1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

✠ فال های روزانه ✠

شروع موضوع توسط traffic ‏11/6/21 در انجمن محفل تاپ فرومی ها

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - یکشنبه 02 مرداد 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: امروز انتظار می رود سلامتی شما سالم باشد. با توجه به سلامتی خود، می توانید امروز برای بازی با دوستان خود برنامه ریزی کنید. در ابتدای روز ممکن است دچار هر گونه ضرر مالی شوید که می تواند کل روز شما را خراب کند. مسئولیت های خانوادگی افزایش می یابد و باعث ایجاد تنش در ذهن شما می شود. امروز عشق شما شکوفا می شود تا نشان دهد که چه کار زیبایی انجام داده اید. یکی از نزدیکان شما از شما می خواهد که زمان با کیفیتی را با او بگذرانید، اما به دلیل کمبود وقت، نمی توانید خواسته های او را برآورده کنید. این باعث ناراحتی شما و هر دوی آنها می شود. شریک زندگی شما امروز تلاش های زیادی را انجام خواهد داد تا شما را شادتر کند. اگر مراقب سلامتی خود نباشید ممکن است احساس استرس کنید. منتظر نمانید و در صورت نیاز با پزشک مشورت کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: به سرنوشت متکی نباشید و سعی کنید سلامت خود را بهبود بخشید زیرا ثروت الهه تنبلی است که هرگز به سراغ شما نخواهد آمد. زمان آن فرا رسیده است که وزن خود را کنترل کنید و ورزش را دوباره شروع کنید تا سلامتی خود را به دست آورید. تمایل خود را به زندگی روزانه و صرف زمان و هزینه بیش از حد برای سرگرمی کنترل کنید. زمان آن فرا رسیده است که نگرش سلطه جویانه خود را در خانواده تغییر دهید. برای به اشتراک گذاشتن فراز و نشیب های زندگی با آنها همکاری نزدیک داشته باشید. نگرش تغییر یافته شما به آنها شادی نامحدودی خواهد داد. ممکن است امروز در زندگی زناشویی شما چیزهایی از کنترل شما خارج شود. بی حوصلگی نه برای شما خوب است و نه برای کارتان،

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: سلامت شما، شما را قادر می سازد در مسابقات ورزشی شرکت کنید. اگر می‌خواهید زندگی آرامی داشته باشید و استاندارد زندگی ثابتی داشته باشید، امروز باید مراقب امور مالی خود باشید. زندگی خانگی آرام و دوست داشتنی خواهد بود اگر به او توجه کافی نداشته باشید شریک زندگی شما ناراحت می شود. مطمئناً با انجام کارهای مهم خود، در میان برنامه های شلوغ خود برای خود وقت اختصاص خواهید داد. با این حال، شما نمی توانید از این زمان مطابق با خودتان استفاده کنید. ممکن است امروز فردی بیش از حد، به همسر شما علاقه مند شود، اما در پایان روز متوجه خواهید شد که هیچ مشکلی در کار نیست. می توانید با برادر کوچکترتان بیرون بروید و لذت زیادی ببرید. این باعث تقویت پیوند شما و تشدید روابط شما می شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: امروز باید آرام باشید و سعی کنید شادی را در میان دوستان نزدیک و اعضای خانواده پیدا کنید. افرادی که پول خود را در گذشته سرمایه گذاری کرده اند، احتمالاً امروز از این سرمایه گذاری سود می برند. اخبار خوب غیرمنتظره بعداً در روز شادی و خوشحالی را برای کل خانواده به ارمغان می آورد. هیچ کس نمی تواند عشق شما را جدا کند. متولدین تیر ماه دوست دارند زمان بیشتری را تنها بگذرانند تا اینکه با مردم امروز ملاقات کنند. امروز می توانید اوقات فراغت خود را با تمیز کردن خانه سپری کنید. شما و همسرتان امروز بهترین خاطره را از زندگی زناشویی خود خواهید ساخت. امروز تمرکز شما روی کارتان دقیق و تیز خواهد بود که می تواند رئیستان را تحت تاثیر قرار دهد و او را خوشحال کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: خوشبین باشید و به جنبه های روشن تر نگاه کنید. انتظارات مطمئن شما، در را برای تحقق امیدها و خواسته های شما باز می کند. امروز دائماً خروج پول وجود خواهد داشت و ممکن است امروز برای جمع آوری ثروت با مشکل مواجه شوید. به نظر می رسد جبهه خانواده به آرامی پیش می رود و می توانید انتظار حمایت کامل از برنامه های خود را داشته باشید. چشم ها هرگز دروغ نمی گویند و چشمان شریک زندگی تان امروز چیز بسیار خاصی را به شما می گوید. بومیان این زودیاک دوست دارند زمان بیشتری را تنها بگذرانند تا اینکه با مردم امروز ملاقات کنند. امروز می توانید اوقات فراغت خود را با تمیز کردن خانه سپری کنید. همسرتان در حال و هوای آن است که شما را با وجد عشق غافلگیر کند. به او کمک کند هر وقت با بچه ها هستید به موقع شکست می خورید. حتی امروز نیز هنگام گذراندن وقت با فرزندانتان به این حقیقت پی خواهید برد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: ترس روانی می تواند شما را عصبی کند. مثبت اندیشی و نگاه کردن به جنبه های روشن تر آن را دور نگه می دارد. امروز پول خوبی به دست خواهید آورد - اما سعی کنید اجازه ندهید که از بین انگشتانتان سر بخورد. مهمانان برای یک عصر دلپذیر و فوق العاده خانه ی شما را شلوغ می کنند. معشوق شما امروز تبدیل به یک فرشته برای شما خواهد شد، اگر مقداری عشق مشترک داشته باشید. ماهیت رقابتی شما به شما این امکان را می دهد که در هر مسابقه ای که شرکت می کنید برنده شوید. امروز، اعمال معصومانه همسرتان روزتان را شگفت انگیز خواهد کرد!

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: غذای در معرض نور را نخورید زیرا ممکن است شما را بیمار کند. امروز می توانید پول خود را در فعالیت های مذهبی سرمایه گذاری کنید و به احتمال زیاد باعث ایجاد آرامش و ثبات روانی شما خواهد شد. توانایی شما در تحت تاثیر قرار دادن دیگران، پاداش هایی را به همراه خواهد داشت. مرحله تنهایی که برای مدت طولانی شما درگیر آن بوده اید به پایان می رسد - به نظر می رسد که شما جفت روح خود را پیدا می کنید. امروز برای شما عالی است. امروز برای خود وقت بگذارید و کاستی های خود را ارزیابی کنید. این تغییرات مثبتی در شخصیت شما ایجاد می کند. ممکن است یک سورپرایز شگفت انگیز برای لذت های زناشویی خود داشته باشید. معشوق شما امروز می تواند یک غذای غافلگیر کننده در خانه برای شما آماده کند که تمام خستگی شما را از بین می برد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: دیدگاه مثبت شما اطرافیانتان را تحت تاثیر قرار می دهد. ممکن است امروز پول خود را صرف سلامتی نامناسب شریک زندگی خود کنید. اما لازم نیست در مورد آن نگران باشید، زیرا پولی که برای مدت طولانی پس انداز کرده اید مفید خواهد بود. دوستان و شرکای نزدیک توهین آمیز می شوند و زندگی را برای شما سخت می کنند. معشوق شما امروز می تواند چیزی از شما بخواهد، اما شما نمی توانید آرزوها را برآورده کنید. این می تواند باعث ناراحتی محبوب شما شود. خلاقیت و اشتیاق بی حد و حصر شما را به یک روز مفید دیگر هدایت می کند. همسر شما امروز کاملا رمانتیک به نظر می رسد. شما می دانید که چگونه در میان جمعیت به همه احترام بگذارید، به همین دلیل است که بیش از حد قادر به، به تصویر کشیدن و همچنین ایجاد یک تصویر خوب در مقابل دیگران هستید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: ممکن است از بیماری طولانی مدت خلاص شوید. افزایش غیرمنتظره هزینه های شما آرامش ذهن شما را مختل می کند. امروز شما سود خواهید برد، زیرا اعضای خانواده به شیوه ای مثبت به شما پاسخ خواهند داد. شما باید بهترین رفتار خود را داشته باشید، زیرا معشوق شما در خلق و خوی بسیار غیرقابل پیش بینی خواهد بود. در حالی که نیازهای خانواده را برآورده می کنید، اغلب فراموش می کنید که به خود استراحت دهید. اما امروز، می‌توانید زمانی را برای خود اختصاص دهید و به دنبال سرگرمی جدیدی باشید. ممکن است امروز همسرتان نیازهای روزانه شما را برآورده نکند که در نهایت خلق و خوی شما را به هم می زند. گذراندن زمان زیادی با دوستان اداری خود می تواند شما را قربانی خشم خانواده کند. بنابراین، سعی کنید از آن حداکثر اجتناب کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: خودتان را درگیر کارهای خلاقانه کنید. عادت بیکار نشستن شما می تواند برای آرامش روانی کشنده باشد. برای سرگرمی یا بهبود لوازم آرایشی زیاد خرج نکنید. بی دقتی شما والدین را نگران می کند. قبل از شروع هر پروژه جدیدی باید آنها را با اعتماد به نفس بگیرید. قدرت عشق به شما دلیلی برای دوست داشتن می دهد. مهارت های ارتباطی شما چشمگیر خواهد بود. اگر از مدت ها قبل احساس نفرین می کردید، این روزی است که احساس برکت خواهید کرد. روز خوبی برای شماست. امروز معشوقه تان حال خوبی دارد و از صمیم قلب به شوخی های شما می خندد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: امروز احساس آرامش می کنید و در خلق و خوی مناسب برای لذت بردن هستید. شما نباید پول خود را بدون در نظر گرفتن آن به کسی قرض دهید، زیرا می تواند برای شما مشکلات بزرگی در آینده ایجاد کند. به نظر نمی رسد که جبهه خانواده شاد و آرام باشد. امروز شانس ملاقات با فردی که برای قلب شما جذاب باشد بسیار قوی خواهد بود. با توجه به شخصیت خود، از ملاقات با افراد بیشتر ناراحت می شوید و سپس سعی می کنید در میان این همه هرج و مرج برای خود وقت پیدا کنید. از این نظر، امروز روز بسیار خوبی برای شما خواهد بود، زیرا زمان کافی برای خود خواهید داشت. ممکن است احساس کنید که دوستانتان در مواقع ضروری به شما کمک نمی کنند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: از درگیری اجتناب کنید زیرا ممکن است بیماری شما را بدتر کند. بهبود در امور مالی قطعی است. انرژی بیش از حد و اشتیاق فوق العاده ی شما نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت و تنش های داخلی را کاهش می دهد احتمالاً در رابطه عاشقانه دچار سوء تفاهم خواهید شد. امروز اوقات خوبی را با همسرتان سپری خواهید کرد، اما ممکن است به دلیل هر مسئله قدیمی و حل نشده ای دچار درگیری شوید. روز عاشقانه ی زیبایی خواهید داشت، اما برخی از مشکلات سلامتی ممکن است مشکل ساز شوند. اجتناب از عصبانی شدن به نفع شماست.
     
