1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

✠ فال های روزانه ✠

شروع موضوع توسط traffic ‏11/6/21 در انجمن محفل تاپ فرومی ها

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - جمعه 19 شهریور 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: حالا كه ماه وارد هشتمین خانه شما یعنی خانه صمیمیت شده است، احساساتتان نیز شدیدتر شده است. شما دوست دارید همه چیز را شفاف و زیبا نگه دارید، اما افراد دیگر لزوماً از این قانون پیروی نمی‌كنند. شما شك دارید كه آیا به مراحل بعدی بروید و یا تا موقعی كه سازگاری و تعادل خود را دوباره به دست نیاورده‌اید صبر كنید. دست برداشتن از مقاومت سبب می‌شود مسیر سرنوشت شما را به دور دستها ببرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: شما امروز احساس می‌كنید كه مطلبی را از دیگران پنهان كرده‌اید، اما حتی قبل از اینكه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشكار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینكه رازهایی كه شما از گفتنشان خودداری می‌كنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه كردن كسی داشته باشید، حتی اگر یك غفلت آگاهانه باشد-- لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: امروز حتی اگر شما كارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید ولی روز خوشی برای شما خواهد بود. به جای اینكه به فكر فرار كردن از زیر بار مسئولیتهایتان باشید، در حالی كه وظایفتان را انجام می‌دهید فقط سعی كنید كه از انجام دادنشان لذت ببرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: مروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا كرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد كه در نتیجه كار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اكنون شما ترجیح می‌دهید كه به خرید بروید، و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر كار كردن مشتاق‌تر كند. انگیزه‌ها و محركهای شما هرچه كه باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: اگر شما قبلاً در مورد كمك گرفتن از دیگران در پروژه‌تان فكر كرده بودید، هم اكنون فرصت خوبی نصیبتان شده است، برای اینكه این اعتماد و اطمینان شما به دیگران هم منتقل شده است. فقط حواستان باشد كه زیاد صحبت نكنید، چون هرقدر بیشتر حرف بزنید، كمتر می‌توانید دیگران را قانع كنید.<

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می‌رسند شما رنجیده خاطر می‌شوید، برای اینكه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می‌كنند. از سوی دیگر شما با ورزش كردن و سیر كردن در رویاها می‌توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفكرات دیگران واقعیت ندارد، برای اینكه شما مجبور نیستید به آنها بگویید كه به چه چیزی فكر می‌كنید. اگر به خودتان اجازه بدهید كه از معنویات لذت ببرید این می‌تواند بهترین هدیه برای شما باشد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: ماه در هفتمین خانه شما كه مربوط به دوستان و همكارانتان است قرار دارد و می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر ارتباطات شما داشته باشد. متأسفانه حتی اگر شما دست از منفی بافی كردن برداشته باشید، باز هم آنها ذهنی استدلالی دارند. سعی كنید به ندای قلبتان گوش بدهید و از روی منطق تصمیم گیری نكنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: امروز شانستان را امتحان كرده و در مسائلی كه مربوط به سلامتیتان هستند تغییراتی ایجاد كنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد كه مربوط به جزئیات می‌باشد و اكنون به شما توصیه می‌شود به موضوعات كوچكی كه می‌توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه كنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان و تلاش كردن برای داشتن روزی متفاوت می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز سیاره های بسیار زیادی در اطراف نشانه شما پراكنده‌اند و گرمایی كه از سوی دیگران احساس می‌كنید به خاطر همین است. امروز شما توانایی این را دارید كه از دیگران الهام بگیرید و منبع الهام آنها باشید، به دیگران عشق بورزید و خودتان هم مورد محبت دیگران واقع شوید. به دنبال مادیات نروید كه شما را به هیچ جا نمی‌رسانند، فقط به ندای قلبتان گوش دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: درستكاری شما بهترین اسلحه ای است كه می‌توانید داشته باشید، برای اینكه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می‌فهمند كمتر می‌توانند در مقابل شما مقاومت كنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینكه شما می‌خواهید تجربه معنوی مهمی‌داشته باشید كه به هیجانات دامن بزند. سعی نكنید جلب توجه كنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی كنید با اعمالتان خود را مطرح كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: تمام كردن كارهای نیمه كاره قبلی تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری رضایت شما را جلب كند. اگر لازم بود یك لیست از كارهای ناتمامتان تهیه كنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه‌بندی كنید. ابتدا از كارهایی شروع كنید كه انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ كارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید كه لازم نیست از برنامه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: روابط متقابل شما با یكی از اطرافیانتان تا موقعی كه تبدیل به یك مشكل واقعی شود می‌تواند در طول روز ادامه پیدا كند. اگرچه شما سعی می‌كنید از این مشكلات دوری كنید، ولی وسوسه می‌شوید كه دست به عمل متقابل بزنید. اما باید بدانید كه كشمكش و دعوا كردن اصلاً برای شما خوب نیست و بهترین كار این است كه از هر مجادله‌ای پرهیز كنید.
     
    HIP-HOP و m naizar از این پست تشکر کرده اند.
  2. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - شنبه 20 شهریور 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین:با وجود اینکه ممکن است در آغاز روز خوشحال و شادمان باشید اما بعد از ظهر احساس استرس عجیبی سرتاسر وجود شما را در بر می‌گیرد. در واقع امروز احساسات شما کمی پیچیده است و شما را وسوسه می‌کند که از روبرو شدن با مشکلات طفره بروید. تنبلی نکنید. رفتار و حالت مثبت داشتن یک چیز است اما فاصله گرفتن از حقیقت هیچ کمکی به حل پیچیدگی‌های روحی شما نخواهد کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: ممکن است بخواهید کمی تملق و چاپلوسی را چاشنی رابطه عشقی تان کنید اما ادامه دادن این روش برای ایجاد یک رابطه با دوام و پایدار به صلاح تان نیست. شما دوست دارید در نظر همسرتان خوب جلوه کنید و امروز به طرز شگفت انگیزی می‌توانید اینگونه باشید. اما اين شانس را از دست ندهید. کوتاهترین و بهترین راه برای داشتن یک رابطه صمیمی‌و نزدیک صادق بودن است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: امروز یکی از دوستان و یا همکاران تان می‌تواند نقش یک كاتاليزور شگفت انگیز را برای شما بازی کند و بگوید که شما تقریبا هیچ کاری نمی‌توانید برای سرو سامان دادن به افکارتان انجام دهید. اما ممکن است که تلاش کنید تا به سلامت از یک فرصت شغلی مناسب به نفع خودتان استفاده کنید، فکر می‌کنید که باید بسرعت قدم در راهی متفاوت بگذارید بنابراین باید از حرف و حدیث دیگران چشم بپوشید. شما بهتر از همه از نقاط قوت و ضعف خود آگاه هستید پس نیازی نیست که تصمیمات خود را برای دیگران توجیه کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تير: ممكن است امروز بیشتر از همیشه از نظر احساسی کنجکاو باشید اما اگر بخواهید بدون فکر کردن به عاقبت کاری آن را انجام دهید نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت. معمولا شما اول کار هیجان دارید و از این تجربه سر مست و شادمان هستید. اما بعدا مجبورید که دوباره برگردید و خوب فکر کنید. به جای انکار احساسات تان به ناشناخته‌ها اعتماد کنید و از آن به عنوان عاملی برای تغییر استفاده کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: امروزممکن است انرژی بازیگوشانه و سربه هوای شما کمی جدی تر از همیشه شود اما تغییرات خلقی دلیلی بر این نیست که از کسی که دوستش دارید کناره گرفته بگیرید. البته موضوعات دیگری هم هستند و باعث می‌شوند که دیگر آرام بگیرید- مخصوصا اگر شما قبلا کمی جلوتر از برنامه بوده‌اید. اجازه ندهید ترس‌های تان زندگی را از شما بگیرند. اگر بتوانید امروز هوشیار و آگاه از احساسات تان باقی بمانید خبرهای خوبی در آستانه در انتظار شما را می‌کشند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهريور: ممكن است امروز همچنانکه تلاش می‌کنید انرژی تان را محدود کنید تا بفهمید چه اتفاقی دارد بین شما و همکارتان می‌افتد ارتباطات شخصی تان نیز دچار مشکل شود. اما در حقیقت به نظر می‌رسد زندگی تان کمی یکنواخت و ساکن شده است. هرجا که می‌روید از آنجا خاطره دارید. عقب نشینی کردن برای دور بودن از اضطراب و آشوب راه خوبی است. انرژی خود را احیا کرده و نظمی دوباره به افکارتان ببخشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: ممکن است امروز بسیار سرزنده و بانشاط باشید مخصوصا اگر کاری را که دارید انجام می‌دهید از روی میل و رغبت باشد. واقعا نیاز نیست که وانمود کنید اوقات خوشی دارید به خاطر اینکه کاملا مشخص است که همه چیز به میل شماست. اما لازم است که بیشتر از همیشه تلاش کنید و از همین الان شروع بکار کنید. بنابراین اگر در میان راه به مانعی برخورد کردید ناامید نشوید. پایداری و مقاومت تنها راهی است که می‌تواند عالی ترین تاثیر را بر زندگی تان داشته باشد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: ممکن است این روزها پنجره خلاقیت شما بسته باشد پس امروز را به بطالت نگذرانید. به کارهایی که قبلا انجام داده‌اید نگاهی کنید و لیست کوتاهی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کرده و تمام تلاش تان را برای تمام کردن یک برنامه قدیمی ناتمام صرف کنید یا اینکه همین الان کار جدیدی را شروع کنید. صبر نکنید تا زمان بهتری پیش بیاید. از لحظه حال بهترین استفاده را ببرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: اگر کسی امروز از شما پرسید که چگونه کارهایتان را به این خوبی انجام می‌دهید شما همه چیز را برای او توضیح می‌دهید. شما معمولا انسان صادقی هستید اما زمانیکه لازم است موضوعی به عنوان یک راز باقی بماند آن را برای خودتان نگاه می‌دارید. متاسفانه نیروهای تبعیض آمیز شما اكنون به خوبی در حال فعالیت هستند حتی زمانیکه فکر می‌کنید به خوبی حدو مرزهایتان را مشخص کرده‌اید. به یاد داشته باشید احساسات شما امروز در تعادل همیشگی خود قرار ندارند. بنابراین به قضاوت خودتان اعتماد نکنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: شما امروز بسادگی می‌توانید همه کارهایتان را خیلی راحت بگیرید. ممکن است مقدار زمان و پولی که در طول یک پروژه طولانی مدت هزینه می‌شوند را دست کم بگیرید. با این وجود باید تمام این دلایلی که شما را از اتمام کارتان برحذرمی‌دارند کنار بگذارید. اما لازم نیست برای وقت كمی كه دارید هیجان زده و نگران شوید؛ این هیاهو را فراموش کرده؛ در کار خود غرق شوید و ذهن خود را از همه این مشغولیت‌ها پاک کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: شما بهتر از همه دوستان تان می‌توانید درباره آینده فکر کنید و تصمیم بگیرید. این موضوع مثل این است که تمام موانع موجود کنار رفته‌اند و فضای بیشتری به شما می‌دهند تا ذهن خود را بسط دهید. اما این حالت می‌تواند حس اشتباهی از استقلال را به شما القا کند. مراقب باشید به خاطر اینکه این کار بیشتر از آنکه فکر می‌کنید شما را درگیر خواهد کرد و اگر همسالان تان شمارا حمایت نکنند انجام این کار به سختی امکان پذیر می‌شود. بنابراین اجازه ندهید شک و تردید در افکارتان رخنه کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: امروز یکی از همکاران شما ممکن است شایستگی شمارا زیر سئوال ببرد و ذهن شما را در رابطه با شغلی که دارید خراب کند و بدین ترتیب شما نسبت به آینده شغلی تان بیمناک شوید. در آغاز کار شما درک کافی برای این دارید که مسیر خودتان را به خوبی تشخصی دهید. با این وجود ممكن است فکر شما از زیرکانه ترین برنامه تان منحرف شود به خاطر اینکه بیشتر و بیشتر رویاپردازی کند. تا زمانیکه این افکار بهم ریخته باقی بمانند انجام کارهایتان امکان پذیر نخواهد بود. باید یک مرز دقیق بین واقعیت و خیال برای خودتان مشخص کنید.
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  3. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - دوشنبه 22 شهریور 1400

