1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

معرفی درایو ابری و آپلودسنتر رایگان "فورنت" + اپلیکیشن اندروید

شروع موضوع توسط masihdindar ‏5/9/21 در انجمن معرفی سایت

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏5/9/21
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    [​IMG]

    فورنت (Forent)، یک فضای ذخیره سازی ابری، آنلاین و رایگان برای آپلود، مدیریت و اشتراک گذاری فایل های شما می باشد. فایل هایتان را در درایو شخصی خود آپلود کرده و آنها را ایمن نگهدارید یا با دیگران به اشتراک بگذارید. با فورنت می توانید فایل ها و پوشه های دلخواهتان را بین دستگاه های شخصی خود (موبایل و کامپیوتر) جابجا کنید، یا از آن برای بک‌آپ گیری و پشتیبان فایل های ضروری و مهم خود در هر شرایطی استفاده نمایید. به راحتی چندین درایو مجزا بسازید و با امکانات بی نظیر فورنت با ترافیک نیم بها و مصرف اینترنت با حجم داخلی، از مدیریت فایل ها و اشتراک گذاری آنها لذت ببرید!

    فورنت دارای نسخه دسکتاپ و تحت مرورگر نیز بوده که علاوه بر موبایل های اندرویدی، امکان استفاده از فورنت با تمامی قابلیت ها و امکانات ها، در هر دستگاه دیگری مانند آیفون، تبلت ها، کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ و هر سیستم عاملی که بتوانید از مرورگر اینترنتی آن استفاده کنید، فراهم نموده است.

    [​IMG]

    اشتراک گذاری فایل ها و پوشه ها

    برای فایل یا پوشه دلخواهتان، با استفاده از تنظیمات مختلفی مانند محافظت با رمزعبور، تعیین تاریخ انقضاء یا تعیین دسترسی های مجاز، لینک اشتراک گذاری بسازید و آن را با دوستان و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

    کار گروهی یا مدیریت پروژه ها

    محیط کار گروهی یا مدیریت پروژه فورنت به شما این اجازه را می دهد تا با اعضای گروه خود، یک درایو مجزا از درایو شخصی برای یک پروژه خاص بسازید و به صورت گروهی نسبت به مدیریت، ویرایش، حذف یا اضافه فایل های پروژه خود اقدام کنید و تغییرات هر عضو تیم را به صورت آنی مشاهده کنید.

    صندوقچه آفلاین فایل ها

    قابلیت صندوق آفلاین فورنت به شما این اجازه را می دهد تا فایل هایی که قصد دارید در شرایط بدون اینترنت به آنها دسترسی داشته باشید را بدون نیاز به اینترنت و به صورت محلی در اختیار داشته باشید.

    [​IMG]

    ستاره گذاری فایل های مهم

    قابلیت ستاره گذاری فایل یا پوشه ها مخصوص فایل های ضروری و بسیار مهم و دم‌دستی شماست! فایل هایی که همواره به آنها احتیاج دارید را با ستاره گذاری در یک بخش جداگانه در اختیار داشته باشید.

    سطل زباله

    به راحتی و بدون نگرانی، فایل هایی که به اشتباه حذف کرده اید را از بخش سطل زباله مدیریت و بازیابی کنید، یا آنها را برای همیشه و بطور دائم از درایو خود پاکسازی کنید.

    [​IMG]

    اشتراک گذاری داخلی فورنت

    با قابلیت اشتراک گذاری داخلی فورنت می توانید یک فایل را بدون نیاز به چندین بار آپلود برای هر کاربر، به راحتی به درایو شخصی دوستان و کاربران داخل فورنت ارسال نمایید! بخش مدیریت افراد و یا در لینک های اشتراک گذاری، این قابلیت را به شما داده اند که یک فایل را بصورت آنی برای سایر کاربران داخلی فورنت ارسال نمایید.

    سیستمی ایمن همراه با آنتی ویروس داخلی!