    M @ H @ K و m naizar از این پست تشکر کرده اند.
  2. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 04 مرداد 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: امروز سلامتی شما عالی خواهد بود. به احتمال زیاد امروز در شب به سود مالی خواهید رسید زیرا مانند هر پولی که قبلاً قرض داده شده است فوراً به شما برمی گردد. نوجوانان ممکن است در مورد پروژه های مدرسه به دنبال مشاوره باشند. زندگی عاشقانه شما امروز چرخشی زیبا خواهد داشت. احساس ملکوتی عاشق بودن را خواهید داشت. برای افزایش کارایی، کار خود را با تکنیک‌های جدید تطبیق دهید - سبک و روش‌های منحصربه‌فرد شما برای انجام کارها، افرادی را که از نزدیک، شما را زیر نظر دارند، مورد علاقه قرار می‌دهد. شما می توانید به فرزندان خود در مورد مدیریت زمان و نحوه استفاده از زمان به بهترین نحو توصیه کنید. همسرتان در حال و هوای آن است که شما را با وجد عشق غافلگیر کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: سفرهای تفریحی و گردهمایی های اجتماعی شما را آرام و شاد نگه می دارد. سودهای پولی از منابع مختلف خواهد بود. نوه ها منبع لذتی بی اندازه خواهند بود. رفتار نامنظم عزیز شما امروز عاشقانه را خراب می کند. گام‌ها و تصمیم‌های جسورانه پاداش‌های مطلوبی را به همراه خواهد داشت. کسانی که دور از خانه خود زندگی می کنند ترجیح می دهند که وقت آزاد خود را در یک پارک یا مکانی آرام بعد از اتمام کار خود در عصر بگذرانند. ممکن است امروز دعوای جدی با همسرتان داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: به دلیل عادت به انتقاد از دیگران، احتمالاً با انتقادهایی روبرو خواهید شد. حس شوخ طبعی خود را بالا نگه دارید و دفاع خود را پایین نگه دارید و در موقعیت بهتری برای جلوگیری از اظهار نظرهای مرموز خواهید بود. امروز می توانید با یکی از نزدیکان خود وارد دعوا شوید و اوضاع به دادگاه کشیده شود. به همین دلیل پولی که به سختی به دست آورده اید خرج می شود. تغییرات جزئی در اطراف خانه برای بهبود ظاهر آن انجام خواهد شد. آسمان روشن تر به نظر می رسد، گل ها رنگارنگ تر به نظر می رسند، همه چیز در اطراف شما می درخشد. عزم شما و همچنین مهارت های شما، مورد توجه قرار می گیرد. به نظر می رسد که شریک زندگی شما امروز در خلق و خوی شگفت انگیزی است، تنها چیزی که نیاز دارید این است که به او کمک کنید تا آن روز را به بهترین روز زندگی زناشویی خود تبدیل کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: اعتماد به نفس فوق العاده و برنامه کاری آسان شما امروز زمان کافی برای استراحت را برای شما به ارمغان می آورد. قدرت عشق به شما دلیلی برای دوست داشتن می دهد. وقت گرانبهای خود را صرف برنامه ریزی هدر ندهید، بلکه حرکت کنید و اجرای این برنامه ها را نیز شروع کنید. به دانش‌آموزان توصیه می‌شود وقت خود را با دوستان خود تلف نکنند. این اوج کار آنهاست که در آن باید درس بخوانند و در زندگی به جلو حرکت کنند. این روز واقعاً برای زندگی زناشویی شما عالی است. به شریک زندگی خود بگویید که چقدر او را دوست دارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: فشار کاری و اختلاف در خانه ممکن است کمی استرس ایجاد کند. شما می توانید خود را در یک موقعیت جدید و هیجان انگیز بیابید - که برای شما سود مالی نیز به همراه خواهد داشت. انرژی بیش از حد و اشتیاق فوق‌العاده شما نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت و تنش‌های خانگی را کاهش می‌دهد زندگی عاشقانه شما امروز چیزی واقعاً عالی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شما باید روی روش کار خود تمرکز کنید تا نتایج خوبی در محل کار به دست آورید، در غیر این صورت تصویری منفی از شما برای رئیس تان ایجاد می شود. باید روی کاستی های خود کار کنید و برای این کار باید برای خود وقت بگذارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: هنگام کار در خانه مراقب باشید. هر گونه رسیدگی بی دقتی به تاسیسات خانگی می تواند برای شما مشکل ایجاد کند. کسانی که تا به حال بی جهت پول خود را به باد می دادند، باید از امروز اعمال خود را کنترل کنند و پس انداز کنند. ممکن است فرصت‌هایی برای شرکت در فعالیت‌های اجتماعی وجود داشته باشد - که شما را در تماس نزدیک با افراد تأثیرگذار قرار می‌دهد. زندگی عاشقانه شما امروز چرخشی زیبا خواهد داشت. احساس ملکوتی عاشق بودن را خواهید داشت. روزی با حرکات محتاطانه - پس تا زمانی که مطمئن نشده اید که شکست نخواهد خورد، ایده های خود را ارائه نکنید. متولدین شهریور امروز می توانند با خواهر و برادر خود در خانه فیلم یا مسابقه تماشا کنند. با این کار عشق در بین شما مردم بیشتر می شود. پس از فراز و نشیب های فراوان در زندگی زناشویی، امروز روز طلایی است تا عشق خود را به یکدیگر گرامی بدارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: قرار است از فراغت لذت ببرید. امروز می توانید از یک منبع ناشناس پول به دست آورید که بسیاری از مشکلات مالی شما را برطرف می کند. ذات شوخ شما باعث محبوبیت شما در مجالس اجتماعی می شود. امروز ممکن است به دلیل وقفه های اعضای خانواده همسرتان کمی ناراحت باشید. سالمندان خود را بدیهی نگیرید. وقتی از شما نظر خواسته می شود خجالتی نباشید - زیرا از شما بسیار قدردانی می شود. ممکن است به دلیل خلق و خوی ناخوشایند از همسرتان ناراحت شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: رژیم غذایی خود را تحت کنترل داشته باشید و برای تناسب اندام ورزش کنید. امور مالی قطعاً تقویت خواهد شد - اما در عین حال هزینه ها نیز در حال افزایش خواهند بود. یک کار تعمیر در خانه یا گردهمایی های اجتماعی احتمالاً شما را مشغول می کند. شما نسبت به اظهارات معشوق خود بسیار حساس خواهید بود - باید احساسات خود را کنترل کنید و از انجام هر کاری که می تواند وضعیت را بدتر کند اجتناب کنید. همکاران ارشد و خویشاوندان از شما حمایت بزرگی خواهند کرد. این یکی از آن روزهایی است که سعی می‌کنید از برنامه‌های شلوغ خود برای خود وقت بگذارید، اما به‌شدت شکست می‌خورید. ممکن است امروز دعوای جدی با همسرتان داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز یکی از خواهر و برادرهای شما می تواند از شما پول قرض کند. اگرچه آرزوی آنها را برآورده خواهید کرد، اما می تواند مشکلات مالی شما را بدتر کند. رفتار سرسختانه شما باعث رنجش افراد خانه و حتی دوستان نزدیک شما می شود. ممکن است عزیز شما امروز در کنار هدایایی کمی وقت داشته باشد. مشکلات جدید در محل کار برای شما ظاهر می شود - به خصوص اگر مسائل را دیپلماتیک انجام ندهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: در کار زن ها دخالت نکنید زیرا باعث خشم او می شود. بهتر است به کار خود فکر کنید. اگر به سفر می روید، پس مراقب اشیاء قیمتی و کیف های خود باشید، زیرا احتمال دزدیده شدن آنها وجود دارد. به خصوص، کیف خود را امروز در مکانی امن نگه دارید. ذات شوخ شما باعث محبوبیت شما در مجالس اجتماعی می شود. با وجود درگیری های زیاد، امروز زندگی عاشقانه شما خوب خواهد بود و می توانید شریک زندگی خود را راضی نگه دارید. شما در هر کاری که انجام می‌دهید عالی خواهید بود- ارزش خود را با نشان دادن میزان کارآمدی خود به اطرافیانتان ثابت کنید. امروز می توانید وقت خود را با یکی از دوستانتان بگذرانید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: دوستان از شما حمایت می کنند و شما را راضی نگه می دارند. احتمالاً از طریق بسیاری از منابع غیرمنتظره درآمد کسب خواهید کرد. وقت گرانبهای خود را برای برنامه ریزی هدر ندهید، بلکه حرکت کنید و اجرای این برنامه ها را نیز شروع کنید. روزی پر از تنش خواهد بود که ممکن بود چندین اختلاف با اطرافیان نزدیک به وجود بیاید. امروز، روزی است که احساس برکت خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: به احتمال زیاد با مشکلاتی روبرو خواهید شد. دل خود را از دست ندهید اما برای رسیدن به نتایج دلخواه بیشتر تلاش کنید. سعی کنید مخارج خود را کنترل کنید و فقط اقلام ضروری را امروز خریداری کنید. زبان خود را کنترل کنید زیرا می تواند به احساسات پدربزرگ و مادربزرگتان آسیب برساند. بهتر است ساکت بمانید تا اینکه وقت خود را با حرف زدن تلف کنید. به یاد داشته باشید که ما از طریق فعالیت های معقول به زندگی معنا می دهیم. بگذارید احساس کنند که به آنها اهمیت می دهید. سطح انرژی شما بالا خواهد بود، زیرا به نظر می رسد که معشوق شما شادی بی اندازه برای شما به ارمغان می آورد. با افرادی ارتباط برقرار کنید که تثبیت شده اند و می توانند به شما بینشی از روندهای آینده بدهند. امروز پر از ایده های خوب خواهید بود و انتخاب فعالیت های شما دستاوردهایی بسیار فراتر از انتظارات شما را به همراه خواهد داشت. زندگی زناشویی شما امروز با لذت و سعادت همراه است.
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  3. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - پنجشنبه 06 مرداد 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: انرژی خود را صرف پروژه های خودسازی کنید که شما را بهتر می کند. معاملات بانکی باید بسیار با دقت انجام شود. مشکلات خود را فراموش می کنید و اوقات خوبی را با اعضای خانواده می گذرانید. تغییر ناگهانی در خلق و خوی عاشقانه ممکن است شما را به شدت ناراحت کند. بومی هایی که شغل خلاقانه ای دارند امروزه می توانند با مشکلات مختلفی روبرو شوند. شما می توانید اهمیت یک شغل را نسبت به کار خلاقانه درک کنید. روز خیلی خوبی برای سفر نیست.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: استرس را نباید نادیده گرفت. این بیماری به سرعت در حال تبدیل شدن به یک بیماری است. کمک والدین در تصمیم گیری شما بسیار کمک خواهد کرد. تأثیرات رمانتیک امروز روی شما قوی است. شما باید هوش و نفوذ خود را برای مرتب کردن مسائل در کار قرار دهید. شما دوست دارید وقت خود را با افراد نزدیک به قلب خود بگذرانید، اما نمی توانید این کار را انجام دهید. همسرتان امروز به شما می فهماند که بهشت روی زمین است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: هنگام نشستن مراقب باشید تا آسیب نبینید. وضعیت بدنی خوب نه تنها بیشتر شخصیت فرد را تقویت می کند، بلکه نقش مهمی در بهبود سلامت و اعتماد به نفس دارد. سرمایه گذاری توصیه می شود اما به دنبال مشاوره مناسب باشید. با مهمانان خود بی ادب نباشید. رفتار شما نه تنها باعث ناراحتی خانواده شما می شود، بلکه ممکن است خلأ در روابط ایجاد کند. تمایل غیرمنتظره عاشقانه ذهن شما را نسبت به عصر مبهم می کند. استعداد شما برای یادگیری چیزهای جدید قابل توجه خواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: شما می توانید وزن خود را با ورزش کنترل کنید. برنامه ریزی غیر واقعی شما منجر به کمبود بودجه می شود. فعالیت اجتماعی با خانواده ی شما باعث می شود که روحیه ای آرام و دلپذیر برای همه ایجاد شود. عشق حالات مثبت را نشان می دهد، از تخصص خود برای حل مشکلات حرفه ای خود استفاده کنید. تلاش اندک شما می تواند مشکل را یکبار برای همیشه حل کند. اگر برای خرید می روید از ولخرجی بودن خودداری کنید. امروز به وجد واقعی ازدواج، پی خواهید برد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: مراقب سلامتی خود باشید و کارها را مرتب کنید. امروز می توانید پول خود را در فعالیت های مذهبی سرمایه گذاری کنید و به احتمال زیاد باعث ایجاد آرامش و ثبات روانی شما خواهد شد. مسئولیت های خانوادگی باعث ایجاد تنش در ذهن شما می شود. زندگی عاشقانه امروز واقعاً به زیبایی شکوفا خواهد شد. شرکای تجاری رفتار حمایتی دارند و شما برای تکمیل کارهای معلق با یکدیگر همکاری می کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: یک خنده درخشان در روزی که بیشتر کارها آنطور که شما می خواهید، پیش می روند - به سادگی کسانی را که برای دریافت اعتبار تجاری به شما مراجعه می کنند نادیده بگیرید. برادر شما بیشتر از آنچه فکر می کردید از نیازهای شما حمایت می کند. قبل از تعهد به هر شراکتی به احساسات درونی خود گوش دهید. امروز می توانید بیشتر وقت خود را صرف کارهایی کنید که ضروری و مهم نیستند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: برای داشتن یک زندگی رضایت بخش، سرسختی ذهنی خود را افزایش دهید. امروز با بسیاری از طرح های مالی جدید روبرو خواهید شد - قبل از هر تعهدی، جوانب مثبت و منفی را به دقت بسنجید. اوقات خوشی با خانواده و دوستان زندگی عاشقانه شما امروز تغییری زیبا خواهد داشت. احساس ملکوتی عاشق بودن را خواهید داشت. خلق و خوی خوب رئیس ممکن است باعث شود در کل محیط کار اتفاق بیفتد. امروز مسائل زیادی وجود خواهد داشت - که نیاز به توجه فوری دارند. امروز، ممکن است چیزی در صبح دریافت کنید که کل روز شما را شگفت‌انگیز کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: شما انرژی فراوانی خواهید داشت، اما به نظر می رسد فشار کاری شما را عصبانی می کند. تصمیمات عجولانه نگیرید - به خصوص هنگام مذاکره در مورد معاملات مالی بزرگ. روز با خبرهای خوب از اقوام نزدیک یا دوستان شروع می شود. با طولانی کردن تماس خود، شریک عاشقانه خود را اذیت خواهید کرد. شرکای تجاری رفتار حمایتی دارند و شما برای تکمیل کارهای معلق با یکدیگر همکاری می کنید. شما اهمیت فضای شخصی را می دانید و احتمالاً امروز وقت آزاد زیادی خواهید داشت. در این زمان می توانید یک بازی انجام دهید یا به باشگاه بروید. سلامتی ضعیف همسرتان ممکن است مانعی در کار شما شود، اما می‌توانید همه چیز را به نحوی مدیریت کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز روز خوبی پر از شادی و هاله ای مثبت از خود ساطع می کنید و با روحیه خوبی از خانه ی خود بیرون می روید، اما به دلیل دزدیده شدن هر یک از اشیای گرانبها، روحیه شما تحت تاثیر قرار می گیرد. خبر راز خانواده ممکن است شما را شگفت زده کند. هیچ کس نمی تواند عشق شما را جدا کند. در متقاعد کردن شرکای خود برای پایبندی به برنامه هایتان با مشکل مواجه خواهید شد. کار داوطلبانه ای که امروز انجام می دهید نه تنها به کسانی که به آنها کمک می کنید کمک می کند، بلکه به شما کمک می کند مثبت تر به خود نگاه کنید. زنان از زهره و مردان از مریخ هستند، اما روزی است که زهره و مریخ در یکدیگر ذوب می شوند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: اگر احساس استرس شدید دارید، زمان بیشتری را با کودکان بگذرانید. آغوش گرم آنها / نوازش آنها یا حتی یک لبخند معصومانه شما را از مصیبت هایتان دور می کند. کسانی که تجارت خود را با نزدیکان یا اقوام خود اداره می کنند، امروز باید بسیار مراقب باشند، در غیر این صورت ممکن است زیان های مالی رخ دهد. تمایل غیرمنتظره عاشقانه در متقاعد کردن شرکای خود برای پایبندی به برنامه هایتان با مشکل مواجه خواهید شد. کسانی که دور از خانه خود زندگی می کنند ترجیح می دهند که در وقت آزاد در عصر، بعد از اتمام کار خود، در یک پارک یا مکان آرام بگذرانند. همسرتان امروز به شما می فهماند که بهشت روی زمین است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: می توانید روز خود را با یوگا و مدیتیشن شروع کنید. انجام این کار برای شما مفید خواهد بود و سطح انرژی خود را در طول روز حفظ خواهید کرد. اگرچه وضعیت مالی شما بهبود می یابد، اما خروج پول همچنان مانعی در اجرای پروژه های شما ایجاد می کند. برای برخی، ورود فردی جدید به خانواده لحظاتی را برای جشن و مهمانی به ارمغان می آورد. تمام آن شکایت ها و کینه ها در رابطه شما در این روز شگفت انگیز ناپدید خواهند شد. اگر در مورد برنامه های خود خیلی باز باشید، می توانید پروژه خود را خراب کنید. امروز خواهید فهمید که بودن در کنار همسرتان چه حسی دارد. بله، همسر شما یکی است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: با به اشتراک گذاشتن لحظات شاد با دیگران، سلامتی شما شکوفا می شود. اما مراقب باشید که غفلت از آن بعداً شما را به دردسر می اندازد. افرادی که زمین خریده اند و اکنون می خواهند آن را بفروشند، امروز می توانند با خریدار خوبی مواجه شوند و مبلغ خوبی برای آن به دست آورند. اخبار خوب غیرمنتظره روحیه شما را تقویت می کند. به اشتراک گذاشتن اخبار با اعضای خانواده خود نیز باعث شادابی آنها می شود. اجازه ندهید دیدگاه های عاشقانه ی شما پخش شود. امروز بهبودی را در رویکرد و کیفیت کار در دفتر تجربه خواهید کرد.


