1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

هالیوودهایی که قصد پیر شدن ندارند

شروع موضوع توسط m naizar ‏22/10/21 در انجمن سینما

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪

    تاریخ عضویت:
    ‏29/7/15
    ارسال ها:
    21,355
    تشکر شده:
    99,481
    امتیاز دستاورد:
    148
    جنسیت:
    مرد
    هالیوودهایی که قصد پیر شدن ندارند
    سلبریتی هایی که جوان تر از سن واقعی خود بنظر میرسند
    قطعا شما می دانید که بسیاری از سلبریتی ها از سنشان جوان تر نشان می دهند یا شاید با شنیدن سن واقعی شان کاملا متعجب شوید. اما این قضیه در بین سلبریتی ها کاملا طبیعی است. در این قسمت از چهره های نمناک قصد داریم بازیگران زن مشهور را به شما معرفی کنیم که بسیار جوانتر از سن خودشان نشان می دهند و احتمالا تعجب شما را برمی انگیزند.

    جنیفر لوپز
    جنیفر لوپز یکی از زنان مشهور و موفق دنیا است که بسیار جوان تر از سنش نشان می دهد. شاید تعجب کنید که او اکنون ۵۱ سال سن دارد اما چندین سال از سن واقعی اش جوانتر نشان می دهد.

    [​IMG]

    گوئن استفانی
    قطعا باورتان نمی شود اما این بازیگر ۵۱ سال سن دارد و شاید یکی از معدود افرادی باشد که سنش خیلی کمتر از خودش نشان می دهد. جراحی پلاستیکی انجام نداده و همیشه سعی کرده است سالم زندگی کند.

    نائومی کمبل
    این سلبریتی یک سوپر مدل بسیار مشهور است. جالب است بدانید که او هم در سال ۲۰۲۱ اولین فرزندش را به دنیا آورد. در حالی که ۵۱ سال سن دارد و این اصلا به چهره اش نمی آید. خود این خانم عقیده دارد که ژنتیکش بسیار خوب است و یکی دیگر از رمزهای موفقیت خود را غذایی سالم و روتین مراقبت از پوستش می داند. او هرگز از بالا رفتن سن نمی ترسد.

    [​IMG]

    هلن میرن
    هلن در سن ۷۵ سالگی شبیه خانم های ۶۰ ساله است و یکی از افرادی است که سن بالایی دارد اما شاداب بودن خودش را حفظ کرده است. این بازیگر فعال هرگز دست از ماجراجویی و فعالیت نمی کشد و از زندگی لذت می برد.

    گبریل یونیون
    حتما متعجب خواهید شد که بشنوید گابریل ۴۸ سال سن دارد اما احساس می کنید که تازه وارد دهه ۲۰ سالگی زندگی شده است. این بازیگر مشهور همیشه بدن خود را مرطوب نگه می دارد، از روغن های پوستی زیادی استفاده می کند و چندین بار هم در معرض نور درمانی قرار گرفته است. او همیشه انرژی مثبت دارد و سعی نمی کند که چهره اش را با میکاپ تغییر دهد.

    [​IMG]

    وِرا ونگ
    ورا یک طراح مد ۷۰ ساله است اما تناسب اندام بسیار عالی دارد. شاید فکر کنید که او بیشتر از ۴۰ سال سن ندارد؛ اما اشتباه می کنید. او به کار، تغذیه و رژیم غذایی خود خیلی اهمیت می دهد.

    جنیفر انیستون
    جنیفر انیستون هم یکی دیگر از افراد مشهور و محبوب دنیاست که اکنون ۵۲ سال سن دارد. به خاطر اینکه اندام لاغری دارد و چهره اش هم جوان مانده، هرگز کسی فکر نمی کند که ۵۲ سال سن داشته باشد و راهکار های مراقبت از پوست را به خوبی دنبال می کند و به دلیل روحیه شادی که دارد، جوان تر از سن خودش نشان می دهد.

    [​IMG]

    هلی بری
    هلی یک چهره کاملا طبیعی دارد و البته گاهی اوقات در مورد جراحی پلاستیک هم فکر می کند اما عقیده دارد پیر شدن فرایندی طبیعی است و برای همه اتفاق می افتد و نباید از آن فرار کرد. جالب است بدانید که او در سن ۵۴ سالگی شبیه افراد ۳۰ ساله به نظر می رسد. علت آن هم سبک زندگی بسیار سالم، انجام ورزش، مدیتیشن و رژیم غذایی مناسب است.

    گینت پالترو
    احتمالا باورش برایتان سخت باشد که این بازیگر زیبا و جذاب ۴۸ سال سن دارد. او می تواند در زندگی اعتماد به نفس داشته باشد. خیلی در مورد زیبا بودن فکر نمی کند و احساس می کند همه افراد زیبا هستند. او به رابطه هایش در زندگی ارزش می دهد ، برای کارش نیز اهمیت زیادی قائل است و سعی می کند همیشه سالم زندگی کند.

    [​IMG]

    انجلا باست
    این خانم جذاب ۶۲ سال سن دارد و هیچ کس باورش نمی شود. انرژی فوق العاده بالایی دارد. همیشه در مراحل زندگی اش شاد است. جالب است بدانید که او تا سن ۳۹ سالگی هم مجرد بوده است.

    .
    تیک
     
    مَـأوا از این پست تشکر کرده است.