1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

جلسات مشترک وزرای خارجه و بهداشت برای واردات واکسن برگزار می‌شود

شروع موضوع توسط M @ H @ K ‏28/8/21 در انجمن پزشکی سلامت

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏21/10/15
    ارسال ها:
    16,333
    تشکر شده:
    74,311
    امتیاز دستاورد:
    149
    جنسیت:
    زن
    61962225.jpg

    یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که قرار است وزرای امور خارجه و بهداشت و کارشناسان آنها جلسات مشترک و مستمری را جهت افزایش واردات واکسن کرونا برگزار کنند.

    حسین رضازاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در زمانی که آقای عین‌اللهی وزیر بهداشت برنامه‌های خود را برای نمایندگان تشریح می‌کرد به موضوع افزایش واردات واکسن و افزایش تولید اشاره داشت، کما این‌که رئیس جمهور هم تاکید کرد که اولویت‌شان مبارزه جدی با کرونا و تامین هرچه بیشتر واکسن است.

    وی ادامه داد: براین اساس هدف براین است که افزایش واردات جهت تامین واکسن مورد نیاز از خارج از کشور صورت گیرد، ارز هم به طور کافی تامین شده است. علاوه بر آن افزایش تولید واکسن داخل هم در برنامه قرار دارد.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هدف آن است که کل جمعیت واجد شرایط هرچه سریع‌تر و با شتاب بیشتر تحت پوشش واکسن قرار گیرند این جزء اولویت‌های وزیر بهداشت است.

    رضازاده به برنامه های وزیر امور خارجه درباره‌ی واکسن اشاره کرد و گفت: قرار شده جلسات مشترک و مستمری بین وزرای خارجه و بهداشت و کارشناسان آنها در وزارت خارجه برگزار شود تا درباره ورود واکسن از خارج از کشور برنامه ریزی صورت گیرد، این روند از چند روز گذشته سرعت پیدا کرده است.

    انتهای پیام

    منبع:ایسنا
     
    m naizar و Farzane از این پست تشکر کرده اند.