    [​IMG]
    متولدین ماه فروردین : شاید شما دوست داشته باشید روزتان را با كمترین میزان ناآرامی و بی‌نظمی سپری كنید، اما اگر شما هیچ كاری هم نكنید ظاهراً می‌توانید از دردسر دوری كنید. شاید شما مجبور شوید برنامه‌های مرتب و زمان بندی شده خود را كنار گذاشته و حسی كار كنید. خوشبختانه در حالیكه فرصتهای هیجان‌انگیزی به زندگی‌تان راه پیدا كرده‌اند، طبیعت غریزی شما بهتان كمك می‌كند این فرصتها را ببینید.

    [​IMG]
    متولدین ماه اردیبهشت: شاید شما امروز بتوانید قوه خلاقیت خود را نشان بدهید و یا فقط افكار آشفته و نامنسجم خود را فاش كنید. هیچ فرقی نمی‌كند كه كدام یك از این كارها را انجام می‌دهید. جالب است كه هم اكنون هیچ تفاوتی بین یك فرد احمق و یك جادوگر وجود ندارد. این تضاد و اختلاف تا حد زیادی به خاطر موقعیت و شرایط اجتماعی به وجود آمده است، پس قبل از اینكه با دیگران در مورد ایده‌های خود صحبت كنید مطمئن شوید كه آنها از تفكرات بنیادین شما حمایت می‌كنند.

    [​IMG]
    متولدین ماه خرداد: رئیس شما نمی‌تواند به آن شكلی كه شما می‌خواهید ازتان حمایت كند. شاید او در تعطیلات است و در اداره حضور ندارد و یا شاید با برنامه‌هایتان مخالف است. دلیل او هرچه كه باشد فرقی نمی‌كند، شما فقط برای اینكه شغلتان را از دست ندهید مجبورید بیشتر كار كنید!! فراموش نكنید رابطه درست و مطمئن بین شكست و موفقیت فرق می‌گذارند.<

    [​IMG]
    متولدین ماه تیر: شما امروز به سختی برای خود برنامه‌ریزی كرده‌اید، تاحدی كه اگر در سر راهتان مانعی وجود داشته باشد، همه چیز به طور كامل به هم می‌ریزد. جواب منفی دادن را یاد بگیرید، به فكر خودتان باشید و خود را از شر فشارهای زیاد رها كنید. پس زیاد صبر نكنید؛ وگرنه خیلی دیر می‌شود. شما می‌توانید به ناامیدی‌هایتان خاتمه دهید. تا موقعی كه به تقویم خود و برنامه‌های خود توجه نمی‌كنید برای همه چیز آمادگی خواهید داشت.

    [​IMG]
    متولدین ماه مرداد: حالاكه اوضاع مالی شما خیلی خوب شده است، حسابی شگفت‌زده شده‌اید، چرا كه شما اصلاً برای پولهای خود برنامه‌ریزی نكرده‌اید. خوشبختانه شما خیلی باهوش و تیز هستید، اما به جای اینكه از فرصتهای خود استفاده كرده و به دیگران كمك كنید، حتی ممكن است با رفتارهای توهین‌آمیز خود آنها را برنجانید. با دخالت كردن در امور زندگی افراد دیگر از هدف اصلی خود منحرف نشوید. درعوض به فكر پیشرفت كردن در حرفه خود باشد.

    [​IMG]
    متولدین ماه شهریور: امروز شما حتماً باید استعدادهای كاری خارق‌العاده خود را نشان بدهید، اما شما هرچقدر بیشتر تلاش می‌كنید نتیجه عكس می‌گیرید. حتی اگر شما تمام كارهایتان را هم انجام دهید، پیروزی‌های شما دیگران را عصبانی خواهد كرد. اگر آنها نمی‌توانند به پای شما برسند به شما هیچ ارتباطی ندارد! شما فقط كاری را انجام دهید كه فكر می‌كنید درست است.

    [​IMG]
    متولدین ماه مهر: شما این روزها احساسات خود نسبت به روابط دوستانه‌تان را به درستی نمی‌شناسید. اگر شما مجبور شوید مسائلی را كه نمی‌خواهید فاش كنید، واكنشهای شما خیلی بی‌ثبات خواهد بود و ممكن است تمام زندگی شما را زیر و رو كند. اما فاش كردن تمام این چیزها بهتان كمك می‌كند امكاناتی كه پیش رویتان قرار دارد را ببینید.

    [​IMG]
    متولدین ماه آبان: جدا شدن از گروه دوستان و یا همكاران بهتان كمك می‌كند تا همه چیز را با دید تازه‌تری ببینید. حالا شما دوست دارید نسبت به مسائل بی‌توجه‌تر و بی‌تفاوت‌تر باشید. شما نمی‌توانید مدت زمان زیادی با كسی كه سعی می‌كند كوچكترین مسائل جزئی زندگی شما را هم تحت نظر داشته باشد زندگی كنید. تغییر كردن امری اجتناب ناپذیر است، اما شما نمی‌توانید همه كارها را یكدفعه انجام دهید.