     
    M @ H @ K و m naizar از این پست تشکر کرده اند.
  4. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - شنبه 08 مرداد 1401
    [​IMG]

    فال روز متولدین فروردين: در حالیکه شما با شرایط آشفته ی حاضر خود را وفق داده‌اید، همه چیز در حال عوض شدن است. شما امروز در محیطی آرام‌تر و ساکت‌تر قرار دارید. به جای فعالیت کردن، امروز را کاملا ًبه استراحت اختصاص داده و اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. ممکن است کمی احساس بی‌حوصلگی کنید، اما شما در حال حاضر واقعاً به استراحت کردن نیاز دارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: شما امروز کاملاً احساس راحتی می‌کنید، برای اینکه ماه در نشانه شما قرار گرفته است. با آغوش باز پذیرای خوشی‌ها باشید، شما می‌توانید به درستی از آنها استفاده کنید. اما فکر نکنید که تمام روز را باید استراحت کنید. فعالیت‌های آرامش‌بخش مثل رفتن به پیک‌نیک و طبیعت بیشتر از گوشه‌ای نشستن و کار نکردن به شما انرژی می‌دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: با وجود اینکه شما هنوز در حال رقابت کردن هستید و با سرعت به جلو پیشروی می‌کنید، در پیرامون شما همه چیز روال آرامی را طی می‌کند، و این موضوع کمی شما را عصبانی می‌کند. این سخن به این معنی نیست که شما نمی‌توانید از یک محیط آرام لذت ببرید؛ بلکه به معنی این است که شما دوست دارید با کسانی که روابط متقابل دارید روزتان را سپری کنید. اگر احساس می‌کنید که نیاز به تحرک و هیجان دارید پس این کار را بکنید، اما در عین حال باید از آرامش و سکون نیز لذت ببرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: با وجود اینکه شما می‌خواهید مهمانی را که برای شام در خانه‌تان تدارک دیده‌اید را کنسل کنید، و یا به خاطر کارهایی که دارید در خانه بمانید، ولی پیگیری کردن برنامه‌های اجتماعی شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. زمانی که شما فرصت استفاده کردن از لحظه‌های لذت بخش را دارید، فراموش نکنید که برای فعالیتهایتان برنامه‌ریزی کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: شما امروز گزینه‌های زیادی برای انتخاب کردن ندارید، برای اینکه دیگران به شما تکیه کرده‌اند و شما باید تعهداتی که به دیگران داده‌اید را عملی کنید. با وجود اینکه شما از تحت فشار قرار گرفتن ناراحت می‌شوید، همه چیز طبق انتظار شما پیش نمی‌رود. در حالی که خودتان را برای تغییرهای بزرگ آماده می‌کنید، فکر نکنید که در آینده همه چیز عالی خواهد شد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: شما آخر هفته را با آرامش سپری کرده‌اید. با وجود اینکه بعداً در طول روز کمی دچار تضاد خواهید شد، ولی قادر خواهید بود بین چیزهایی که دارید و چیزهایی که می‌خواهید داشته باشید تعادل ایجاد کنید. حتی اگر شما از چیزهایی که دارید راضی هستید، الان نباید از کار کردن بیشتر هراس داشته باشید. درحالی که تلاش مضاعف باعث می‌شود شما زودتر به نتیجه برسید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: امروز اتفاقات جدیدی افتاده است و تصمیم‌گیری درست برایتان مشکل شده است. شما همان طوری که قبلاً انتظار داشته‌اید، تعطیلات آخر هفته هفته خوب و آرامی داشته‌اید. اما الان دست ندارید وظایفی که به شما محول شده است را انجام دهید. شما زمانی به فکر شاد کردن دیگران می‌افتید، که آنها به خاطر از منافع خود گذشته و شما را خوشحال کرده باشند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: ممکن است شما متوجه این نشوید که با مانع و مخالفت روبرو شده‌اید، اما وقتی در نیمه راه با فردی سرسخت بر خوردید واقعاً این حس به شما دست می‌دهد. به جای اینکه دیگران را متقاعد کنید که عملکردشان اشتباه بوده است، سعی کنید که این مشکل را با روشی درست حل کنید. باید تا موقعی که توانایی پیدا کنید یک موضوع را از جنبه‌های مختلف بررسی کنید، رویش کار کنید، حتی اگر نتوانستید با روش خود عمل کنید حداقل با افرادی که دچار مشکل شده اند یبشتر همدردی خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: شما امروز کارهای خسته کننده‌ای برای انجام دادن که نمی‌توانید از زیر بار آنها شانه خالی کنید. بنابراین باید به زودی کارهایتان را شروع کرده و تا جایی که امکان دارد آنها را زود به اتمام برسانید. به جای اینکه با نقشه کشیدن برای فرار کردن از زیر بار وظایفتان عصبانیت فرد دیگری را تحریک کنید، از قوه تخیل خود استفاده کنید تا راهی را بیابید که به واسطه آن بتوانید به هدفهایتان برسید. در این صورت وقتی که تحت فشار قرار گرفتید قادر خواهید بود از موقعیت جدیدی که اتخاذ کرده‌اید بیشتر لذت ببرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: امروز که ماه به سمت سیاره بخت شما یعنی ونوس متمایل شده است برای شما هم فوایدی دارد. ولی نباید سعی کنید که همه کارها را در مدت زمان کوتاهی به اتمام برسانید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و در عوض بهتر است که ابتدا به آرامی کارهایتان را شروع کنید و انرژی‌تان را برای آخر کار ذخیره کنید. شما در پایان روز وظایفتان را به طور کامل تمام خواهید کرد و احساس بهتری خواهید داشت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: ممکن است که شما در طول روز بدون دلیل خاصی احساس اضطراب و نگرانی داشته باشید. مطمئن باشید که احساسات خود را با منطق و برهان تفسیر کرده‌اید، اما پیدا کردن دلیل منفی بافی خود اهمیت بیشتری دارد. درست عمل کردن از شاد بودن مهم‌تر است، اما قدرت و توانایی‌ای که باعث می‌شود روزتان تبدیل به روزی پر از انرژی‌های مثبت بشود به واسطه خود شما حاصل می‌شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: اگر شما در طول روز آزادانه به خیال پردازی کردن در محیطی آرام بپردازید، ممکن است بعداً کمی احساس نگرانی داشته باشید. با وجود این زیر ساخت مسئولیتها و قرارهایتان باعث می‌شود که شما احساس جدیت بکنید، برای اینکه شما قصد ندارید که انرژی‌تان را با فکر کردن در مورد کارهایی که باید در آینده انجام دهید تلف کنید. با مسائل بدیهی و غیر قابل اجتناب مقابله نکنید. فقط طبق یک برنامه از پیش مشخص شده به جلو بروید و تا جایی که می‌توانید از زندگی لذت ببرید.
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  5. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - دوشنبه 10 مرداد 1401
    [​IMG]

