1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

فیلم سینمایی واکنش فرازمینی ها به کارگردانی علی پوراحمد در هالیوود اکران شد

شروع موضوع توسط CinemaTop ‏12/10/21 در انجمن سینمای جهان

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏3/3/19
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    5
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    فیلم سینمایی علمی تخیلی Aliens Reaction ( واکنش فرازمینی ها) به کارگردانی علی پوراحمد و تهیه کنندگی مشترک علی پوراحمد, دیدوید جان فاستر و کاتلین برت در هالیوود و جشنوارههای آمریکا در 10 اکتبر 2021 اکران شد.
    [​IMG]
    این فیلم زیبای دو ساعته به سفر اتفاقی موجودات فضایی به کره زمین و چالش های برخورد انها با انسان می پردازد و مثل تمام فیلم های علمی تخیلی هالیوود پر است از صحنه های مهیج و چشم نواز با تکنیک های جلوه های بصری کامپیوتری. این فیلم به زبان انگلیسی است و نویسنده داستان و فیلمنامه واکنش بیگانگان خود علی پوراحمد است.
    [​IMG]
    نکته جالب و متمایز این فیلم با بقیه تولیدات سنگین هالیوود درژانر علمی تخیلی این است که تمامی صحنه های پیچیده و مهیج و باور نکردنی این فیلم ساخته شده توسط خود علی پوراحمد در کمپانی HSP. علی پوراحمد سوپر وایزر ارشد جلوه های بصری و کامپیوتری کمپانی های HSP و Dayams و Abstractor Studios در هالیوود است و جزو معدود کارگردان های مسلط به تکنیکهای حرفه ای انیمیشن سه بعدی و جلوه های ویژه کامپیوتری می باشد.
    علی پوراحمد که محل سکونت فعلی اش درشهر بندرعباس در جنوب ایران است برعکس دیگر اهالی سینما فقط هر سال برای انجام پروژه هایش به آمریکا سفر می کند ولی با اینحال علیرغم دارا بودن چند کمپانی فیلمسازی در آمریکا ترجیح می دهد که در کنار خانواده اش در ایران زندگی کند و به امورات فیلمسازی از راه دور برسد.
    پیش از این علی پوراحمد بیش از 20 فیلم بلند و کوتاه در ژانر علمی تخیلی و در آمریکا ساخته است و منحصرا خود را بعنوان کارگردان متخصص در ژانر علمی تخیلی به سینمای آمریکا معرفی کرده است.
    [​IMG]
    در سال 2015 علی پوراحمد استارت ساخت اولین فیلم سینمایی علمی تخیلی ایران را با نام مریخ زد که سفر اولین انسانها به کره مریخ و توسط فضانوردان ایرانی با تکنولوژی پیشرفته سازمان صنایع هوا و فضای ایران و هم تراز با برنامه های فضایی ناسا را بازگو می کرد و حتی چند تریلر زیبای این فیلم بهمراه پوستر آن نیز منتشر شد که در نهایت به دلیل عدم استقبال تهیه کنندگان سینمای ایران و سرمایه گذاران داخلی سینما پروژه ساخت را متوقف کرد و از آن پس تمامی فعالیت سینمایی اش را فقط با هالیوود انجام می دهد.
    [​IMG]
    در زیر لینک چهار تریلر بی نظیر و فوق العاده زیبا از فیلم واکنش بیگانگان علی پوراحمد تقدیم علاقمندان فیلمهای علمی تخیلی میشود:
    لینک تماشای تریلر رسمی فیلم واکنش فرازمینی ها
    لینک تماشای تریلر دوم فیلم واکنش فرازمینی ها
    لینک تماشای تریلر سوم فیلم واکنش فرازمینی ها
    لینک تماشای تریلر چهارم فیل م واکنش فرازمینی ها
     
    mj12 از این پست تشکر کرده است.