    [​IMG]
    متولدین ماه آذر: یكی از افراد خانواده‌تان قدرتش را به رخ شما می‌كشد و شما مطمئن نیستید كه می‌توانید روزهای آرامی داشته باشید یا خیر. شما مثل فردی كه گرفتارطوفان شده احساس ناآرامی و آشفتگی می‌كنید. اما سعی نكنید كه خودتان به تنهایی از همه مشكلات سر در بیاورید. درعوض می‌توانید با دیگران هم مشورت كنید. نصیحت‌های آنها به خصوص نصیحت‌های همكاران در محل كار، می‌تواند برای حل كردن مشكلات خانوادگی بهتان كمك كند.

    [​IMG]
    متولدین ماه دی: شما امروز كاملاً به جایگاه خود در زندگی واقف بوده و به آن اطمینان دارید، اما ممكن است امروز چیزی یاد بگیرید كه برایتان سئوال ایجاد كند كه آیا در مسیر درستی قرار گرفته‌اید یا خیر؟ انعطاف پذیر بودن همیشه یك استراتژی عاقلانه است، اما امروز اصلاً مسیر خود را تغییر ندهید، مگر اینكه لازم باشد.

    [​IMG]
    متولدین ماه بهمن: امروز ماه در نشانه التقاطی شما باقی می‌ماند و شیطنتهای اورانوس را تقویت می‌كند. گردش یك سری از سیاره‌های شخصی به دور ماه بهتان كمك می‌كند تمرینهای جدید و شدید خود را تمام كنید. اما مقابله شدید خورشید با اورنوس یعنی سیاره بخت شما، می‌تواند كل زندگی‌تان، به خصوص در حیطه دوستی‌ها و رابطه‌های صمیمی، را زیر و رو كند. شما باید جایگاه خود را حفظ كنید، اما در عین حال به حرفهای دیگران هم گوش بدهید.

    [​IMG]
    متولدین ماه اسفند: شما امروز به خصوص وقتی با فرد دیگری مواجه می‌شوید، تنها كسی نیستید كه آگاهانه رفتار می‌كنید. اگر این فرد همسرتان و یا دوست نزدیكتان بود، در مورد مشكلاتی كه جدیداً برایتان به وجود آورده با او صحبت كنید. اما اگر این شخص رئیستان بود، در برابر انتقاداتی كه از شما می‌شود زیاد مقاومت نكنید؛ زیرا واكنش نشان دادن با خویشتن‌داری باعث می‌شود آزادی‌هایتان در آینده نزدیك بیشتر شود.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  4. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - چهارشنبه 24 شهریور 1400

    [​IMG]
    فال متولدین فروردین: اگرچه شما در جمع دوستان خوبی قرار گرفته اید كه می‌توانند به آسانی حواس شما را پرت كنند، ولی باز هم احساس می‌كنید برای انجام دادن كارهای ناتمام خود تحت فشار قرار گرفته اید و باید قبل از تفریح كردن آنها را تمام كنید. اگر شما دنبال راهی برای فرار می‌گردید، درست نیست كه قوانین منظم روزانه تان را بشكنید. دلخوری‌هایتان را برای خودتان نگه دارید، به كارتان فكر كنید و بعداً زمانی را هم به تفریح اختصاص بدهید.

    [​IMG]
    فال متولدین اردیبهشت:شما ایده خیلی خاصی برای كارهایی كه می‌خواهید امروز انجام بدهید دارید. شاید شما فكر می‌كنید كه منحرف شدن از برنامه هایتان باعث ناراحتی شما شود، اما هیچ چیزی نمی‌تواند فراتر از حقیقت باشد. دیدگاه شما در مورد واقعیت هم اكنون می‌تواند كمی ‌تحریف شده باشد، بنابراین اگر امروز آنطوری كه شما تصور می‌كردید روز متفاوتی نبود، نگران نشوید.

    [​IMG]
    فال متولدین خرداد: اگر چه شما امروز ظاهراً خیلی حس خوبی دارید، ولی وقتی مشكلات افراد خانواده تان آسایش و راحتی تان را مختل می‌كند ناراحت می‌شوید. شما مجبور نیستید به دیگران اجازه بدهید ناراحتی آنها شما را به دردسر بیندازد. نهایتاً می‌توانید از اوقات خود لذت ببرید و در عین حال از نظر عاطفی كسانی كه دوستشان دارید را حمایت كنید.

    [​IMG]
    فال متولدین تیر: شاید شما برای گذراندن یك روز لذت بخش در خانه آمادگی داشته باشید، اما احتمالاً شما نمی‌توانید در برابر درگیر شدن با پروژه‌ای كه قصد دارد محیط پیرامون‌تان را زیباتر بسازد مقاومت كنید. این كار می‌تواند به اندازه یك گردگیری كار ساده‌ای باشد و یا شاید هم به اندازه تغییر دكوراسیون یك اتاق كار سختی باشد. به هرحال فرقی نمی‌كند، شما نباید همه كارها را یك دفعه انجام دهید. در حین كار كردن سعی كنید از كارتان لذت ببرید.

    [​IMG]
    فال متولدین مرداد: شاید لازم باشد كه شما میزان وابستگی‌تان به یك دوست صمیمی‌ و یا به همكارتان را كم كنید، به خصوص وقتی كه پای پول وسط می‌آید. شما باید تمام جزئیات مربوط به مدیریت‌های مالی كه می‌توانند به خاطر فقدان اطلاعات كافی یا كژفهمی ‌افراد دیگر باعث ناامیدی‌تان شوند را حل و فصل كنید. حتی اگر شما دوست دارید كه كار را تعطیل كنید، ولی در حال حاضر مجبورید كه این مسائل را آشكار كنید.

    [​IMG]
    فال متولدین شهریور: در حالیكه ماه در نشانه شما به نپتون تیره و تار برخورد می‌كند، شك و دودلی شما نسبت به زندگی خود می‌تواند در اعتماد به نفستان نیز تاثیر بگذارد. اما شما می‌توانید تمام ناراحتی‌های خود را مخفی كنید، چرا كه سیاره بخت شما یعنی عطارد به ونوس دوست داشتنی ملحق شده است. خوشبختانه شما می‌توانید چیزهایی كه به خاطر فكر و خیالات احمقانه‌تان از دست داده بودید، مثل خلاقیت و جذابیت‌های اجتماعی، را دوباره به دست آورید.

    [​IMG]
    فال متولدین مهر: امروز عطارد باهوش با سیاره بخت شما یعنی ونوس در یك امتداد قرار گرفته‌اند و باعث شده‌اند شما امروز خیلی منطقی و واقع بین باشید، بنابراین امروز شما هر چیزی بخواهید حتماً آن را به دست می‌آورید. اما باید سعی كنید اطلاعات خود را نیز افزایش دهید، چرا كه میزان توانایی‌های شما كمتر شده است. سعی كنید هنگام دعا كردن و آروز كردن گزینشی عمل كنید، برای اینكه هر قدر بیشتر به جزئیات توجه كنید شانس رسیدن به آرزوهایتان نیز بیشتر خواهد بود.

    [​IMG]
    فال متولدین آبان: امروز احتمالاً شما منظور دیگران را اشتباه متوجه خواهید شد و مسائل خیلی بی‌اهمیت را جدی خواهید گرفت. شاید دلیل این مشكلتان این باشد كه دیدگاه‌های شما از مسیر اصلی منحرف شده‌اند و شما نمی‌توانید میزان اهمیت چیزهایی كه یاد گرفته‌اید را بسنجید. پس بهتر است قبل از اینكه نسبت به چیزهایی كه دیده‌اید واكنش نشان دهید یك یا دو روز صبر كنید.

    [​IMG]
    فال متولدین آذر:ناراحتی‌های جدید شما از اینجا ناشی شده است كه دیگران از شما انتظار دارند بیشتر از اطلاعاتی كه دارید به آنها جواب پس بدید. البته شما نمی‌توانید در برابر وسوسه داستان سر هم كردن مقاومت كنید و آنها این موضوع را به روشنی متوجه خواهند شد. فقط راستگویی و درستكاری را پیشه خود سازید و هر آنچه را می‌دانید به دیگران هم بگویید و به محدودیت‌های علم خود اعتراف كنید.

    [​IMG]
    فال متولدین دی: امروز شما دوست ندارید كسی بداند كه چه احساسی دارید، چراكه ممكن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. اگر شما بخواهید فرد مرموزی شوید، آنها هم ممكن است تفكرات خودشان را به شما نگویند. پنهان كاری در عنوان كردن حقیقت به آنها نیز سرایت می‌كند، تبادل نظر كردن هم همین گونه است. بنابراین وقتی كه شما افكار خودرا با آنها در میان می‌گذارید آنها هم به شما ملحق می‌شوند.

