1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

✠ فال های روزانه ✠

شروع موضوع توسط traffic ‏11/6/21 در انجمن محفل تاپ فرومی ها

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - چهارشنبه 16 شهریور 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: استراحت کامل داشته باشید تا انرژی خود را بازیابید. وضعیت مالی شما امروز چندان مساعد به نظر نمی رسد، به همین دلیل است که پس انداز پول برایتان دشوار خواهد بود. همه را به مهمانی بزرگ خود ببرید - امروز انرژی بیشتری خواهید داشت که باعث می شود رویدادهایی را برای گروه خود سازماندهی کنید. هنگامی که با عشق زندگی خود روبرو شدید، هیچ چیز دیگری لازم نیست. امروز به این حقیقت پی خواهید برد. اگر شرکایتان به قول خود عمل نکردند، دلخور نشوید - باید بنشینید و با هم صحبت کنید تا مسائل را مرتب کنید. یکی از اعضای خانواده ی شما ممکن است اصرار داشته باشد که امروز مدتی را با شما بگذراند. اگر چه شما با این موافقت خواهید کرد، اما زمان بر خواهد بود. زمانی که بتوانید پیوند عاطفی را با شریک زندگی خود احساس کنید، عشق ورزی در بهترین حالت است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: با وجود مشغله کاری، سلامتی همچنان خوب خواهد بود. ممکن است امروز یکی از اقلام ارزشمند شما در محل کارتان دزدیده شود. بنابراین، شما باید مراقب باشید و اقلام خود را کنترل کنید. شریک زندگی شما حمایت کننده و مفید خواهد بود. ضربان قلب شما امروز با شریک زندگیتان آهنگ عشق را با ریتم می نوازد. مشارکت جدید امروز امیدوار کننده خواهد بود. امروز پر از ایده های خوب خواهید بود و انتخاب فعالیت های شما دستاوردهایی بسیار فراتر از انتظارات شما را به همراه خواهد داشت. این روز دنج ترین روز زندگی زناشویی شما خواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: یک خنده درخشان در روزی که بیشتر کارها پیش می روند - آنطور که شما می خواهید. امروز باید جلوی خرج کردن بی مورد را بگیرید، در غیر این صورت ممکن است کمبود پول وجود داشته باشد. در خلق و خوی شاد، پرانرژی و عاشقانه، طبیعت شادی آور شما برای اطرافیانتان شادی به ارمغان می آورد. امروز ادویه عجیب و غریب را در زندگی عاشقانه شیرین خود گرامی خواهید داشت. ممکن است از زیردستان خود به خاطر کم کاری، بسیار ناراحت باشید. امروز می توانید اوقات فراغت خود را در هر مکان مذهبی به دور از مشکلات و اختلافات غیر ضروری بگذرانید. امروز خواهید فهمید که بودن در کنار همسرتان چه حسی دارد. بله، همسر شما یکی است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: بهترین روز برای شروع مجدد برای بهبود سلامتی خواهد بود. امروز احتمال از دست دادن پول وجود دارد، از این رو باید هنگام انجام معاملات یا امضای هر سندی هوشیار باشید. بیماری نوزاد شما را درگیر می کند. شما نیاز به توجه فوری دارید. توصیه های مناسب را انجام دهید زیرا سهل انگاری جزئی، از سوی شما، می تواند مشکل را بدتر کند. عشق ارتعاشات مثبتی را نشان می دهد اعتماد به نفس شما در زندگی حرفه ای شما، تأثیر خواهد گذاشت. این به شما امکان می دهد دیدگاه خود را به دیگران متقاعد کنید و از آنها کمک بگیرید. امروز در اوقات فراغت خود می توانید هر بازی را انجام دهید. با این حال، احتمال وقوع تصادف وجود دارد، به همین دلیل باید همیشه هوشیار باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: امروز انتظار می رود سلامتی شما خوب باشد. با توجه به سلامتی خود، می توانید امروز برای بازی با دوستان خود برنامه ریزی کنید. آنهایی که متاهل هستند ممکن است امروز مجبور شوند برای تحصیل فرزندانشان هزینه زیادی بکنند. به نظر می رسد شب در سینما یا شام با همسرتان شما را در حالتی آرام و فوق العاده نگه می دارد. زمان مناسبی برای در میان گذاشتن احساسات/رازهای شخصی خود با معشوقتان نیست. خرید و سایر فعالیت ها، شما را در بیشتر ساعات روز مشغول می کند. ممکن است امروز به دلیل دروغ همسرتان ناراحت شوید، هرچند این موضوع کوچکی خواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: از انرژی خود برای کمک به کسی که در مضیقه است استفاده کنید. به یاد داشته باشید اگر از این جسم فاسد شدنی به نفع دیگران استفاده نشود، چه فایده ای دارد. امروز به این واقعیت پی خواهید برد که سرمایه گذاری اغلب برای شما بسیار سودمند است، زیرا هر سرمایه گذاری قدیمی که توسط شما انجام شود، سودآوری را به همراه دارد. به نظر می رسد جبهه خانواده به آرامی پیش می رود و می توانید انتظار حمایت کامل از برنامه های خود را داشته باشید. ممکن است روابط با معشوق به دلیل دخالت کسی تیره شود. اگرچه برخی مخالفت‌ها از جانب افرادی که در سطوح ارشد کار می‌کنند به وجود می‌آید - با این حال، برای شما مهم است که خونسردی خود را حفظ کنید. کسانی که دور از خانه خود زندگی می کنند ترجیح می دهند وقت آزاد خود را در یک پارک یا یک مکان آرام بعد از اتمام کار خود در بعدازظهر بگذرانند. ممکن است امروز در زندگی زناشویی شما چیزهایی از کنترل شما خارج شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: امروز لازم نیست نگران سلامتی خود باشید. اطرافیان شما روحیه ی شما را بالا می برند. مشکلات مالی توانایی شما برای تفکر سازنده را از بین می برد. افرادی که با آنها زندگی می کنید از شما خیلی راضی نخواهند بود - صرف نظر از اینکه برای خوشحالی آنها چه می کنید. امروز متوجه خواهید شد که معشوقه تان چقدر شما را دوست دارد. امروز، هر یک از کارهای قدیمی شما در محل کار قابل قدردانی است. با نگاهی به عملکرد خود، احتمالاً ترفیع دریافت خواهید کرد. امروزه بازرگانان می توانند از افراد با تجربه برای گسترش کسب و کار خود مشاوره مفیدی دریافت کنند. وقت آن است که نقاط قوت و برنامه های آینده خود را دوباره ارزیابی کنید. بعد از مدت ها امروز یک آغوش واقعا دنج و گرم از طرف همسرتان دریافت خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: با وجود مشغله کاری، سلامتی شما خوب باقی خواهد ماند، اما زندگی خود را بدیهی نگیرید، بدانید که مراقبت از زندگی وعده واقعی است. امروز احتمالاً از کمک برادر یا خواهر خود به مزایایی دست خواهید یافت. لحظه را با افراط به خود هدر ندهید، بلکه سعی کنید درس های زندگی را بدانید. ممکن است کسی از شما تعریف کند. روی کار خود تمرکز کنید و از برخوردهای عاطفی دوری کنید. زمان عالی برای آزمایش ایده های جدید امروز فرصت های فراوانی برای ارج نهادن به وجد زندگی زناشویی به دست خواهید آورد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: علیرغم روحیه بالایی که دارید، دلت برای کسی تنگ خواهد شد که امروز نتوانسته با شما باشد. ممکن است امروز در محل کار شما یکی از اقلام ارزشمندتان دزدیده شود. بنابراین، شما باید مراقب باشید و اقلام خود را کنترل کنید. دوستان روز شما را روشن می کنند زیرا آنها برای عصر برنامه هیجان انگیزی دارند. عشق خود را مانند چیزهای گرانبها تازه نگه دارید. کسانی که مانع موفقیت شما در کار بودند، امروز در مقابل چشمان شما با سقوط شدیدی روبرو خواهند شد. متولدین آذر بسیار جالب هستند. گاهی اوقات آنها در میان دوستان خود احساس زندگی می کنند، اما دوست دارند زمانی را تنها بگذرانند. امروز بهترین روز زندگی زناشویی خود را تجربه خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: سفر تفریحی با دوستان یا اعضای خانواده شما را آرام می کند اگر قصد دارید با دوستان خود وقت گذرانی کنید، پس با فکر پول خرج کنید، زیرا احتمالاً از ضرر مالی رنج خواهید برد. دوستان و اقوام توجه بیشتری را طلب خواهند کرد، اما این زمان عالی برای بستن درهای دنیا و رفتار سلطنتی با خود است. امروز عشق معشوق خود را در اطراف خود احساس خواهید کرد. امروز، یک روز زیبا و دوست داشتنی است. مزایای کسب و کار و تحصیل برای برخی خواهد بود. ارزش زمان خود را درک کنید. ماندن در میان افرادی که درک آنها دشوار است بی فایده است. انجام این کار فقط مشکلات بیشتری را به وجود می آورد. امروز، شریک زندگی شما ممکن است شما را به دنیای متفاوتی از عشق و احساسات ببرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: احساس ناامنی/سرگیجه می تواند باعث سردرگمی شود. امروز می توانید در یک مهمانی با فردی مواجه شوید که می تواند توصیه های مهمی برای تقویت جنبه اقتصادی شما داشته باشد. این یک روز عالی برای جلب توجه دیگران بدون انجام کار زیادی است. فقط با درک واضح می توانید از همسرتان حمایت عاطفی کنید. هنگام برخورد با افراد در محل کار، احتیاط - خرد و حوصله را به خرج دهید. معشوق شما زمان کافی را به شما نمی دهد، به همین دلیل است که شما آشکارا در مورد آن با آنها صحبت می کنید و شکایات خود را روی میز می گذارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: رژیم غذایی خود را تحت کنترل داشته باشید و برای تناسب اندام ورزش کنید. وضعیت مالی شما امروز چندان مساعد به نظر نمی رسد، به همین دلیل است که پس انداز پول برایتان دشوار خواهد بود. کودکان باید روی مطالعه تمرکز کنند و برای آینده برنامه ریزی کنند. امروز در کانون توجه قرار خواهید گرفت و موفقیت در دسترس شماست. اگر ممکن است برنامه های سفر به دلیل تغییرات لحظه آخری در برنامه شما به تعویق بیفتد. همسایگان شما ممکن است سعی کنند زندگی زناشویی شما را دچار مشکل کنند، اما سخت است که پیوند خود را با یکدیگر متزلزل کنید.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.
  2. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - یکشنبه 20 شهریور 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: عصر شما با احساسات ترکیبی مشخص می شود که می تواند شما را متشنج نگه دارد. اما نیازی به نگرانی نیست زیرا شادی شما بیشتر از ناامیدی به شما شادی می دهد. انتظار می رود برخی از متولدین فروردین ماه امروز از طریق فرزندان خود از مزایای مالی برخوردار شوند. امروز، شما به فرزند خود افتخار خواهید کرد. مسئولیت های خانوادگی باعث ایجاد تنش در ذهن شما می شود. کودکان متولدین فروردین تمام روز خود را به ورزش می گذرانند. والدین باید به آنها توجه کنند، زیرا ممکن است آسیب ببینند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: از نگرش جدی به زندگی بپرهیزید، با عجله سرمایه گذاری نکنید - اگر از همه ی زوایای ممکن به سرمایه گذاری ها نگاه نکنید، ضرر و زیان حتمی است. قبل از ایجاد هر تغییری در خانه، پیشنهاد بزرگترها را بپذیرید، در غیر این صورت ممکن است خشم و ناراحتی آنها را تحریک کند. امروز از قدرت احتیاط خود در عشق استفاده کنید. برای لذت بردن از یک زمان خوب در عصر، باید در طول روز با پشتکار کار کنید. به نظر می رسد امروز شما و همسرتان زمان کافی برای عشق ورزیدن دارید. امروز یک همکار می تواند توصیه های مفیدی به شما بدهد. با این حال، ممکن است اصلا آن را دوست نداشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: روز مراقبت ویژه برای مادران باردار است. حتی اگر در طول روز به مسائل مالی رسیدگی کنید، احتمالاً در عصر به سود خواهید رسید. مشاغل خانگی معلق بخشی از زمان شما را می گیرد. امروز به معشوق خود چیزهای ناخوشایند نگویید. با نگاهی به موقعیت ماه، می توان گفت که امروز وقت آزاد زیادی در اختیار دارید، اما نمی توانید آن طور که می خواهید از آن استفاده کنید. ممکن است احساس بی توجهی از جانب همسرتان داشته باشید، اما در پایان روز متوجه خواهید شد که او فقط برای اینکه مقدمات شما را فراهم کند، مشغول بوده است. شما می توانید پول قرض خود را از یک بدهکار پس بگیرید که برخی از مشکلات مالی شما را حل می کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: رفتار مودبانه شما قابل قدردانی خواهد بود. بسیاری از مردم از شما تمجید لفظی خواهند کرد. کسانی که برای مدت طولانی در بحران مالی بودند، امروز می توانند از هر جایی به پول برسند، که چندین مشکل زندگی را در یک لحظه از بین می برد. انرژی بیش از حد و اشتیاق فوق العاده شما نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت و تنش های داخلی را کاهش می دهد. با درک شکنندگی زمان، دوست دارید زمان خود را در خلوت و دور از همه بگذرانید. همچنین انجام این کار برای شما مفید خواهد بود. همسر شما ممکن است برنامه یا پروژه شما را مختل کند. صبر را از دست نده امروز می توانید یک مهمانی کوچک یا دور هم جمع شوید بدون اینکه به کسی بگویید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: استرس را نباید نادیده گرفت. این بیماری به سرعت در حال تبدیل شدن به یک اپیدمی جدی است. توصیه ما به شما این است که از خرج کردن پول برای الکل و سیگار خودداری کنید. انجام این کار نه تنها سلامتی شما را خراب می کند بلکه وضعیت مالی شما را بدتر می کند. شفقت و درک شما پاداش خواهد گرفت. اما مراقب باشید زیرا هر گونه قضاوت عجولانه ممکن است آنها را تحت فشار قرار دهد. از زورگویی در روابط عاشقانه بپرهیزید. اگر مدت زیادی منتظر بوده اید تا اتفاقات جالبی در زندگی شما بیفتد- پس مطمئناً کمی آرامش پیدا خواهید کرد. امروز، هزینه ها ممکن است به رابطه شما با شریک زندگی تان آسیب برساند. با پایان یافتن روزهای پر دردسر، باید به این فکر کنید که مسیر جدیدی به زندگی خود بدهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: سطح انرژی شما بالا خواهد بود. کسانی که تجارت خود را با نزدیکان یا اقوام خود اداره می کنند، امروز باید بسیار مراقب باشند، در غیر این صورت ممکن است زیان های مالی رخ دهد. شما باید اوقات فراغت خود را به لذت بردن از همراهی با کودکان بگذرانید، حتی اگر مجبور باشید برای تحقق این امر تلاش کنید. لباس هایی را که معشوق شما دوست ندارد نپوشید زیرا ممکن است باعث رنجش او شود. امروز زمانی که کمکی که به شخص دیگری انجام داده اید پاداش یا تایید شود، خود را در کانون توجه خواهید دید. ممکن است امروز از حرف های شریک زندگی تان عصبانی شوید، اما او کاری واقعا عالی برای شما انجام خواهد داد. امروز خواهید فهمید که عزیزانتان منبع همیشگی شادی شما هستند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: لبخند بزنید زیرا بهترین پادزهر برای همه مشکلات شماست. ممکن است امروز شاهد سود فوق العاده ای در تجارت باشید. شما امروز می توانید به کسب و کار خود ارتفاعات جدیدی بدهید. دوره تنش ممکن است غالب شود اما حمایت خانواده به شما کمک می کند. برخورد ناگهانی عاشقانه روحیه شما را بالا می برد. می توانید در اوقات فراغت خود فیلم تماشا کنید. با این حال، احساس می کنید که وقت خود را با تماشای این فیلم تلف کرده اید زیرا آن را دوست ندارید. امروز قرار است یک گفتگوی روحی با همسرتان داشته باشید. امروز دوست دارید در حالی که روی پشت بام خانه دراز کشیده اید به آسمان باز و صاف نگاه کنید. به این ترتیب از اوقات فراغت خود لذت خواهید برد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: الکل ننوشید زیرا ممکن است خواب شما را مختل کند و مانع از استراحت عمیق شما شود. تراکنش های پولی به طور مداوم در طول روز انجام می شود و پس از پایان روز، می توانید به اندازه کافی پس انداز کنید. تحول مهمی در جبهه شخصی شما رخ خواهد داد که شادی را برای شما و کل خانواده به ارمغان خواهد آورد. امروز باید روی مسائل مهم تمرکز کنید. امروز با محبت همسرتان تمام سختی های زندگیتان را فراموش خواهید کرد. شما می دانید که چگونه در میان جمع به همه احترام بگذارید، به همین دلیل است که می توانید تصویر خوبی را در مقابل دیگران به تصویر بکشید و همچنین تصویر خوبی خلق کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: نگرانی و استرس بیش از حد می تواند باعث فشار خون بالا شود. مراقب تمایل خود به زندگی روزانه و صرف بیش از حد برای سرگرمی باشید. در مورد افراد و انگیزه های آنها سریع قضاوت نکنید - آنها ممکن است تحت فشار باشند و به شفقت و درک شما نیاز داشته باشند. از رفتار بی ادبانه خود در عشق عذرخواهی کنید. سفر-سرگرمی و معاشرت امروز در دستور کار شما خواهد بود. ممکن است در طول یک بحث طنز، یک موضوع قدیمی بین شما دو نفر پیش بیاید که در نهایت تبدیل به مشاجره می شود. پختن غذای خاص با عشقتان ممکن است به رابطه شما نیز خوشایند باشد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: عادت حفظ سلامتی و صرفه جویی در انرژی برای شما بسیار مفید خواهد بود، زیرا قصد دارید به یک سفر طولانی بروید. با وجود مشغله زیاد، به راحتی می توانید با خستگی کنار بیایید. امروز می توانید در یک مهمانی با فردی مواجه شوید که می تواند توصیه های مهمی برای تقویت جنبه اقتصادی شما داشته باشد. این دوره همچنین برای جلب اعتماد والدینتان به پروژه‌ها و برنامه‌های جدیدتان خوب است. معشوق شما به دنبال تعهد خواهد بود. شما از ویژگی های پنهان خود برای بهترین استفاده از روز استفاده خواهید کرد. به نظر می رسد، آن روز بهتر از روزهای عادی با شریک زندگی تان است. تماشای یک فیلم با عزیزانتان ممکن است این روز را سرگرم کننده کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: هنگام قضاوت کردن، مراقب احساسات دیگران باشید. هر تصمیم اشتباهی که توسط شما گرفته شود نه تنها بر آنها تأثیر نامطلوب می گذارد بلکه باعث تنش روحی شما نیز می شود. امروز باید روی مسائل مربوط به زمین، املاک یا پروژه های فرهنگی تمرکز کنید. زمان کمک به کودکان برای تکمیل تکلیف خانه خود است. عشق روحیه های مثبتی را نشان می دهد قبل از شروع هر کار یا پروژه جدیدی، با کسانی صحبت کنید که تجربه کافی در آن زمینه به دست آورده اند. اگر امروز وقت دارید، با آنها ملاقات کنید و از آنها پیشنهادات و مشاوره بگیرید. تلاش شما برای بهتر کردن زندگی زناشویی امروز رنگ ها را بهتر از آنچه انتظار دارید به شما نشان می دهد. شما می توانید پول قرض خود را از یک بدهکار پس بگیرید که برخی از مشکلات مالی شما را حل می کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: امروز زمان کافی برای انجام کارهایی برای بهبود سلامتی و ظاهر خود خواهید داشت. امروز صبر محدودی خواهید داشت، اما مراقب باشید که کلمات تند یا نامتعادل ممکن است باعث ناراحتی اطرافیان شما شوند. ممکن است امروز یکی بین عشق شما قرار بگیرد. متولدین اسفند بسیار جالب هستند. گاهی اوقات آنها در میان دوستان خود احساس زندگی می کنند، اما دوست دارند زمانی را تنها بگذرانند. فشار کاری از مدت ها قبل زندگی زناشویی شما را مختل کرده بود. اما امروز همه نارضایتی ها از بین خواهد رفت.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.
  3. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - یکشنبه 27 شهریور 1401