    فال روز متولدین فروردین: مراقب سلامتی خود باشید و کارها را مرتب کنید. ممکن است امروز یکی از اقلام ارزشمند شما دزدیده شود. بنابراین، شما باید مراقب باشید و اقلام خود را کنترل کنید. با غلبه بر اختلافات با اعضای خانواده - به راحتی به اهداف خود خواهید رسید. موفقیت قطعاً از آن شماست - اگر تغییرات اساسی را یک قدم در یک زمان ایجاد کنید. دانش‌آموزان متولدین فروردین می‌توانند تمام روز را در گوشی‌های همراه خود غرق کنند. شما و همسرتان امروز بهترین خاطره را از زندگی زناشویی خود خواهید ساخت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: رفتار عجولانه شما ممکن است رابطه ی شما را با همسرتان خراب کند. قبل از انجام هر کار احمقانه ای به عواقب رفتار خود فکر کنید. کسانی که برای مدت طولانی در بحران مالی بودند، امروز می توانند از هر جایی به پول برسند، که چندین مشکل را در زندگی خود از بین می برند. به نظر نمی رسد که جبهه خانواده شاد و آرام باشد. در خیابان های شلوغ متوجه خواهید شد که خوش شانس ترین هستید زیرا معشوق شما بهترین است. پروژه و هزینه های جدید را به تعویق بیندازید. امروز، هنگام بازگشت به منزل، باید با احتیاط رانندگی کنید، در غیر این صورت ممکن است تصادفی رخ دهد و ممکن است برای چند روز بیمار شوید. یک سری مشاجرات خواهید داشت که باعث می شود احساس کنید رابطه خود را رها کنید. با این حال، به این راحتی تسلیم نشوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: احتمالاً با تحسین دیگران از موفقیت دیگران لذت خواهید برد. سرمایه گذاری های عاقلانه فقط بازدهی را به همراه خواهد داشت- بنابراین مطمئن شوید که پولی را که به سختی به دست آورده اید کجا قرار می دهید. شما می توانید به دلیل رفتار هر یک از اعضای خانواده آشفته باقی بمانید. شما باید با آنها صحبت کنید. سفر به احتمال زیاد ارتباطات تجاری شما را بهبود می بخشد. وقت آن است که نقاط قوت و برنامه های آینده خود را دوباره ارزیابی کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: از بحث در مورد بیماری خود بپرهیزید. خود را درگیر کاری کنید تا توجه خود را از بیماریتان منحرف کنید زیرا هر چه بیشتر در مورد بیماری خود صحبت کنید بدتر می شود. کسانی که با صنعت شیر در ارتباط هستند، احتمالاً امروز از نظر مالی سود خواهند برد. سعی کنید چیزهای اشتباه را در زمان نامناسب نگویید - مراقب باشید کسانی را که دوست دارید آزار ندهید. سفر باعث ایجاد ارتباط عاشقانه می شود. احساس خواهید کرد که خلاقیت شما از بین رفته است و تصمیم گیری برای شما بسیار دشوار است. امروز می توانید یک روز کامل را در اتاقی صرف مطالعه ی کتاب کنید. شریک زندگی شما ممکن است ناخواسته کاری شگفت انگیز انجام دهد که واقعا فراموش نشدنی خواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: برنامه کاری شلوغ ممکن است شما را کوتاه مزاج کند. کسانی که پول خود را در بورس سرمایه گذاری می کنند امروز ممکن است متحمل ضرر شوند. بهتر است در مورد سرمایه گذاری های خود مراقب و هوشیار باشید. این روز عالی برای جلب توجه دیگران بدون انجام کار زیادی است. معشوق شما به دنبال تعهد خواهد بود. ممکن است ارتقاء یا مزایای پولی برای کارکنان شایسته رخ دهد. امروز زمان زیادی برای گذراندن با همسرتان خواهید داشت. معشوق شما از توجه و عشقی که به او خواهید داشت، غرق خواهد شد. دخالت افراد خارجی باعث ایجاد اختلال در زندگی زناشویی شما می شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: از پرخوری پرهیز کنید و برای تناسب اندام به طور منظم به باشگاه مراجعه کنید. سرمایه گذاری در سهام و صندوق های مشترک برای سود بلندمدت توصیه می شود. ممکن است امروز شما به دلیل وقفه های اعضای خانواده همسرتان کمی ناراحت باشید. پروژه ها و طرح های در حال انتظار برای شکل گیری نهایی حرکت می کنند. تلاش هایی که برای بهبود ظاهر و شخصیت شما انجام می شود رضایت شما را به همراه خواهد داشت. ممکن است همسرتان امروز به دلیل برنامه های پرتنش شما احساس بی اهمیتی کند و ممکن است در عصر ناراحتی خود را نشان دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: مراقب سلامتی خود باشید در غیر این صورت ممکن است اوضاع بدتر شود. مسائل معلق تیره تر می شوند و هزینه ها ذهن شما را تیره می کند. شما باید اوقات فراغت خود را به لذت بردن از معاشرت با کودکان بگذرانید، حتی اگر مجبور باشید برای تحقق این امر تلاش کنید. خاطرات عاشقانه روز شما را به خود مشغول خواهند کرد. گذراندن زمان به تنهایی خوب است، اما می توانید نسبت به چیزی که در ذهنتان می گذرد مضطرب شوید. بنابراین به شما توصیه می کنیم با یک فرد مجرب تماس بگیرید و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارید. با کمی تلاش، ممکن است آن روز به بهترین روز زندگی زناشویی شما تبدیل شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: به احتمال زیاد با مشکلاتی روبرو خواهید شد. دل خود را از دست ندهید اما برای رسیدن به نتایج دلخواه بیشتر تلاش کنید. شب ها با دوستان بسیار سرگرم کننده و پر از لذت خواهد بود. کسانی که تعطیلات کوچکی را با معشوق خود انجام می دهند، دوره ای به یاد ماندنی خواهند داشت. با افرادی ارتباط برقرار کنید که تثبیت شده اند و می توانند به شما بینشی از روندهای آینده بدهند. امروز می توانید با اعضای خانواده خود بنشینید و در مورد بسیاری از مسائل مهم زندگی صحبت کنید. صحبت های شما ممکن است برای خانواده شما آزاردهنده باشد، اما می توانید راه حلی برای آن پیدا کنید. همسرتان امروز تلاش خواهد کرد تا شما را خوشحال کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: روز خیلی خوبی برای مادران باردار نیست. هنگام راه رفتن باید بیشتر مراقب باشید. برخی از کارهای مهم به دلیل وضعیت بد مالی متوقف خواهند شد. امروز انرژی بیشتری خواهید داشت. ارتباط اشتباه یا پیام ممکن است روز شما را کسل کننده کند. با افراد مبتکر شراکت کنید. زمان عالی برای آزمایش ایده های جدید می باشد. تنبلی شریک زندگی شما ممکن است امروز بسیاری از وظایف شما را مختل کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: در فعالیت هایی شرکت کنید که هیجان انگیز هستند و شما را آرام می کنند. به احتمال زیاد امروز در شب به سود مالی خواهید رسید زیرا مانند هر پولی که قبلاً قرض داده شده است فوراً برمی گردد. نگرش جالب شما فضای خانه را روشن می کند و آن را با حالات خوب پر می کند. شما جنبه شگفت انگیز جدیدی از شریک عشق خود را خواهید دید. بی سر و صدا به سمت اهداف خود کار کنید و انگیزه های خود را قبل از رسیدن به موفقیت فاش نکنید. روزی پر از تنش خواهد بود که ممکن بود چندین اختلاف با اطرافیان نزدیک شما به وجود بیاید. این احتمال وجود دارد که تنش بین شما و همسرتان تشدید شود و ممکن است در دراز مدت برای رابطه شما خوب نباشد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: سرگرمی های امروزی باید شامل فعالیت های ورزشی و رویدادهای فضای باز باشد. عاقلانه سرمایه گذاری کنید رفتار سرسختانه شما باعث رنجش افراد خانه و حتی دوستان نزدیک شما می شود. اختلالات عاطفی می تواند شما را دچار مشکل کند. انتظار می رود کسانی که با تجارت خارجی مرتبط هستند امروز به نتایج مطلوب دست یابند. با این کار، بهمن ماهی های شاغل امروز می توانند از استعداد خود در محل کار استفاده کامل کنند. تکرار چیزهایی در زندگی که دیگر مهم نیستند، کار درستی نیست. با این کار فقط وقت خود را تلف می کنید. امروز ممکن است همسرتان کمی بر شهرت شما تأثیر منفی بگذارد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: سلامتی امروز عالی خواهد بود. برای جلوگیری از محدودیت های مالی به بودجه خود پایبند باشید. بچه های کوچک شما را مشغول می کنند و باعث شادی شما می شوند. امروز ممکن است معشوق شما نسبت به یکی از عادت های شما احساس بدی داشته باشد و از دست شما دلخور شود. دستکاری ها و مذاکرات اندک دستاوردهای غیرمنتظره ای به همراه خواهد داشت. با نگاهی به موقعیت ماه، می توان گفت که امروز وقت آزاد زیادی در اختیار دارید، اما نمی توانید آن طور که می خواهید از آن استفاده کنید. دعواهای خانوادگی ممکن است زندگی زناشویی شما را تحت تأثیر قرار دهد.
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  6. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - چهارشنبه 12 مرداد 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: احتمالاً از فعالیت های ورزشی لذت می برید که آمادگی جسمانی شما را حفظ می کند. کسانی که متاهل هستند ممکن است امروز مجبور شوند هزینه زیادی را برای تحصیل فرزندان خود خرج کنند. دوستان بیشتر از آنچه انتظار دارید شما را حمایت خواهند کرد. این درست نیست که در هر شرایطی عشق خود را به رخ بکشید. گاهی اوقات، می تواند به جای بهبود رابطه شما را خراب کند. سفری که برای آینده شغلی بهتر انجام می شود ممکن است تحقق یابد. قبل از انجام این کار اجازه والدین خود را بگیرید در غیر این صورت ممکن است بعداً اعتراض کنند. شما بی پایان برای جوان سازی بدن و تناسب اندام تان برنامه ریزی خواهید کرد. اما درست مثل بقیه روزها، در اجرای آن شکست خواهید خورد. سلامتی بد یک کودک یا هر شهروند مسن در محل زندگی شما ممکن است تنش هایی را برای شما ایجاد کند که مستقیماً بر زندگی زناشویی شما تأثیر بگذارد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: امروز احساس آرامش می کنید و در خلق و خوی مناسب برای لذت بردن هستید. تمایل خود را به زندگی روزانه و صرف زمان و هزینه بیش از حد برای سرگرمی کنترل کنید. برخی از شما احتمالا جواهرات یا لوازم خانگی خریداری می کنید. سفر باعث ایجاد ارتباط عاشقانه می شود. خرید و سایر فعالیت ها شما را در بیشتر ساعات روز مشغول می کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: به خود انگیزه دهید تا خوشبین تر باشید. اعتماد به نفس و انعطاف پذیری را افزایش می دهد اما در عین حال آن را برای ترک احساسات منفی مانند ترس نفرت انتقام حسادت آماده می کند. این یک روز پر انرژی دیگر است و دستاوردهای غیرمنتظره ای پیش بینی می شود. مهمانان خانه شما را برای یک عصر دلپذیر و فوق العاده شلوغ می کنند. شما کار خود را به خوبی انجام داده اید و اکنون زمان آن رسیده است که مزایایی را که برایتان پیش می آید جمع آوری کنید. اشکالی ندارد که هر کار را به موقع انجام دهید، زیرا در پایان روز به شما اتاقی برای خودتان می دهد. به تعویق