    [​IMG]
    فال متولدین بهمن: شما می‌توانید در مقابل فردی كه سعی می‌كند شما را عوض كند كاملاً مقاومت كنید، اما خودتان پنهانی در حال انجام دادن كارهایی هستید و در جستجوی انگیزه‌های خود هستید. اگرنمی‌خواهید دیگران دلیل ترس شما را بدانند و یا دلیل مقاومت‌تان در برابر درگیر شدن با ماجراهای عاطفی را بفهمند كار اشتباهی نمی‌كنید، چون مجبور نیستید به آنها همه چیز را بگویید. همچنانكه از شركت كردن در بحث‌های علنی اجتناب می‌كنید، كارهایی انجام دهید كه احساس آرامش كنید.

    [​IMG]
    فال متولدین اسفند: حتی اگر شما به گفتگوهایی كه جدیداً داشته‌اید كاملاً اطمینان دارید، اما امروز ظاهراً باید جواب‌های خود را كه البته جواب نهایی نیز نبوده‌اند را دوباره بررسی كنید. حالا باید حواستان را خوب جمع كنید كه زیاد به حس ششم خود اطمینان نكنید، چرا كه امكان دارد شما را از مسیر درست منحرف كند. حتی اگر فكر می‌كنید كه همه چیز را به روشنی می‌بینید، لازم است یافته‌های خود را با همسر خود و یا با یكی از دوستان صمیمی‌تان چك كنید.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  5. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد


    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - جمعه 26 شهریور 1400

    [​IMG]
    حالا كه ماه به نشانه شما بازگشته است، شما آمادگی كامل دارید كه مسئولیت‌های بیشتری قبول كنید، اما این كار دردسرهایی برایتان به همراه دارد. این سخن بدین معنی نیست كه شما توانایی انجام دادن كارهای خاص و خارق العاده را ندارید، بلكه بدین معنی است كه شما به دلیل اینكه به نیازهایتان واقع بینانه نگاه نمی‌كنید، طاقت شكست خوردن را هم ندارید. با كم كردن سطح توقعات خود شانس خوشبخت شدن خودتان را بیشتر كنید.

    [​IMG]
    امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا كنید. برای شما خیلی مهم است كه بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینكه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیكه شكیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی كنید به اطلاعاتی كه دارید قناعت كنید.

    [​IMG]
    امروز پنجمین خانه و دوازدهمین خانه شما یعنی خانه های عشق و محبت داغ شده‌اند و بنابراین شما نمی‌توانید در محل كار به راحتی حواستان را روی كارتان تمركز كنید. عجیب است كه اورانوس غیر قابل پیش بینی نیز به سمت آنها كشیده شده و حتی پیدا كردن راه درست برای شما سخت می‌شود. سعی نكنید به خاطر حس مسئولیت خودتان را در محل كار عذاب بدهید، بلكه در عوض امروز را دست از كار كردن شسته و به تفریح كردن بپردازید.

    [​IMG]
    امروز نیازی نیست كه منتظر دستورالعمل های رئیس خودتان بمانید، برای اینكه شما می‌توانید به راحتی بفهمید كه او از شما چه می‌خواهد. ولی باز هم باید حواس خود را جمع كنید، وگرنه فرجام بدی خاوهید داشت كه اصلاً قابل توجیه نخواهد بود. به جای اینكه با انجام دادن كارهای بی‌اهمیت وقت باارزش خود را تلف كنید، از نگرش‌های سازنده خود بهره بگیرید.

    [​IMG]
    شما امروز زیاد سعی نمی‌كنید شور و هیجان خود را كنترل كنید. این موضوع دوستان و همكارانتان را حسابی شگفت زده خواهد كرد، اما آنها از گوش كردن به آرزوهای بزرگ شما خیلی زود خسته نمی‌شوند. با كمتر حرف زدن و بیشتر عمل كردن می‌توانید به كسانی كه از شما انتقاد می‌كنند نشان دهید كه شما فقط ادعا ندارید. اینك عمل كردن به وعده های خود خیلی مهم‌تر از داشتن نگرش‌های بزرگ است.

    [​IMG]
    امروز یكی از دوستان و یا یكی از همكارانتان می‌تواند با انجام دادن كاری كاملاً زشت و زننده شما راشگفت زده كند. شما می‌توانید مخالفت خود را نسبت به حرفهایی كه بیان می‌شود ابراز كنید، اما اكنون عاقلانه است كه تعجب خود و یا قضاوت منفی خود را نشان ندهید. به جای عكس العمل نشان دادن موقعیت خود را حفظ كنید و بر اعصاب خود مسلط باشید.

    [​IMG]
    در حالی كه اورانوس با ما در مورد بی‌تفاوت بودن صحبت می‌كند، ونوس یعنی سیاره بخت شما می‌تواند خواسته‌ها و علایق شما را نشان دهد. شما امروز به فرد یا چیزی در محل كارتان خیلی وابسته شده‌اید، البته این نشانه عشقی رمانتیك نیست، چرا كه شما می‌خواهید تمام آزادی‌های خود را داشته باشید. در حالیكه سعی می‌كنید میانه روی را پیشه خود سازید به سمت منازعه و كشمكش نروید.

    [​IMG]
    شما امروز ایده‌های جدیدی برای اینكه كارهایتان را سریعتر انجام دهید دارید، اما چیزی فكر شما را عذاب می‌دهد و شما نمی‌دانید كه بین نوآوری و ابتكار و كارهای روزمره همیشگی كدام را برگزینید. باوجود اینكه شما دوست دارید با چند تن از دوستان خاص خود به استراحت و تفریح بپردازید، ولی اكنون وظایف كاریتان در اولویت قرار دارند. اهمیت دادن به این اولویت‌ها به شما كمك می‌كند فرد موفق‌تری باشید.

    [​IMG]
    امروز اصلاً اهمیتی ندارد كه شما چقدر كار برای انجام دادن دارید، شما به راحتی قول می‌دهید و بعد به تفریح كردن مشغول می‌شوید. متأسفانه امروز وقت تفریح و بازی كردن نیست، شما در روزهای دیگر می‌توانید این كار را بكنید، ولی امروز اول باید وظایف كاری خود را تمام كنید. اگر امروز سخت كار كنید، روزهای دیگر شانس این را خواهید داشت كه با خیال راحت تفریح كنید.

    [​IMG]
    شما امروز فكرهای زیادی در سرتان دارید، اما وقتی یك دوست صمیمی ‌و یا یكی از اعضای خانواده‌تان به شما نیاز دارد نمی‌توانید در محل كارتان توجه كافی روی كار خود داشته باشید. به نظر می‌رسد وقتی كه شما در محل كارتان گرفتار می‌شوید، می‌توانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان در خانه فرار كنید، اما این موضوع اصلاً حقیقت ندارد. پس امروز به مشكلات خانوادگی و شخصی خود رسیدگی كرده و كارهای خود را به روز دیگری موكول كنید.

    [​IMG]
    شما امروز می‌خواهید تغییراتی در كار خود بدهید، اما باید بدانید كه شانس همیشه به كمكتان نمی‌آید. اولین كاری كه باید بكنید این است كه یكی از كارهایتان را با روشی جدید انجام دهید، چراكه شما همیشه در جستجوی راه حل و روش‌های مؤثر و مناسب هستید. اما اگر فقط به خاطر اینكه شما از روش‌های قبلی‌تان خسته شده‌اید، بخواهید این كار را با روشی متفاوت انجام دهید، اصلاً كار خوبی نكرده‌اید. پس روش‌های مناسب و درست را تغییر ندهید.

    [​IMG]
    امروز آرزوهای غیر شخصی شما كه با آرزوهای افراد دیگر تفاوت دارد باعث می‌شود همكاری بین شما و آنها قطع بشود. این موضوع باعث ناامیدی شما می‌شود، چرا كه شما به یك نفر كه شاید دوست صمیمی‌تان یا یكی از همكارانتان باشد خیلی وابسته شده بودید. اما شما نمی‌خواهید روش خود را هم تغییر دهید. با همه این احوال اگر می‌بینید كه نمی‌توانید به تنهایی از پس كارهایتان بر بیایید دوباره به دوستانتان ملحق شوید.
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  6. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد


    [​IMG]


    ماه تولد فال روزانه - شنبه 27 شهریور 1400

    [​IMG]
    شما امروز به یاد آرزوهای گذشته خود افتاده اید و تمایل‌تان به یادآوری آرزوهای قدیمی‌تان خیلی شدت گرفته است. اما فكر نكنید كه این آرزوها فقط با یادآوری كردن برآورده خواهند شد. شما مجبور خواهید شد بخش‌هایی از رویاهای خود كه مهم‌تر هستند را انتخاب كنید. تلاشی سخت برای فهمیدن توانایی‌های خود هم اكنون عاقلانه ترین كار است.

