1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

حواشی ازدواج همایون شجریان

شروع موضوع توسط mj12 ‏1/9/21 در انجمن اخبار موسیقی

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏1/1/13
    ارسال ها:
    1,734
    تشکر شده:
    6,065
    امتیاز دستاورد:
    128
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]
    همایون شجریان همیشه در کانون توجه قرار دارد. حالا به او سحر دولتشاهی را هم اضافه کنید؛ قطعا حواشی پیرامون این زوج بیشتر از گذشته خواهد بود.

    همایون شجریان از خوانندگان و هنرمندان بسیار محبوب کشورمان است. همایون شجریان همچون پدرش استعداد عجیبی در موسیقی و خوانندگی دارد. همایون شجریان یک دختر به نام یاسمین دارد. عکس های زیادی از همایون شجریان در کنار سحر دولتشاهی منتشر شده که همین امر باعث شده است شایعات زیادی درباره ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی مطرح شود.

    اتفاقات و حواشی زندگی خصوصی سلبریتی‌ها همیشه در کانون توجه‌ها قرار می‌گیرد. بی‌خود نیست که هر بازیگری با نمایش اولین کارش چندین و چند صفحه جور و واجور برای او در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی درست می‌شود.

    جدی شدن شایعات ازدواج شجریان و دولتشاهی
    این وسط یک نفر یا بهتر است بگوییم دو نفر خیلی اساسی توی چشم رفته‌اند. همایون شجریان و سحر دولتشاهی.

    آخرین تصویری که از این دو نفر منتشر شده به حدود ۲۰ روز پیش بازمی‌گردد. زمانی که آن‌ها در کردستان عراق حضور داشتند.

    سفر همایون شجریان به همراه سحر دولتشاهی
    همایون شجریان در این سفر به‌همراه دخترش یاسمین و سحر دولتشاهی با «ربین سالار» (نوازنده چیره دست سنتور) ملاقاتی داشته که همه عکس‌های منتشر شده از آن‌ها، از سوی این نوازنده به اشتراک گذاشته شده است
    اما چیزی که بیشتر از همه شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی را جدی کرد، یک لایو اینستاگرامی از آقای خواننده بود. آن‌هم همین چند روز پیش.

    [​IMG]

    شجریان در این لایو قطعه “نشود فاش کسی آنچه میان من و توست” را خواند. خیلی‌ها این کار را به عشق همایون نسبت به سحر دولتشاهی نسبت داده‌اند.
     
    M @ H @ K و m naizar از این پست تشکر کرده اند.