انداختن هرازگاهی فقط بر بار سنگینی می افزاید. شریک زندگی شما امروز تلاش های زیادی را انجام خواهد داد تا شما را شادتر کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: شما باید زمان اضافی خود را صرف دنبال کردن سرگرمی های خود یا انجام کارهایی کنید که بیشتر از آنها لذت می برید. تاجران شناخته شده تیر ماهی امروز باید پول خود را بسیار متفکرانه سرمایه گذاری کنند. دستاورد شما روحیه اعضای خانواده شما را تقویت می کند زیرا جواهری جدید به شهرت خود اضافه می کنید. سخت تلاش کنید تا خود را الگوی دیگران کنید. برای شب چیزی خاص برنامه ریزی کنید و سعی کنید آن را تا حد امکان رمانتیک کنید. تاجران تا حد امکان نباید جزئیات صمیمی در مورد پیشنهادات و برنامه های کاری خود را با کسی در میان بگذارند. اگر این کار را انجام دهید، ممکن است دچار مشکلات زیادی شوید. از شایعات دوری کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: داشتن سوء نیت علیه دیگران باعث تنش روانی می شود. شما باید از این نوع افکار اجتناب کنید زیرا اینها زندگی را تلف می کنند و کارایی شما را از بین می برند. به نظر می رسد مشکلات مالی با افزایش حمایت والدین شما برطرف می شود. تغییرات جزئی در اطراف خانه برای بهبود ظاهر آن انجام خواهد شد. برای شناخت و درک بهتر یکدیگر باید با معشوق خود وقت بگذرانید. امروز با افراد باتجربه معاشرت کنید و از حرف های آنها درس بگیرید. امروز می توانید با اعضای خانواده خود بنشینید و در مورد بسیاری از مسائل مهم زندگی صحبت کنید. صحبت های شما ممکن است برای خانواده شما آزاردهنده باشد، اما می توانید راه حلی برای آن پیدا کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: امروز انتظار می رود سلامتی شما خوب باشد. با توجه به سلامتی خود، می توانید امروز برای بازی با دوستان خود برنامه ریزی کنید. یکی از دوستان شما می تواند امروز از شما بخواهد که مبلغ زیادی را به او قرض دهید. کمک به او می تواند شما را از نظر مالی فلج کند. انرژی بیش از حد و اشتیاق فوق العاده شما نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت و تنش های داخلی را کاهش می دهد مراقب باشید زیرا ممکن است کسی سعی کند وجهه شما را خدشه دار کند. در کسب و کار هوشیار باشید تا خود را از تقلب نجات دهید. مشتاق نباشید که دیگران امروز از احساس شما مطلع شوند. امروز، هزینه ها ممکن است به رابطه شما با شریک زندگی تان آسیب برساند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: امید شما مانند گلی سرشار از عطر و خیره کننده خواهد بود. با توجه به قرار گرفتن ماه، پول شما می تواند خرج چیزهای غیر ضروری شود. اگر می خواهید ثروت جمع آوری کنید، در مورد آن با همسر یا والدین خود صحبت کنید. شریک زندگی شما حمایت کننده و مفید خواهد بود. امور شخصی تحت کنترل خواهد بود. اگر باید به مرخصی یک روزه بروید، نگران نباشید - زیرا در غیاب شما همه چیز به آرامی پیش می رود - اگر - به دلایلی عجیب - مشکلی وجود داشته باشد - پس از بازگشت به راحتی آن را برطرف خواهید کرد. اما امروز روز شانس شماست، زیرا زمان زیادی برای خود خواهید داشت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: سلامتی کامل خواهد ماند. هزینه های خود را کنترل کنید و سعی کنید امروز در هزینه های خود زیاده روی نکنید. مسئولیت‌های غیرمنتظره برنامه‌ی روز شما را مختل می‌کند - متوجه خواهید شد که کارهای زیادی برای دیگران انجام می‌دهید و برای خودتان کمتر انجام می دهید. روی کار خود تمرکز کنید و از برخوردهای عاطفی دوری کنید. با کمی تلاش، ممکن است آن روز به بهترین روز زندگی زناشویی شما تبدیل شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: در حالی که با ترس می‌جنگید، افکار خود را با تفکر مثبت درآورید، در غیر این صورت قربانی آن خواهید شد. رفتن به خانه اقوام نزدیک می تواند بر مشکلات مالی شما بیفزاید. دوستان و اعضای خانواده به شما کمک و محبت می کنند. اگر در نظر دارید برای کار در خارج از کشور درخواست دهید، امروز روز خوش شانسی به نظر می رسد. امروز در اوقات فراغت خود می توانید هر بازی را انجام دهید. با این حال، احتمال وقوع تصادف وجود دارد، به همین دلیل است که باید همیشه هوشیار باشید. پس از مدتی طولانی، زمان کافی برای گذراندن با شریک زندگی خود خواهید داشت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: به خاطر سلامتی خود فریاد نزنید. سود در تجارت امروز می تواند چهره بسیاری از تاجران و بازرگانان را شاد کند. امروز کسی که نسبت به شما احساسات بدی داشت سعی می کند موضوع را روشن کند و آن را جبران کند. مراقب باش که شریک عاشقانه ات ممکن است شما را چاپلوسی کند - مرا در این دنیای تنهایی تنها نگذارید. روز خوبی برای تاجرانی که یک سفر ناگهانی را برای اهداف تجاری انجام می دهند نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت. سفری که برای اهداف تجاری انجام می شود در دراز مدت مفید خواهد بود. با کمی تلاش، ممکن است آن روز به بهترین روز زندگی زناشویی شما تبدیل شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: با وجود مشغله کاری، سلامتی همچنان خوب خواهد بود. برای سرگرمی یا لوازم آرایشی زیاد خرج نکنید. شما اوقات خوبی با دوستانتان خواهید داشت اما در حین رانندگی بیشتر مراقب باشید. قدرت عشق به شما دلیلی برای دوست داشتن می دهد. تغییرات در کار برای بهتر شدن خواهد بود. ممکن است امروز به طور ناگهانی مجبور شوید به یک سفر ناخواسته بروید، به همین دلیل برنامه شما برای گذراندن وقت با خانواده ممکن است خراب شود. اطرافیان شما ممکن است کاری انجام دهند که شریک زندگی تان دوباره عاشق شما شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: رفتار مودبانه شما قابل قدردانی خواهد بود. بسیاری از مردم از شما تمجید لفظی خواهند کرد. تاجران و بازرگانانی که با کشورهای خارجی رابطه دارند، احتمالا امروز ضرر خواهند کرد، پس قبل از برداشتن هر قدمی به دقت فکر کنید. برادر شما بیشتر از آنچه فکر می کردید از نیازهای شما حمایت می کند. اگر در نظر دارید یک شراکت تجاری جدید را راه اندازی کنید، پس ضروری است که قبل از هر تعهدی، همه حقایق را در دست داشته باشید. گذراندن وقت به تنهایی خوب است، اما می توانید نسبت به چیزی که در ذهنتان می گذرد مضطرب شوید. بنابراین به شما توصیه می کنیم با یک فرد مجرب تماس بگیرید و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارید.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  7. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - جمعه 14 مرداد 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: از سلامتی خود غافل نشوید. کسانی که تا به حال بی جهت پول خود را به باد می دادند، باید از امروز اعمال خود را کنترل کنند و شروع به پس انداز کنند. ممکن است فرصت‌هایی برای شرکت در فعالیت‌های اجتماعی وجود داشته باشد که شما را در تماس نزدیک با افراد با نفوذ قرار می‌دهد. لحظات ارزشمند خود را با رفتن به پیک نیک با معشوق خود تجربه کنید. امروز زمان کمی برای استراحت وجود دارد، زیرا کارهای معلق، شما را مشغول می کند. برای بهتر کردن روز، همچنین باید یاد بگیرید که از سبک زندگی پرمشغله خود برای خود وقت بگذارید. همسرتان امروز دکمه بازگشت آن عشق و عاشقی اولیه را فشار می دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: برنامه های تناسب اندام و کاهش وزن به شما کمک می کند تا به فرم بهتری برسید. امروز با کمک خواهر و برادرتان به مزایای پولی دست خواهید یافت. از خواهر و برادر خود مشاوره بگیرید. ممکن است شخصی که می شناسید به موقعیت های مالی بیش از حد واکنش نشان دهد و لحظات ناراحت کننده ای را در خانه به ارمغان بیاورد. دوست دختر ممکن است شما را فریب دهد. امروز، هر یک از کارهای قدیمی شما در محل کار قابل قدردانی است. با نگاهی به عملکرد خود، احتمالاً ترفیع دریافت خواهید کرد. امروزه بازرگانان می توانند از افراد با تجربه برای گسترش کسب و کار خود مشاوره مفیدی دریافت کنند. امروز باید سعی کنید وظایف خود را به موقع انجام دهید. به خاطر داشته باشید که کسی در خانه منتظر شماست که به شما نیاز دارد. ممکن است امروز به دلیل دروغ همسرتان ناراحت شوید، هرچند این موضوع کوچکی خواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: حمایت از افراد بسیار با نفوذ، روحیه شما را تقویت می کند. پول اضافی خود را در مکانی امن قرار دهید که به شما قول بازگشت در زمان های آینده را بدهد. مسئولیت های خانوادگی باعث ایجاد تنش در ذهن شما می شود. برای شب چیزی خاص برنامه ریزی کنید و سعی کنید آن را تا حد امکان رمانتیک کنید. مزایای کسب و کار و تحصیل برای برخی وجود دارد. با هر کسی که در راه شما قرار می گیرد مؤدب و جذاب باشید - فقط تعداد کمی از افراد منتخب راز پشت جذابیت های جادویی شما را خواهند دانست. این روز واقعاً برای زندگی زناشویی شما عالی است. به شریک زندگی خود بگویید که چقدر او را دوست دارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: به خود انگیزه دهید تا خوشبین تر باشید. اعتماد به نفس و انعطاف پذیری را افزایش می دهد اما در عین حال آن را برای ترک احساسات منفی مانند ترس نفرت انتقام حسادت آماده می کند. مشکلات مالی با کمک دوستانتان برطرف خواهد شد. زمان خوبی برای درگیر شدن در فعالیت هایی که شامل جوانان می شود. دلبندت تمام روز بدجوری دلتنگت خواهد شد. یک سورپرایز برنامه ریزی کنید و آن را به زیباترین روز زندگی خود تبدیل کنید. شما توانایی دستیابی به چیزهای زیادی را دارید- پس فرصت هایی را که برایتان پیش می آید دنبال کنید. امروز، قصد دارید خانه خود را سازماندهی مجدد کنید و آشفتگی را از بین ببرید، اما امروز وقت آزاد نخواهید داشت. روز فوق العاده ای برای شما با همسرتان خواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: سطح انرژی شما بالا خواهد بود. مراقب باشید وارد معاملات مالی مشکوک نشوید. افراد نزدیک ممکن است از شما سوء استفاده کنند - اگر بیش از حد سخاوتمندانه رفتار کنید. شما با کسی ملاقات خواهید کرد که شما را بیشتر از زندگی خود دوست دارد. امروز، واقعا احساس خوبی خواهید داشت. سیارات مطلوب امروز دلایل زیادی برای احساس خوشبختی برای شما به ارمغان می آورند. زندگی زناشویی شما امروز با لذت و سعادت همراه است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: برنامه کاری شلوغ ممکن است شما را کوتاه مزاج کند. کسانی که تجارت