    [​IMG]
    سیاره بخت شما یعنی ونوس امروز با نپتون معنوی برخوردی عاشقانه دارد و شما از سمت خواست‌های جسمانی به سوی جهان خیالی پیدا می‌كنید. این اولین قدم برای به حقیقت پیوستن آرزوهایتان است. شما باید توجه خود را بر روی چیزهایی كه بیشتر بهشان علاقه دارید متمركز كنید، اما بعد باید از نگرانی و حرص و جوش خوردن دست بردارید و همه چیز را به خدا بسپارید.

    [​IMG]
    شما امروز می‌خواهید بحث و گفتمانی هیجانی راه بیندازید، اما ممكن است تصادفاً باعث بروز سوء تفاهم شوید، مگراینكه قبل از باز كردن دهانتان به همه چیز فكر كنید!! الان شما زیاد تمایل ندارید كارهای لازم را انجام دهید، بنابراین قبل از اینكه شروع به كار كنید، زمانی را به استراحت كردن اختصاص بدهید.

    [​IMG]
    شما وقتی با دوست صمیمی‌تان در مورد مشكلات خود در منزل صحبت می‌كنید باید كاملاً واقع بین باشید. اعتماد شما به دوست خود باعث می‌شود به هر حرفی كه به شما می‌زند و شما بهش نیاز دارید گوش دهید، اما ممكن است او نتواند توصیه‌ای به شما بكند كه بهش نیاز داشته باشید. به جای اینكه از دیگران توقع زیادی داشته باشید، خودتان تلاش كنید چیزهایی كه نیاز دارید را بیابید.

    [​IMG]
    امروز كه ماه وارد برج ثور می‌شود اوضاع به نفع شما پیش می‌رود و شما فراموش نمی‌كنید كه باید وظایف روزانه خود را انجام دهید. اما چون اورانوس نیز وارد این تصویر می‌شود انگیزه تغییر دادن امور در شما بسیار شدت می‌گیرد. به كارهای كه قبلاً انجام داده‌اید دیگر فكر نكنید؛ خودتان را برای آینده و اهداف اصلی و ویژه خود آماده كنید.

    [​IMG]
    امروز شما در كارتان كمی ‌به مشكل برخواهید خورد و اگر این اتفاق بیفتد دیگر چیز زیادی آن طور كه انتظار داشتید برایتان روشن نخواهد شد. خوشبختانه كارتان به جاهای باریك نمی‌كشد!! به جای اینكه برای چیزهایی كه دوست دارید بجنگید، آرامش داشتن و انعطاف پذیر بودن را تمرین كنید. از توانایی‌های جسمانی طبیعی خود استفاده كرده تا روزتان را از این حالت و وضعیت مشكل بیرون آورید.

    [​IMG]
    شما امروز می‌توانید یك هنرمند و یا شاعر باشید!! بنابراین كارهای دستی و یا ژورنال خود را بیرون آورده و خودتان را مشغول سازید. اما این كار فقط جزو اولویت‌های شما نیست، بلكه باعث ارتباط پیدا كردن با آرزوهایتان نیز می‌شود. هر چیزی كه امروز به شما حال و هوای معنوی بدهد، در نهایت می‌تواند بهتان كمك كند كه به اهداف و آرزوهای خود نزدیك تر شوید.

    [​IMG]
    امروز شما اگر بخواهید با توجه به تخیلات و رویاهای خود پیش بروید كارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت، اما شما در مطرح كردن تخیلات خود با دیگران خیلی سریع عمل نمی‌كنید. چرا كه می‌خواهید بعضی چیزها را مخفی نگه داشته و در موردشان به دیگران حرفی نزنید و در این راه خیلی هوشمندانه رفتار می‌كنید. اگر بعضی از چیزها به بیرون درز یپدا كرد ناراحت نشوید! شما كاملاً توانایی دارید كه این مشكل را رفع كنید.

    [​IMG]
    امروز پیدا كردن راهی برای تعادل برقرار كردن بین تبادل نظر كردن با دوستانتان و بیش از اندازه حرف نزدن برایتان خیلی سخت است. امروز شما برای خود مرزهای روشن و دقیقی تعیین نكرده‌اید، بنابراین حواستان باشد كه ممكن است وقتی جواب سئوال دیگران را می‌دهید آنها زیاد به حرف‌های شما توجه نكنند. پس اگر كسی از شما سوال خوبی هم بپرسد شما ترغیب می‌شوید بهش بگویید كه اهداف اصلی خود را فراموش كرده‌اید.

    [​IMG]
    اگر شما نتوانید حقایق را به صورت داستانی منسجم گردآوری كنید حسابی ناراحت خواهید شد. شاید امروز اطلاعات زیادی هم در دسترس شما باشد، ولی ظاهراً شما هر قدر هم تلاش كنید نمی‌توانید حرف خود را بزنید. از منطق و استدلال كردن دوری كنید؛ فقط در برابر چیزهایی كه بهشان ایمان دارید ایستادگی كنید.

    [​IMG]
    امروز با بحث كردن و توجیه كردن یكی از باورها و اعتقادات خود بی‌خودی انرژی‌تان را هدر ندهید. دفاع كردن از موقعیت و جایگاه خود كاری عبث و بی‌فایده خواهد بود، مگر اینكه اطلاعات شسته رفته و منظمی‌ داشته باشید كه فقط در این صورت می‌توانید به چیزی كه می‌خواهید برسید. تغییر دادن فكر خود كار راحتی نیست، اما اگر شما یك بار سود و منفعت خود را تشخیص داید، این كار برایتان راحت تر خواهد شد.

    [​IMG]
    امروز ابراز عشق كردن برایتان كار زیاد راحتی نیست، برای اینكه ذهن شما درگیر مسائل و موضوعات خیلی مهمی‌است. وقتی كه شما مجبور می‌شوید به خاطر مصلحت و نفع شخصی تمام مسائل عاطفی خود را فراموش كنید، روز خوشایندی نخواهید داشت. اگر احساسات شما نسبت به دیگران خیلی شدید شده است نگرانی به خود راه ندهید، فقط وقتی با كسانی كه دوستشان دارید صحبت می‌كنید، راستگو و مهربان باشید.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  7. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد


    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه -یکشنبه 28 شهریور 1400

    [​IMG]
    شما امروز تقریبا برای انجام دان هر کاری آمادگی دارید، اما بعد از دادن جواب مثبت به شک می‌افتید! شاید دلیل شک شما این باشد که نسبت به سختی‌ها و مشکلات کارتان اطلاعات خیلی زیادی دارید. یا شاید موقعیتهای قبلی به یادتان آمده که شما بدون فکر و انگیزه تصمیم می‌گرفتید و بعد به دردسر افتاده و اوضاع را خراب تر می‌کردید! داشتن کمی‌خویشتن داری برای داشتن روزی خوب و آرام کفایت می‌کند!.

    [​IMG]
    شما احساس می‌کنید که لازم است برای موضوع مهم و حساسی که در خانه پیش آمده وقت بگذارید و بهش توجه کنید. شاید در محل کار انقدر کار و برنامه داشته اید که تا حال نتوانسته اید برای خانواده تان به اندازه کافی و به نحو موثری وقت بگذارید. مطئمن شوید که قبل از اینکه افراد خاص زندگی تان فکر کنند که عشق آنها اصلا برایتان اهمیتی ندارد, شما توجه و عشق خود را بهشان نشان داده‌‌اید. پس همین امروز از کسانی که دوستشان دارید قدردانی کنید

    [​IMG]
    شما عاشق این هستید که یک روز کامل را با بی خیالی و خوشگذرانی بگذرانید! اما همه چیز آنطوری که شما انتظار دارید پیش نمی‌رود! زیاده خواهی که باعث شکست و ناامیدی تان می‌شود کار خیلی راحتی است. ایده‌ها و آرزوهای جاه طلبانه به دلیل مغایرت داشتن با حقیقت تلخ و واقعی قابل مدیریت کردن نیستند. پس بهتر است قبل از اینکه مشکلات و سختی‌های نامطلوب سد راهتان شده و در نیمه راه متوفقان کنند، خودتان دست از جاه طلبی بردارید.

    [​IMG]
    شما راحت تر هستید که برای نشان دادن عشقتان به جای دادن هدیه‌های گران قیمت و ایما و اشاره، با مهربانی و توجه کردن به فرد مورد نظرتان این کار را بکنید. اما امروز کمی‌ متفاوت تر عمل کرده و در مهربانی و عشق ورزیدن زیاده روی می‌کنید. شما به قدری طرف مقابلتان را دست پاچه و کلافه می‌کنید که آرزو می‌کند شما انقدر پر شور و حرارت نباشید!! الان اصلا لزومی ‌ندارد انقدر در نشان دادن احساساتتان زیاده روی کنید؛ اگر طبیعی رفتار کنید مطمئنا بهترین نتیجه را خواهید دید.

