1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

نصب سیستم اعلام حریق

شروع موضوع توسط سپهراد کیانی ‏3/11/21 در انجمن محصولات اینترنتی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏3/11/21
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    در عصری که در ان زندگی میکنیم، احتمال وقوع هر حادثه ای وجود دارد. یکی از این حوادث، آتش سوزی است. سالهاست که مبحثی به نام هوشمندسازی ساختمان برای جلوگیری از اینگونه مشکلات در ساختمان ها و مجتمع ها، به فکر راه چاره افتاده است. آنها برای این مشکل سیستم اعلام حریق را طراحی کرده اند. سیستمی که با افزایش دما یا ایجاد د.د در ساختمان، شروع به آژیر کشیدن میکند. همزمان هشداری برای آتشنشانی ارسال میکندکه در زمان نبود افراد ساکن در ساختمان، اموال و تجهیزات از بین نروند. برای نصب حرفه ای سیستم اعلام حریق به رهاورد نیرو مراجعه کنید.
     
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏12/7/22
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    شرکت فنی مهندسی آتشبان مفتخر است که اعلام دارد در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق فعالیت می کند.
    در زیر فایلهای دانلودی جهت نصب انواع برندهای اعلام حریق آورده شده
    نصب و راه اندازی سیستم اعلام حریق برای تمامی سازمانها ، نهادها ، اماکن و ساختمانها امری ضروری است .

    سیستم اعلام حریق همانطور که از نامش پیداست سیستمی امنیتی در برابر حریق و آتشسوزی می باشد، این سیستم حریق را تشخیص داده و با استفاده از آلارم صوتی و تماس تلفنی اطلاع رسانی می کند.

    شرکت فنی مهندسی آتشبان مفتخر است که اعلام دارد در زمینه فروش ، نصب و نگهداری سیستم های اعلام حریق و اطفاء حریق ، دزدگیرهای اماکن (منازل ، سازمان ها ، فروشگاه ها ) ، و همچنین سنسورهای تشخیص دود (دی اکسید و مونوکسید کربن) ،دوربین های کنترلی و غیره با بهترین کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت می کنند ، همکاری میکند.

    مراحل نصب و راه اندازی اعلام حریق توسط شرکت فنی مهندسی آتشبان
    1-بازدید از مکان

    برای نصب صحیح و تهیه نقشه مطابق استاندارد نظام مهندسی و تعیین تعداد و نوع دوربین و… نیاز است که کارشناسان ما از محل شما بازدید کنند.

    ۲-خرید اجناس مورد نیاز

    نوع محصول مورد نیاز از طرف کارشناس پیشنهاد و پیش فاکتور داده می شود و برای اطلاع بیشتر می توانید به فروشگاه سایت مراجعه یا تماس حاصل فرمایید.

    ۳-پرداخت وجه جهت انجام پروژه

    نحوه پرداخت وجه پروژه به این صورت بوده که ۲۰ درصد از مبلغ پروژه در ابتدای قرارداد،۵۰درصد مبلغ در زمان شروع و ۳۰درصد مبلغ در انتها از مشتری دریافت می شود.

    ۴-تعیین وقت انجام پروژه

    شرکت فنی مهندسی آتشبان با بکارگیری چندین کادر مجرب از تکنسین های با تجربه در کمترین زمان ممکن پروژه های شما را انجام خواهد داد.

    راهنمای نصب برندهای مختلف اعلام حریق
    راهنمای نصب اعلام حریق زیتکس
    راهنمای نصب اعلام حریق سنس
    راهنمای نصب اعلام حریق زتا
    راهنمای نصب اعلام حریق سایان
    راهنمای نصب اعلام حریق آریاک
    راهنمای نصب اعلام حریق تسلا
    نمایندگی اعلام حریق

    شرکت آتشبان با بهترین برندهای ایرانی و جهانی از جمله اعلام حریق سنس ، اعلام حریق آنا ، اعلام حریق یونی پاس ، اعلام حریق زیتکس ، اعلام حریق زتا ، اعلام حریق تله تک ، اعلام حریق تسلا ، اعلام حریق آریاک ، اعلام حریق ماویلی ، اعلام حریق سایان همراه می باشد.