1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

روستای فیلبند کجاست؟آشنایی و اقامت در فیلبند

شروع موضوع توسط honeya ‏1/9/21 در انجمن ایران

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏1/9/21
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    بیایید در مورد این روستا بیشتر توضیح دهیم. یکی از زیباترین مناظر که مدتهاست در مورد آن صحبت نمی شود ، روستای شگفت انگیز فیلبند است که از ویژگیهای منطقه خوشرود بابل است. حتی مردم محلی این منطقه در گرم ترین ماه های سال به فیلبند سفر می کنند و از هوای خنک منطقه استفاده می کنند. برعکس ، در زمستان ، به دلیل بارش برف سرد و شدید ، خالی از سکنه می شود و تابستان امسال تنها تعداد کمی از ساکنان باقی مانده اند. یکی از جاذبه های روستای فیلبند دریای ابری است که بیشتر اوقات آن را احاطه کرده و چشم انداز زیبایی را تشکیل می دهد.
    می توان گفت یکی از انگیزه های حضور دوستداران طبیعت و گردشگران در این روستای زیبا دقیقاً همین سوال و فرصت دیدن نمای خارق العاده ای از عبور ابرها از زیر پای آنها است. علاوه بر این ، روستای سنگچال در اطراف فیلبند وجود دارد. جذابیت مسیری که هنگام پدیدار شدن مه بین این روستا و فیلبند مازندران رخ می دهد ، تصویری بسیار شگفت انگیز ایجاد می کند. از شما دعوت می کنیم در مجله الی گشت با بهترین مکان های سفر در شمال آشنا شوید.
    روستای فیلبند در فصل بهار و تابستان سه یا چهار برابر ظرفیت خود میزبانی می کند ، و پیدا کردن مکانی برای اقامت در آن دو فصل را دشوار می کند. همچنین هیچ هتل و مهمانی در دهکده فیلبند وجود ندارد. خانه. این کار را سخت تر می کند. با این حال ، شما می توانید با اجاره خانه ها و ویلاهای محلی یک شب را در روستا بمانید. با این حال ، می توانید حدس بزنید که هزینه اجاره این خانه ها به دلیل موقعیت خاص آنها بسیار بیشتر از ارزش واقعی آنها است. اگر کمپینگ در فصل گرم در اطراف روستا نیز امکان پذیر است. اما در هر صورت و در هر زمان از سال ، هوای شبانه روستای فیلبند بسیار سرد است.

    روستای فیلبند مجهز به آب لوله کشی و خانه ها و ویلا با امکانات رفاهی مناسب است. در قسمت غربی روستا ، انباری به نام West Reliance وجود دارد که می توانید از آن برای مقاصد مختلف مانند اجاره اتاق و استفاده از حمام استفاده کنید. اما گاهی اوقات ، به ویژه در تابستان ، به دلیل افزایش تعداد گردشگران ، ممکن است با کمبود آب مواجه شوید و بعد از چند ساعت - با قطع آن. در کنار همه اینها ، شما را دعوت می کنیم تا خوشمزه ترین غذاهای این استان را در غذاهای محلی مازندران تجربه کرده و در سفر خود به فیلبند از آنها لذت ببرید.
    اقامت در فیلبند
    فیلبند روستایی بسیار دلپذیر و سرسبز در استان مازندران است که در نزدیکی آمل واقع شده است و گردشگران برای رسیدن به این روستا باید جاده خراز را طی کنند تا ورودی روستا را در 50 کیلومتری آمل مشاهده کنند. اگر قصد سفر به فیلبند را دارید ، همیشه خوب است بدانید که اکثر گردشگران برای اقامت در فیلبند چادرهای مسافرتی می آورند یا شب را در ماشین های خود می گذرانند ، زیرا اقامت در چادر در هوای بسیار سرد و دعوت از هوای فیلبند جذابیت بسیار بالایی دارد. اینجا.

    اما اگر به دنبال اقامت چند روزه در محل اقامت فیلبند هستید ، خوب است بدانید که تعداد بسیار محدودی از ویلا و سوئیت ها در این منطقه وجود دارد که همیشه به سرعت اجاره داده می شوند ، بنابراین برای گردشگرانی که قصد اقامت دارند در یک ویلا یا سوئیت در فیلبند ، باید یک هفته قبل از سفر دنبال کنید ، محل اقامت خود را در این روستای جذاب و چشمگیر برای اجاره روزانه ویلا در فیلبند رزرو کنید.
    منبع: sepanja.com
     
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏1/9/21
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    در روزهایی که هوا بسیار گرم است ، روستای فیلبند گرم نیست ، بنابراین معمولاً با نسیم خنک همراه است و احساس بسیار دلپذیری به شما دست می دهد که هر چقدر که می خواهید در این روستای زیبا وقت بگذرانید. آب و هوای روستای فیلبند در زمان های مختلف سال به شرح زیر است.

    فیلبند در بهار: با وجود ویژگی های جذاب روستای فیلبند ، آب و هوای بهاری تابستان امسال آن را بسیار دلپذیر کرد. در این فصل از سال در فیلبند باران و برف ، تگرگ و آفتاب ، رنگین کمان و باد وجود دارد ، بنابراین شما از طبیعت بکر این منطقه در استان مازندران شگفت زده خواهید شد.
    فیلبند در تابستان: اما در تابستان ، فیلبند دارای هوای بسیار خوب و گاهی حتی سرد است. چشم انداز ابرها و هوای تازه روستا شما را از هوای گرم تابستان شهر شما دور می کند.
    اجاره ویلا در روستای فیلبند
    فیلبند روستایی در 60 کیلومتری آمل است ، تنها راه دسترسی به روستا جاده خراز است. بهترین زمان برای بازدید از فیلبند در بهار و تابستان است تا مردم بتوانند از اقیانوس ابرهای زیر پای خود لذت ببرند. اکثر افرادی که به فیلبند سفر می کنند ، چادرهای مسافرتی را با خود می برند تا شب در ابرها بخوابند ، اما چند کلبه و ویلا چوبی وجود دارد که افراد می توانند با اجاره ویلا در روستای فیلبند یک روز فراموش نشدنی را در آن بگذرانند. به خاطر داشته باشید که رفتن به فیلبند در زمستان غیرممکن است زیرا به دلیل بارش شدید برف همه مسیرها زیر برف پنهان شده و به دلیل یخبندان شدید ، مردم محلی نیز محل را ترک می کنند. لازم به ذکر است که تنها تعداد کمی از این ویلاها در جلگه های مشرف به اقیانوس ابرها واقع شده اند و عمدتا در خود روستا واقع شده اند.
    منبع: sepanja.com