    [​IMG]
    شما امروز به یاد آرزوهای گذشته خود افتاده اید و تمایل‌تان به یادآوری آرزوهای قدیمی‌تان خیلی شدت گرفته است. اما فكر نكنید كه این آرزوها فقط با یادآوری كردن برآورده خواهند شد. شما مجبور خواهید شد بخش‌هایی از رویاهای خود كه مهم‌تر هستند را انتخاب كنید. تلاشی سخت برای فهمیدن توانایی‌های خود هم اكنون عاقلانه ترین كار است.

    [​IMG]
    سیاره بخت شما یعنی ونوس امروز با نپتون معنوی برخوردی عاشقانه دارد و شما از سمت خواست‌های جسمانی به سوی جهان خیالی پیدا می‌كنید. این اولین قدم برای به حقیقت پیوستن آرزوهایتان است. شما باید توجه خود را بر روی چیزهایی كه بیشتر بهشان علاقه دارید متمركز كنید، اما بعد باید از نگرانی و حرص و جوش خوردن دست بردارید و همه چیز را به خدا بسپارید.

    [​IMG]
    شما امروز می‌خواهید بحث و گفتمانی هیجانی راه بیندازید، اما ممكن است تصادفاً باعث بروز سوء تفاهم شوید، مگراینكه قبل از باز كردن دهانتان به همه چیز فكر كنید!! الان شما زیاد تمایل ندارید كارهای لازم را انجام دهید، بنابراین قبل از اینكه شروع به كار كنید، زمانی را به استراحت كردن اختصاص بدهید.

    [​IMG]
    شما وقتی با دوست صمیمی‌تان در مورد مشكلات خود در منزل صحبت می‌كنید باید كاملاً واقع بین باشید. اعتماد شما به دوست خود باعث می‌شود به هر حرفی كه به شما می‌زند و شما بهش نیاز دارید گوش دهید، اما ممكن است او نتواند توصیه‌ای به شما بكند كه بهش نیاز داشته باشید. به جای اینكه از دیگران توقع زیادی داشته باشید، خودتان تلاش كنید چیزهایی كه نیاز دارید را بیابید.

    [​IMG]
    امروز كه ماه وارد برج ثور می‌شود اوضاع به نفع شما پیش می‌رود و شما فراموش نمی‌كنید كه باید وظایف روزانه خود را انجام دهید. اما چون اورانوس نیز وارد این تصویر می‌شود انگیزه تغییر دادن امور در شما بسیار شدت می‌گیرد. به كارهای كه قبلاً انجام داده‌اید دیگر فكر نكنید؛ خودتان را برای آینده و اهداف اصلی و ویژه خود آماده كنید.

    [​IMG]
    امروز شما در كارتان كمی ‌به مشكل برخواهید خورد و اگر این اتفاق بیفتد دیگر چیز زیادی آن طور كه انتظار داشتید برایتان روشن نخواهد شد. خوشبختانه كارتان به جاهای باریك نمی‌كشد!! به جای اینكه برای چیزهایی كه دوست دارید بجنگید، آرامش داشتن و انعطاف پذیر بودن را تمرین كنید. از توانایی‌های جسمانی طبیعی خود استفاده كرده تا روزتان را از این حالت و وضعیت مشكل بیرون آورید.

    [​IMG]
    شما امروز می‌توانید یك هنرمند و یا شاعر باشید!! بنابراین كارهای دستی و یا ژورنال خود را بیرون آورده و خودتان را مشغول سازید. اما این كار فقط جزو اولویت‌های شما نیست، بلكه باعث ارتباط پیدا كردن با آرزوهایتان نیز می‌شود. هر چیزی كه امروز به شما حال و هوای معنوی بدهد، در نهایت می‌تواند بهتان كمك كند كه به اهداف و آرزوهای خود نزدیك تر شوید.