    تمامی فایل ها به صورت دوره ای توسط آنتی ویروس و اسکنر داخلی فورنت آنالیز خواهند شد و فایل های ویروسی یا حاوی بدافزارها شناسایی و حذف خواهند شد. در صورت وجود چنین فایل هایی در درایوتان، فورا به شما اطلاع داده خواهد شد.



    [​IMG] نسخه دسکتاپ فورنت: Forent.ir

    [​IMG] نسخه اندروید: دریافت از کافه بازار
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏5/9/21
    SiavashBaran از این پست تشکر کرده است.
  2. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏4/7/15
    ارسال ها:
    713
    تشکر شده:
    3,251
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    Guitarist / Producer / Translator/ Gamer
    تلگرام بهتر نیست؟
     
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏5/9/21
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    1. تلگرام فیلتره و آپلود و دانلود فایل هاش از حد عادی هم بیشتر مصرف حجم اینترنت داره
    2. اپلیکیشن فورنت سرورهای داخلی و نیم بها داره یعنی تمامی فعالیت ها مثل آپلود و دانلود شما نیم بها خواهد بود.
    3. کاربرد اصلی فورنت بعنوان پشتیبان گیری از فایل های مهم و حیاتی هست ولی همچنین قابلیت اشتراک گذاری فایل ها رو داره که میشه سطح دسترسی مختلفی برای هر فایل تعیین کرد یا برای دانلود فایل یک رمزعبور تعیین کرد و فقط افراد مجاز دانلود کنند. فایل هایی که به طور عمومی ثبت می شن روی هر مرورگری قابل دسترسی هستند و سایر کاربران برای دریافت و مشاهده اون فایل، نیازی به عضویت در فورنت نخواهند داشت.
    4. فورنت یک سرویس محیط پروژه داره که یک درایو مجزا برای هر پروژه ساخته میشه و اعضای یک تیم می تونند بطور زنده و آنی تغییرات رو داخل فایل های پروژه اعمال کنند و سایر اعضا اون تغییرات رو مشاهده کنند.
    5. وب سایت های بزرگتر از فورنت به عنوان میزبانی فایل های حجیم خودشون استفاده می کنند که بتونند به راحتی در قالب یک هاست دانلود از فورنت استفاده کنند.
    6. دسترسی به درایو شخصی فورنت در اپلیکیشن اندروید و یا نسخه مرورگر امکان پذیر هست. این یعنی شما می تونید فایل های درایو شخصی خودتون رو روی تمامی دستگاه هایی که قابلیت مرورگر و اینترنت دارند دسترسی داشته باشید.
     
  4. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏4/7/15
    ارسال ها:
    713
    تشکر شده:
    3,251
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    Guitarist / Producer / Translator/ Gamer

    مورد اول ما تحریم شکن داریم همه و راجع به حجم اصلا اینطوری نیست!
    ۲ حداقل میدونیم که کسی دسترسی نداره و encrypted هست
    ۳ تلگرامم هزارتا قابلیت داره که خودت میدونی
    ۴ جواب بالا
    ۵ ما شرکتمون از ابر اروان استفاده میکنیم و بزرگترین اونان
    ۶ تلگرامم رو همه چی هست

