1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

نیکی کریمی داور «جنایت و مکافات» شد

شروع موضوع توسط saddaf ‏8/11/21 در انجمن سینمای ایران

  1. کاربر مفید

    تاریخ عضویت:
    ‏3/7/15
    ارسال ها:
    655
    تشکر شده:
    3,051
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    [​IMG]

    مهر نوشت: نیکی کریمی بازیگر و کارگردان سینمای ایران رییس هیات داوران جشنواره بین‌المللی «جنایات و مکافات» استانبول شد.

    نیکی کریمی، تهیه‌کننده، بازیگر و کارگردان ریاست هیات داوران بخش فیلم بلند «ترازوی طلایی» یازدهمین دوره جشنواره فیلم «جنایات و مکافات» استانبول که امسال در خلال روزهای ۲۶ نوامبر و ۲ دسامبر برابر با ۵ تا ۱۱ آذرماه با شعار «عدالت محیط زیست برای همه» برگزار خواهد شد، را برعهده می‌گیرد.

    بنا به اعلام جشنواره «جنایات و مکافات» در توییتر، در این جشنواره که توسط مرکز تحقیقات کیفری و جنایی دانشکده حقوق دانشگاه استانبول برگزار می‌شود، پلین اسمر تهیه کننده و کارگردان و مهمت اصلان‌توغ بازیگر فلیم‌های سینمایی و سریال از ترکیه‌، میرا استالووا فیلمساز و کارگردان بلغارستانی و بادن زیوک از کارشناسان سینمایی اوکراین در کنار کریمی در بخش سینمایی این جشنواره داوری خواهند کرد.

    جان جاندان کارگردان ترکیه‌ای به عنوان رئیس هیات داوری بخش بین‌المللی فیلم کوتاه، به همراه رییم صالح کارگردان لبنانی و تولین اوزجان بازیگر ترکیه‌ای بهترین اثر این بخش را انتخاب خواهند کرد.

    فیلم‌های کوتاه راه یافته به مرحله نهایی پیش‌تر توسط فرهاد عیوضی کارگردان و سناریست ایرانی، گلچین اوزدمیر استاد دانشگاه رادیو و تلویزیون دانشگاه استانبول و بری وارد بازیگر ایرلندی انتخاب شده بودند.

    هیات داوران متشکل از دانشجویان نیز جایزه‌ای ویژه به اثر منتخب خود در بخش بین‌المللی فیلم بلند (سینمایی) تقدیم خواهند کرد.

    در بخش دیگری از این جشنواره، کنفرانس‌ها و سمینارهایی برای بررسی موضوع عدالت، دموکراسی و جنایی با حضور کارشناسان جهان سینما از ترکیه و جهان برگزار خواهد شد.

    هدف از برگزاری جشنواره امسال جلب توجه فعالان مدنی و سازمان‌های بین‌المللی به موضوعاتی چون تغییرات اقلیمی، شیوع جهانی کرونا، افزایش زباله‌های پلاستیکی در اقیانوس و دریاها، خشکسالی و بحران‌های زیست محیطی در سراسر جهان است
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.