    [​IMG]
    امروز شما اگر بخواهید با توجه به تخیلات و رویاهای خود پیش بروید كارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت، اما شما در مطرح كردن تخیلات خود با دیگران خیلی سریع عمل نمی‌كنید. چرا كه می‌خواهید بعضی چیزها را مخفی نگه داشته و در موردشان به دیگران حرفی نزنید و در این راه خیلی هوشمندانه رفتار می‌كنید. اگر بعضی از چیزها به بیرون درز یپدا كرد ناراحت نشوید! شما كاملاً توانایی دارید كه این مشكل را رفع كنید.

    [​IMG]
    امروز پیدا كردن راهی برای تعادل برقرار كردن بین تبادل نظر كردن با دوستانتان و بیش از اندازه حرف نزدن برایتان خیلی سخت است. امروز شما برای خود مرزهای روشن و دقیقی تعیین نكرده‌اید، بنابراین حواستان باشد كه ممكن است وقتی جواب سئوال دیگران را می‌دهید آنها زیاد به حرف‌های شما توجه نكنند. پس اگر كسی از شما سوال خوبی هم بپرسد شما ترغیب می‌شوید بهش بگویید كه اهداف اصلی خود را فراموش كرده‌اید.

    [​IMG]
    اگر شما نتوانید حقایق را به صورت داستانی منسجم گردآوری كنید حسابی ناراحت خواهید شد. شاید امروز اطلاعات زیادی هم در دسترس شما باشد، ولی ظاهراً شما هر قدر هم تلاش كنید نمی‌توانید حرف خود را بزنید. از منطق و استدلال كردن دوری كنید؛ فقط در برابر چیزهایی كه بهشان ایمان دارید ایستادگی كنید.

    [​IMG]
    امروز با بحث كردن و توجیه كردن یكی از باورها و اعتقادات خود بی‌خودی انرژی‌تان را هدر ندهید. دفاع كردن از موقعیت و جایگاه خود كاری عبث و بی‌فایده خواهد بود، مگر اینكه اطلاعات شسته رفته و منظمی‌ داشته باشید كه فقط در این صورت می‌توانید به چیزی كه می‌خواهید برسید. تغییر دادن فكر خود كار راحتی نیست، اما اگر شما یك بار سود و منفعت خود را تشخیص داید، این كار برایتان راحت تر خواهد شد.

    [​IMG]
    امروز ابراز عشق كردن برایتان كار زیاد راحتی نیست، برای اینكه ذهن شما درگیر مسائل و موضوعات خیلی مهمی‌است. وقتی كه شما مجبور می‌شوید به خاطر مصلحت و نفع شخصی تمام مسائل عاطفی خود را فراموش كنید، روز خوشایندی نخواهید داشت. اگر احساسات شما نسبت به دیگران خیلی شدید شده است نگرانی به خود راه ندهید، فقط وقتی با كسانی كه دوستشان دارید صحبت می‌كنید، راستگو و مهربان باشید.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.
  4. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - جمعه 01 مهر 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: فعالیت در فضای باز برای شما مفید خواهد بود. همچنین از شما فردی عصبی می سازد. سودهای پولی از یک منبع خواهد بود. روزی که به نظر می رسد فشار کاری کم است و از وقت گذرانی با اعضای خانواده لذت خواهید برد. ممکن است خلق و خوی شما به دلیل سخنان تند معشوقتان آشفته شود. به شغل خود پایبند باشید و امروز روی دیگران برای کمک به شما حساب نکنید. کار داوطلبانه ای که امروز انجام می دهید نه تنها به کسانی که به آنها کمک می کنید کمک می کند، بلکه به شما کمک می کند مثبت تر به خود نگاه کنید. بستگان شما ممکن است امروز به سعادت زناشویی شما آسیب وارد کنند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: بی توجهی به والدین می تواند آینده شما را مختل کند. زمان های خوب هرگز زیاد طول نمی کشد. اعمال انسان مانند امواج صداست. اینها برای تولید یک ملودی یا صدای مهیب باز می گردند. آنها بذر هستند - ما فقط چیزی را درو می کنیم که بکاریم. شما باید پول خود را جمع آوری کنید و بدانید چه زمانی و کجا عاقلانه خرج کنید، در غیر این صورت باید در زمان آینده توبه کنید. این روز عالی برای جلب توجه دیگران بدون انجام کار زیادی است. محبوب خواهید بود و به راحتی اعضای جنس مخالف را جذب خواهید کرد. خیال پردازی باعث سقوط شما می شود- روی دیگران برای انجام کارتان حساب نکنید. امروز می توانید یک روز کامل را در اتاقی صرف مطالعه کتاب کنید. این ایده ی عالی شما برای گذراندن یک روز با هم خواهد بود. امروز فرصت های فراوانی برای ارج نهادن به وجد زندگی زناشویی به دست خواهید آورد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: سفر غیرمنتظره می تواند خسته کننده باشد و شما را دیوانه کند. برای تسکین عضلات بدن خود را با روغن ماساژ دهید. یک دوست قدیمی ممکن است عصر با شما تماس بگیرد و خاطرات نوستالژیکی را برای شما به ارمغان بیاورد. برای شناخت و درک بهتر یکدیگر باید با معشوق خود وقت بگذرانید. هنگام گرفتن تصمیمات تجاری مهم تحت فشار دیگران قرار نگیرید. از معاشرت با افرادی که به شهرت شما آسیب می زند مقاومت کنید. همسرتان امروز واقعاً حال و هوای خوبی دارد. ممکن است غافلگیر شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: فشار سالمندان در محل کار و اختلاف در خانه ممکن است باعث ایجاد استرس شود که تمرکز شما را در محل کار مختل می کند. کسانی که مرتکب فرار مالیاتی می شوند، امروز می توانند دچار مشکل بزرگی شوند. لذا به شما توصیه می شود که مرتکب چنین اعمالی نشوید. مشاغل خانگی معلق بخشی از زمان شما را می گیرد. نزاع دیرینه خود را همین امروز حل کنید زیرا ممکن است فردا خیلی دیر باشد. با گسترش همکاری کامل همکاران و ارشد، کار در دفتر شتاب بیشتری خواهد گرفت. این روز می تواند یکی از بهترین روزها برای شما باشد، زیرا می توانید به خوبی برای آینده ای موفق برنامه ریزی کنید. با این حال، به دلیل ورود مهمان در عصر، تمام برنامه ریزی های شما به باد می رود. یک غریبه ممکن است بین شما و شریک زندگیتان اختلاف ایجاد کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: سودهای پولی مطابق انتظارات شما نخواهد بود. شب با دوستان لذت بخش خواهد بود. کوپیدها با باران عشق در زندگی شما به سمت شما می شتابند. تنها چیزی که نیاز دارید این است که از آنچه در اطراف اتفاق می افتد آگاه باشید. اگر در محل کار بیش از حد زورگو باشید، عصبانیت‌ها افزایش می‌یابد - قبل از هر تصمیمی سعی کنید نیاز دیگران را درک کنید. امروز در اوقات فراغت خود کارهایی را انجام خواهید داد که قبلاً برنامه ریزی می کردید و به آنها فکر می کردید اما نتوانستید انجام دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: موفقیت از سرمایه گذاری های گذشته اعتماد به نفس شما را بالا می برد. میل به کسب درآمد سریع خواهید داشت. روز خوبی برای شروع یک سرمایه گذاری جدید در شراکت است. همه به احتمال زیاد سود خواهند برد. اما قبل از تعهد با شرکا خوب فکر کنید. از تورها و مسافرت‌ها لذت می برید و برای شما بسیار آموزنده خواهند بود. ممکن است در طول روز با همسرتان مشاجره داشته باشید، اما امروز با صرف شام این موضوع حل می شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: وقتی با بیماری طولانی مدت خود مبارزه می کنید، بدانید که اعتماد به نفس جوهره قهرمانی است. سرمایه گذاری در مورد اقامت شما سودآور خواهد بود. در مورد افراد و انگیزه های آنها سریع قضاوت نکنید - آنها ممکن است تحت فشار باشند و به شفقت و درک شما نیاز داشته باشند. امروز نمی توانید احساسات خود را به معشوق خود بیان کنید. سرمایه گذاری های مشترک انجام شده امروز در نهایت سودمند خواهد بود، اما با مخالفت های عمده شرکای خود مواجه خواهید شد. وقت آزاد شما امروز به دلیل هر کار غیر ضروری تلف می شود. بستگان همسرتان ممکن است هماهنگی سعادت زناشویی شما را به هم بزنند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: امروز لازم نیست نگران سلامتی خود باشید. اطرافیان شما روحیه ی شما را بالا می برند. با بازیابی پرداخت های تاخیری، وضعیت پول بهبود می یابد. همکاران و زیردستان لحظات نگرانی و استرس را به همراه خواهند داشت. وقتی متوجه می شوید که برای اعضای خانواده یا دوستانتان وقت کافی ندارید، ناراحت می شوید. حتی امروز هم همین احساس را خواهید داشت. یکی از اقوام ممکن است امروز شما را غافلگیر کند، اما ممکن است برنامه شما را مختل کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: مدیتیشن و یوگا باید برای دستاوردهای معنوی و همچنین فیزیکی انجام شود. امروز دیگر نیازی به خرج کردن پول خود نخواهید داشت، زیرا یکی از بزرگان خانه می تواند در امور مالی به شما کمک کند. در رویکرد خود نسبت به زندگی و کار، درخشان و کمال گرا باشید. ارزش های انسانی خوب با قلبی گرم و میل ذاتی به راهنمایی و کمک به دیگران. این به طور خودکار در زندگی خانوادگی شما هماهنگی ایجاد می کند. با وجود درگیری های زیاد، امروز زندگی عاشقانه شما خوب خواهد بود و می توانید شریک زندگی خود را راضی نگه دارید. اگر روی شغل خود متمرکز بمانید، موفقیت و شناخت از آن شما خواهد بود. امروز برنامه ریزی می کنید که با همسرتان وقت بگذرانید و او را به جایی ببرید، اما به دلیل وضعیت بد او نمی توانید این کار را انجام دهید. همسرتان امروز جنبه فرشته ای خود را به شما نشان خواهد داد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: ورزش در فضای باز شما را جذب می کند - مدیتیشن و یوگا دستاوردهایی را به همراه خواهد داشت. پولی که مدت ها پس انداز کرده بودید امروز می توانید استفاده کنید. با این حال، هزینه ها می تواند روحیه ی شما را کاهش دهد. کودکان در انجام وظایف خانه به شما کمک خواهند کرد. آنها را به انجام این نوع فعالیت ها در اوقات فراغت خود تشویق کنید. روز هیجان انگیزی که از طرف معشوقتان تماس دریافت می کنید. کسی که کمترین سازگاری را با شما در محل کار داشته است، امروز صحبت خوبی با شما خواهد داشت. امروز می توانید با یکی از بزرگان خانواده وقت بگذارید تا پیچیدگی های زندگی را درک کنید. ممکن است امروز بهترین شب زندگی شما با همسرتان باشد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: باید از پرخوری و رژیم غذایی پر کالری اجتناب شود. امروز یکی از خواهر و برادرهای شما می تواند از شما پول قرض کند. اگرچه آرزوی آنها را برآورده خواهید کرد، اما می تواند مشکلات مالی شما را بدتر کند. قرار است از فرزندانتان درس هایی بیاموزید. آنها هاله های بسیار خالصی دارند و می توانند اطرافیانشان را با شادی معصومانه و عدم وجود منفی نگری متحول کنند. عاشقانه بر قلب شما حاکم است. عزم و اعتماد شما بالا خواهد بود و بهتر از حد انتظار عمل خواهید کرد. در حالی که نیازهای خانواده را برآورده می کنید، اغلب فراموش می کنید که به خود استراحت دهید. اما امروز، می توانید زمانی را برای خود اختصاص دهید و به دنبال سرگرمی جدیدی باشید. این روز ممکن است به یکی از بهترین روزهای زندگی زناشویی شما تبدیل شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: وقتی اطرافیانتان از شما حمایت می کنند، خوشحال خواهید شد. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات سودآور خواهد بود. کسی که با او زندگی می کنید، اگر وظایف خانه خود را نادیده گرفته باشید، آزرده خاطر می شود. کار شما در پشت صندلی قرار می گیرد - همانطور که در آغوش معشوق خود احساس راحتی - لذت و وجد شدید می کنید. امروز باید مطابق با شرایط اداره رفتار کنید. اگر لازم نیست ساکت بمانید، زیرا هر حرف غیر ضروری می تواند شما را به دردسر بیاندازد. امروز، هنگام بازگشت از دفتر به منزل در هنگام شب هنگام، باید با احتیاط رانندگی کنید، در غیر این صورت ممکن است تصادفی رخ دهد و ممکن است برای چند روز بیمار شوید. امروز قرار است یک گفتگوی روحی با همسرتان داشته باشید.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.
  5. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - پنجشنبه 21 مهر 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: تنش ها و اختلاف نظرهای کمی می تواند شما را عصبانی و ناراحت کند. اگرچه هیچ کس ترجیح نمی دهد پول خود را به کسی قرض دهد یا ببخشد، اما با قرض دادن پول خود به یک فرد نیازمند احساس آرامش خواهید کرد. عطش شما برای دانش به شما کمک می کند دوستان جدیدی پیدا کنید. تمام آن شکایت ها و کینه ها در رابطه شما در این روز شگفت انگیز ناپدید خواهند شد. نویسندگان و رسانه‌ها می‌توانند چشم به راه شناسایی بزرگی باشند. امروز عاشق قدم زدن در زیر آسمان صاف و تنفس هوای پاک در اوقات فراغت خود خواهید بود. شما از نظر ذهنی آرام خواهید ماند که در طول روز برای شما مفید خواهد بود. زندگی واقعاً مسحورکننده می شود وقتی شریک زندگی شما واقعاً عالی باشد، امروز آن را تجربه خواهید کرد

