1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

✠ فال های روزانه ✠

شروع موضوع توسط traffic ‏11/6/21 در انجمن محفل تاپ فرومی ها

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - یکشنبه 12 تیر 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: خاطرات دوران کودکی شما را درگیر می کند. در این فرآیند می توانید تنش های ذهنی غیرضروری به خود بدهید. اگر شما درگیر پرونده ای در رابطه با پول بوده اید، امروز دادگاه به نفع شما تصمیم می گیرد. از نظر مالی به نفع شما خواهد بود. بچه ها به شما کمک می کنند تا کارهای خانه را تکمیل کنید. هوشیار باشید زیرا امروز احتمال از دست دادن دوستی زیاد است. بزرگان متولدین فروردین می توانند امروز در اوقات فراغت خود با دوستان قدیمی خود ملاقات کنند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: امروز سرشار از انرژی خواهید بود و کاری خارق العاده انجام خواهید داد. امروز خواهر و برادرتان می توانند از شما کمک مالی بخواهند، اما کمک به آنها می تواند بر بار مالی شما بیفزاید. با این حال، وضعیت به زودی بهبود خواهد یافت. برای شناخت و درک بهتر باید با معشوق خود وقت بگذرانید. امروز، برخی از دوستان شما می توانند به خانه ی شما بیایند و با شما وقت بگذرانند. با این حال، مصرف مواد سمی مانند الکل، سیگار و غیره در این مدت برای شما خوب نخواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: شما به دلیل نگرش بدبینانه خود قادر به پیشرفت نیستید. زمان آن فرا رسیده است که متوجه شوید که نگرانی قدرت تفکر شما را عقب انداخته است. مازاد پول شما باید در املاک و مستغلات سرمایه گذاری شود. هدیه ی یکی از اقوام خارج از کشور شما را خوشحال می کند. شریک زندگی شما ممکن است امروز مانند یک فرشته بیشتر از شما مراقبت کند. ممکن است با گذراندن زمان خوبی برای نوشتن، به سمت خلاقیت نامحدود پرواز کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: لبخند شما مانند یک مشکل گشا در برابر افسردگی عمل می کند. می توانید با همسرتان در مورد مسائل مالی صحبت کنید و ثروت خود را برای آینده خود برنامه ریزی کنید. زیاده روی در فعالیت های خارج از منزل به بهای تحصیل می تواند خشم والدین شما را برانگیزد. برنامه ریزی شغلی به اندازه بازی مهم است. بهتر است هر دو را متعادل کنید تا والدینتان راضی باشند. تصمیمات عجولانه نگیرید که بعداً در زندگی تان پشیمان شوید. شما می توانید بدون هیچ همراهی از روز خود نهایت لذت را ببرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: شما باید افکار منفی خود را قبل از اینکه به بیماری روانی تبدیل شوند نابود کنید. شما می توانید با مشارکت دادن خود در برخی کارهای خیریه و اهدایی که به شما رضایت روحی کامل می دهد از شر آنها خلاص شوید. شما می توانید با کمک هر کسی قادر به کسب درآمد باشید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که خود را باور داشته باشید. هدیه یکی از اقوام خارج از کشور شما را خوشحال می کند. امروز، می توانید پس از بازگشت از محل کار به برخی از سرگرمی های مورد علاقه خود مشغول شوید. این شما را آرام می کند. یک روز آرام را با همسرتان سپری خواهید کرد. شما می خواهید کارهای زیادی انجام دهید، اما ممکن است امروز همه ی چیزهای مهم را به تعویق بیندازید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: احتمال بهبودی شما از بیماری جسمی زیاد است که شما را قادر می سازد در مسابقات ورزشی شرکت کنید. به احتمال زیاد امروز از طرف مادرتان به مزایای پولی دست خواهید یافت. این امکان وجود دارد که عمو یا پدربزرگ مادری شما از نظر مالی به شما کمک کنند. تمایل غیرمنتظره عاشقانه ماهیت رقابتی شما به شما این امکان را می دهد که در هر مسابقه ای که شرکت می کنید برنده شوید. شریک زندگی شما امروز تلاش های زیادی را انجام خواهد داد تا شما را شادتر کند. امروز می توانید از دانستن حقایق جالب مربوط به کشور خود شگفت زده شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: برای آرامش روحی، خود را درگیر برخی کارهای خیریه و اهدایی کنید. امروز به این واقعیت پی خواهید برد که سرمایه گذاری اغلب برای شما بسیار سودمند است، زیرا هر سرمایه گذاری قدیمی که توسط شما انجام می شود سودآوری را به همراه دارد. کسانی که به دنبال اطمینان عاطفی هستند ممکن است متوجه شوند که بزرگانشان به کمک آنها می آیند. معشوق در خلق و خوی رمانتیک خواهد بود. وقت و انرژی خود را برای کمک به دیگران اختصاص دهید - اما درگیر مسائلی که اصلاً به شما مربوط نیست، نشوید. شریک زندگی شما امروز تلاش های زیادی را انجام خواهد داد تا شما را شادتر کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: یک روز مفید برای شما خواهد بود و ممکن است بتوانید از یک بیماری طولانی رهایی پیدا کنید. منابع جدید درآمد از طریق افرادی که می شناسید ایجاد می شود. سبک زندگی زیاد شما می تواند باعث ایجاد تنش در خانه شود، بنابراین از خرج کردن زیاد برای دیگران خودداری کنید. وقتی امروز با دختر رویایی خود ملاقات می کنید، چشمان شما از شادی می درخشد و قلب شما به سرعت می تپد. روز عالی برای فعالیت های اجتماعی و همچنین مذهبی خواهد بود. ازدواج قبل از این هرگز به اندازه امروز فوق العاده نبوده است. از اوقات فراغت خود لذت خواهید برد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: سعی کنید زودتر از محل کار خود خارج شوید و کارهایی را انجام دهید که واقعاً از آنها لذت می برید. وضعیت مالی بعداً در روز بهبود می یابد. اعضای خانواده جایگاه ویژه ای در زندگی شما خواهند داشت. امروز با معشوق خود رفتاری شایسته داشته باشید. می توانید از برنامه فشرده خود برای خود وقت بگذارید و با شریک زندگی خود بیرون بروید. با این حال، در این مدت ممکن است درگیری های کوچکی بین شما دو نفر رخ دهد. زندگی زناشویی شما امروز به دلیل عدم برآورده شدن نیازهای روزانه دچار استرس می شود. این می تواند در مورد هر چیزی مانند غذا، نظافت، سایر کارهای خانگی و غیره باشد. آغاز روز شما تماشایی خواهد بود، که شما را در طول روز پرانرژی می کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: همراهی با اقوام شوخ طبع تنش شما را کاهش می دهد و به شما تسکین می دهد. شما خوش شانس هستید که این گونه اقوام را دارید. امروز باید مراقب اقلام خود باشید که دزدیده نشوند. فعالیت اجتماعی در عصر بسیار بهتر از آن چیزی است که انتظار داشتید. عشق پارسا و پاک را تجربه کنید. شما باید یاد بگیرید که مدتی را با اعضای جوانتر خانواده خود بگذرانید. انجام ندادن این کار می تواند مانع تلاش شما برای آرامش خانوادگی