1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بهترین کفش برای پیاده روی و دوندگی

شروع موضوع توسط abedkz ‏16/8/21 در انجمن سایر ورزش ها

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏6/7/21
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    ورزشکار
    انتخاب بهترین کفش برای پیاده روی و دوندگی همیشه یکی از موضوعاتی است که اکثر مردم با اون دسته و پنجه نرم می کنن. پیاده روی و دوندگی یکی از بهترین و ارزان ترین روش های تناسب اندام و شادابیه بدنه. با انتخاب کفش مناسب و با این ورزش به ریسک به وجود آمدن بیماری هایی مانند: بیماری های قلبی، بیماری های مفصل و استخون و آسم و … پایان بدید.

    اگر قصد پیاده روی هم ندارید، از فروشگاه کفش های مخصوص دویدن و راه رفتن دیدن کنید. برای یافتن کفش ورزشی مناسب پیاده روی، از دونده ها سوال کنید و کمک بگیرید. گاهی از ورزشکاران می شنوم که با کفش هایشان دچار مشکل بوده اند؛ زیرا کفش با پاهایشان تناسب نداشته است. در ادامه راهنمایی هایی در این مورد خواهیم کرد.

    بهترین انتخاب کفش مناسب پیاده روی
    بهترین کفش ها، کفش های مخصوص دویدن هستن. طبق تجربه، تعداد کفش های خوب برای پیاده روی خیلی کمه. همچنین کفش های طراحی شده برای دویدن، برای پیاده روی مناسب تر هستن. پیشنهاد من به شما کفش های رانینگ و واکینگ برن زارا هست. این برند وسواس بسیار دقیقی رو بر روی کفش های تولیدی می ذاره و از لحاظ ظاهری و کیفیت کفش زارا معروفیت زیادی رو در اروپا و جهان کسب کرده.

    کفشی که پاشنه اون 5 سانتی متر لژ داشته باشه بهترینه و بسیار مناسب برای ورزش پیاده روی هست. کفش باید توانایی تحمل ضربه های متوالی از پاشنه به پنجه رو به خوبی داشته باشه و از قسمت وسط و پاشنه پا محافظت کنه. همچنین کف کفش نباید خیلی نازک و ظریف باشه.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏16/8/21