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: اعتماد به نفس فوق العاده و برنامه کاری آسان شما امروز زمان کافی برای استراحت را برای شما به ارمغان می آورد. خشم خود را تحت کنترل داشته باشید و با همه افراد حاضر در مطب به خوبی رفتار کنید. انحراف از این مسیر می تواند به قیمت کار شما تمام شود و در نتیجه مستقیماً وضعیت مالی شما را بدتر کند. ممکن است فرصت‌هایی برای شرکت در فعالیت‌های اجتماعی وجود داشته باشد - که شما را در تماس نزدیک با افراد تأثیرگذار قرار می‌دهد. دخالت دیگران باعث ایجاد اصطکاک می شود. امروز توانایی هنری و خلاقیت شما قدردانی زیادی را به خود جلب می کند و پاداش های غیرمنتظره ای را برای شما به ارمغان می آورد. بومیان این علامت زودیاک امروز زمان زیادی برای خود خواهند داشت. می توانید از این زمان برای برآوردن خواسته های خود، خواندن کتاب یا گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود استفاده کنید. خواسته های همسرتان ممکن است به شما استرس وارد کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: افکار ناخواسته ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند. سعی کنید خود را درگیر ورزش کنید زیرا مغز خالی کارگاه شیطان است. امروز باید در مورد سرمایه گذاری پول و پس انداز با اعضای خانواده خود صحبت کنید. توصیه های آنها برای بهبود وضعیت مالی شما مفید خواهد بود. توانایی شما در تحت تاثیر قرار دادن دیگران، پاداش هایی را به همراه خواهد داشت. شریک زندگی شما در مورد شما خوب فکر می کند، به همین دلیل است که او گاهی اوقات از دست شما عصبانی می شود. به جای پاسخ دادن، بهتر است حرف های آنها و اینکه از کجا می آیند را درک کنید. اگر ایده های خود را به خوبی ارائه دهید و عزم و اشتیاق خود را در کار نشان دهید، احتمالاً سود خواهید برد. امروز برای استفاده بهینه از اوقات فراغتی که در اختیار دارید، می توانید برای ملاقات با دوستان قدیمی خود برنامه ریزی کنید. زندگی زناشویی شما این روزها سرگرم کننده نیست. با شریک زندگی خود صحبت کنید و یک چیز بسیار جالب برنامه ریزی کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: امروز زمان کافی برای خود خواهید داشت، بنابراین برای سلامتی خود برای یک پیاده روی طولانی بیرون بروید. امروز می توانید پول زیادی را برای یک مهمانی با دوستان خرج کنید، اما با وجود این، جنبه مالی شما امروز قوی خواهد ماند. جذابیت ها و شخصیت شما به شما کمک می کند تا دوستان جدید کمی پیدا کنید. عشق پارسا و پاک را تجربه کنید. امروز پروژه های جدیدی را انتخاب خواهید کرد که برای کل خانواده رفاه به ارمغان می آورد. امروز، هنگام بازگشت از دفتر در هنگام شب هنگام بازگشت به منزل، باید با احتیاط وسیله نقلیه خود را رانندگی کنید، در غیر این صورت ممکن است تصادفی رخ دهد و ممکن است برای چند روز بیمار شوید. اگر از مدت ها قبل احساس نفرین می کردید، این روزی است که احساس برکت خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: امروز روز تفریح و سرگرمیخواهد بود. اگر در هر زمینی در خارج از کشور سرمایه گذاری کرده اید، می توان آن را امروز با قیمت مناسبی فروخت که به شما کمک می کند سود کسب کنید. افرادی که با آنها زندگی می کنید از شما خیلی راضی نخواهند بود - صرف نظر از اینکه برای خوشحالی آنها چه می کنید. سطح انرژی شما بالا خواهد بود، زیرا به نظر می رسد که معشوق شما شادی بی اندازه برای شما به ارمغان می آورد. پیشرفت آهسته کار تنش های جزئی را به همراه دارد. تکرار چیزهایی در زندگی که دیگر مهم نیستند، کار درستی نیست. با این کار فقط وقت خود را تلف می کنید. میدونی چیه، همسرت واقعا فرشته توست. ما را باور نمی کنید؟ امروز آن را مشاهده و تجربه کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: امروز بدون تنش آرام بمانید. امروز پول خوبی به دست خواهید آورد - اما سعی کنید اجازه ندهید که از بین انگشتانتان سر بخورد. شما باید از برنامه روزانه خود فاصله بگیرید و امروز با دوستان خود بیرون بروید. اگر قرار است با معشوق خود بیرون بروید و لحظات زیبایی را با هم بگذرانید، پس مراقب لباس هایی که می پوشید باشید. رعایت نکردن این امر می تواند معشوق شما را آزار دهد. اگر در نظر دارید برای شغلی در خارج از کشور درخواست دهید، به نظر می رسد امروز یک روز خوش شانسی برای شما است. امروز می توانید بیشتر وقت خود را صرف کارهایی کنید که ضروری و مهم نیستند. اگر امروز خواسته های کوچک شریک زندگی خود مانند وسوسه خوردن غذاهای لذیذ یا فقط در آغوش گرفتن را نادیده بگیرید، ممکن است او آسیب ببیند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: امروز سرشار از انرژی خواهید بود - هر کاری که انجام دهید - در نیمی از زمانی که معمولاً صرف می کنید، قادر خواهید بود آن را انجام دهید. عاقلانه سرمایه گذاری کنید برادر شما بیشتر از آنچه فکر می کردید از نیازهای شما حمایت می کند. روابط با شب عزیزتان حتی به خاطر مسائل بسیار کوچک تیره می شود. اگر باید به مرخصی یک روزه بروید، نگران نباشید - زیرا در غیاب شما همه چیز به آرامی پیش خواهد رفت - اگر - به دلایلی عجیب - مشکلی وجود داشته باشد - پس از بازگشت به راحتی آن را برطرف خواهید کرد. در صورت سفر مطمئن شوید که مدارک مهم را به همراه دارید. یکی از اقوام، دوستان یا همسایگان ممکن است امروز تنش هایی را در زندگی زناشویی شما ایجاد کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: لبخند بزنید زیرا بهترین پادزهر برای همه مشکلات شماست. فداکاری و سخت کوشی شما مورد توجه قرار خواهد گرفت و امروز برای شما پاداش های مالی به همراه خواهد داشت. والدین و دوستان تمام تلاش خود را می کنند تا شما را راضی نگه دارند. این روز شانس شما در عشق است. شریک زندگی تان با تحقق فانتزی های مورد انتظارتان شما را غافلگیر خواهد کرد. اگر با افراد مناسب برخورد کنید، در حرفه خود پیشرفت خواهید کرد. این روز می تواند یکی از بهترین روزها برای شما باشد، زیرا می توانید به خوبی برای آینده ای موفق برنامه ریزی کنید. با این حال، به دلیل ورود مهمان در عصر، تمام برنامه ریزی های شما به باد می رود. امروز متوجه خواهید شد که شریک زندگی تان نسبت به شما اهمیت بیشتری می دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز لذت محض برای شما - در حالی که می خواهید از زندگی نهایت لذت را ببرید. امروز می توانید مهارت جمع آوری و پس انداز پول را بیاموزید و از آن به درستی استفاده کنید. روز خوبی برای احیای ارتباطات و روابط قدیمی است. پیشرفت آهسته کار تنش های جزئی را به همراه دارد. از معاشرت با افرادی که به شهرت شما آسیب می زند مقاومت کنید. ممکن است همسرتان تحت تأثیر نامطلوب دیگران قرار بگیرد و با شما دعوا کند، اما عشق و شفقت شما همه چیز را حل می کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: مراقب سلامتی خود باشید. امروز ممکن است به دلیل مشکلات پولی نگران باشید. برای این کار باید با معتمد خود مشورت کنید. مهمانان خانه شما را برای یک عصر دلپذیر و فوق العاده شلوغ می کنند. عاشقانه در کارت است اما احساسات نفسانی ممکن است فوران کنند که رابطه شما را خراب می کند. هنگام مذاکره با یک معامله بزرگ، احساسات خود را تحت کنترل داشته باشید. امروز دانش آموزان درگیر احساسات عاشقانه خود می شوند که می تواند زمان زیادی را تلف کند. اگر می خواهید روزتان به خوبی پیش برود، اگر حال و هوای همسرتان خراب است، یک کلمه هم به زبان نیاورید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: اعتماد به نفس فوق العاده و برنامه کاری آسان شما امروز زمان کافی برای استراحت را برای شما به ارمغان می آورد. شما در حال و هوای سفر و خرج کردن پول خواهید بود، اما اگر انجام دهید پشیمان خواهید شد. افراد نزدیک ممکن است از شما سوء استفاده کنند - اگر بیش از حد سخاوتمندانه رفتار کنید. امروز غلغلک های عاشقانه را احساس خواهید کرد. امروز با افراد باتجربه معاشرت کنید و از حرف های آنها درس بگیرید. امروز می توانید وقت خود را با یکی از دوستانتان بگذرانید، اما باید در این مدت از مصرف الکل خودداری کنید، زیرا این فقط اتلاف وقت است. امروز متوجه خواهید شد که شریک زندگی تان نسبت به شما اهمیت بیشتری می دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: وقت خود را در ساختن قلعه در هوا هدر ندهید. در عوض انرژی خود را برای انجام کاری معنادار حفظ کنید. امروز می توانید با یکی از نزدیکان خود وارد دعوا شوید و اوضاع به دادگاه کشیده شود. به همین دلیل پولی که به سختی به دست آورده اید خرج می شود. طبیعت شوخ شما محیط اطراف شما را درخشان می کند. وقتی امروز با دختر رویایی خود ملاقات می کنید، چشمان شما از شادی می درخشد و قلب شما به سرعت می تپد. ارتقاء یا مزایای پولی برای کارکنان شایسته خواهد بود. می توانید یک روز خوب را با خواندن یک مجله یا رمان جالب سپری کنید. همسر شما هرگز اینقدر عالی نبوده است. ممکن است یک سورپرایز خوب از عشق زندگی خود دریافت کنید.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.
  6. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 26 مهر 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: از لبخند درمانی برای درمان بیماری طولانی مدت خود استفاده کنید زیرا بهترین پادزهر برای همه مشکلات است. تمام پولی که در گذشته برای موفق کردن آینده خود سرمایه گذاری کرده بودید، امروز نتایج مثمر ثمری خواهد داشت. همه را به مهمانی بزرگ خود ببرید - امروز انرژی بیشتری خواهید داشت که باعث می شود رویدادهایی را برای گروه خود سازماندهی کنید. خاطرات خوش گذشته شما را مشغول می کند. امروز عشق زیادی در محل کار شما حاکم خواهد شد. در صورت سفر مطمئن شوید که مدارک مهم را به همراه دارید. به نظر می رسد، امروز قرار است پول زیادی را با همسرتان خرج کنید، اما اوقات فوق العاده ای خواهید داشت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: تاریکی را دور بریزید - که شما را فرا گرفته و پیشرفت شما را مختل می کند. خشم خود را تحت کنترل داشته باشید و با همه افراد حاضر در مطب به خوبی رفتار کنید. انحراف از این مسیر می تواند به قیمت کار شما تمام شود و در نتیجه مستقیماً وضعیت مالی شما را بدتر کند. جذابیت ها و شخصیت شما به شما کمک می کند تا دوستان جدید کمی پیدا کنید. مواظب باشید، زیرا امروز عاشق شدن می تواند برای شما توهین آمیز باشد. پروژه ها و طرح های در حال انتظار برای شکل گیری نهایی حرکت می کنند. دانش آموزان امروز باید از موکول کردن کار خود به فردا پرهیز کنند و در اوقات فراغت وظایف خود را انجام دهند. این برای شما مفید خواهد بود. روز عاشقانه زیبایی خواهید داشت، اما برخی از مشکلات سلامتی ممکن است مشکل ساز شوند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: از انرژی خود برای کمک به کسی که در مضیقه است استفاده کنید. به یاد داشته باشید اگر از این جسم فاسد شدنی به نفع دیگران استفاده نشود، چه فایده ای دارد. امروز باید جلوی خرج کردن بی مورد را بگیرید، در غیر این صورت ممکن است کمبود پول وجود داشته باشد. تغییر محل سکونت بسیار مبارک خواهد بود. ناامیدی در عشق شما را دلسرد نمی کند. روز در زمینه کار بسیار آرام به نظر می رسد. اگر امروز در حال سفر هستید باید مراقب چمدان خود باشید. همسر شما ممکن است در مورد چیزی که در همسایگی شنیده مشکلی ایجاد کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: یک روز عالی برای انجام کارهایی که باعث می شود احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید. یکی از دوستان قدیمی شما می تواند به شما در مورد چگونگی کسب سود بیشتر در تجارت امروز راهنمایی کند. اگر از توصیه های او پیروی کنید، قطعاً خوش شانس هستید. اجازه ندهید اقوام و دوستانتان امور مالی شما را مدیریت کنند وگرنه ممکن است به زودی از بودجه خود پیشی بگیرید. اشک های شما ممکن است توسط یک دوست خاص پاک شود. از ایده های جدید پول سازی که امروز ذهن شما را به خود مشغول می کند استفاده کنید. زمان عالی برای آزمایش ایده های جدید. تلاش شما برای بهتر کردن زندگی زناشویی امروز رنگ ها را بهتر از آنچه انتظار دارید به شما نشان می دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: استفاده نادرست از روابط شخصی برای برآورده کردن انتظارات همسرتان را آزار می دهد. سرمایه گذاری های عاقلانه فقط بازدهی را به همراه خواهد داشت- بنابراین مطمئن شوید که پولی را که به سختی به دست آورده اید کجا قرار می دهید. بستگان سعی می کنند از رفتار بسیار سخاوتمندانه ی شما سوء استفاده کنند. خود را کنترل کنید وگرنه ممکن است فریب بخورید. باید به یاد داشته باشید که سخاوت تا حدودی خوب است اما اگر از حدی عبور کند ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. زندگی غم انگیز شما ممکن است به همسرتان تنش وارد کند. روز کاری شما خواهد بود! در میان زندگی پر مشغله خود، زمانی را برای گذراندن با فرزندان خود اختصاص خواهید داد. گذراندن وقت با آنها باعث می شود متوجه چیزهایی شوید که از دست داده اید. ممکن است به دلیل خلق و خوی ناخوشایند از همسرتان ناراحت شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: مدیتیشن و یوگا را برای افزایش بدنی به خصوص سرسختی ذهنی شروع کنید. امروز از نظر اقتصادی بهتر از بقیه روزها خواهد بود و به اندازه کافی درآمد کسب خواهید کرد. برای رسیدگی به مشکلات فرزندانتان وقت بگذارید. امروز متوجه خواهید شد که معشوقه تان چقدر شما را دوست دارد. اگر چند روزی است که در محل کار خود با مشکل مواجه بوده اید، روز واقعاً خوبی خواهد بود. سفر نتایج فوری به ارمغان نمی آورد، اما پایه و اساس خوبی برای مزایای آینده ایجاد می کند. امروز، اعمال معصومانه همسرتان روزتان را شگفت انگیز خواهد کرد!