    [​IMG]
    امروز از وسوسه‌ها دوری کنید که روز ناراحت کننده ای نداشته باشید! برای اینکه اگر زیادی ریسک پذیر باشید ممکن است فقط شخصی که خیلی دوستش دارید را از خودتان برنجانید. این مشکلی واقعی است که از میزان فعالیتهایتان می‌کاهد، برای اینکه ظاهرا همه چیزها برای شما مهم تر از این مشکل هستند و به نظر می‌رسد که شدت احساسی شما از رفتار‌های افراطی حمایت می‌کند. بااین حال وقتی به اواسط هفته نزدیک تر می‌شویم, شما آرزو می‌کنید که ای کاش همه رازهایتان را فاش نکرده بودید! فراموش نکنید که لازم نیست همه رویاها و خیالات خود را با دیگران در میان بگذارید.

    [​IMG]
    شما خودتان به این درک رسیده اید و فهمیده اید که از موضوع و مسئله ای مربوط به گذشته زندگی تان فرار می‌کنید. اما مشکل این است که عقل و منطق نمی‌تواند جایگزین عمل شود. از نظر تئوری شما می‌دانید که چه می‌خواهید. اما در عمل هنوز درگیر این هستید که بفهمید در رابطه تان با دیگران چه جور آدمی‌ هستید و در نتیجه خودتان را محدود کرده اید. شجاع باشید و تمام امکاناتی که قبلا بهش فکر نمی‌کردید را مجسم کنید. باور داشته باشید که هر چیزی می‌تواند اتفاق بیفتد، پس همانگونه خواهد شد!

    [​IMG]
    امروز هدیه ای که می‌توانید به دوستانتان بدهید این است که بهشان نشان بدهید چگونه می‌توانید با همدیگر ساعتهای به یاد ماندنی ای داشته باشید! اما برای رسیدن به این خوشی بهترین راه این نیست که در موردش صحبت کنید. از این مثال پیروی کنید؛ با انجام دادن کارهایی که حس خوبی بهتان می‌دهد و لذت بردن از کار کردن توانایی‌های خود را نشان دهید. اگر تسلیم شده و عقب نشینی کنید, آن وقت میدان را به حریف واگذار کرده اید و نشان می‌دهید که از توانایی کمتری برخوردارید. فرصتها را بقاپید؛ افراد دیگر نیز از شما تبعیت خواهند کرد

    [​IMG]
    امروز به شدت نیاز دارید که تنها باشید، اما تا موقعی که وظایفتان را به طور کامل انجام نداده اید، شاید نتوانید در خلوت خودتان تنها باشید. البته شما بیشتر از اینکه به فکر خودتان باشید، به فکر عمل کردن به قولهایتان و کمک کردن به دیگران هستید. خیلی عجیب است! شما دوست دارید یکدفعه جهش داشته باشید، کارهای لازم را انجام دهید و بعد یکدفعه عقب نشینی کنید! خوشبختانه شما می‌توانید دو روش متفاوت را تجربه کنید، پس از کارتان عقب نشینی نکنید!

    [​IMG]
    اگرچه شما فهمیده اید که تبعیت کردن از قانون لازم است، اما هنوز هم در ذهتان دوست دارید کارهایی انجام دهید که با قانون مغایرت دارند! حالا شما نمی‌توانید جلوی چنین تمایلات هیجان انگیزی را بگیرید. شما انقدر هیجان زده شده اید که نمی‌دانید چه کاری درست است و چه کاری غلط!! پس همین الان دست به کار شده و خطر کردن را بپذیرید، افکار فیلسوفانه خود را برای بعد بگذارید.

    [​IMG]
    امروز شما می‌خواهید همه اطرافیانتان بفهمند كه شما چقدر هوشیار بوده و حواستان جمع است، شما حسابی خودتان را به زحمت انداخته و هر کاری می‌کنید تا آنها عمل شما را ببینند. سهیم کردن افرادی که بهتان نزدیکند در روند و پیشرفت کاریتان نشاط آور و روح افزا می‌باشد، اما اگر در مورد کارهایی که انجام می‌دهید ناممطئن باشید، به تدریج کارهایتان پیچیده تر می‌شود. نگران عکس العمل افراد دیگر نسبت به رفتار متناقض خود نباشید. فقط به حس خود اطمینان کنید و بدانید که شما را به مسیر درستی هدایت می‌کند.

    [​IMG]
    شما امروز زیاد صبور نیستید! چرا که افراد دیگری هستند که نیازمند توجه و مراقبت بیشتری بوده و در اولویت قرار دارند. شما از وقتی که فهمیده اید که تنها فرد در میدان بازی نیستید، نمی‌فهمید که چرا برخی از مردم موقعیت خود را بیش از اندازه بزرگ می‌کنند! باهمه این احوال الان بهتر است که به خاطر داشتن صلح و آرامش با افراد دیگر مخالفت نکنید.

    [​IMG]
    شما امروز خیلی کار دارید، اما دیگران از مسئولیتهایتان اطلاعی ندارند و نمی‌دانند باید وظایفتان را انجام دهید. کار کردن زیاد هیچ اشکالی ندارد، اما اجازه ندهید نیاز شما برای جلب توجه و دیده شدن مانع از سازندگی تان بشود! متعادل بودن همیشه ایده خوبی است. اگر شما تا موقعی که کاملا کارهایتان را تمام نکرده اید سکوت اختیار نکرده و حرف بزنید، مورد توجه واقع شدن و بازخوردهای مثبت بهتان کمک می‌کند.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  8. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد


    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 30 شهریور 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: اطرافیان شما زیاد دوست ندارند شما خیلی به خودتان توجه كنید. مادامی‌ ‌كه شما سعی نمی‌كنید موقعیت كسانی كه افر اد مطرحی هستند و شایستگی هم دارند را بدزدید، مشكلی برای مورد تحسین واقع شدنتان وجود ندارد. لزومی ‌ندارد نگران افكار دیگران باشید؛ هر كاری را كه شروع كردید فقط سعی كنید روی آن تمركز داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: امروز خلاقیت داشتن چنان برای شما در اولویت قرار دارد كه ممكن است فرصت كار كردن و یا تفریح كردن با افراد دیگر را از دست بدهید. شما مجبور نیستید همه چیز را در كنترل خود داشته باشید. در حقیقت اگر به افراد دیگر هم مسئولیتی را محول كنید، هم كمتر خسته می‌شوید و هم می‌توانید به جای استفاده كردن از تمام انرژی خود بخشی از آن را ذخیره كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: روابط دوستانه شما امروز كمی مشكل ساز شده و شما نمی‌توانید به راحتی جای امن و قابل اطمینانی پیدا كنید. جالب اینجاست كه انرژی صرف كردن برای دوری از مشكلات و موقعیت‌های سخت فقط شور و هیجان آنها را بیشتر می‌كند. حتی اگر موضوع بحث‌های بغرنج و ناراحت كننده تغییر كرد و صمیمت بیشتری بینتان حكمفرما شد، اگر شما با صداقت و مهربانی با دوستانتان رفتار می‌كنید و در عین حال نقطه ضعف‌های خود را نیز نشان می‌دهید، باید خیلی حواس خود را جمع كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: شما احساس می‌كنید امروز یك نفر سر راه شما قرار گرفته و مزاحم كارتان شده است. اگر شما می‌خواهید به تنهایی كاری را انجام بدهید لازم است با یكی از دوستان نزدیكتان یا فردی كه فكر می‌كنید مانع كارتان شده و یا حتی افرادی كه ظاهراً كاری به كارتان ندارند مبارزه كنید. سعی نكنید انتخاب‌های خود را برای افراد دیگر توجه كنید؛ فقط به آنها بفهمانید كه این انتخاب‌ها شخصی نیستند. شما باید حین انجام داند كارهایتان مهربان و خوش برخورد باشید، ولی لزومی ‌ندارد به خاطر میل شخصی آنها كاری انجام دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: امروز در مورد مسائل مالی تصمیم گرفتن برایتان كار راحتی نیست، چراكه برای پول خرج كردن محدودیت دارید. زیادی پول خرج كردن به نفعتان نیست، ولی اطرافینتان به اندازه شما حواسشان را جمع نمی‌كنند. اضافه كردن بر مادیات و زرق و برق‌های زندگی یكی از چیزهایی است كه باعث شادی انسان می‌شود، ولی اكنون عاقلانه ترین راه این است كه به وسیله مطرح كردن خود البته به راه‌های غیر مادی از سخاوتتان دفع كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: در شرایط احساسی اخیر یاد آوری خاطرات دوران بچگی می‌تواند بر پیچیدگی اوضاع بیفزاید. اتفاقاتی كه رخ داده شما را آشفته كرده است و دیگر نمی‌توانید به راحتی به حس‌های خود اطمینان كنید. از طرف دیگر اگر شما بتوانید آروزها و نیازهای خود را كنترل كنید، قادر خواهید بود به دوران گذشته برگردید و در موقعیتی مناسب ترس‌ها و خیالات خود را با كسی كه دوستش دارید در میان بگذارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: شما امروز سعی می‌كنید موضوعی را از دیگران مخفی كنید، اما ممكن است علی رغم تمام تلاش‌های شما این موضوع فاش شود. به جای اینكه سعی كنید از خودتان یا افراد دیگر محافظت كنید، به اوضاع و شرایط نامساعدی كه پیش آمده نگاه كرده و فكر كنید ببینید چرا مجبورید مواظب حرف‌هایی كه می‌زنید باشید. وقتی كه شما هیچ چیزی را از دیگران پنهان نكنید، مطمئناً شادتر خواهید بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: امروز اگر كسی بخواهد از شما چیزی بگیرد شما كمی ‌عصبانی خواهید شد! عصبانیت شما ممكن است از سوی دوستی كه ظاهراً به شما علاقه قلبی ندارد نشأت بگیرد. اما قبل از اینكه حركتی بكنید، به یاد بیاورید كه هم اكنون پلوتو یعنی سیاره بخت شما در اطرف خورشید می‌گردد و با دور كردن واقعیت از عشق و نزدیك شدن به ترس‌ها، شور و هیجان شما را تشدید می‌كند. با همه این احوال شما هنگام حرف زدن به حرف‌هایی كه می‌زنید كاملاً تسلط دارید، بنابراین بیشتر به اتفاقاتی كه رخ می‌دهد توجه كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: ظاهراً اطرافیانتان و حتی دوستان صمیمی ‌و همكارانتان امروز دور و بر شما را خالی كرده و همین موضوع شما را ترغیب می‌كند كه حتی بیشتر از قبل روی توانایی‌هایتان تمركز كنید. شما دوست ندارید آدم پیش پا افتاده و معمولی‌ای باشید، بنابراین می‌توانید بیشتر از قبل فعالیت كرده و تلاش كنید كه راه خود را بروید. حواستان باشد وقتی كه مشكلی وجود ندارد، شما مشكل درست نكنید، برای اینكه اگر یك بار دیگران را نگران كنید دیگر نمی‌توانید به این راحتی آنها را تسكین داده و آرامش رفته را بازگردانید