شود. امروز واقعاً برای زندگی زناشویی شما عالی است. به شریک زندگی خود بگویید که چقدر او را دوست دارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: ممکن است از تنش خلاص شوید. برخی از شما احتمالا جواهرات یا لوازم خانگی خریداری می کنید. شما جنبه شگفت انگیز جدیدی از شریک عشق خود را خواهید دید. روزی پر از تنش خواهد بود که ممکن بود چندین اختلاف با اطرافیان نزدیک به وجود بیاید. عشق پس از ازدواج دشوار به نظر می رسد، اما در طول روز برای شما اتفاق می افتد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: از حمایت اعضای خانواده برای رهایی از تنش خود استفاده کنید. کمک آنها را با مهربانی بپذیرید. شما نباید احساسات و فشارهای درونی خود را کاهش دهید. به اشتراک گذاشتن مشکلات خود به طور مکرر به شما کمک می کند. کسانی که هنوز حقوق خود را دریافت نکرده اند، می توانند نگران مسائل مالی باشند و از هر یک از دوستان خود درخواست وام کنند. اوقات خوشی با خانواده و دوستان خود می گذرانید. امروز، نمی توانید آن طور که می خواهید از آن استفاده کنید. زندگی زناشویی شما این روزها سرگرم کننده نیست. با شریک زندگی خود صحبت کنید و یک چیز بسیار جالب برنامه ریزی کنید. در صورتی که معشوق نمی خواهد با شما صحبت کند، خود را به زور به او تحمیل نکنید. به آنها زمان بدهید.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.
  2. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - دوشنبه 13 تیر 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: امروز زمان کافی برای خود خواهید داشت، بنابراین برای سلامتی خود به یک پیاده روی طولانی بیرون بروید. امروز می توانید مهارت جمع آوری و پس انداز پول را بیاموزید و از آن به درستی استفاده کنید. کودکان ممکن است ناامید شوند زیرا نمی توانند انتظارات شما را برآورده کنند. برای شب یک چیز خاص برنامه ریزی کنید و سعی کنید آن را تا حد امکان رمانتیک کنید. از متعهد شدن به هر گونه سرمایه گذاری مشترک جدید خودداری کنید و در صورت لزوم از افراد نزدیک خود مشاوره بگیرید. همچنین انجام این کار برای شما مفید خواهد بود. تلاش شما برای بهتر کردن زندگی زناشویی امروز رنگ ها را بهتر از آنچه انتظار دارید به شما نشان می دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: رفتار مودبانه شما قابل قدردانی خواهد بود. بسیاری از مردم از شما تمجید لفظی خواهند کرد. مشکلات مالی با کمک دوستانتان برطرف خواهد شد. به طور کلی یک روز مفید است، اما کسی که فکر می کنید می توانید به آن اعتماد کنید، شما را ناامید می کند.با تلاش و صبر به اهداف خود خواهید رسید. امروز می توانید برای لذت بردن از اوقات فراغت خود با نزدیک ترین دوستان خود برنامه ریزی کنید. ممکن است به دلیل خرج زیاد با همسرتان دچار مشکل شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: رفتار نزاع‌آمیز خود را تحت کنترل داشته باشید زیرا ممکن است رابطه شما را برای همیشه مختل کند. شما می توانید با ترویج ذهنیت باز و کنار گذاشتن تعصبات علیه هر کسی بر این امر غلبه کنید. اگر می خواهید در آینده از نظر مالی قوی شوید، پس باید از همین امروز شروع به پس انداز کنید. خبر به ارث بردن اموال جد همه خانواده را خوشحال می کند. امروز نمی توانید احساسات خود را به معشوق خود بیان کنید. رشته گردشگری می تواند شغلی پردرآمد به شما بدهد. اکنون زمان آن است که به جاه طلبی خود پی ببرید و برای آن سخت تلاش کنید. موفقیت مشتاقانه در انتظار شماست. دوست دارید در پایان روز به اعضای خانواده خود وقت بدهید، اما ممکن است با یکی از نزدیکان خود وارد بحث شوید که می تواند روحیه شما را خراب کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: امروز بسیار فعال و چابک خواهید ماند. سلامتی شما امروز به طور کامل از شما حمایت خواهد کرد. مازاد پول باید در املاک و مستغلات سرمایه گذاری شود. کسی که با او زندگی می کنید، اگر وظایف خانه خود را نادیده گرفته باشید، آزرده خاطر می شود. روز شگفت انگیزی در زندگی عاشقانه شما خواهد بود. ارتقاء یا مزایای پولی برای کارکنان شایسته خواهد بود. امروز باید روی مسائل مهم تمرکز کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: ترس روانی می تواند شما را عصبی کند. مثبت اندیشی و نگاه کردن به جنبه های روشن تر آن را دور نگه می دارد. امروز، اهمیت پول را درک خواهید کرد و اینکه چقدر خرج کردن بی مورد آن می تواند بر آینده شما تأثیر منفی بگذارد. زمان مناسبی برای رهایی از سایر عادات بد است. امروز با معشوق خود رفتاری شایسته داشته باشید. انتظار می رود کسانی که با تجارت خارجی مرتبط هستند امروز به نتایج مطلوب دست یابند. با این کار، متولدین مرداد شاغل امروز می توانند از استعداد خود در محل کار استفاده کامل کنند. امروز می توانید با وجود مشغله های روزمره زمانی برای خود اختصاص دهید. امروز می توانید در اوقات فراغت خود کاری خلاقانه انجام دهید. زندگی زناشویی با عوارض جانبی همراه است. ممکن است امروز با برخی از آنها روبرو شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: امروز زمان کافی برای خود خواهید داشت، بنابراین برای سلامتی خود برای یک پیاده روی طولانی بیرون بروید. کسانی که تا به حال بی جهت پول خود را به باد می دادند، باید از امروز اعمال خود را کنترل کنند و پس انداز کنند. دوستان روز شما را روشن می کنند زیرا آنها برای عصر برنامه هیجان انگیزی دارند. اگر امروز به یک قرار می روید از مطرح کردن مسائل بحث برانگیز خودداری کنید. شما باید تلاش خود را برای رسیدن به نتایج دلخواه متمرکز کنید. دانش آموزان این علامت زودیاک ممکن است امروز برایشان مشکل باشد که روی مطالعه خود تمرکز کنند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: امروز برای شما لذت محض خواهد بود، در حالی که می خواهید از زندگی نهایت لذت را ببرید. فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدیدی را که امروز به دستتان می‌آیند کاوش کنید. تغییرات مطلوبی در محیط خانه خود ایجاد خواهید کرد. خود را در برنامه های کوتاه مدت ثبت نام کنید که به شما در یادگیری آخرین فن آوری ها و مهارت ها کمک می کند. از آنجایی که یک کار در محل کار شما معلق می ماند، بنا به دلایلی، باید وقت ارزشمند خود را در عصر اختصاص دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: احتمالاً از فعالیت های ورزشی لذت می برید که آمادگی جسمانی شما را حفظ می کند. مشکلات مالی توانایی شما برای تفکر سازنده را از بین می برد. جذابیت ها و شخصیت شما، به شما کمک می کند تا دوستان جدید پیدا کنید. با بخشیدن معشوق به خاطر بی تفاوتی