به همین دلیل، خیلی‌ها منتظر بودند ببینند حسین الجسمی به چه کسی یا چه چیزی ابراز ارادت و علاقه می‌کند تا برایش فاتحه بخوانند.

    دو روز پیش از انفجار لبنان الجسمی در توییتر خود عبارت «انا لتخلص الدنی…» را با دو شکلک قلب و پرچم لبنان (تا آخر دنیا عاشق لبنانم) توییت کرد، مردم برای جلوگیری از رخ دادن یک فاجعه به صفحه‌اش هجوم بردند. کاربران عرب‌زبان عبارت‌های «خدا لبنان را بیامرزد، کشور خوبی بود»، «مردم لبنان گناه دارند»، «خدایا لبنان از دست رفت» و شبیه اینها را با شوخی زیر پست خواننده اماراتی می‌نوشتند اما تا تبدیل شدن نگرانی‌ها به واقعیت کمتر از ۴۸ ساعت زمان نیاز بود.

    با اینکه تا دو روز پیش همه چیز رنگی از شوخی و خنده داشت، ناگهان عصر سه‌شنبه با یک انفجار مهیب و دهشتناک بندر بیروت روی هوا رفت. حالا دیگر همه آنها که در نحس بودن حسین الجسمی تردید داشتند، به سق سیاه بودنش ایمان آورده‌اند. در این میان، یک کاربر برایش چنین نوشته است: «تو را به همان خدا که می‌پرستی، کمی هم عاشق اسرائیل شو و کشورهای عربی را به حال خودشان بگذار.»

     
  3. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏1/1/13
    ارسال ها:
    1,732
    تشکر شده:
    6,061
    امتیاز دستاورد:
    128
    جنسیت:
    مرد


    خداحافظ
    حسین جسمی
    (زیرنویس فارسی)