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: تنش خود را برای آرامش روانی مرتب کنید. اگرچه پول برای شما عنصر مهمی است، اما آنقدر نسبت به آن حساس نباشید که روابط شما را خراب کند. زمان نیاز دارد که درک کنید که عصبانیت و ناامیدی فقط سلامت عقل شما را مختل می کند. این به نوبه خود شما را به سمت یک فقدان بزرگ سوق می دهد. لبخند شما بهترین پادزهر برای ناراحتی معشوقتان است. امروز با افراد باتجربه معاشرت کنید و از حرف های آنها درس بگیرید. کسانی که در چند روز گذشته بسیار شلوغ بودند، بالاخره از وقت خود لذت خواهند برد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: مشکلات خانوادگی را با همسرتان در میان بگذارید. مقداری از زمان را برای یکدیگر صرف کنید تا خود را دوباره کشف کرده و دوباره به عنوان یک زوج پرورش دهنده دوست داشتنی تأیید کنید. فرزندان شما نیز ارتعاشات شادی و هارمونی صلح را در خانه خواهند دید. این به شما خودانگیختگی و آزادی بیشتری در تعامل با یکدیگر می دهد. سفته بازی سود به همراه خواهد داشت. روزی برای تجدید پیوندها با روابط. کسانی که تعطیلات کوچکی را با معشوق خود انجام می دهند، دوره ای به یاد ماندنی خواهند داشت. فشار در محل کار و خانه ممکن است شما را کوتاه مزاج کند. امروز باید از غیبت کردن با مردم خودداری کنید، زیرا بیشتر وقت شما را می خورد. اگر هوس عشق همسرتان را داشتید، آن روز به شما برکت خواهد داد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: ذهن خود را تشویق کنید که پذیرای احساسات مثبت مانند عشق امید ایمان، همدردی، خوش بینی و وفاداری باشد. هنگامی که این احساسات فرمان کامل را به دست گرفتند، ذهن به طور خودکار به هر موقعیتی پاسخ مثبت می دهد. قراردادهای جدید ممکن است سودآور به نظر برسند، اما آنطور که می خواهید سودی به همراه نخواهد داشت- در مورد سرمایه گذاری پول تصمیمات عجولانه نگیرید. رفتار خشن شما با کودکان باعث آزار آنها می شود. شما باید خود را مهار کنید و به یاد داشته باشید که این فقط یک مانع بین شما ایجاد می کند. امروز معشوق شما نمی تواند احساسات خود را آشکارا در مقابل شما به اشتراک بگذارد که می تواند شما را ناراحت کند. با افراد مبتکر شراکت کنید. می توانید از برنامه فشرده خود برای خود وقت بگذارید و با شریک زندگی خود بیرون بروید. با این حال، در این مدت ممکن است درگیری های کوچکی بین شما دو نفر رخ دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: روز خود را با کمی ورزش شروع کنید- وقت آن است که احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید- آن را به یک ویژگی عادی هر روز تبدیل کنید و سعی کنید به آن پایبند باشید. امروز می توانید در یک مهمانی با فردی مواجه شوید که می تواند توصیه های مهمی برای تقویت جنبه اقتصادی شما داشته باشد. اعضای خانواده جایگاه ویژه ای در زندگی شما خواهند داشت. امروز ادویه عجیب و غریب را در زندگی عاشقانه شیرین خود گرامی خواهید داشت. کسانی که مانع موفقیت شما در کار بودند، امروز در مقابل چشمان شما با سقوط شدیدی روبرو خواهند شد. امروز می توانید در وقت آزاد هر سریالی را در موبایل خود تماشا کنید. بعد از ازدواج گناه تبدیل به عبادت می شود و ممکن است امروز زیاد عبادت کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: رژیم غذایی خود را تحت کنترل داشته باشید و برای تناسب اندام ورزش کنید. امروز می توانید مهارت جمع آوری و پس انداز پول را بیاموزید و از آن به درستی استفاده کنید. اقوام/دوستان برای یک شب فوق العاده به آنجا می روند. اشک های شما ممکن است توسط یک دوست خاص پاک شود. کسانی که هنوز بیکار هستند باید امروز بیشتر تلاش کنند تا شغل خوبی پیدا کنند. فقط با تلاش زیاد به نتیجه ی دلخواه می رسید. امروز دوست دارید تمام کارهایی را که در دوران کودکی دوست داشتید انجام دهید. زنان از زهره و مردان از مریخ هستند، اما روزی است که زهره و مریخ در یکدیگر ذوب می شوند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: امروز وقت کافی برای انجام کارهایی برای بهبود سلامت و ظاهر خود خواهید داشت به نظر می رسد دقیقاً می دانید که مردم از شما چه نیاز دارند و چه می خواهند - اما سعی کنید امروز در هزینه های خود زیاده روی نکنید. همسرتان در تغییر زندگی شما به شما کمک خواهد کرد. خود را به یک سیم زنده تبدیل کنید که دوست دارد زندگی خود را با تلاش و کار خود مد کند نه اینکه به دنبال عصا باشد و به دیگران تکیه کند. از خواسته های عاطفی معشوق خود تسلیم نشوید. جاه طلبی طولانی برای پیوستن به حوزه بازاریابی ممکن است تحقق یابد. این به شما شادی فوق‌العاده‌ای می‌دهد و تمام مشکلاتی را که در حین تهیه کار با آن مواجه بودید برطرف می‌کند. سیارات مطلوب امروز دلایل زیادی برای احساس خوشبختی برای شما به ارمغان می آورند. رفتار بی ادبانه همسرتان ممکن است امروز شما را تحت تاثیر قرار دهد.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.
  7. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - جمعه 29 مهر 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: تمایل شما برای کمک به همه، شما را خسته و فرسوده خواهد کرد. امروز دائماً خروج پول وجود خواهد داشت و ممکن است امروز برای جمع آوری ثروت با مشکل مواجه شوید. زبان خود را کنترل کنید زیرا می تواند به احساسات پدربزرگ و مادربزرگتان آسیب برساند. بهتر است ساکت بمانید تا اینکه وقت خود را با حرف زدن تلف کنید. به یاد داشته باشید که ما از طریق فعالیت های معقول به زندگی معنا می دهیم. بگذارید احساس کنند که به آنها اهمیت می دهید. زندگی عاشقانه امید می آورد از امضای هر گونه سرمایه گذاری مشترک و شراکت جدید دوری کنید. امروز افراد نزدیک شما سعی می کنند به شما نزدیک شوند، اما دوست دارید برای رسیدن به آرامش روحی وقت خود را تنها بگذرانید. امروز متوجه خواهید شد که داشتن یک زندگی زناشویی شاد چه حسی دارد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: موفقیت از سرمایه گذاری های گذشته اعتماد به نفس شما را بالا می برد. امروز می توانید از بزرگان خانواده خود در مورد مدیریت مالی و پس انداز مشاوره بگیرید و از آنها در زندگی روزمره خود استفاده کنید. اعضای خانواده ممکن است انتظارات شما را برآورده نکنند. از آنها انتظار نداشته باشید که مطابق میل و هوس شما کار کنند، بلکه سعی کنید سبک خود را تغییر دهید تا ابتکار عمل را به دست بگیرید. عشق فراتر از حد حواس است، اما حواس شما امروز وجد عشق را تجربه خواهند کرد. حمایت از سالمندان و همچنین همکاران در محل کار روحیه شما را بالا می برد. اگر برای خرید می روید از ولخرجی بودن خودداری کنید. عشق، بوسه، در آغوش گرفتن، و سرگرمی، روز همه چیز در مورد عاشقانه با نیمه بهتر شماست.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: دوست داشتنی ترین رویای شما محقق خواهد شد. اما هیجان خود را کنترل کنید زیرا شادی بیش از حد ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. در سرمایه گذاری های مشترک و طرح های مالی مشکوک سرمایه گذاری نکنید. شما باید اوقات فراغت خود را به لذت بردن از همراهی با کودکان بگذرانید، حتی اگر مجبور باشید برای تحقق این امر تلاش کنید. زندگی عاشقانه پر جنب و جوش خواهد بود. سخنرانی ها و سمینارهایی که امروز شرکت می کنید ایده های جدیدی برای رشد به ارمغان می آورد. امروز می توانید به این فکر کنید که اوقات فراغت خود را صرف انجام کارهای مذهبی کنید. در این مدت وارد درگیری های غیر ضروری نشوید. سلامتی همسرتان ممکن است شما را نگران کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: طبیعت مهربان شما امروز لحظات شاد بسیاری را به ارمغان خواهد آورد. متولدین تیر ماهی که تجارت خود را از خارج انجام می دهند، احتمالاً امروز از نظر مالی سود می برند. به طور کلی یک روز مفید است، اما کسی که فکر می کنید می توانید به آن اعتماد کنید، شما را ناامید می کند. امروز شانس ملاقات با فردی که برای قلب شما جذاب باشد بسیار قوی خواهد بود. مشارکت جدید امروز امیدوار کننده خواهد بود. استعداد شما برای متقاعد کردن دیگران سود زیادی خواهد داشت. امروز بهترین شب زندگی خود را با همسرتان سپری خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: امروز وقت کافی برای انجام کارهایی برای بهبود سلامتی و ظاهر خود خواهید داشت. رفتار کودکانه و معصومانه شما نقش اساسی در حل مشکلات خانواده دارد. جفت روح شما تمام روز به شما فکر خواهد کرد. کار شما در محل کار قدردانی خواهد شد. امروز می توانید بیشتر وقت خود را صرف کارهایی کنید که ضروری و مهم نیستند. زندگی امروز واقعاً فوق العاده خواهد بود زیرا همسرتان چیز خاصی را برنامه ریزی کرده است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: احتمال بهبودی شما از بیماری جسمی زیاد است که شما را قادر می سازد در مسابقات ورزشی شرکت کنید. امروز اگر روی سخنان دیگران سرمایه گذاری کنید، ضررهای مالی محتمل به نظر می رسد. شما باید در مورد کودکان یا کسانی که تجربه کمتری نسبت به شما دارند صبور باشید. فکر ملاقات با دوست خود پس از مدت طولانی ممکن است ضربان گرمای شما را مانند یک سنگ غلتان افزایش دهد. تغییر شغل کمک می کند. شما ممکن است شغل فعلی خود را رها کنید و در زمینه دیگری مانند بازاریابی که به بهترین وجه برای شما مناسب است، راه اندازی کنید. سیارات مطلوب امروز دلایل زیادی برای احساس خوشبختی برای شما به ارمغان می آورند. ازدواج امروز به بهترین شکل در زندگی شما خواهد رسید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: یک روز مفید برای کار روی چیزهایی که سلامت شما را بهبود می بخشد. امروز مقدار قابل توجهی پول خواهید داشت و با آن آرامش خاطر خواهید داشت. دوستان روز شما را روشن می کنند زیرا آنها برای عصر برنامه هیجان انگیزی دارند. امروز قرار است عشق کورکورانه را ممکن کنید. مراحل محاسبه شده شما در حرفه پاداش خواهد گرفت. به شما امکان می دهد پروژه را به موقع انجام دهید. زمان مناسبی برای انجام پروژه های جدید است. قبل