گذشته، زندگی خود را ارزشمند خواهید کرد. به نظر می رسد افزایش مسئولیت در جبهه حرفه ای محتمل است. شروع روز ممکن است کمی خسته کننده باشد، اما با پیشرفت روز، شروع به گرفتن نتایج خوبی خواهید کرد. در پایان روز، می توانید زمانی را برای خود پیدا کنید و با ملاقات با یکی از نزدیکان خود از آن استفاده کنید. ممکن است یک سورپرایز شگفت انگیز برای لذت های زناشویی خود داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: زندگی خود را متعالی تر کنید تا از عظمت غنی تر زندگی بی نهایت لذت ببرید. فقدان نگرانی اولین قدم در این مسیر است. می توانید با همسرتان در مورد مسائل مالی صحبت کنید و ثروت خود را برای آینده خود برنامه ریزی کنید. امروز ذهن شما بیش از حد درگیر افکار معشوقتان خواهد بود! امروز می توانید با یکی از بزرگان خانواده وقت بگذارید تا پیچیدگی های زندگی را درک کنید. برنامه ریزی روزهای شما ممکن است به دلیل کار فوری همسرتان مختل شود، اما بالاخره متوجه خواهید شد که برای همیشه این اتفاق افتاده است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: عصر کمی استراحت کنید. بهبود در امور مالی خرید اقلام ضروری را برای شما راحت می کند. عصرها با دوستان- یا خرید بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود. امروز هیچ امیدی به رابطه عاشقانه ندارید وارد هیچ سرمایه گذاری مشترکی نشوید زیرا شرکای شما سعی می کنند از شما سوء استفاده کنند. وقت آزاد شما امروز به دلیل هر کار غیر ضروری تلف می شود. ممکن است به دلیل خرج زیاد با همسرتان دچار مشکل شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: خودتان را درگیر کارهای خلاقانه کنید. عادت بیکار نشستن شما می تواند برای آرامش روانی کشنده باشد. حتی اگر در طول روز به مسائل مالی رسیدگی کنید، احتمالاً در عصر به سود خواهید رسید. قبل از به اشتراک گذاشتن اطلاعات محرمانه خود با همسرتان فکر کنید. در صورت امکان، سعی کنید از آن اجتناب کنید زیرا ممکن است آن را به شخص دیگری فاش کند. یک برخورد عاشقانه ناگهانی ممکن است شما را گیج کند. اگر به صحبت های افراد با تجربه گوش دهید و سعی کنید ایده های جدید را در کار خود به کار ببرید، امروز سود خواهید برد. ارزش زمان خود را درک کنید. ماندن در میان افرادی که درک آنها دشوار است بی فایده است. انجام این کار فقط مشکلات بیشتری را به وجود می آورد. شریک زندگی خود را برای چیزی تحت فشار قرار ندهید. این فقط باعث می شود هر دوی شما از نظر قلبی دور شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: وقتی اطرافیانتان از شما حمایت می کنند، خوشحال خواهید شد. اگر به سفر می روید، پس مراقب اشیاء قیمتی و کیف های خود باشید، زیرا احتمال دزدیده شدن آنها وجود دارد. به خصوص، کیف خود را امروز در مکانی امن نگه دارید. به نظر می رسد شب در سینما یا شام با همسرتان شما را در حالتی آرام و فوق العاده نگه می دارد. معشوق شما کمی عصبانی به نظر می رسد - که بر ذهن شما فشار می آورد. شرکای شما از ایده ها و برنامه های جدید شما حمایت خواهند کرد. وقتی نظر شما از شما خواسته می شود خجالتی نباشید - زیرا از شما بسیار قدردانی می شود. اگر امروز شما و همسرتان غذا یا نوشیدنی واقعاً خوبی نخورید، ممکن است سلامتی شما آسیب ببیند.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.
  3. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - پنجشنبه 16 تیر 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: رفتار نزاع‌آمیز خود را تحت کنترل داشته باشید زیرا ممکن است رابطه شما را برای همیشه مختل کند. شما می توانید با ترویج ذهنیت باز و کنار گذاشتن تعصبات علیه هر کسی بر این امر غلبه کنید. امروز از نظر اقتصادی بهتر از بقیه روزها خواهید بود و به اندازه کافی درآمد کسب خواهید کرد. دیدار یک دوست قدیمی در اواخر روز، شب شما را روشن می کند. با یادآوری روزهای طلایی خود، خاطرات کودکی خود را تسکین می دهید. شرکا در مورد برنامه ها و سرمایه گذاری های جدید شما مشتاق خواهند بود. یکی از نزدیکان شما از شما می خواهد که زمان با کیفیتی را با او بگذرانید، اما به دلیل کمبود وقت، نمی توانید خواسته های او را برآورده کنید. این باعث ناراحتی شما و هر دوی آنها می شود. ممکن است به دلیل خرج زیاد با همسرتان دچار مشکل شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: انرژی خود را در بحث و جدل در مورد چیزی غیر ضروری هدر ندهید. به خود یادآوری کنید که هرگز از بحث و جدل چیزی به دست نمی آورید بلکه چیزی را از دست می دهید. تاجرانی که برای کار از خانه خود بیرون می آیند باید پول خود را امروز در مکانی امن ذخیره کنند، زیرا احتمال سرقت وجود دارد. اخبار غیرمنتظره از کودکان لحظات شادی را به همراه دارد. آسمان روشن تر به نظر می رسد، گل ها رنگارنگ تر به نظر می رسند، همه چیز در اطراف شما می درخشد. چون تو عاشقی! روز خوبی برای تاجران است زیرا ممکن است سودهای ناگهانی و غیرمنتظره ای را ببینند. امروز برای استفاده بهینه از اوقات فراغتی که در اختیار دارید، می توانید برای ملاقات با دوستان قدیمی خود برنامه ریزی کنید. به نظر می رسد که شریک زندگی شما امروز در خلق و خوی شگفت انگیزی است، تنها چیزی که نیاز دارید این است که به او کمک کنید تا آن روز را به بهترین روز زندگی زناشویی خود تبدیل کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: احتمالاً از فعالیت های ورزشی لذت می برید که آمادگی جسمانی شما را حفظ می کند. امروز می توانید تصمیمات مهمی برای تقویت کسب و کار خود بگیرید که یکی از نزدیکانتان می تواند به شما کمک مالی کند. دیدار با اقوام بسیار بهتر از آن چیزی است که فکر می کردید. معشوق شما به دنبال تعهد خواهد بود- قول ندهید که انجام دادن آن برای شما دشوار خواهد بود. کسانی که با هنر و تئاتر در ارتباط هستند چندین فرصت جدید برای ارائه بهترین خلاقیت خود خواهند یافت. می توانید در اوقات فراغت کتاب بخوانید. با این حال، ممکن است دائماً توسط اعضای خانواده خود احساس ناراحتی کنید. امروز، شریک زندگی تان تمام حس خوبی را که نسبت به شما دارد، با وجود تمام اتفاقاتی که در گذشته اخیر رخ داده است، به شما نشان می دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: عصر شما با احساسات ترکیبی مشخص می شود که می تواند شما را متشنج نگه دارد. اما نیازی به نگرانی نیست زیرا شادی شما بیشتر از ناامیدی به شما شادی می دهد. امروز به این واقعیت پی خواهید برد که سرمایه گذاری اغلب برای شما بسیار سودمند است، زیرا هر سرمایه گذاری قدیمی که توسط شما انجام می شود سودآوری را به همراه دارد. گذراندن وقت با کودکان