خود را با نزدیکان یا اقوام خود اداره می کنند، امروز باید بسیار مراقب باشند، در غیر این صورت ممکن است زیان های مالی رخ دهد. کارهایی را انجام دهید که باعث خوشحالی شما شود، اما سعی کنید از امور دیگران دوری کنید. سخنرانی ها و سمینارهایی که امروز شرکت می کنید ایده های جدیدی برای رشد به ارمغان می آورد. امروز می توانید با اعضای خانواده خود بنشینید و در مورد بسیاری از مسائل مهم زندگی صحبت کنید. صحبت های شما ممکن است برای خانواده ی شما آزاردهنده باشد، اما می توانید راه حلی برای آن پیدا کنید. امروز بهترین شب زندگی خود را با همسرتان سپری خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: ذهن شما پذیرای چیزهای خوب خواهد بود. به سادگی کسانی را که برای دریافت وام موقت به شما مراجعه می کنند نادیده بگیرید. ممکن است به دلیل شرایط حاکم در خانه ناراحت شوید. امروز طعم شکلات غنی عشق را خواهید چشید. تلاش خود را در مسیر درست قرار دهید و با دستاوردهای فوق العاده پاداش خواهید گرفت. متولدین ماه مهر امروز می توانند با خواهر و برادر خود در خانه فیلم یا مسابقه تماشا کنند. با این کار عشق در بین شما مردم بیشتر می شود. زندگی به شما سورپرایز می دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: از آنجایی که غذا طعم خود را مدیون نمک است، برخی ناراحتی ها تنها تا زمانی ضروری است که ارزش شادی را درک کنید. کسانی که برای مدت طولانی در بحران مالی بودند، امروز می توانند از هر جایی به پول برسند، که چندین مشکل زندگی را در یک لحظه از بین می برد. شما باید آرامش داشته باشید و سعی کنید شادی را در میان دوستان نزدیک و اعضای خانواده بیابید. با کسی ملاقات خواهید کرد که شما را بیشتر از زندگی خود دوست دارد. امروز دیگر تمایلی به کار در دفتر نخواهید داشت. با یک دوراهی مواجه خواهید شد که به شما اجازه نمی دهد روی کار خود تمرکز کنید. تکنیک های ارتباطی و مهارت های کاری شما چشمگیر خواهد بود. امروز بهترین دوران زندگی خود را با همسرتان سپری خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: رژیم غذایی خود را تحت کنترل داشته باشید و برای تناسب اندام ورزش کنید. امروز به جای اینکه فقط دور هم بنشینید - چرا درگیر کاری نباشید - که قدرت درآمد شما را بهبود می بخشد. وقتی احساس تنهایی می کنید از خانواده خود کمک بگیرید. این شما را از افسردگی نجات می دهد. همچنین به شما در تصمیم گیری معقول کمک می کند. حضور شما این دنیا را به مکانی شایسته برای معشوق تبدیل می کند. از متعهد شدن به هر گونه سرمایه گذاری مشترک جدید خودداری کنید و در صورت لزوم از افراد نزدیک خود مشاوره بگیرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: سلامت روان خود را که لازمه زندگی معنوی است حفظ کنید. ذهن دروازه زندگی است زیرا هر چیزی چه خوب و چه بد از ذهن می آید. این به حل مشکلات زندگی کمک می کند و نور لازم را به فرد می بخشد. متولدین دی ماه متاهل احتمالاً امروز از طرف همسر خود به مزایای پولی دست می یابند. امروز شما با هیجان و اعتماد به نفس جدیدی حرکت می کنید زیرا از اعضای خانواده و دوستان خود حمایت می کنید. سعی کنید به معشوق خود چیزی تند نگویید، در غیر این صورت ممکن است مجبور شوید بعداً عذرخواهی کنید. انتظار می رود کسانی که با تجارت خارجی مرتبط هستند امروز به نتایج مطلوب دست یابند. با این کار، متولدین دی ماه شاغل امروز می توانند از استعداد خود در محل کار استفاده ی کامل کنند. برای شما مهم نیست که مردم امروز در مورد شما چه فکر می کنند. نسبتا، ترجیح می دهید در اوقات فراغت با کسی ملاقات نکنید و از تنهایی لذت ببرید. ممکن است امروز به دلیل دروغ همسرتان ناراحت شوید، هرچند این موضوع کوچکی خواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: سطح انرژی شما بالا خواهد بود. امروز باید در مورد سرمایه گذاری پول و پس انداز با اعضای خانواده ی خود صحبت کنید. توصیه های آنها برای بهبود وضعیت مالی شما مفید خواهد بود. اخبار خوب غیرمنتظره بعداً در روز شادی و خوشحالی را برای کل خانواده به ارمغان می آورد. زندگی عاشقانه امید به ارمغان می آورد همکاران از شما برای ایجاد تغییرات پویا و پیشرونده در محل کار حمایت می کنند. شما همچنین باید خود را برای اقدام سریع نگه دارید. ایجاد انگیزه در زیردستان برای کار بیشتر، نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت. شروع روز ممکن است کمی خسته کننده باشد، اما با پیشرفت روز، شروع به گرفتن نتایج خوبی خواهید کرد. در پایان روز، می توانید زمانی را برای خود پیدا کنید و با ملاقات با یکی از نزدیکان خود، از آن استفاده کنید. امروز، با همسرتان به دوران نوجوانی خود برمی گردید و آن همه سرگرمی بی گناه را به یاد می آورید و لذت می‌برید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: امروز سرشار از انرژی خواهید بود و کاری خارق العاده انجام خواهید داد. امروز حتی سعی نکنید به کسی پول قرض دهید و در صورت لزوم، آن را به صورت مکتوب در مورد مدت زمانی که او می تواند مبلغ را بازپرداخت کند، بنویسید. ذات شوخ شما باعث محبوبیت شما در مجالس اجتماعی می شود. مراقب باش که شریک عاشقانه ات ممکن است شما را چاپلوسی کند - مرا در این دنیای تنهایی تنها نگذارید. تا زمانی که مطمئن نیستید می توانید آن را تحویل دهید قول ندهید. امروز اوقات فراغت شما نیز صرف انجام کارهای اداری می شود. شریک زندگی شما امروز تلاش های زیادی را انجام خواهد داد تا شما را شادتر کند.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.
  8. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - یکشنبه 16 مرداد 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: تعادل خود را حفظ کنید زیرا احتمال دارد با مشکلاتی روبرو شوید در غیر این صورت ممکن است شما را در مشکلات جدی قرار دهد. مخصوصاً خشم خود را کنترل کنید که چیزی جز یک جنون کوتاه نیست. بی پولی می تواند دلیل اختلافات امروزی در خانواده باشد. در چنین شرایطی قبل از صحبت با سایر اعضای خانواده خوب فکر کنید و از آنها مشاوره بگیرید. با مهمانان خود بی ادب نباشید. رفتار شما نه تنها باعث ناراحتی خانواده شما می شود، بلکه ممکن است خلأ در روابط ایجاد کند. خیریه و کارهای اجتماعی امروز شما را جذب خواهند کرد - اگر وقت خود را برای اهداف عالی بگذارید، می توانید تفاوت های زیادی ایجاد کنید. امروز، ممکن است با شریک زندگی خود بیرون بروید و اوقات خوشی را با هم بگذرانید. امروز ممکن است متوجه اشتباه قدیمی خود شوید و به خاطر آن ناراحت شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: فشار کاری و اختلاف در خانه ممکن است کمی استرس ایجاد کند. امروز اگر روی سخنان دیگران سرمایه گذاری کنید، ضررهای مالی محتمل به نظر می رسد. برای رفاه خانواده خود سخت تلاش کنید. اعمال شما باید با عشق و بینش مثبت دیکته شود نه با طمع. بیشتر تلاش کنید مطمئناً خوش شانس تر خواهید بود زیرا امروز روز شماست. امروز در اوقات فراغت خود می توانید هر بازی را انجام دهید. با این حال، احتمال وقوع تصادف وجود دارد، به همین دلیل است که باید همیشه هوشیار باشید. امروز، شما و همسرتان یک گفتگوی عاشقانه واقعاً عمیق با روحیه خواهید داشت. نشستن زیر سایه درخت به شما آرامش روحی و جسمی می دهد و درس های زندگی را درک می کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: بیماران مبتلا به فشار خون می توانند برای کاهش فشار خون و کنترل کلسترول از آبغوره کمک بگیرند. باعث آرامش بیشتر آنها خواهد شد. هر زمان که بخواهید ممکن است به پول نیاز داشته باشید، بنابراین امور مالی خود را برنامه ریزی کنید و تا جایی که ممکن است پس انداز کنید. کودکان با دستاوردهای خود باعث افتخار شما خواهند شد. برنامه های شما ممکن است به دلیل یک مهمان غیرمنتظره به هم بخورد، اما روز شما را می سازد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: احساس ناامنی می تواند باعث سرگیجه شود. ممکن است یکی از همسایگانتان امروز بیاید و از شما وام بخواهد. به شما توصیه می شود قبل از وام دادن، اعتبار آنها را بررسی کنید، در غیر این صورت ممکن است ضرر و زیان داشته باشید. با دوستان صمیمی که شرایط و نیازهای شما را درک می کنند بیرون بروید. امروز یکی از بستگان شما می تواند بدون اطلاع قبلی به ملاقات شما بیاید و به همین دلیل باید وقت خود را صرف رسیدگی به نیازهای آنها کنید. امروز، ممکن است با شریک زندگی خود بیرون بروید و اوقات خوشی را با هم بگذرانید. امروز بیشتر به فعالیت های مذهبی می پردازید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: امروز انتظار می رود سلامتی شما خوب باشد. با توجه به سلامتی خود، می توانید امروز برای بازی با دوستان خود برنامه ریزی کنید. امروز بدون هیچ کمک و یاری می توانید درآمد کسب کنید. قبل از ایجاد تغییرات در محیط خانه، اطمینان حاصل کنید که تأیید همه را دارید. عاشقانه لذت بخش و بسیار هیجان انگیز خواهد بود. امروز مردم تعارفاتی را به شما منتقل می کنند - که شما همیشه می خواستید بشنوید. شریک زندگی شما ممکن است ناخواسته کاری شگفت انگیز انجام دهد که واقعا فراموش نشدنی خواهد بود. در صورت بدتر شدن ناگهانی سلامتی همکار خود، به طور کامل از او حمایت خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: فشار کاری و اختلاف در خانه ممکن است کمی استرس ایجاد کند. با توجه به نیاز خانه، می توانید با همسرتان برای خرید چند اقلام با ارزش بیرون بروید که می تواند وضعیت مالی شما را کمی تنگ کند. دوستان و همسر آرامش و شادی را برای شما به ارمغان می آورد وگرنه یک روز کسل کننده و کند خواهد بود. لبخند شما بهترین پادزهر برای ناراحتی معشوقتان است. با وجود اینکه وقت آزاد کافی خواهید داشت، نمی توانید کاری انجام دهید که بتواند شما را راضی کند. آنهایی که می گویند ازدواج فقط رابطه جنسی است، دروغ می گویند. زیرا امروز خواهید دانست که عشق واقعی چیست. ابراز خوشحالی افراد مرتبط با شما را نیز خوشحال می کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: به احتمال زیاد یک خبر خوشحال کننده دریافت خواهید کرد. اقوام مسن تر احتمالاً خواسته های نامعقولی دارند. سعی کنید گفتار خود را کنترل کنید زیرا کلمات تند شما می توانند آرامش را مختل کنند و سرعت روابط با معشوقتان را مختل کنند. امروز برای استفاده بهینه از اوقات فراغتی که در اختیار دارید، می توانید برای ملاقات با دوستان قدیمی خود برنامه ریزی کنید. ممکن است