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: شما می‌دانید كه چیزی در زندگی‌تان تغییر كرده است و شما مجبورید بر خلاف قانون و منطق برنامه ریزی كرده و نقشه بكشید. شما مجبورید از توانایی‌های جسمانی خود استفاده كنید، اما نباید آن را صرف كارهای پوچ و بی فایده بكنید. داشتن انضباط فردی و شخصی اكنون برای شما لازم و واجب است و فعالیت‌های منظم روزانه شما را برای آینده‌ای خوب آماده می‌كند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: شما دوست دارید كاری را به روش خودتان انجام دهید، اما لازم است كه یكی از همكاران هم به كمك شما بیاید. برای اینكه شما در بعضی از زمینه‌ها مهارت ندارید و این شخص از این توانایی‌ها برخوردار است و می‌تواند كمكتان كند. یا شاید شما می‌خواهید دست به یك ریسك مال شراكتی بزنید و به فردی نیاز دارید كه با شما همراهی كند. هر كدام از این كارها را بخواهید بكنید باید حواستان را جمع كنید، چرا كه فرد دیگر بیشتر از شما تلاش نخواهد كرد و یا بیشتر از شما سرمایه گذاری نخواهد كرد و ممكن است نتایج حاصل باعث رضایت شما نشود.<

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: شما احساس می‌كنید ناچارید كارهایی را انجام دهید كه این كارها در واقع اصلاً وظیفه شما نیست. اما شما نمی‌توانید بدون اینكه مشكلی درست شود اقدامی‌بكنید. حتی اگر فكر می‌كنید با شما غیر منصفانه رفتار می‌شود بهتر است فعلاً كاری نكنید. پس سعی كنید كارهایی را انجام دهید كه مجبور نشوید در مقابل دیگران مقاومت كنید، شما بعدها برای حل كردن این مشكل وقت كافی خواهید داشت.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  9. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - پنج شنبه 01 مهرماه 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: شما امروز احساس می‌كنید به شدت به دنبال آروزهای قلبی خود كشیده می‌شوید و در جستجوی زمانی برای تفریح و تجدید قوا هستید، اما هرچقدر كه جلوتر می‌روید نسبت به كارتان نیز جدی‌تر می‌شوید. تا وقتی كه به اوج ناراحتی نرسیده و برای تمام كردن كارهای ناتمام‌تان تصمیم جدی نگرفته‌اید، نمی‌دانید كه چه كارهایی باید انجام دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: معمولاً مشكلات خانوادگی باعث ناراحتی شما می‌شوند، ولی امروز شما می‌تواند با این مسئله كنار بیایید؛ چرا كه احساس می‌كنید می‌توانید در مورد آنچه كه در ذهنتان می‌گذرد صحبت كنید و دیگران هم به حرف شما گوش می‌دهند. وقتی كه یك گفتگوی آرام و منطقی می‌تواند مؤثر واقع شود و همین طور اسباب ناراحتی شما را فراهم نمی‌كند، دیگر لازم نیست با حرص و جوش خوردن انرژی‌تان را هدر بدهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: شما امروز انقدر به توانایی‌های خود مطمئنید كه می‌دانید حتماً به رویاهای خود می‌رسید و دیگران هم شیفته این خصلت شما شده‌اند. با وجود اینكه شما توانایی این را دارید كه قبل از برنامه‌ریزی كردن دست به كار شوید، ولی این نوع كار كردن با خصلت فكورانه شما كه امروز هم خیلی برجسته است تناقض دارد. شما نباید این تجزیه و تحلیل هوشمندانه را نادیده بگیرید. برای اینكه حتی بعد از اینكه دست به عمل زدید می‌تواند بهتان كمك كند که تیرتان را به هدف بزنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: شما امروز خیلی پر انرژی نیستید، برای اینكه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیت‌های مهمی‌ كسب خواهید كرد. شما انقدر توانایی دارید كه بدانید دقیقاً چه حرف‌هایی می‌خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می‌رسد كه شما توانایی خواندن فكر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت كرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌كنید و به نظر می‌رسد كه اطلاعات زیادی دارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: امروز شما می‌ترسید كه سفره دل خود را باز كنید، برای اینكه ممكن است خاطرات قدیمی‌ خود را به یاد بیاورید كه این موضوع ناراحتتان می‌كند. اما زیاد سعی نكنید كه آسیب پذیریتان را پنهان كنید. صحبت كردن در مورد این موضوع اگر چه یادآور خاطرات قدیمی ‌و ناراحت كننده است ولی شما را آرام می‌كند. پس به یكی از دوستانتان كه خیلی بهش اطمینان دارید بگویید كه دقیقاً چه احساسی دارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی كنید، اما بهتر است كه حداقل كاری را كه می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد كه شما بخواهید آن را اصلاح كنید. توجه كردن به خود و استراحت كردن از اینكه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام كردن كارهایتان فردا هم زمان كافی خواهید داشت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: هم اكنون شما نمی‌توانید به راحتی روی دیگران حساب كنید، چرا كه به نظر می‌رسد همه آنها دمدمی‌ مزاج شده‌اند و نمی‌شود بهشان اطمینان كرد. از طرف دیگر شما احساس می‌كنید كه می‌توانید زندگی خود را متعادل نگه دارید. اما شما مشكلاتی هم دارید، اینكه نمی‌خواهید با بعضی از مسائل روبرو بشوید. ولی اگر همین الان به سرعت مشكلا ت خود را حل كنید خیلی راحت‌تر است تا اینكه صبر كنید ببینید روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: ممكن است كه امروز شما حوصله رویارویی با تنش‌ها را نداشته باشید. هرچقدر رابطه شما با فردی كه دوستش دارید صمیمی‌تر می‌شود، شما بیشتر ازش فاصله می‌گیرید. شاید ترس‌های شما توجیهی برای این كار باشد. شاید این فرد شما را نپذیرد و یا ممكن است شما از برقراری این ارتباط خوشحال نمی‌شوید. اما به یاد داشته باشید نگرانی‌های شما بر پایه تجربیات قبلی و نیز مواردی هستند كه اخیراً اتفاق افتاده‌اند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر:دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی كه آنها با شما مخالفت می‌كنند، شما عصبانی می‌شوید. متأسفانه وقتی كه عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می‌كنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید كه این كار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ كس خودش را عوض نكند، هیچ مشكلی حل نخواهد شد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: شما امروز احساس می‌كنید كه پیش آمدهایی كه رخ داده است كمی‌از حیطه كنترلتان خارج است. این سخن بدین منظور نیست كه اتفاق بدی افتاده است؛ بلكه شما وقتی كنترل اوضاع از دستتان خارج می‌شود ناراحت می‌شوید. ولی امروز اتفاقات زیادی رخ داده كه به نفع شما است، بنابراین بهتر است خودتان را به دست سرنوشت سپرده و لذت ببرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن:اگر شما هر نوع مشكلی چه كاری و چه شخصی داشته باشید، درهای خوشبختی خیلی زود به رویتان بسته می‌شود. چون كه امروز آخرین روزی است كه خورشید هفتمین خانه شما، یعنی خانه مربوط به اطرافیانتان را ملاقات می‌كند. بنابراین شما فقط امروز فرصت دارید تا هر ناراحتی و مشكلی كه دارید را مطرح كنید. پس حالا كه شانس بهتان رو كرده فرصت را از دست ندهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: امروز اصلاً وقت خوبی برای صحبت كردن در مورد برنامه‌هایتان با رئیس و یا همكارانتان نیست، چرا كه امروز شما نمی‌توانید خوب مقصود خود را بیان كنید. اگر شا مدتی صبر كنید خودتان می‌فهمید كه از چه كلماتی باید استفاده كنید. اما نباید حین صحبت كردن زیاد هیجان زده شوید وگرنه قدرت تأثیر گذاری خود را از دست می‌دهید. افكار خود را به دقت هدایت كنید و نگذارید حواستان پرت شود.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  10. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - شنبه 03 مهرماه 1400