بسیار مهم خواهد بود. مراقب باش که شریک عاشقانه ات ممکن است برای شما چاپلوسی کند. تاجران تا حد امکان نباید جزئیات صمیمی در مورد پیشنهادات و برنامه های کاری خود را با کسی در میان بگذارند. اگر این کار را انجام دهید، ممکن است دچار مشکلات زیادی شوید. چرخ زمان بسیار سریع حرکت می کند. پس یاد بگیرید که از آن عاقلانه استفاده کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: طبیعت شک و تردید شما ممکن است چهره شکست را به شما نشان دهد. اگر به دنبال راه هایی برای کسب درآمد کمی هستید - در طرح های مالی مطمئن سرمایه گذاری کنید. این روز برای جلب توجه دیگران بدون انجام کار زیادی عالی است. چشم ها هرگز دروغ نمی گویند و چشمان شریک زندگی تان امروز چیز بسیار خاصی را به شما می گوید. امروز برای همه شما روز بسیار فعال و بسیار اجتماعی خواهد بود - مردم برای مشاوره به شما نگاه می کنند و به سادگی با هر چیزی که از دهان شما خارج می شود موافقت می کنند. برای استفاده درست از اوقات فراغت خود، باید از مردم دور شوید و کاری را که دوست دارید انجام دهید. با انجام این کار تغییرات مثبتی نیز در زندگی خود ایجاد خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: سلامت روان خود را که لازمه زندگی معنوی است حفظ کنید. ذهن دروازه زندگی است زیرا هر چیزی چه خوب و چه بد از ذهن می آید. این به حل مشکلات زندگی کمک می کند و نور لازم را به فرد می بخشد. امروز احتمالاً به خاطر فرزندانتان به منافع اقتصادی دست خواهید یافت. این شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. شما در حال جشن گرفتن خواهید بود و از خرج کردن پول برای اعضای خانواده و دوستان لذت خواهید برد. فقط با درک واضح می توانید از همسرتان حمایت عاطفی کنید. از تغییراتی که در محل کار رخ می دهد سود خواهید برد. امروز افراد نزدیک شما سعی می کنند بیشتر به شما نزدیک شوند، اما دوست دارید برای رسیدن به آرامش روحی تنها باشید. امروز به خاطر ازدواجتان احساس خوش شانسی خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: آرامش را در جمع کودکان پیدا کنید. قدرت درمانی کودکان نه تنها خانواده شما، بلکه حتی فرزندان دیگران نیز می توانند به شما آرامش دهند و اضطراب شما را آرام کنند. مازاد پول باید در املاک و مستغلات سرمایه گذاری شود. رویدادهای اجتماعی فرصت مناسبی برای بهبود روابط شما با افراد تاثیرگذار و مهم خواهند بود. راهنمایی شخصی رابطه شما را بهبود می بخشد. مکاتبات معوقه نیاز به اولویت دارد. خلاقیت و اشتیاق بی حد و حصر شما را به یک روز مفید دیگر هدایت می کند. امروز بهترین شب زندگی خود را با همسرتان سپری خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: از بحث در مورد بیماری خود بپرهیزید. خود را درگیر کاری کنید تا توجه خود را از بیماری منحرف کنید زیرا هر چه بیشتر در مورد بیماری خود صحبت کنید بدتر می شوید. امروز هر یک از اموال منقول شما ممکن است به سرقت برود. از این رو، باید به خوبی از آنها مراقبت کنید. اقوام مسن تر احتمالاً خواسته های نامعقولی دارند. ریزه کاری های تلخ را در زندگی عاشقانه خود ببخشید. ممکن است در محل کار مورد تعارف قرار بگیرید. برای استفاده درست از اوقات فراغت خود، باید از مردم دور شوید و کاری را که دوست دارید انجام دهید. با انجام این کار تغییرات مثبتی نیز در زندگی خود ایجاد خواهید کرد. آنهایی که می گویند ازدواج فقط رابطه جنسی است، دروغ می گویند. زیرا امروز خواهید دانست که عشق واقعی چیست.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: از بحث در مورد بیماری خود بپرهیزید. خود را درگیر کاری کنید تا توجه خود را از بیماری منحرف کنید زیرا هر چه بیشتر در مورد بیماری خود صحبت کنید بدتر می شوید. افزایش غیرمنتظره هزینه های شما آرامش ذهن شما را مختل می کند. دنبال فانتزی ها عجله نکنید و سعی کنید واقع بینانه تر باشید - مدتی را با دوستان خود بگذرانید - زیرا این کار دنیای خوبی خواهد داشت. در محل کار، امروز همه چیز به نفع شما خواهد بود. اگر متاهل هستید و بچه دارید، ممکن است، آنها از شما شکایت کنند که نمی توانید به آنها وقت کافی بدهید. این بهترین روز زندگی زناشویی شما خواهد بود. وجد واقعی عشق را تجربه خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: به احتمال زیاد با شکست مواجه خواهید شد زیرا به دلیل مشکل سلامتی نمی توانید در یک کار مهم شرکت کنید. اما از منطق خود برای به حرکت درآوردن شما استفاده کنید. سود در تجارت امروز می تواند چهره بسیاری از تاجران و بازرگانان را شاد کند. شب ها با دوستان بسیار سرگرم کننده و پر از لذت خواهد بود. شما باید بهترین رفتار خود را داشته باشید، زیرا ناراحتی معشوق امروز زیاد لازم نیست. اعتماد به نفس شما در حال رشد است و پیشرفت آشکار است. شما بی پایان برای جوان سازی بدن و تناسب اندام برنامه ریزی خواهید کرد. اما درست مثل بقیه روزها، در اجرای آن شکست خواهید خورد. ممکن است امروز به دلیل دروغ همسرتان ناراحت شوید، هرچند این موضوع کوچکی خواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: امروز احساس آرامش می کنید و در خلق و خوی مناسب برای لذت بردن هستید. امروز سعی نکنید به کسی پول قرض دهید و در صورت لزوم، زمان بازپرداخت آن را به صورت مکتوب دریافت کنید. روز خوبی برای هدیه دادن و دریافت هدیه از کسانی که دوستشان دارید، می باشد. عشق بی حد و حصر شما برای معشوق بسیار ارزشمند است. روز خوبی برای ارسال رزومه یا حضور در مصاحبه است. امروز، می توانید از دفتر بازگردید و به برخی از سرگرمی های مورد علاقه خود مشغول شوید. این شما را آرام می کند. شریک زندگی شما هرگز به اندازه امروز فوق العاده نبوده است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: رفتار مودبانه شما قابل قدردانی خواهد بود. بسیاری از مردم از شما تمجید لفظی خواهند کرد. اگر به سفر می روید، پس مراقب اشیاء قیمتی و کیف های خود باشید، زیرا احتمال دزدیده شدن آنها وجود دارد. به خصوص، کیف خود را امروز در مکانی امن نگه دارید. مشکلاتی ممکن است در خانه به وجود بیاید، اما از انتقاد کردن از همسرتان در مورد مسائل کوچک خودداری کنید. امروز اگر مؤدب و مفید باشید، پاسخ بسیار مثبتی از طرف شریکتان دریافت خواهید کرد. ممکن است بار بزرگتر خود را به خاطر کارهای ناقص متعددی که در گذشته انجام داده اید متحمل شوید. امروز اوقات فراغت شما نیز صرف انجام کارهای اداری می شود. ممکن است به دلیل خرج زیاد با همسرتان دچار مشکل شوید.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.
  4. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - شنبه 18 تیر 1401

