1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

مشکلات رایج ظرفشویی دوو

شروع موضوع توسط 87khatere ‏19/9/21 در انجمن بازارچه انجمن

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏27/6/21
    ارسال ها:
    41
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    8
    جنسیت:
    مرد
    • ظرفشویی دوو نشتی آب دارد: علت به وجود آمدن این مشکل، می تواند پمپ و شیلنگ تخلیه آن باشد. شما باید بررسی کنید که شیلنگ تخلیه پیچ و خم نداشته باشد و یا مسدود و پاره نشده باشد. با بررسی این موارد اگر باز هم مشکل نشتی آب حل نشد با کارشناسان ما در مرکز تماس بگیرید.
    • ظرفشویی سر و صدای زیادی دارد: هنگامی که با این مشکل مواجه می شوید باید پولی قرقره، بلبرینگ و پمپ تخلیه را بررسی کنید. اگر پولی قرقره دچار ترک خوردگی یا پوسیدگی شده باشد، می تواند علت صدای ناهنجار ظرفشویی باشد. همچنین اگر بلبرینگ دچار ساییدگی یا شکستگی شده باشد می تواند صدای زیادی را تولید کند. با بررسی این موارد می توانید مشکل را حل کنید.
    • ماشین ظرفشویی کار نمی کند: علت کار نکردن ظرفشویی می تواند کم بودن فشار آب، وصل نبودن برق دستگاه، بسته بودن شیر آب و مسدود بودن شیلنگ های ورودی باشد. با بررسی این موارد اگر باز هم مشکل حل نشد باید بلافاصله با تعمیرگاه مجاز دیبا تماس بگیرید تا کارشناسان ما برای تعمیر ظرفشویی دوو، تکنسین متخصصی را به محل اعزام کنند.
    • ماشین ظرفشویی آب را تخلیه نمی کند: هنگامی که با این مشکل روبرو شدید باید بررسی کنید که در پمپ تخلیه جسمی گیر نکرده باشد و یا شیلنگ های ظرفشویی دچار گرفتگی و پارگی نشده باشند. با بررسی این موارد می توانید مشکل را حل کنید.
    نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو دیبا سازان
     
    نفحات از این پست تشکر کرده است.