    [​IMG]
    فال متولدین فروردین: شما امروز به یاد آرزوهای گذشته خود افتاده اید و تمایل‌تان به یادآوری آرزوهای قدیمی‌تان خیلی شدت گرفته است. اما فكر نكنید كه این آرزوها فقط با یادآوری كردن برآورده خواهند شد. شما مجبور خواهید شد بخش‌هایی از رویاهای خود كه مهم‌تر هستند را انتخاب كنید. تلاشی سخت برای فهمیدن توانایی‌های خود هم اكنون عاقلانه ترین كار است.

    [​IMG]
    فال متولدین اردیبهشت: سیاره بخت شما یعنی ونوس امروز با نپتون معنوی برخوردی عاشقانه دارد و شما از سمت خواست‌های جسمانی به سوی جهان خیالی پیدا می‌كنید. این اولین قدم برای به حقیقت پیوستن آرزوهایتان است. شما باید توجه خود را بر روی چیزهایی كه بیشتر بهشان علاقه دارید متمركز كنید، اما بعد باید از نگرانی و حرص و جوش خوردن دست بردارید و همه چیز را به خدا بسپارید.

    [​IMG]
    فال متولدین خرداد: شما امروز می‌خواهید بحث و گفتمانی هیجانی راه بیندازید، اما ممكن است تصادفاً باعث بروز سوء تفاهم شوید، مگراینكه قبل از باز كردن دهانتان به همه چیز فكر كنید!! الان شما زیاد تمایل ندارید كارهای لازم را انجام دهید، بنابراین قبل از اینكه شروع به كار كنید، زمانی را به استراحت كردن اختصاص بدهید.

    [​IMG]
    فال متولدین تیر: شما وقتی با دوست صمیمی‌تان در مورد مشكلات خود در منزل صحبت می‌كنید باید كاملاً واقع بین باشید. اعتماد شما به دوست خود باعث می‌شود به هر حرفی كه به شما می‌زند و شما بهش نیاز دارید گوش دهید، اما ممكن است او نتواند توصیه‌ای به شما بكند كه بهش نیاز داشته باشید. به جای اینكه از دیگران توقع زیادی داشته باشید، خودتان تلاش كنید چیزهایی كه نیاز دارید را بیابید.

    [​IMG]
    فال متولدین مرداد: امروز كه ماه وارد برج ثور می‌شود اوضاع به نفع شما پیش می‌رود و شما فراموش نمی‌كنید كه باید وظایف روزانه خود را انجام دهید. اما چون اورانوس نیز وارد این تصویر می‌شود انگیزه تغییر دادن امور در شما بسیار شدت می‌گیرد. به كارهای كه قبلاً انجام داده‌اید دیگر فكر نكنید؛ خودتان را برای آینده و اهداف اصلی و ویژه خود آماده كنید.

    [​IMG]
    فال متولدین شهریور: امروز شما در كارتان كمی ‌به مشكل برخواهید خورد و اگر این اتفاق بیفتد دیگر چیز زیادی آن طور كه انتظار داشتید برایتان روشن نخواهد شد. خوشبختانه كارتان به جاهای باریك نمی‌كشد!! به جای اینكه برای چیزهایی كه دوست دارید بجنگید، آرامش داشتن و انعطاف پذیر بودن را تمرین كنید. از توانایی‌های جسمانی طبیعی خود استفاده كرده تا روزتان را از این حالت و وضعیت مشكل بیرون آورید.

    [​IMG]
    فال متولدین مهر: شما امروز می‌توانید یك هنرمند و یا شاعر باشید!! بنابراین كارهای دستی و یا ژورنال خود را بیرون آورده و خودتان را مشغول سازید. اما این كار فقط جزو اولویت‌های شما نیست، بلكه باعث ارتباط پیدا كردن با آرزوهایتان نیز می‌شود. هر چیزی كه امروز به شما حال و هوای معنوی بدهد، در نهایت می‌تواند بهتان كمك كند كه به اهداف و آرزوهای خود نزدیك تر شوید.

    [​IMG]
    فال متولدین آبان: امروز شما اگر بخواهید با توجه به تخیلات و رویاهای خود پیش بروید كارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت، اما شما در مطرح كردن تخیلات خود با دیگران خیلی سریع عمل نمی‌كنید. چرا كه می‌خواهید بعضی چیزها را مخفی نگه داشته و در موردشان به دیگران حرفی نزنید و در این راه خیلی هوشمندانه رفتار می‌كنید. اگر بعضی از چیزها به بیرون درز یپدا كرد ناراحت نشوید! شما كاملاً توانایی دارید كه این مشكل را رفع كنید.

    [​IMG]
    فال متولدین آذر: امروز پیدا كردن راهی برای تعادل برقرار كردن بین تبادل نظر كردن با دوستانتان و بیش از اندازه حرف نزدن برایتان خیلی سخت است. امروز شما برای خود مرزهای روشن و دقیقی تعیین نكرده‌اید، بنابراین حواستان باشد كه ممكن است وقتی جواب سئوال دیگران را می‌دهید آنها زیاد به حرف‌های شما توجه نكنند. پس اگر كسی از شما سوال خوبی هم بپرسد شما ترغیب می‌شوید بهش بگویید كه اهداف اصلی خود را فراموش كرده‌اید.

    [​IMG]
    فال متولدین دی: اگر شما نتوانید حقایق را به صورت داستانی منسجم گردآوری كنید حسابی ناراحت خواهید شد. شاید امروز اطلاعات زیادی هم در دسترس شما باشد، ولی ظاهراً شما هر قدر هم تلاش كنید نمی‌توانید حرف خود را بزنید. از منطق و استدلال كردن دوری كنید؛ فقط در برابر چیزهایی كه بهشان ایمان دارید ایستادگی كنید.

    [​IMG]
    فال متولدین بهمن: امروز با بحث كردن و توجیه كردن یكی از باورها و اعتقادات خود بی‌خودی انرژی‌تان را هدر ندهید. دفاع كردن از موقعیت و جایگاه خود كاری عبث و بی‌فایده خواهد بود، مگر اینكه اطلاعات شسته رفته و منظمی‌ داشته باشید كه فقط در این صورت می‌توانید به چیزی كه می‌خواهید برسید. تغییر دادن فكر خود كار راحتی نیست، اما اگر شما یك بار سود و منفعت خود را تشخیص داید، این كار برایتان راحت تر خواهد شد.

    [​IMG]
    فال متولدین اسفند امروز ابراز عشق كردن برایتان كار زیاد راحتی نیست، برای اینكه ذهن شما درگیر مسائل و موضوعات خیلی مهمی‌است. وقتی كه شما مجبور می‌شوید به خاطر مصلحت و نفع شخصی تمام مسائل عاطفی خود را فراموش كنید، روز خوشایندی نخواهید داشت. اگر احساسات شما نسبت به دیگران خیلی شدید شده است نگرانی به خود راه ندهید، فقط وقتی با كسانی كه دوستشان دارید صحبت می‌كنید، راستگو و مهربان باشید.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.