    [​IMG]
    فال روزمتولدین فروردین: شما واقعاً نمی‌خواهید بین زندگی حرفه‌ای و شخصی یكی را برگزینید و فكر می‌كنید این اصلاً منصفانه نیست. اما نقش شما در محیط كار می‌تواند بر زندگی خصوصی‌تان هم تأثیر بگذارد و اكنون شما نمی‌توانید جلوی این روند را بگیرید. مادامی كه شما نظریه در حال زندگی كردن را رد نمی‌كنید، خیلی خوب است كه در مورد آینده نیز خوش بین باشید.

    [​IMG]
    فال روزمتولدین اردیبهشت: شما تنها كسی نیستید كه به حقایق توجه می‌كند، اما وقتی در شرایط سخت قرار می‌گیرید ممكن است روشتان عوض شود. خوشبختانه امروز شما می‌توانید جنبه مثبت هر چیزی را ببینید، حتی اگر موردی باشد كه مدتها برایتان دردسرساز بوده باشد. فقط فراموش نكنید كه حل كردن مشكلات واقعاً به آن اندازه كه به نظر می‌رسد ساده نیست. با این حال هیچ دلیل قانع كننده‌ای برای تلاش نكردن وجود ندارد.

    [​IMG]
    فال روزمتولدین خرداد: ممكن است شما میان میل به بیشتر دانستن در مورد پیش آمدهایی كه اتفاق افتاده است و سعی در تمیز دادن آن چیزهایی كه حقیقت نامیده می‌شود گیر كرده باشید. صحبت كردن در مورد تفاوتهای آنها كار سختی است. به جای اینكه وقتتان را برای جستجو كردن در مورد اطلاعات دست نیافتنی تلف كنید، فقط در مورد موضوعاتی كه قبلاً فهمیده‌اید بهترین كاری را كه از دستتان بر می‌آید انجام دهید.

    [​IMG]
    فال روزمتولدین تیر: امروز شما نباید هر حرفی كه به شما زده می‌شود را باور كنید، برای اینكه ممكن است كسی فكر كند كه شما آنقدر زودباور هستید كه هر چیزی را باور می‌كنید. اما این سخن به معنی این نیست كه شما بی‌تجربه و زود باور هستید؛ بلكه بدین معنی است كه شما فقط می‌توانید توانایی‌های هر چیزی كه دیگران ممكن است به راحتی ازش گذشته باشند را كشف كنید. نگرش مثبت داشتن اصلاً ویژگی بدی نیست؛ فقط قبل از اینكه مشخص كنید چه جیزی بهترین است مطمئن شوید كه قبلاً یك بررسی كامل رویش انجام داده‌اید.

    [​IMG]
    فال روزمتولدین مرداد: ممكن است شما مطمئن نباشید كه آیا عوض كردن شغلتان واقعاً ایده خوبی است یا نه. این پروژه می‌تواند به یك نوع شناخت و یا حتی به ارتقاء درجه منجر شود، اما ممكن است شما متوجه تلاشی كه برای سر موعد انجام دادن آن لازم است نشوید. حتی اگر همه چیز امیدوار كننده به نظر می‌رسد، بیشتر از آن چیزی كه برایتان مفید است كار نكنید.

    [​IMG]
    فال روزمتولدین شهریور: اكنون برای شما سخت است كه به حسهای عادی خود اطمینان كنید، برای اینكه حتی سخت كار كردن هم به نظر شما مثل تفریح است. نگرش مثبت شما قابل ستایش است، اما تشخیص دادن اینكه تصورات شما درست است یا نه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما از دو دیدگاه متفاوت به جهان نگاه می‌كنید. یك دیدگاه شما همه چیز را خوب می‌بیند و در دیدگاه دیگرتان برعكس همه چیز به نظر بد می‌آید. باید بفهمید كه بین این دو كدام یك درست دارد.

    [​IMG]
    فال روزمتولدین مهر:تا زمانی كه ناكامی‌ها و سرخوردگی‌هایتان شما را به سمت حاشیه‌پردازی هدایت می‌كند، شما برای بیان كردن احساساتتان خیلی تحت فشار قرار می گیرید. یك بار كه شما تصمیمی بگیرید چیزهایی كه در ذهنتان می‌گذرد را با دیگران در میان بگذارید، تا مدتی همه چیز خیلی راحت می‌شود. در روزهای آینده هنوز كارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما اگر شما تواناییهایتان را باور داشته باشید، می‌توانید كارهایی را كه حتماً باید تمام كنید را به اتمام برسانید.

    [​IMG]
    فال روزمتولدین آبان: همه چیز به نظر خوب می‌رسد، اما شما قبل از اینكه بتوانید امكاناتی كه در اطرافتان هست را ببینید مجبور هستید با نقطه ضعفهایتان نیز روبرو شوید. این سخن بدین معنی نیست كه شما فقط می‌توانید یك گزینه برای انتخاب كردن داشته باشید و یا اینكه باید رفتار بخصوصی داشته باشید. این گفته مربوط به نگرش كلی شما است، اگر شما فكر می‌كنید كه فرد موفقی هستید پس در واقع اینگونه هستید. فقط باید خیلی كار كرده تا این امكان به وجود بیاید.

    [​IMG]
    فال روزمتولدین آذر: قدرت تشخیص و تلاشهای بیش از حد شما احتمالاً می‌تواند دوران خوشی را برایتان به همراه داشته باشد یا باعث پیشرفت شما در آینده نزدیك شود. اما فكر نكنید كه دیگران رهین منت شما هستند، برای آنكه شما سعی نمی‌كنید آنچه را كه یاد گرفته‌اید به دیگران هم بیاموزید. ذهن خودتان را از این لذت موقتی- چه در زمینه كاری و چه در زمینه تفریحی- آزاد كنید، در این صورت می‌توانید به هدفهای بلند مدت خود دست پیدا كنید.

    [​IMG]
    فال روزمتولدین دی: شما دوست دارید بفهمید كه چرا به خاطر كارهایی كه امروز انجام داده‌اید تحسین نمی‌شوید. ممكن است شما احساس كنید در اوج قرار گرفته‌اید، برای اینكه همه كارها را درست انجام داده‌اید و می‌دانید كه لیاقت بهترین چیزها را دارید. اما اگر شما قبول داشته باشید كه الان رسیدن به اهدافتان زمان زیای می‌خواهد، ممكن است كه خیلی ناامید نشوید.

    [​IMG]
    فال روزمتولدین بهمن: فقط به خاطر اینكه این روزها دیگران شما را فرد خوبی می‌دانند، دلیل نمی‌شود كه شما مجبور باشید به جای نیازهای خود به نیازهای افراد دیگر توجه كنید. شما به خود اطمینان دارید و می‌دانید كه بهترین كار را نجام داده‌اید و فرصت این را ندارید كه از دیگران هم حمایت كنید. اما اكنون اعتماد به نفس بیش از اندازه داشتن می‌تواند به ضرر خودتان تمام شود؛ نشان دادن ضعف‌های خود شاید مهم‌ترین كاری باشد كه حالا می‌توانید انجام دهید.