امروز جنبه سخت و جسورانه همسرتان را تجربه کنید که ممکن است باعث شود احساس ناراحتی کنید. شروع روز شما دیدنی خواهد بود که در طول روز شما را پرانرژی می کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: یک دوست ممکن است ذهن باز و قدرت تحمل شما را آزمایش کند. باید مراقب باشید ارزش های خود را تسلیم نکنید و در هر تصمیمی منطقی باشید. یک معامله مالی جدید نهایی می شود و پول تازه وارد می شود. طبیعت شوخ شما باعث محبوبیت شما در مجامع اجتماعی می شود. شما باید از شکست های خود درس بگیرید زیرا خواستگاری امروز ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد شخصیت شما کمی با دیگران متفاوت است و دوست دارید زمانی را به تنهایی بگذرانید. امروز برای خودتان وقت خواهید داشت، اما مشغول کارهای اداری خواهید شد. زندگی زناشویی شما امروز به دلیل عدم برآورده شدن نیازهای روزانه دچار استرس می شود. این می تواند در مورد هر چیزی مانند غذا، نظافت، سایر کارهای خانگی و غیره باشد. نگرانی های شما ممکن است مانع از آن شود که از زندگی خود نهایت لذت را ببرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: به عنوان زمان خوبی در پیش رو شاد باشید و انرژی بیشتری خواهید داشت. پولی که مدت ها پس انداز کرده بودید امروز می توانید استفاده کنید. با این حال، هزینه ها می تواند روحیه شما را کاهش دهد. تحمیل عقیده خود به کودکان می تواند آنها را آزار دهد. بهتر است به آنها بفهمانید تا بپذیرند. ممکن است آهسته اما پیوسته در عشق بسوزید. سفر باعث می شود مکان های جدیدی را ببینید و با افراد مهم ملاقات کنید. ارتباط نادرست ممکن است امروز دردسر ایجاد کند، اما شما می توانید با نشستن و صحبت کردن، آن را مدیریت کنید. شما می دانید که چگونه در میان جمعیت به همه احترام بگذارید، به همین دلیل است که بیش از حد قادر به کشیدن تصویر و همچنین ایجاد یک تصویر خوب در مقابل دیگران هستید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: قرار است از لذت فراغت لذت ببرید. به احتمال زیاد امروز از طرف مادرتان به مزایای پولی دست خواهید یافت. این امکان وجود دارد که عمو یا پدربزرگ مادری شما از نظر مالی به شما کمک کنند. ممکن است فرصت‌هایی برای شرکت در فعالیت‌های اجتماعی وجود داشته باشد که شما را در تماس نزدیک با افراد با نفوذ قرار می‌دهد. کسانی که از معشوق خود دوری می کنند، امروز می توانند عمیقاً دلتنگ آنها شوند. به همین دلیل در طول شب می توانید ساعت ها با معشوق خود تلفنی صحبت کنید. امروز دعوت‌نامه‌های جالب زیادی دریافت خواهید کرد و ممکن است یک هدیه غافلگیرکننده نیز در راه باشد. ممکن است در موارد خاصی شریک زندگی خود را بدیهی بدانید که منجر به دعوا می شود. قرار است امروز با فعالیت های مذهبی بیشتری روبه رو شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: احتمالاً برای حفظ استقامت بدنی خود وقت خود را در ورزش صرف می کنید. بخش اقتصادی احتمالا تقویت خواهد شد. اگر به شخصی پول قرض داده بودید، انتظار می رود امروز آن پول را پس بگیرید. بچه ها به شما کمک می کنند کارهای خانگی را تکمیل کنید. احتمالاً در رابطه عاشقانه دچار سوء تفاهم می شوید. یک فرد سوم ممکن است سعی کند بین شما و شریک زندگیتان اختلاف ایجاد کند، اما هر دوی شما آن را مدیریت خواهید کرد. رفتار ساده شما به حفظ سادگی در زندگی کمک می کند. شما باید این جمله را به خاطر بسپارید و آنچه را که برای بهتر کردن زندگی خود لازم است دنبال کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: از تنش‌ها و فشارهای زندگی که مدت‌هاست تجربه کرده‌اید رهایی خواهید یافت. زمان مناسبی است که سبک زندگی خود را تغییر دهید تا برای همیشه خود را از آنها دور نگه دارید. با توجه به اینکه یکی از اعضای خانواده شما بیمار می شود، ممکن است با مشکلات مالی روبرو شوید. اگر چه در این زمان باید بیشتر از پول نگران سلامتی آنها باشید. یک گردهمایی خانوادگی شما را در صحنه مرکزی می بیند. استفاده بیش از حد از تلویزیون یا موبایل می تواند منجر به اتلاف وقت شود. سلامتی بد یک کودک یا هر شهروند مسن در محل زندگی شما ممکن است تنش هایی را برای شما ایجاد کند که مستقیماً بر زندگی زناشویی شما تأثیر بگذارد. گذراندن مدتی با کودکان ممکن است آرامش و شادی را برای شما به همراه داشته باشد.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.
  9. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 18 مرداد 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: امروز شما آرزو می‌كنید كه ای كاش دیروز اختیار خود را از دست نداده بودید. حتی اگر كارتان اشتباه هم نبوده باشد، اشكالی ندارد كه كمی‌خودتان را تغییر دهید. لزومی ‌ندارد به خاطر اعتماد به نفس متكبرانه خود دیگران را برنجانید. در حال حاضر بیشتر لازم است كه با ملایمت و نرمی ‌رفتار كنید. البته این ملایمت به حرفهایی كه می‌زنید مربوط نمی‌شود بلكه بیشتر به نوع حرف زدنتان ارتباط دارد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: امروز یك نفر وارد زندگیتان شده است كه از شما طلب عشق و محبت می‌كند. شما دوست ندارید دیگران فكر كنند حتی قبل از اینكه برای انجام دادن كاری در موردش با شما مشورت كنند، شما آن كار را انجام خواهید داد. فقط به خاطر اینكه فكر می‌كنید مخالفت كردن كار درستی است این كار را نكنید، چرا كه این فكر شما اصلاً هم درست نیست! به جای اینكه دید منفی خود را نشان بدهید، اگر تا جایی كه در توانتان است به اطرافیانتان كمك كنید نقش سازنده‌تری خواهید داشت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: امروز هیچ حرف و سخن بیهوده ای كه بتواند بین شما با روش كاری علت و معلولی تان فاصله بیندازد وجود ندارد. دور و بر شایعات و حرفهای بی اساس نروید و فعلاً دور اینترنت بازی و چت كردن را خط بكشید. برای اینكه در عین حال كه به تفریح و سرگرمی ‌هم نیاز دارید، نمی‌توانید سر و صدا و شلوغی را نیز تحمل كنید. موقعی می‌توانید استراحت كرده و آخر هفته سرگرم كننده‌ای هم داشته باشید، كه چند روز آخر هفته را خوب كار كرده باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: امروز یك مسأله كوچك و خیلی كم اهمیت هم می‌تواند شما را شوكه كند. البته نسبت به قبل - زمانی كه همیشه این گونه رفتار می‌كردید- شفاف تر عمل می‌كنید. با توجه به گفته‌های بالا شما باید زمانی را به تفریح كردن، عشق ورزی و كارهای هنری خلاقانه اختصاص دهید. پس حتماً از این فرصت استفاده كنید تا سیستم های عصبی تان آرامتر شوند. بهتان توصیه می‌كنیم كه استراحت كرده و آرامش داشته باشید، ولی باید حواستان به روند كار نیز باشد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: شما امروز دلتان می‌خواهد ساعتهای متمادی به خاطرات دوران كودكی خود فكر كرده و به آن دوران شیرین برگردید، اما شاید خودتان هم دقیقاً نفهمید كه واقعاً دنبال چه چیزی هستید! دیدگاههای شما معمولاً در حال عوض شدن است، اما هنوز هم دوست ندارید دیدگاه جدید خود را به دیگران اعلام كنید. البته شما از قدرت متقاعد كردن خیلی بالایی برخوردارید؛ پس از این توانایی خود استفاده كنید و اصلاً هم نترسید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: این روزها شما سعی می‌كنید زندگی را به سخت ترین نحو ممكن- یعنی حول تعاریف و اصول و قواعد افراد دیگر اداره كنید. اما بعضی از اوقات هم خوب است كه خارج از كلیشه‌های قراردادی عمل كنید، بیرون آمدن از اصول و قوانینی كه خودتان برای خود وضع كرده‌اید می‌تواند باعث آرامش خاطرتان شود؛ البته این اتفاق زمانی می‌افتد كه به ندای درونتان گوش فرا دهید و بعد دست به عمل بزنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: مثل اینكه دیروز در گروهتان شما تنها فردی بودید كه توانستید از عقایدتان دفاع كنید. وقتی كه می‌بینیم افراد دیگر از عقاید خود مثل بقیه چیزهای بی اهمیت بی توجه رد می‌شوند، واقعاً ناراحت كننده است. خوشبختانه شما این توانایی را دارید كه برای ابراز وجود كردن تا موقعی كه زمان مناسب فرا برسد صبر كنید. حالا كه ماه نشانه شما را ترك می‌گوید و وارد برج هم جوارتان یعنی عقرب می‌شود، وقت خوبی است كه آنچه در ذهنتان می‌گذرد را مطرح كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: امروز ماه وارد نشانه شما می‌شود و شما احساس می‌كنید كه در حاشیه قرار گفته‌اید. مدیریت كردن افت و خیزهای رفتاری برایتان سخت است، اما اگر آنها را بپذیرید این كار برایتان راحت‌تر می‌شود. شاید به تعویق انداختن تصمیمات مهم كار درستی باشد، اما به دیگران اجازه ندهید كارهای مربوط به شما را پشت گوش بیندازند. یكی از خصوصیات خوب شما این است که همیشه برای رسیدن به زمان مناسب صبر می‌کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: در حالیكه ماه دوازدهمین خانه شما- یعنی خانه حقایق پنهانی - را ملاقات می‌كند، شاید بهتر باشد احساسات خود را هرقدر هم كه هیجان انگیز باشند ابراز نكنید. اگر شما رازهای خود را مخفی نگه می‌دارید، باید اطمینان حاصل كنید كه محركها و انگیزه‌های شما كاملاً مشخص و آشكار باشند. پنهان كردن حقیقت فقط به خاطر اینكه اطلاعات بیشتری به دست آورید مفید نخواهد بود. سیاست شما این است كه كار را به بهترین نحو ممكن انجام می‌دهید و این اخلاقتان آینده شما را بیمه می‌كند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی:ما امروز خبرهای خوبی برایتان داریم!! شما می‌توانید با موفقیت كامل توانایی‌های خود را به كار بگیرید. خوشبختانه از دیروز كه عطارد و نپتون با هم هم تراز بودند قدرت تخلیتان خیلی زیادتر شده است. اما خبر بدی هم برایتان داریم و آن خبر این است كه شاید شما نتوانید به تصویر ذهنی خود اطمینان كنید. از توانایی‌های خود استفاده كنید تا بتوانید آگاهانه تمام شك و تردیدها را برطرف كنید. خلاصه اهمیت ندارد كه كاری كه می‌كنید حتماً كار درستی باشد، فقط ضروری است كه حتماً كاری بكنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: شما امروز در شغلتان خیلی جدی فعالیت می‌كنید و با آرامش كامل نقش قدرتمند خود را درك می‌كنید. اما حال و حوصله اینكه كارها را با همان روشهای قبلی انجام بدهید، ندارید. شما می‌دانید كه می‌توانید از تغییر و تحول دادن قسر در بروید، بنابراین دلیلی برای عقب‌نشینی كردن وجود ندارد. ممكن است اطرافیانتان از این كارهای اخیرتان خیلی تعجب كنند، و یا حتی شوكه بشوند!! اگر شما حرفهای مهمی‌برای گفتن دارید، پس چرا سكوت كرده اید!؟