از شروع هر کار یا پروژه جدید، با کسانی که تجربه کافی در آن زمینه کسب کرده اند صحبت کنید. اگر امروز وقت دارید، با آنها ملاقات کنید و از آنها پیشنهادات و مشاوره بگیرید. زندگی زناشویی شما امروز با لذت و سعادت همراه است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: یک روز مفید برای کار روی چیزهایی که سلامت شما را بهبود می بخشد. امروز مقدار قابل توجهی پول خواهید داشت و با آن آرامش خاطر خواهید داشت. به احتمال زیاد بین اعضای خانواده در مورد مسائل مالی اختلاف وجود دارد. شما باید به همه اعضای خانواده توصیه کنید که در مورد مسائل مالی و جریان نقدی شفاف باشند. برای شب یک چیز خاص برنامه ریزی کنید و سعی کنید آن را تا حد امکان رمانتیک کنید. کسانی که هنوز بیکار هستند باید امروز بیشتر تلاش کنند تا شغل خوبی پیدا کنند. فقط با تلاش زیاد به نتیجه دلخواه می رسید. برای استفاده از زمان خود، می توانید به پارک بروید، اما این احتمال وجود دارد که با شخص ناشناس وارد بحث شوید. این حتی می تواند روحیه شما را خراب کند. زنان از زهره و مردان از مریخ هستند، اما روزی است که زهره و مریخ در یکدیگر ذوب می شوند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: بیماران مبتلا به فشار خون می توانند از آبغوره برای کاهش فشار خون و کنترل کلسترول استفاده کنند. باعث آرامش بیشتر آنها خواهد شد. بهبود در امور مالی باعث می شود که پرداخت بدهی ها و صورت حساب های طولانی مدت خود برای شما راحت باشد. این روز عالی برای جلب توجه دیگران بدون انجام کار زیادی است. پیشنهاد ازدواج زیرا زندگی عاشقانه شما ممکن است به پیوند مادام العمر تبدیل شود. اگر معتقدید زمان پول است، باید اقدامات لازم را برای رسیدن به بالاترین پتانسیل خود انجام دهید. اگر ممکن است برنامه های سفر به دلیل تغییرات لحظه آخری در برنامه شما به تعویق بیفتد. همسرتان واقعاً فرشته شماست و امروز این را خواهید فهمید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: یک تعریف خاص از یک دوست مایه خوشحالی خواهد بود. این به این دلیل است که زندگی خود را مانند درختان کرده‌ای که به دیگران سایه می‌دهند، در حالی که خودشان زیر آفتاب ایستاده‌اند و گرمای سوزان را تحمل می‌کنند. معوقات و بدهی های معوقه طولانی مدت در نهایت بازپس گرفته می شود. زمان خوبی برای درگیر شدن در فعالیت هایی که شامل جوانان می شود. این روز شانس شما در عشق است. شریک زندگی تان با تحقق فانتزی های مورد انتظارتان شما را غافلگیر خواهد کرد. با وجود مشغله کاری زیاد، می توانید در محل کارتان پرانرژی بمانید. امروز، می توانید تمام وظایف خود را قبل از زمان تعیین شده انجام دهید. امروز عاشق قدم زدن در زیر آسمان صاف و تنفس هوای پاک در اوقات فراغت خود خواهید بود. شما از نظر ذهنی آرام خواهید ماند که در طول روز برای شما مفید خواهد بود. امروز متوجه خواهید شد که شریک زندگی تان نسبت به شما اهمیت بیشتری می دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: ممکن است از بیماری طولانی مدت خلاص شوید. امروز می توانید پول خود را در فعالیت های مذهبی سرمایه گذاری کنید و به احتمال زیاد باعث ایجاد آرامش و ثبات روانی خواهید شد. برادر شما بیشتر از آنچه فکر می کردید از نیازهای شما حمایت می کند. شما در خلق و خوی محبت آمیز خواهید بود- پس حتما برنامه های ویژه ای برای خود و معشوقتان در نظر بگیرید. با افرادی که خلاق هستند و ایده های مشابه شما دارند، دست به دست شوید. امروز می توانید همسرتان را با گذراندن وقت با او غافلگیر کنید و تمام کارهایتان را رها کنید. شما و همسرتان ممکن است امروز یک خبر فوق العاده دریافت کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: سفر غیرمنتظره می تواند خسته کننده باشد و شما را دیوانه کند. برای تسکین عضلات، بدن خود را با روغن ماساژ دهید برخی از کارهای مهم به دلیل وضعیت بد مالی متوقف می شوند. به برادرتان کمک کنید تا همه چیز را تحت کنترل داشته باشد. به یک درگیری هوای غیر ضروری ندهید، بلکه سعی کنید آنها را دوستانه حل کنید. درهم تنیدگی عاشقانه به شادی شما می افزاید. امروز به خاطر کارهایی که انجام داده اید تقدیر خواهید شد. امروز، می توانید به محض رسیدن به دفتر، زودتر به خانه بروید. پس از رسیدن به خانه، می توانید برای تماشای فیلم یا رفتن به پارک با اعضای خانواده برنامه ریزی کنید. والدین شما ممکن است امروز به همسرتان چیزی واقعاً شگفت انگیز را برکت دهند که در نهایت زندگی زناشویی شما را بهبود می بخشد.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.
  8. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 03 آبان 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: مدیتیشن و یوگا را برای افزایش بدنی به خصوص سرسختی ذهنی شروع کنید. هر گونه سهل انگاری در محل کار یا کسب و کار می تواند امروز باعث ضرر مالی شما شود. زمان قابل توجهی با اعضای خانواده و دوستان خواهید داشت. عشق احساسی است که باید احساس کرد و با معشوق به اشتراک گذاشت. روز خوبی برای خرده فروشان و عمده فروشان. سفر-سرگرمی و معاشرت امروز در دستور کار شما خواهد بود. امروز متوجه خواهید شد که تمام عهدهایی که در رابطه با ازدواجتان داده اید درست بوده است. همسر شما هم روح شماست.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: صبر خود را حفظ کنید زیرا تلاش مداوم شما همراه با عقل سلیم و درک موفقیت شما را تضمین می کند. سرمایه گذاری در سهام و صندوق های مشترک برای سود بلندمدت توصیه می شود. دوستان و همسر آرامش و شادی را برای شما به ارمغان می آورد وگرنه یک روز کسل کننده خواهد بود. معشوق شما امروز می تواند چیزی از شما بخواهد، اما شما نمی توانید آرزوها را برآورده کنید. این می تواند باعث ناراحتی محبوب شما شود. شرکا در مورد برنامه ها و سرمایه گذاری های جدید شما مشتاق خواهند بود. امروز ذهن خود را آزمایش خواهید کرد- برخی از شما درگیر بازی شطرنج- جدول کلمات متقاطع می شوید و برخی دیگر داستان- شعر می نویسند یا برنامه های آینده را انجام می دهند. امروز قرار است یک گفتگوی روحی با همسرتان داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: طبیعت مهربان شما امروز لحظات شاد بسیاری را به ارمغان خواهد آورد. امروز دیگر نیازی به خرج کردن پول خود نخواهید داشت، زیرا یکی از بزرگان خانه می تواند در امور مالی به شما کمک کند. به طور کلی یک روز مفید است، اما کسی که فکر می کنید می توانید به آن اعتماد کنید، شما را ناامید می کند. ارتباط اشتباه یا پیام ممکن است روز شما را کسل کننده کند. گام‌ها و تصمیم‌های جسورانه پاداش‌های مطلوبی را به همراه خواهد داشت. برای لذت بردن از زندگی، باید برای دیدن دوستان خود نیز وقت بگذارید. اگر منزوی و جدا از خود جامعه بمانید، هیچ کسی به کمک شما نخواهد آمد. امروز ممکن است به دلیل سلامتی همسرتان استرس داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: بیماران مبتلا به فشار خون می توانند از شراب قرمز برای کاهش فشار خون و کنترل کلسترول استفاده کنند. باعث آرامش بیشتر آنها خواهد شد. کسانی که از هر کسی پول قرض گرفته اند ممکن است تحت هر شرایطی مجبور به بازپرداخت وام شوند. به این ترتیب می تواند وضعیت اقتصادی شما را تضعیف کند. به نظر می رسد شب در سینما یا شام با همسرتان شما را در حالتی آرام و فوق العاده نگه می دارد. امروز هیچ امیدی به رابطه عاشقانه ندارید، امروز همه چیز به نفع شما در محل کار به نظر می رسد. می توانید از برنامه فشرده خود برای خود وقت بگذارید و با شریک زندگی خود بیرون بروید. با این حال، در این مدت ممکن است درگیری های کوچکی بین شما دو نفر رخ دهد. ممکن است به دلیل خرج زیاد با همسرتان دچار مشکل شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: دیدگاه های صریح و بی باک شما می تواند به غرور دوست شما آسیب برساند. هر مشکلی که مربوط به پول باشد امروز حل می شود و می توانید به مزایای مالی برسید. از افرادی که احتمالاً با عادات بد شما را تحت تأثیر قرار می دهند، دوری کنید. سفر عاشقانه شیرین اما کوتاه مدت با وجود کار زیاد، می توانید در محل کارتان پرانرژی بمانید. امروز، می توانید تمام وظایف خود را قبل از زمان تعیین شده انجام دهید. سفر خارج از ایستگاه راحت نخواهد بود، اما به ایجاد تماس های مهم کمک می کند. امروز ممکن است تنش بین شما و همسرتان فقط به خاطر خاطره زیبای خوبتان متوقف شود. بنابراین، یاد روزهای زیبای قدیم را در طول یک مشاجره داغ از دست ندهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: سعی کنید از سفر طولانی خودداری کنید زیرا برای سفر بسیار ضعیف هستید. انتظار می رود برخی از شهریورماهی ها امروز از طریق فرزندان خود از مزایای مالی برخوردار شوند. امروز، شما به فرزند خود افتخار خواهید کرد. در رویکرد خود سخاوتمند باشید و لحظات عاشقانه خوبی را با اعضای خانواده خود سپری کنید. عاشقانه و معاشرت با وجود مشاغل معلق بر ذهن شما حکمرانی می کند. با افرادی ارتباط برقرار کنید که تثبیت شده اند و می توانند به شما بینشی از روندهای آینده بدهند. امروز می توانید با معشوق خود وقت بگذرانید و احساسات خود را در مقابل او مطرح کنید. همسرتان واقعاً فرشته شماست و امروز این را خواهید فهمید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: امروز باید تصمیم مهمی بگیرید که باعث تنش و عصبی شدن شما می شود. از هر گونه سرمایه گذاری طولانی مدت خودداری کنید و سعی کنید بیرون بروید و لحظات خوشی را با دوست خوب خود بگذرانید. دانش و شوخ طبعی شما افراد اطراف شما را تحت تاثیر قرار می دهد. کسانی که تعطیلات کوچکی را با معشوق خود انجام می دهند، دوره ای به یاد ماندنی خواهند داشت. تصدیق اشتباه خود در کار به نفع شما خواهد بود. اما باید تجزیه و تحلیل کنید که چگونه می توانید آن را بهبود بخشید. شما باید از کسانی که به آنها آسیب رسانده اید عذرخواهی کنید. به یاد داشته باشید که همه اشتباه می کنند اما فقط احمق ها اشتباه خود را تکرار می کنند. کسانی که در چند روز گذشته بسیار شلوغ بودند، بالاخره