    [​IMG]
    فال روزمتولدین اسفند: دوستان شما به خاطر كارهایی كه تازه انجام داده‌اید خیلی عصبانی به نظر می‌رسند، اما نباید تنها بر پایه قضاوتهای آنها تصمیم‌گیری كنید. مشكل این است كه هركسی دیدگاه‌های احساسی و معنوی خاص خودش را دارد و آنها هر كدام جهان را به دید خود نگاه می‌كنند. كمكهای بیشماری كه شما تازگیها دریافت كرده‌اید شاید باعث شوند خیلی از مسائل در ابهام و ناگفته باقی بمانند. وقتی فرصتی پیش روی شما قرار دارد خیلی سریع حركت نكنید. اول مهلتی برای آن تعیین كرده و بعد اولین قدم خود را بردارید.
     
    mohammad.rez1 و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  5. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 21 تیر 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: امروز سرشار از انرژی خواهید بود - هر کاری که انجام دهید - در نیمی از زمانی که معمولاً صرف می کنید، قادر خواهید بود آن را انجام دهید. وضعیت مالی بعداً در روز بهبود می یابد. خرید با همسر بسیار لذت بخش خواهد بود. همچنین باعث افزایش تفاهم بین شما خواهد شد. چشم ها هرگز دروغ نمی گویند و چشمان شریک زندگی تان امروز چیز بسیار خاصی را به شما می گوید. از تغییراتی که در محل کار رخ می دهد سود خواهید برد. امروز وقت خالی برای معاشرت دارید و کارهایی را که دوست دارید انجام دهید دنبال کنید. ازدواج یک نعمت است و امروز آن را تجربه خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: برخی از شما که اخیراً اضافه کاری کرده‌اید و انرژی تان مصرف شده است، آخرین چیزی که امروز می‌خواهید، روز بدون استرس است. تاجرانی که برای کار از خانه خود بیرون می آیند باید پول خود را امروز در مکانی امن نگهداری کنند، زیرا احتمال سرقت وجود دارد. امروز کودکان و خانواده در کانون توجه هستند. عاشقانه ی لذت بخش و بسیار هیجان انگیز خواهد بود. با نگاهی به موقعیت ماه، می توان گفت که امروز وقت آزاد زیادی در اختیار دارید، اما نمی توانید آن طور که می خواهید از آن استفاده کنید. والدین شما ممکن است امروز چیزی واقعاً شگفت انگیز را به همسرتان برکت دهند که در نهایت، زندگی زناشویی شما را بهبود می بخشد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: دوست داشتنی ترین رویای شما محقق خواهد شد. اما هیجان خود را کنترل کنید زیرا شادی بیش از حد ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. موقعیت مالی از طریق سفته بازی یا سودهای غیرمنتظره بهبود خواهد یافت. زبان خود را کنترل کنید زیرا می تواند به احساسات پدربزرگ و مادربزرگتان آسیب برساند. بهتر است ساکت بمانید تا اینکه وقت خود را با حرف زدن تلف کنید. به یاد داشته باشید که ما از طریق فعالیت های معقول به زندگی معنا می دهیم. بگذارید احساس کنند که به آنها اهمیت می دهید. امروز معشوق شما نمی تواند احساسات خود را آشکارا در مقابل شما به اشتراک بگذارد که می تواند شما را ناراحت کند. در طول جلسات کاری صریح و احساساتی نباشید - اگر صحبت خود را کنترل نکنید، می توانید به راحتی به شهرت خود آسیب برسانید. شخصیت مغناطیسی-خروجی شما قلب ها را تسخیر خواهد کرد. یک طرف خارجی ممکن است سعی کند بین شما و شریک زندگیتان اختلاف ایجاد کند، اما هر دوی شما آن را مدیریت خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: عصر شما با احساسات ترکیبی مشخص می شود که می تواند شما را متشنج نگه دارد. اما نیازی به نگرانی نیست زیرا شادی شما بیشتر از ناامیدی به شما شادی می دهد. امروز می توانید از بزرگان خانواده خود در مورد مدیریت مالی و پس انداز مشاوره بگیرید و از آنها در زندگی روزمره خود استفاده کنید. انرژی بیش از حد و اشتیاق فوق العاده شما نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت و تنش های داخلی را کاهش می دهد احساسات معشوق خود را امروز درک کنید. امروز در محل کار به خاطر برخی از کارهای خوبتان مورد تجلیل قرار خواهید گرفت. ضمن همگامی با زمان، اهمیت دادن به اعضای خانواده ضروری است. حتی اگر امروز این را درک خواهید کرد، اما باز هم نمی توانید موفق شوید. همسرتان امروز دکمه بازگشت آن عشق و عاشقی اولیه را فشار می دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: شما باید درایت و دیپلماسی هوشمندانه خود را برای مرتب کردن مشکلاتی که ذهن شما را به دردسر می اندازند قرار دهید. این احتمال وجود دارد که با همسرتان در مورد مسائل مربوط به پول وارد مشاجره شوید. او می تواند در مورد هزینه های غیر ضروری و سبک زندگی سلطنتی شما سخنرانی کند. شما باید اوقات فراغت خود را به لذت بردن از همراهی با کودکان بگذرانید، حتی اگر مجبور باشید برای تحقق این امر تلاش کنید. زندگی غم انگیز شما ممکن است به همسرتان تنش وارد کند. پروژه های مشارکتی مشکلات بیشتری را نسبت به نتایج مثبت ایجاد خواهند کرد- شما به خصوص از خودتان عصبانی خواهید شد که به کسی اجازه می دهید از شما سوء استفاده کند. همسر شما ممکن است در مورد چیزی که در همسایگی شنیده مشکلی ایجاد کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: شخصیت شما امروز مانند یک عطر عمل خواهد کرد. امروزه با کمک یک دوست صمیمی، برخی از تاجران احتمالاً از مزایای پولی برخوردار می شوند. این پول می تواند بر بسیاری از مشکلات شما غلبه کند. وقتی احساس تنهایی می کنید از خانواده خود کمک بگیرید. این شما را از افسردگی نجات می دهد. همچنین به شما در تصمیم گیری معقول کمک می کند. لحظات ارزشمند خود را با رفتن به پیک نیک با معشوق خود زنده کنید. همکاران و زیردستان لحظات نگرانی و استرس را به همراه خواهند داشت. از دوستی با افرادی که وقت شما را تلف می کنند خودداری کنید. همسرتان واقعاً فرشته شماست و امروز این را خواهید فهمید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: سلامتی می تواند با تقسیم شادی با دیگران شکوفا شود. انتظار می رود برخی از بومیان این علامت امروز از طریق فرزندان خود از مزایای مالی برخوردار شوند. امروز، شما به فرزند خود افتخار خواهید کرد. کودکان و خانواده در کانون توجه روز هستند. نارسایی های قلبی را از دست ندهید، کاملا طبیعی هستند، زیبایی زندگی هستند. شما باید روی پروژه هایی کار کنید که دارای مزایای بلند مدت هستند. امروز دعوت نامه های جالب زیادی دریافت خواهید کرد و ممکن است یک هدیه غافلگیرکننده نیز در راه باشد. بی ادبی همسرتان ممکن است شما را در طول روز ناراحت کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: از بیماری طولانی مدت بهبود خواهید یافت. اما از یک فرد خودخواه دوری کنید، زیرا می تواند تنش ایجاد