    شما هم برگرد سر کارت فایلای مردم رو چک کن
     
  5. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏5/9/21
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    1. چون تلگرام قابلیت اشتراک گذاری فایل داره پس سایت های آپلود سنتر، اپ های درایو و فضاهای ابری باید تعطیل کنند برن. نظریه جالبیه در سبک خودش.
    2. در قسمت حریم خصوصی فورنت هم کاملا روشن و واضح ذکر شده که تمامی فایل ها داخل سرور کدگذاری میشن و هر توکن ورود کاربر به درایو یا به اصلاح نشست یا Session کاربر همون کلید رمزگشایی فایل های درایو هر کاربره. توی سرور ذخیره سازی هم فایل های کدگذاری هستند و با فرمت خودشون ذخیره نمیشن.
    3. ما کاری به تلگرام و اینستا و ... نداریم کاربر محترم. منطق شما میگه تلگرام اشتراک گذاری فایل داره پس دیگه کسی نباید اپلیکیشن یا آپلودسنتر یا فایل منیجر آنلاین برنامه نویسی کنه! جالبه. ما یه پروژه ای آغاز کردیم به صورت استارت آپ. الهام گرفته از گوگل درایو اما با ترافیک نیم بها، سیستم محیط مدیریت پروژه ها و اسکنر ویروس و فایل مخرب آنلاین که کاربرها آپلود می کنند (بطور خودکار و تحت سرور)
    4. مبارکتون باشه از هر هاستینگی که استفاده می کنید! ولی بعضی از سایت ها و وبلاگ های پرترافیک به دلیل سختی هایی که هاست دانلود و استفاده از اون می تونه براشون داشته باشه، سرویس ما رو انتخاب کردن و فضای دلخواه 50 گیگ به بالا رو استفاده می کنند تا فایل هاشون رو در اختیار کاربرانشون قرار بدن.
    و هر چی فکر می کنم دلیل ناراحتی و توهین و لهن تمسخر شما رو متوجه نمیشم! مشکلتون رو بگید شاید تونستم کمکی بهتون بکنم :smile:
     
  6. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏11/5/22
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    5
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
     
  7. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏11/5/22
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    5
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    سلام دوستان:flower:
    صحبت از درایو ابری شد، خواستم یه سرویس فضای ذخیره سازی ابری جذاب رو بهتون معرفی کنم: سرویس نودیسک@};-
    - کار باهاش خیلی راحته. هم از طریق مرورگر و هم از هر سیستم دیگه مثل دسکتاپ، تبلت و موبایل فقط با اتصال به اینترنت می تونید به فضای ابری خودتون متصل بشید و به همه فایل هاتون دسترسی داشته باشید
    - دیگه محدودیت مکانی یا زمانی ندارین و در هر جایی و هر ساعتی از شبانه روز می تونید به اطلاعاتتون دسترسی داشته باشید و به راحتی اون ها رو با دیگران به اشتراک بذارید
    - می تونید کاربران دانشگاه، مدرسه، سازمان یا هر مجموعه دیگه ای که دارید رو در پنل مدیریتی خودتون تعریف کنید و با همدیگه فایل هاتون رو به اشتراک بذارید:دوستی:
    - حتی می تونید لینک عمومی تحت وب فایل ها رو دریافت کنید و در اختیار هر شخصی که مایل بودید قرار بدید
    - می تونید با دوستان یا همکارانتون به صورت همزمان و آنلاین روی انواع فایل های متنی کار کنید
    - یه دفترچه یادداشت و لیست مخاطبین آنلاین در اختیار دارین که همیشه همراهتون هست
    - زمان سرقت یا خرابی دستگاهتون، دیگه نگران از دست دادن اطلاعات مهمتون نیستید
    - می تونید انواع نظرسنجی هاتون رو به صورت آنلاین با کاربران داخل و خارج این پنل به راحتی برگزار کنید و در هر لحظه از نتایج اون با خبر باشید
    - و خیلی امکانات باحال و کاربردی دیگه که کم کم حین کار با این پنل باهاشون آشنا میشید:hand:
     
    farjam1401 از این پست تشکر کرده است.
  8. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏12/4/22
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    مزایای سرویس نودیسک(فضای ذخیره سازی ابری):
    - امکان نصب برنامه های تحت ویندوز و موبایل نودیسک و همگام سازی خودکار فایل ها بین پنل های روی مرورگر، سیستم ویندوز و موبایل
    - اشتراک گذاری فایل ها با کاربران و یا گروه های کاربری در پنل
    - دریافت لینک فایل ها جهت اشتراک گذاری عمومی
    - اعمال محدودیت های دسترسی به فایل ها برای کاربران (اجازه ویرایش، اجازه حذف و ...)
    - دریافت لینک عمومی پوشه و اعمال محدودیت هایی از جمله "فقط آپلود"، "فقط دانلود"، "فقط خواندنی" ، دریافت رمزعبور و ... بدون نیاز به ایجاد کاربران
    - ویرایش و کار همزمان کاربران روی فایل های متنی
     
    مرجــآن و rayandev از این پست تشکر کرده اند.