1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

آیا من می تونم لمینت سرامیکی انجام بدم؟

شروع موضوع توسط فاطمه1319 ‏5/11/21 در انجمن دندان پزشکی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏31/7/21
    ارسال ها:
    15
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    1
    یکی از پرسش هایی که در رابطه با لمینت های سرامیکی پیش می آید آن است که چه کسانی می توانند از این شیوه درمانی استفاده کنند. شاید بتوان گفت که بهترین استفاده از لمینت های سرامیکی را افرادی خواهند داشت که دندان های آن ها تغییر رنگ داده است یا لکه هایی بر روی سطح دندان های آن ها به وجود آمده است. لایه ای که با استفاده از لمینت های سرامیکی روی دندان ها قرار می گیرد به خوبی این تغییر رنگ را مخفی می سازد.

    افرادی که بنا به دلایل مختلفی دچار شکستگی دندان شده اند یا دندان های آن ها شکل نامنظمی دارند نیز به خوبی می توانند از کاربرد لمینت های سرامیکی استفاده کنند. یکی دیگر از مزیت های استفاده از لمینت های سرامیکی پوشش دادن فاصله میان دندان ها است. به طور کلی افرادی که به دنبال در اختیار داشتن لبخند زیبا تری هستند با آسودگی خاطر می توانند از لمینت های سرامیکی استفاده کنند.

    به برخی از افراد نیز توصیه می شود که در استفاده از لمینت های دندانی دقت بیش تری داشته باشند. به افراد زیر توصیه می شود که در استفاده از لمینت های دندانی دقت بیش تری داشته باشند:

    • افرادی که در خواب دندان قروچه می کنند
    • افرادی که پوسیدگی دندان های آن ها سطح گسترده ای را پوشش داده است
    • افرادی که مینای دندان آن ها سابیده شده است و بافت مینای دندان آن ها کافی نیست
    • افرادی که به بیماری های لثه یا فک دچار هستند
    این افراد بهتر است پیش از استفاده از لمینت های دندانی با دندانپزشک خود مشورت کنند و یا در راه درمان بیماری یا حل مشکل خود گام بردارند تا آن ها نیز امکان استفاده از لمینت های سرامیکی را داشته باشند.

    [​IMG]
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏5/11/21