کند - که می تواند مشکل را تشدید کند. کسانی که تا به حال بدون فکر کردن پول خرج می کردند، می توانند اهمیت آن را در زندگی درک کنند، زیرا ممکن است یک نیاز فوری ایجاد شود. کودکان باید روی مطالعه تمرکز کنند و برای آینده برنامه ریزی کنند. ممکن است روابط با معشوق به دلیل دخالت کسی تیره شود. تعامل با افراد برجسته ایده ها و برنامه های خوبی برای شما به ارمغان می آورد. بومیان این علامت زودیاک امروز باید کمی خود را بهتر درک کنند. دخالت افراد ممکن است امروز به رابطه شما با همسرتان آسیب برساند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: ممکن است از تنش خلاص شوید. امروز باید روی مسائل مربوط به زمین، املاک یا پروژه های فرهنگی تمرکز کنید. همسر شما را تشویق می کند که سیگار را ترک کنید. زمان مناسبی برای رهایی از سایر عادات بد است. وفاداری شما و توانایی شما در انجام کارها با کمال، شناخت شما را به ارمغان می آورد. یکی از اعضای خانواده شما ممکن است اصرار داشته باشد که امروز مدتی را با شما بگذراند. اگر چه شما با آن موافقت خواهید کرد، اما زمان بر خواهد بود. این روز واقعاً برای زندگی زناشویی شما عالی است. به شریک زندگی خود بگویید که چقدر او را دوست دارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: غذای در معرض نور را نخورید زیرا ممکن است شما را بیمار کند. موقعیت سیاره ای امروز از نظر مسائل مالی برای شما مطلوب به نظر نمی رسد. بنابراین، پول خود را ایمن نگه دارید. این روز عالی برای جلب توجه دیگران بدون انجام کار زیادی است. طلسم عشق قرار است شما را در این روز ببندد. فقط سعادت را احساس کنید. خود را در برنامه های کوتاه مدت ثبت نام کنید که به شما در یادگیری آخرین فن آوری ها و مهارت ها کمک می کند. با درک شکنندگی زمان، دوست دارید زمان خود را در خلوت و دور از همه بگذرانید. همچنین انجام این کار برای شما مفید خواهد بود. وقتی صحبت از زندگی زناشویی شما می شود، همه چیز واقعاً شگفت انگیز به نظر می رسد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: عادت شما به تمرکز بر مشکلات و بزرگ‌نمایی آن‌ها می‌تواند فیبر اخلاقی شما را ضعیف کند. معاملات ملک محقق خواهد شد و دستاوردهای شگفت انگیزی به همراه خواهد داشت. زندگی خانگی آرام و دوست‌داشتنی خواهد بود، امروز هیچ امیدی به رابطه عاشقانه ندارید، همکارانتان امروز شما را بهتر از هر روز درک خواهند کرد. ممکن است همسرتان به خاطر یک زندگی زناشویی نه چندان اتفاقی که دارید به شما حمله کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: نیازهای دیگران در تمایل شما برای مراقبت از خود تداخل خواهد داشت - احساسات خود را نگه ندارید و کارهایی را که دوست دارید انجام دهید تا آرامش داشته باشید. تصمیمات عجولانه نگیرید - به خصوص هنگام مذاکره در مورد معاملات مالی بزرگ. همچنین از طریق دوستانتان تماس های مهمی برقرار خواهید کرد. امور مخفیانه می تواند شهرت شما را خراب کند. سرمایه گذاری های مشترک انجام شده امروز در نهایت سودمند خواهد بود، اما با مخالفت های عمده شرکای خود مواجه خواهید شد. شخصیت مغناطیسی-برونگر شما را در کانون توجه قرار خواهد داد. همسر شما ممکن است در مورد چیزی که در همسایگی شنیده مشکلی ایجاد کند.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.
  6. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - پنجشنبه 23 تیر 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: طبیعت به شما اعتماد به نفس و هوش قابل توجهی بخشیده است، پس از آن، به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. این دوره همچنین برای جلب اعتماد والدینتان به پروژه‌ها و برنامه‌های جدیدتان خوب است. حرکات عاشقانه سودی نخواهد داشت. با افراد مبتکر شراکت کنید. دانش آموزان متولدین فروردین ممکن است امروز برایشان مشکل باشد که روی مطالعه خود تمرکز کنند. همچنین، می توانید وقت گرانبهای خود را برای دوستانتان تلف کنید. امروز ممکن است تنش بین شما و همسرتان فقط به خاطر یک خاطره زیبای خوب متوقف شود. بنابراین، یاد روزهای زیبای قدیم را در طول یک مشاجره داغ از دست ندهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: وقتی با یک موقعیت دشوار روبرو می شوید ناراحت نشوید. از آنجایی که غذا طعم خود را مدیون نمک است - مقداری ناراحتی ضروری است تنها در این صورت ارزش شادی را درک می کنید. برای تغییر خلق و خوی خود در یک جمع اجتماعی شرکت کنید. موقعیت مالی از طریق سفته بازی یا سودهای غیرمنتظره بهبود خواهد یافت. دوستان قدیمی کمک کننده و مفید خواهند بود. روز خوبی برای ارسال رزومه یا حضور در مصاحبه می باشد. شما می توانید به فرزندان خود در مورد مدیریت زمان و نحوه استفاده از زمان به بهترین نحو توصیه کنید. شما و همسرتان امروز بهترین خاطره را از زندگی زناشویی خود خواهید ساخت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: شب با دوستان خوشایند خواهد بود اما مراقب زیاده روی در خوردن و نوشیدنی های باشید. به احتمال زیاد امروز از طرف مادرتان به مزایای پولی دست خواهید یافت. این امکان وجود دارد که عمو یا پدربزرگ مادری شما از نظر مالی به شما کمک کنند. با اعضای خانواده کمی مشکل خواهید داشت، اما اجازه ندهید این آرامش ذهن شما را خراب کند. معامله گران خرداد ماهی امروز به دلیل توصیه های نادرست یک دوست صمیمی ممکن است دچار مشکل شوند. امروزه افراد بومی شاغل باید در محل کار مراقب باشند. وقت آن است که نقاط قوت و برنامه های آینده خود را دوباره ارزیابی کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: شما اهمیت پول را به خوبی می دانید، به همین دلیل است که پولی که امروز پس انداز می کنید در آینده مفید خواهد بود و از هر سختی بزرگی خارج خواهید شد. توصیه های خوب اعضای خانواده امروز دستاوردهایی برای شما به همراه خواهد داشت. امروز قرار است عشق کورکورانه را ممکن کنید. با وجود مشغله کاری زیاد، می توانید در محل کار خود پرانرژی بمانید. امروز، می توانید تمام وظایف خود را قبل از زمان تعیین شده انجام دهید. شریک زندگی شما می خواهد مدتی را با شما بگذراند، اما شما نمی توانید آرزوی او را برآورده کنید و در نتیجه او را ناراحت می کنید. امروز به وضوح شاهد ناامیدی آنها خواهید بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: وقت خود را در ساختن قلعه در هوا هدر ندهید. در عوض انرژی خود را برای انجام کاری معنادار حفظ کنید. با بازیابی پرداخت های تاخیری، وضعیت پول بهبود می یابد. برای برخی، ورود فرد جدید به خانواده لحظاتی را برای جشن و مهمانی به