از وقت خود لذت خواهند برد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: شب با دوستان خوشایند خواهد بود اما مراقب زیاده روی در خوردن و نوشیدنی های سفت باشید. کسانی که با صنعت شیر در ارتباط هستند، احتمالاً امروز از نظر مالی سود خواهند برد. برخی از مردم تمایل دارند بیش از آنچه که می توانند به آنها قول بدهند - افرادی را که فقط حرف می زنند و هیچ نتیجه ای نمی دهند را فراموش کنید. اگر به او توجه کافی نداشته باشید شریک زندگی تان ناراحت می شود. امروز باید مطابق با شرایط اداره رفتار کنید. اگر لازم نیست ساکت بمانید، زیرا هر حرف غیر ضروری می تواند شما را به دردسر بیاندازد. سفر تفریحی رضایت بخش خواهد بود. اگر امروز قبل از طرح ریزی از همسرتان نپرسیدید، ممکن است با واکنش نامطلوبی روبرو شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: افزایش هزینه های درمانی خانواده را نمی توان رد کرد. اگرچه شرایط مالی امروز شما همچنان قوی خواهد بود، اما باید در نظر داشته باشید که بیش از حد خرج نکنید یا برای چیزهای غیر ضروری خرج نکنید. مشاغل خانگی معلق بخشی از زمان شما را می گیرد. زندگی عاشقانه پر جنب و جوش خواهد بود. ارتقاء یا مزایای پولی برای کارکنان شایسته خواهد بوذ. امروز باید سعی کنید وظایف خود را به موقع انجام دهید. به خاطر داشته باشید که کسی در خانه منتظر شماست که به شما نیاز دارد. از نظر زندگی زناشویی امروز چیزها واقعاً شگفت انگیز به نظر می رسند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: رفتار جذاب شما جلب توجه خواهد کرد. امروز ممکن است مجبور شوید برای سلامت مادر یا پدرتان پول زیادی خرج کنید. با این حال، این وضعیت مالی شما را بدتر می کند، اما رابطه را تقویت می کند. برخی تغییرات در خانه شما را به شدت احساساتی می کند- اما می توانید به طور موثر احساسات خود را به افرادی که بیشترین اهمیت را دارند، منتقل کنید. ممکن است عزیز شما امروز در کنار هدایایی کمی وقت داشته باشد. یک پروژه مهم - که مدت زیادی روی آن کار می کردید - به تعویق افتاد. امروز مردم تعارفاتی را به شما منتقل می کنند - که شما همیشه می خواستید بشنوید. عدم حمایت از نیمه بهتر شما در شرایط سخت شما را به سمت ناامیدی سوق می دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: رفتار مودبانه شما قابل قدردانی خواهد بود. بسیاری از مردم از شما تمجید لفظی خواهند کرد. امروز به این واقعیت پی خواهید برد که سرمایه گذاری اغلب برای شما بسیار سودمند است، زیرا هر سرمایه گذاری قدیمی که توسط شما انجام می شود سودآوری را به همراه دارد. شما باید از مسائل بحث برانگیز که می تواند باعث مشاجره با عزیزانتان شود اجتناب کنید. عشق احساسی است که باید احساس کرد و با معشوق به اشتراک گذاشت. بومی هایی که شغل خلاقانه ای دارند امروزه می توانند با مشکلات مختلفی روبرو شوند. شما می توانید اهمیت یک شغل را نسبت به کار خلاقانه درک کنید. اگر متاهل هستید و بچه دارید، آنها می توانند از شما شکایت کنند که نمی توانید به آنها وقت کافی بدهید. امروز دوباره با همسرتان روزهای زیبای عاشقانه قدیمی را گرامی خواهید داشت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: امروز سرشار از انرژی خواهید بود و کاری خارق العاده انجام خواهید داد. امروز می توانید پول خود را در فعالیت های مذهبی سرمایه گذاری کنید و به احتمال زیاد باعث ایجاد آرامش و ثبات روانی خواهید شد. زبان خود را کنترل کنید زیرا می تواند به احساسات پدربزرگ و مادربزرگتان آسیب برساند. بهتر است ساکت بمانید تا اینکه وقت خود را با حرف زدن تلف کنید. به یاد داشته باشید که ما از طریق فعالیت های معقول به زندگی معنا می دهیم. بگذارید احساس کنند که به آنها اهمیت می دهید. ممکن است روابط با معشوق به دلیل دخالت کسی تیره شود. شرکای تجاری رفتار حمایتی دارند و شما برای تکمیل کارهای معلق با یکدیگر همکاری می کنید. اگر بتوانید برای خودتان وقت پیدا کنید، حتی بعد از یک روال شلوغ، پس باید یاد بگیرید که از آن به درستی استفاده کنید. انجام این کار می تواند به شما در بهبود آینده کمک کند. یکی از اقوام، دوستان یا همسایگان ممکن است امروز تنش هایی را در زندگی زناشویی شما ایجاد کند.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.
  9. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - شنبه 21 آبان 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: هم اکنون وقت این رسیده که قدری از فعالیت‌های روزانه خود کم کرده و آرامتر کار کنید. به جای اینکه سریع کار جدیدی را شروع کنید، کمی‌صبر کرده و ببینید هفته‌های گذشته را چگونه گذراندید و بر اساس تجربیات گذشته آینده خود را پایه ریزی کنید. فراموش نکنید تلاش‌های کوچک اما اساسی خیلی بهتر از اقدامات بزرگ اما بدون پایه و اساس هستند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت:این چند روز روابط دوستانه شما نسبتاً به زندگی‌تان شکل بخشیده‌اند، اما شما تصمیم گرفته‌اید به آرامی‌و با ملایمت رفتار کنید. امرزو شما قادر هستید براساس آگاهی و دانشتان تصمیمات خوبی بگیرید، چراکه ماه به نشانه شما بازگشته است و در نتیجه به خلاقیتتان اضافه می‌شود. فقط حواستان باشد خیلی تنبلی نکنید، وگرنه فرصت و موقعیت خیلی خوبی را از دست خواهید داد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: شما امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و خوشبختانه الان کاملاً آمادگی دارید به سراغ کارهای ناتمام‌تان رفته و با دیدگاهی جدید به آنها نگاه کنید. فقط فراموش نکنید که نباید خیلی به خودتان سخت بگیرید، وگرنه برنامه‌هایتان بهم خواهد خورد. جالب اینجاست که وقتی به نتیجه کار فکر نمی‌کنید بیشتر در کارهایتان موفق می‌شوید و نتایج بهتری می‌گیرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: شما از اینکه مدام نگران رئیس، همکاران و بچه هایتان بوده‌اید، خسته شده‌اید! اما با سخت گیری کردن بر خود انرژی تان را هدر ندهید، برای اینکه نقد کردن بیش از اندازه خودتان بدون اینکه دیدگاه مثبتی بهتان بدهید فقط مایوس‌تان می‌کند. اگر برایتان امکان داشت بخشی از روز را به استراحت کردن اختصاص دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: شما امروز می‌توانید یك زندگی كاملاً اجتماعی داشته باشید، برای اینكه ماه در نشانه‌تان به شما قدرت می‌دهد كه به راحتی با دیگران ارتباط برقرار كنید. ظاهراً شما نسبت به همیشه خونگرم‌تر شده‌اید و دوست دارید بیشتر با دیگران ملاقات داشته باشید. شما به جای اینكه تمام فكر و ذكرتان را روی كارتان متمركز كنید حالا بیشتر با دوستانتان در مورد احساسات خود صحبت می‌كنید؛ وقتی شما این كار را می‌كنید آنها هم نسبت به شما بامحبت‌تر می‌شوند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: امروز همه فكر می‌كنند كه شما فرد راستگویی هستید، درحالیكه آنها گول خورده‌اند!! البته شما در مورد چیزهای خیلی مهم به آنها دروغ نگفته‌اید، بلكه فقط رازی را از آنها پنهان كرده‌اید كه ربطی به گفتن حقیقت نداشته است. شما فقط باید قبل از صحبت كردن در مورد افكارتان آنهایی كه برایتان مهم‌ترند را در اولویت قرار دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر:حتی اگر امروز روز كاریتان است، برنامه‌هایتان را طوری مرتب كنید كه بتوانید ساعتی با دوستانتان باشید. ولی هنگامی كه برای شام با آنها بیرون رفته‌اید اگر فقط در مورد سیاست‌های كاری صحبت كنید این گردش اصلاً ارزشی ندارد. شما باید به جای این كار در مورد رویاها و آروزهای خود با كسانی كه درك‌تان می‌كنند صحبت كنید و با آنها تبادل نظر كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: ماه در دهمین خانه شما یعنی خانه مسئولیت‌های اجتماعی قرار دارد، بنابراین مطمئن شوید كه كاملاً به وظایف خود آشنا هستید و با آنها زندگی می‌كنید. البته این سخن بدین معنا نیست كه الكی سر خودتان را شلوغ كنید، بلكه منظور این است كه شما باید كارهایی كه شروع كرده‌اید را به اتمام برسانید. برای اینكه امروز روز آرزوهای بلند پروازانه نیست.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: ماه برج اسد هم اكنون در نهمین خانه شما یعنی خانه ماجراجویی‌ها قرار دارد و لحظه‌های پرهیجانی كه پشت سر گذاشته‌اید را به یادتان می‌آورد. اما شما هفته آینده وقت خیلی زیادی ندارید، چرا كه زندگی شما جدی‌تر می‌شود و نمی‌توانید از انجام دادن مسئولیت‌های حرفه‌ای خود امتناع كنید. بنابراین باید كارهایتان را مرحله به مرحله پیش ببرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: امروز شما نمی‌توانید دقیقاً بگویید كه بهتان چه گذشته است. معمولاً شما به نتیجه كار اهمیت می‌دهید، ولی ترجیح می‌دهید كه به جای اینكه خودتان را با یك سرگرمی معمولی مشغول كنید به دنبال پیدا كردن گنجینه‌های پنهانی بروید. فقط فراموش نكنید این گنجینه‌ها هیچ ربطی به تفكرات دیگران ندارند، بلكه فقط به ارزش‌های شخصی شما و كارهایی كه همراه با دیگران انجام می‌دهید ارتباط دارند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: امروز شما با شخصی ملاقات می‌كنید كه بهتان علاقه نشان داده و تحسینتان می‌كند. اگر این فرد احساس كند مورد توجه شما واقع نشده، شما هیچ فرصت دیگری نخواهید داشت. الان قصد و نیت شما اصلاً مهم نیست؛ آنچه اهمیت دارد این است كه اعتراف كردن به دوست داشتن یك نفر كاری بسیار لذت بخش خواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: حتماً لازم نیست تمام فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی‌های خود را قطع كنید، بلكه فقط باید بفهمید امروز روزی نیست كه بتوانید آن ‌طوری كه دلتان می‌خواهد تفریح كنید. شاید شما دوست داشته باشید كه با كار كردن بیشتر سهم خودتان را انجام دهید، ولی واقعاً دلتان نمی‌خواهد تنها فردی باشید كه این كار را انجام می‌دهید. در برابر كسانی كه به شما امر و نهی می‌كنند ایستادگی كنید. به آنها اجازه ندهید كه به رویه خود ادامه دهند، چرا كه فكر می‌كنند همه چیز تحت سلطه و اختیار خودشان است.
     