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: شما نظراتی در مورد تعطیلات آخر هفته و در خصوص مسافرت رفتن دارید كه شاید حتی به نظر دیگران احمقانه به نظر برسد، ولی با این حال كسی توانایی مخالفت كردن با حرفهای شما را ندارد. پس هرچه زودتر چیزهایی را كه برای مسافرت خود لازم دارید را آماده كنید، برای اینكه قبل از اینكه خانه را ترك كنید باید خود را آماده كرده باشید. البته اگر حتی برنامه‌هایتان به تعویق افتاد خودتان را ناراحت نكنید، شما به زودی فرصت و موقعیت دیگری به دست خواهید آورد.

     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.
  10. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد


    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - شنبه 12 شهریور 1401
    [​IMG]

    اگر شما به خاطر اینكه وارد مرحله جدیدی شده‌اید و توانایی‌هایتان دگرگون شده است كمی ‌احساس یأس می‌كنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینكه دوران گذشته را بازسازی كنید و یا اینكه با عجله به سوی آینده حركت كنید، به لحظه حال توجه كنید. اما تا وقتی كه خودتان كاملاً آمادگی ندارید لزومی ‌ندارد كه احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

    [​IMG]
    شما امروز دوباره می‌خواهید به مشكلات قدیمی توجه كرده و سعی می‌كنید برای تعادل برقرار كردن بین نیازهای خود و نیازهای دوستان و همكارانتان تعادلی متناسب برقرار كنید. اگر شما همراه با دیگران درگیر یك پروژه شده‌اید، در عمل كردن به عنوان عضوی از تیم اگر نخواهید از اثرگذاریتان كمتر كنید با مشكل مواجه خواهید شد. به جای اینكه نگران سازنده بودن خود باشید، سعی كنید كارهایی انجام دهید كه با اعضای دیگر گروه هماهنگ باشد.

    [​IMG]
    امروز شما نمی‌توانید به راحتی از علایق خود در خانه چشم پوشی كنید و حتی وقتی به سر كار می‌روید تا بدان جا هم كشیده می‌شوند. شما مطمئن هستید كه تا موقعی كه احساساتتان ناگهانی سر ریز نكرده‌اند، قادر هستید آنها را تحت كنترل خود داشته باشید. وقتی كه این اتفاق بیفتد برای خود شما هم به اندازه دیگران تعجب‌آور خواهد بود. بنابراین تا دیر نشده عجله كنید؛ هرچه در دلتان دارید در طول روز بیرون بریزید.

    [​IMG]
    حتی اگر شما خودتان دقیقاً بدانید كه چه كارهایی باید انجام دهید، ولی قبل از اینكه به هدفتان برسید، رویاهایتان شما را از مسیر اصلیتان خارج می‌كنند. بنابراین به خاطر از دست دادن زمان و انرژیتان خیلی ناراحت خواهید شد، اما شما می‌توانید با قبول كردن این گفته كه «در هر اتفاق حكمتی نهفته است» نوع نگاه خود را عوض كنید. شما شاید اكنون نتوانید آنچه را كه برایش برنامه‌ریزی كرده بودید را تمام كنید، ولی وقتی این كار را كردید روحیه خیلی بهتری خواهید داشت.

    [​IMG]
    اگر شما یك شریك شغلی دارید، ممكن است پای شما را به موقعیت آشفته‌ای بكشاند و شما به آسانی نمی‌توانید از كار این فرد سر در بیاورید. سر در آوردن از پیچیدگی‌های احساسی یك نفر دیگر كار سختی است، بخصوص زمانی كه موقعیت مالی شما در خطر باشد، سخت‌تر هم خواهد شد. اما فراموش نكنید كه تفاوت‌های بین شما و یك نفر دیگر در نهایت شاید ساده‌تر از قبول كردن شكاف عمیق بین عقل و احساستان باشد.

    [​IMG]
    شما رابطه دوستانه خاصی با یك نفر برقرار كرده‌اید، و الان فكر می‌كنید كه اگر بخواهید به این رابطه پایان دهید باید همه زندگیتان تغییر كند و از این رو به آن رو بشود. بنابراین این موضوع خیلی شما را ناامید و همچنین خسته كرده است. اعتماد بیش از اندازه شما به دیگران باعث شده كه خیلی بی‌احتیاط عمل كنید. اما اگر شما بخواهید با تكیه كردن به دیگران درگیر احساسات خود بشوید، امكان دارد یك نفر دیگر به شما خیانت كند. بنابراین سعی كنید كه به خاطر منافع یك نفر دیگر كاری انجام ندهید.

    [​IMG]
    اگر شما مدتی زمان زیادی با یك راز زندگی كرده‌اید و تا بحال هم آن را افشا نكرده‌اید، الان وقتش رسیده كه تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. شما توانایی‌های دیگری نیز دارید و درحال حاضر باید بر روی مسائل مادی خود مثل جزئیات پروژه‌تان در محل كار تمركز كنید. پس فعلاً به دنیای درونی خود توجه نكنید، این موضوع شما را برای مسافرتی كه در پیش رو دارید آماده می‌كند

    [​IMG]
    اگر امروز یك روز كاری به حساب می‌آید، اصلاً نباید اهمیت داشته باشد؛ برای اینكه ماه در پنجمین خانه شما، یعنی خانه بازی و شادی قرار دارد و به شما می‌گوید از خانه بیرون رفته و اوقات خوشی داشته باشید. اما این بی‌توجهی شما بار مسئولیت‌تان را بر دوش دیگران می‌اندازد و این موضوع اصلاً خوشایند آنان نیست. از بین كار و تفریح یكی را انتخاب كردن اصلاً دست خود شما نیست. سرنوشت شما هر چه كه باشد شما نمی‌توانید در برابرش ایستادگی كنید.

    [​IMG]
    یك بار دیگر شما بین وظایف كاریتان و مسئولیت‌های خود در خانه قرار گرفته‌اید. در حال حاضر حتی اگر موقتی باشد، شما باید بتوانید هر نوع مشكلی را حل كنید. خوشبختانه دور و بری‌هایتان به خاطر شما و به طور موازی با شما حركت می‌كنند و با كمك كردن به شما واقعاً معجزه خواهند كرد. شما آدم نادانی نیستید!! اما بهتر است این رازی را كه بهتان گفتیم فعلاً به هیچ كس نگویید!

    [​IMG]
    شما امروز از برنامه‌های خودتان هم سر در نمی‌آورید! شاید شما از خودتان انتظارات زیاده از حد داشته‌اید و یا شاید وقت خودتان را تلف كرده باشید. اما الان هرقدر هم كه وقت داشته باشید، باز هم امكان دارد در محل كار و یا قرار ملاقات‌هایتان دیر حاضر بشوید. اما سعی نكنید با دروغ گفتن و یا اغراق كردن در واقعیت به اشتباه خود سرپوش بگذارید. صادق باشید و با اشتباهات خود به درستی برخورد كنید.

    [​IMG]
    امروز شما می‌توانید در یك لحظه خیلی به خودتان مطمئن باشید و در لحظه دیگر از اعتماد به نفس بالای خود رنج می‌برید. سیر كردن در این روند اصلاً جالب نیست، اما شما می‌توانید طی این مراحل چیزهای خیلی مهمی‌درباره خودتان بفهمید و خودتان را بهتر بشناسید. سرزنش كردن و مقصر دانستن دیگران باعث نمی‌شود احساس بهتری پیدا كنید و مطمئناً به آنها هم كمكی نخواهد كرد.

    [​IMG]
    رابطه‌های شما منشأ اصلی استرس‌های شما هستند، به خصوص اگر یك نفر از شما خواسته‌ای داشته باشد و شما از پس انجام دادن آن برنیایید. نفس عمیق كشیدن، زمانی را به مدیتیشن و یا دعا خواندن اختصاص دادن باعث می‌شود كه در این روز پر مشغله استرس‌های شما كمتر بشوند.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.