  10. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - جمعه 27 آبان 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: سعی کنید ماهیت تکانشی و سرسخت خود را به خصوص در مهمانی کنترل کنید زیرا ممکن است حال و هوای مهمانی را خراب کند. امروز پول شما را می توان خرج خیلی چیزها کرد. از این رو، امروز باید یک بودجه ماهرانه برنامه ریزی کنید تا با تمام چالش ها و مشکلات مربوط به پول مقابله کنید. این روز عالی برای جلب توجه دیگران بدون انجام کار زیادی است. سطح انرژی شما بالا خواهد بود، زیرا به نظر می رسد که معشوق شما شادی بی اندازه برای شما به ارمغان می آورد. تا زمانی که مطمئن نیستید می توانید آن را تحویل دهید قول ندهید. اشکالی ندارد که هر کار را به موقع انجام دهید، زیرا در پایان روز به شما اتاقی برای خودتان می دهد. به تعویق انداختن هرازگاهی فقط بر بار سنگینی می افزاید. امروز دوباره با همسرتان روزهای زیبای عاشقانه قدیمی را گرامی خواهید داشت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: در فعالیت هایی شرکت کنید که هیجان انگیز هستند و شما را آرام می کنند. از هزينه هاي بيش از حد و طرح هاي مالي مشكوك خودداري كنيد. شما می توانید به دلیل رفتار هر یک از اعضای خانواده آشفته باقی بمانید. شما باید با آنها صحبت کنید. روز عطر گل رز را در اطراف شما خواهد آورد. از وجد عشق لذت ببرید. روز خوبی برای اجرای برنامه ها و سرمایه گذاری های جدید است. می توانید یک روز خوب را با خواندن یک مجله یا رمان جالب سپری کنید. عاشقانه ترین روز زندگی شما با همسرتان خواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: امروز وقت کافی برای انجام کارهایی برای بهبود سلامتی و ظاهر خود خواهید داشت. یک معامله مالی جدید نهایی شده و پول تازه ای به دست می آید. تمرکز بر نیاز اعضای خانواده باید امروز اولویت شما باشد. اگر می خواهید با معشوق خود ازدواج کنید، پس باید امروز با او صحبت کنید. با این حال، شما باید از قبل در مورد احساس آنها نسبت به شما ایده داشته باشید. کار سخت شما پاداش خواهد گرفت زیرا احتمالاً ترفیع کسب خواهید کرد. به سودهای پولی فکر نکنید زیرا در دراز مدت شما ذینفع خواهید بود. با درک شکنندگی زمان، دوست دارید زمان خود را در خلوت و دور از همه بگذرانید. همچنین انجام این کار برای شما مفید خواهد بود. امروز، شریک زندگی تان تمام حس خوبی را که نسبت به شما دارد، با وجود تمام اتفاقاتی که در گذشته اخیر رخ داده است، به شما نشان می دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: راهنمایی نجومی توسط یک دوست شما را تشویق می کند تا سلامت خود را بهبود بخشید. بهبود در امور مالی قطعی است. کسانی که به دنبال اطمینان عاطفی هستند ممکن است متوجه شوند که بزرگانشان به کمک آنها می آیند. یک برخورد عاشقانه ناگهانی ممکن است شما را گیج کند. کار شما در محل کار قدردانی خواهد شد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: فشار سالمندان در محل کار و اختلاف در خانه ممکن است باعث ایجاد استرس شود که تمرکز شما را در محل کار مختل می کند. به احتمال زیاد امروز از طرف مادرتان به مزایای پولی دست خواهید یافت. این امکان وجود دارد که عمو یا پدربزرگ مادری شما از نظر مالی به شما کمک کنند. جاه طلبی های خود را به افراد مسن بیان کنید که تمام تلاش خود را برای کمک به شما خواهند کرد. در رابطه عاشقانه مانند یک برده رفتار نکنید. به شغل خود پایبند باشید و امروز روی دیگران برای کمک به شما حساب نکنید. امروز می توانید با معشوق خود وقت بگذرانید و احساسات خود را در مقابل او مطرح کنید. سلامتی ضعیف همسرتان ممکن است مانعی در کار شما شود، اما می‌توانید همه چیز را به نحوی مدیریت کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: به احتمال زیاد از درد مداوم در گردن/کمر رنج می برد. آن را نادیده نگیرید به خصوص زمانی که با ضعف عمومی همراه است. استراحت امروز بسیار مهم خواهد بود. به احتمال زیاد امروز در شب به سود مالی خواهید رسید زیرا مانند هر پولی که قبلاً قرض داده شده است فوراً برمی گردد. کودکان به دلیل عدم علاقه به مطالعه می توانند در مدرسه باعث ناامیدی شوند. عاشقانه هیجان انگیز خواهد بود-پس با فردی که دوستش دارید تماس بگیرید و از روز خود بهترین استفاده را ببرید. این زمان بسیار خوبی برای توسعه ارتباطات حرفه ای در کشورهای دیگر است. بنا به دلایلی ممکن است زودتر از دفتر کار خارج شوید. از این رو، از آن بهره خواهید برد و با اعضای خانواده خود به پیک نیک یا گردش خواهید رفت. امروز بهترین شب زندگی خود را با همسرتان سپری خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: امروز شما تحت طلسم جادوی امید هستید. از ایده خلاقانه خود برای کسب درآمد اضافی استفاده کنید. اوقات فراغت خود را به خدمت ایثارگرانه اختصاص دهید. شادی فوق العاده ای را به شما و خانواده تان خواهد داد. تغییر ناگهانی در خلق و خوی عاشقانه ممکن است شما را به شدت ناراحت کند. با افرادی ارتباط برقرار کنید که تثبیت شده اند و می توانند به شما بینشی از روندهای آینده بدهند. سفر غیرمنتظره برای برخی ثابت می شود که گیج کننده و استرس زا است. خواسته های همسرتان ممکن است به شما استرس وارد کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: یوگا و مدیتیشن به شما کمک می کند تا در تناسب اندام و تناسب اندام باشید. باید مراقب باشید که پولتان کجا خرج می شود، در غیر این صورت ممکن است در زمان های آینده با مشکلاتی مواجه شوید. مشکلات را از ذهن خود دور کنید و روی بهبود موقعیت خود هم در خانه و هم در بین دوستان تمرکز کنید. عاشقانه جدید برای برخی قطعی به نظر می رسد - عشق شما زندگی شما را شکوفا خواهد کرد. متولدین آبان باید از صحبت بیش از حد نیاز در محل کار خودداری کنند، زیرا تصویر آنها می تواند تأثیر منفی بگذارد. تجار آبان ماهی امروز به دلیل هر سرمایه گذاری قدیمی احتمالاً متحمل ضرر می شوند. امروز برنامه ریزی می کنید که با همسرتان وقت بگذرانید و او را به جایی ببرید، اما به دلیل وضعیت بد او نمی توانید این کار را انجام دهید. شریک زندگی شما امروز تلاش های زیادی را انجام خواهد داد تا شما را شادتر کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: سلامتی کلی خوب خواهد بود، اما سفر گیج کننده و استرس زا خواهد بود. امروز احتمال از دست دادن پول وجود دارد، از این رو باید هنگام انجام معاملات یا امضای هر سندی هوشیار باشید. اگر قصد دارید یک مهمانی داشته باشید، بهترین دوستان خود را دعوت کنید - افراد زیادی وجود خواهند داشت که شما را تشویق می کنند. فراموش نکنید که امروز محبوب خود را ببخشید. به نظر می رسد مدتی تنها هستید - همکاران ممکن است به کمک شما بیایند - اما نمی توانند کمک زیادی کنند. امروز، می توانید از دفتر بازگردید و به برخی از سرگرمی های مورد علاقه خود مشغول شوید. این شما را آرام می کند. امروز ممکن است تنش بین شما و همسرتان فقط به خاطر خاطره زیبای خوبتان متوقف شود. بنابراین، یاد روزهای زیبای قدیم را در طول یک مشاجره داغ از دست ندهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: سفر زیاد شما را دچار جنون می کند ممکن است امروز بر سر مسائل مربوط به پول با همسرتان دعوا کنید. با این حال، شما با نگرش آرام خود همه چیز را درست خواهید کرد. تحمیل عقیده خود به کودکان می تواند آنها را آزار دهد. بهتر است به آنها بفهمانید تا بپذیرند. رابطه عشقی شما جادویی می شود. فقط آن را احساس کنید خود را در برنامه های کوتاه مدت ثبت نام کنید که به شما در یادگیری آخرین فن آوری ها و مهارت ها کمک می کند. از معاشرت با افرادی که به شهرت شما آسیب می زند مقاومت کنید. به نظر می رسد که شریک زندگی شما امروز در خلق و خوی شگفت انگیزی است، تنها چیزی که نیاز دارید این است که به او کمک کنید تا آن روز را به بهترین روز زندگی زناشویی خود تبدیل کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: سفر تفریحی با دوستان یا اعضای خانواده شما را آرام می کند امروز، سرمایه گذاری در زمین یا هر ملکی می تواند برای شما کشنده باشد. تا حد امکان از گرفتن چنین تصمیماتی بپرهیزید. در مورد رابطه عاشقانه با صدای بلند فریاد نزنید. ممکن است امروز شاهد پیشرفتی در کار خود باشید. صحبت کردن با آشنایان اشکالی ندارد، اما به اشتراک گذاشتن عمیق ترین رازهای خود بدون دانستن قصد آنها فقط اتلاف وقت و اعتماد شماست. این روز پس از یک مرحله سخت در زندگی زناشویی، به شما مهلت می دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: مثبت اندیشی مداوم شما پاداش خواهد گرفت. همانطور که احتمالاً در تلاش خود موفق خواهید شد. سرمایه گذاری توصیه می شود اما به دنبال مشاوره مناسب باشید. اعضای خانواده برای رفع نیازهای شما کمک خواهند کرد. شما با کسی ملاقات خواهید کرد که شما را بیشتر از زندگی خود دوست دارد. پیشرفت آهسته کار تنش های جزئی را به همراه دارد. امروز همسرتان سرشار از انرژی و عشق خواهد بود.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.