ارمغان می آورد. شما امروز آلودگی عشق را گسترش می دهید. پروژه ها و طرح های در حال انتظار برای شکل گیری نهایی حرکت می کنند. شما اهمیت فضای شخصی را می دانید و احتمالاً امروز وقت آزاد زیادی خواهید داشت. در این زمان می توانید یک بازی انجام دهید یا به باشگاه بروید. این روز ممکن است به یکی از بهترین روزهای زندگی زناشویی شما تبدیل شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: داشتن سوء نیت علیه دیگران باعث تنش روانی می شود. شما باید از این نوع افکار اجتناب کنید زیرا اینها زندگی را تلف می کنند و کارایی شما را از بین می برند. بی پولی می تواند دلیل اختلافات امروزی در خانواده باشد. در چنین شرایطی قبل از صحبت با سایر اعضای خانواده خوب فکر کنید و از آنها مشاوره بگیرید. طبیعت شوخ شما محیط اطراف شما را درخشان می کند. خاطرات عاشقانه روز شما را به خود مشغول خواهند کرد. از ابتدا تا انتها، روز به شما احساس انرژی در کار می دهد. شما باید یاد بگیرید که مدتی را با اعضای جوانتر خانواده خود بگذرانید. انجام ندادن این کار می تواند مانع تلاش شما برای آرامش خانوادگی شود. همسرتان امروز از شما قدردانی خواهد کرد که همه چیز را در مورد شما تعریف می کند و دوباره عاشق شما می شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: به یاد داشته باشید ذهن سالم همیشه در بدن سالم باقی می ماند. امروز هاله ای مثبت از خود ساطع می کنید و با روحیه خوبی از خانه خود بیرون می روید، اما به دلیل دزدیده شدن هر یک از اشیای گرانبها، روحیه شما تحت تاثیر قرار می گیرد. مشکلات شما جدی خواهد بود - اما اطرافیان شما متوجه درد و رنجی که شما می کنید نمی شوند - احتمالاً آنها احساس می کنند که این به آنها مربوط نیست. اکنون وجود فیزیکی اهمیتی ندارد، زیرا همیشه احساس می کنید که عاشق یکدیگر هستید. کسانی که با هنر و تئاتر مرتبط هستند چندین فرصت جدید برای ارائه بهترین خلاقیت خود خواهند یافت. مشاهده دقیق شما به شما کمک می کند از دیگران جلوتر بمانید. زندگی زناشویی شما هرگز به اندازه امروز پر رنگ نبوده است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: از حمایت اعضای خانواده برای رهایی از تنش خود استفاده کنید. کمک آنها را با مهربانی بپذیرید. شما نباید احساسات و فشارهای درونی خود را کاهش دهید. به اشتراک گذاشتن مشکلات خود به طور مکرر به شما کمک می کند. امروز ممکن است والدین شما به دلیل سبک زندگی و هزینه های زیاد شما نگران شوند و به همین دلیل ممکن است مجبور شوید طعمه عصبانیت آنها شوید. کودکان توجه را می طلبند اما شادی را به ارمغان می آورند. امروز به معشوق خود چیزهای ناخوشایند نگویید. امروز دیگر تمایلی به کار در دفتر نخواهید داشت. با یک دوراهی مواجه خواهید شد که به شما اجازه نمی دهد روی کار خود تمرکز کنید. با هر کسی که در راه شما قرار می گیرد مؤدب و جذاب باشید - فقط تعداد کمی از افراد منتخب راز پشت جذابیت های جادویی شما را خواهند دانست. ممکن است امروز همه چیز مطابق میل شما پیش نرود، اما زمان زیبایی را با نیمه بهتر خود سپری خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: از نظر سلامتی این دوره کسل کننده خواهد بود، بنابراین مراقب آنچه مصرف می کنید باشید. اگر به صورت بلندمدت سرمایه گذاری کنید، سود قابل توجهی خواهید داشت. در کمال تعجب برادر شما به کمک شما می آید. به یاد داشته باشید که همکاری بهار اصلی زندگی است ممکن است امروز یکی بین عشق شما قرار بگیرد. در محل کار، امروز همه چیز به نفع شما خواهد بود. وقتی متوجه می شوید که وقت کافی برای اعضای خانواده یا دوستان خود ندارید، ناراحت می شوید. حتی امروز هم همین احساس را خواهید داشت. کمک های خانگی ممکن است امروز سر کار نیاید، که ممکن است باعث ایجاد استرس در شریک زندگی شما شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: برای بهبود سلامت جسمانی خود یک رژیم متعادل بگیرید. روابط با همسرتان به دلیل درگیری بیش از حد شما در کار اداری تیره می شود. امروز به شرطی که از دیگران کمک بگیرید به اهداف خود خواهید رسید. تکرار چیزهایی در زندگی که دیگر مهم نیستند، کار درستی نیست. با این کار فقط وقت خود را تلف می کنید. همسایه ها ممکن است جنبه شخصی زندگی زناشویی شما را امروز در میان خانواده و دوستانتان به روشی اشتباه افشا کنند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: فعالیت در فضای باز برای شما مفید خواهد بود. سرمایه گذاری انجام شده امروز رفاه و امنیت مالی شما را افزایش می دهد. با در میان گذاشتن مشکلات خود با اعضای خانواده، احساس سبکی می کنید. با این حال، نفس شما به شما اجازه نمی دهد چیزهای مهم متعددی را به اشتراک بگذارید، که درست نیست. انجام این کار فقط باعث افزایش مشکلات می شود. روز پر از شادی با پیامی دوست داشتنی است. تنش های کاری هنوز ذهن شما را تیره و تار می کند و زمانی برای خانواده و دوستان باقی نمی گذارد. روز خوب است. از این رو، همراه با دیگران، می توانید زمان با کیفیتی را برای خود اختصاص دهید. به نظر می رسد، شما قرار است مورد توجه ویژه همسرتان قرار بگیرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: مردم را مجبور نکنید که کارهایی را برای شما انجام دهند. به خواسته ها و علایق دیگران فکر کنید که به شما خوشبختی نامحدود می دهد. امروز می توانید از یک منبع ناشناس پول به دست آورید که بسیاری از مشکلات مالی شما را حل می کند. طبیعت شوخ شما محیط اطراف شما را درخشان می کند. امروز با افراد باتجربه معاشرت کنید و از حرف های آنها درس بگیرید. امروز مسائل زیادی وجود خواهد داشت - که نیاز به توجه فوری دارند. این روز واقعاً برای زندگی زناشویی شما عالی است. به شریک زندگی خود بگویید که چقدر او را دوست دارید.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.
  7. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - شنبه 25 تیر 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: شما دوست دارید كه دیگران احساسات صادقانه‌تان را بفهمند، اما نشان دادن آسیب پذیریتان كاری پرخطر است. گوش كردن به سخنان دیگران می‌تواند شما را از ترسهایی كه به دردسرتان می‌اندازند رها كند. صحبت كردن در مورد احساسات امری دو طرفه است و ماه جدید در سومین خانه‌تان شما را نصیحت می‌كند كه به همان اندازه كه به دیگران اطلاعات داده‌اید، از آنها اطلاعات بگیرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: اگر شما از درگیر شدن با مسائل مالی خسته شده‌اید، اكنون برای بررسی كردن آنچه كه باید انجام بدهید تا به مسیر قبلیتان بازگردید زمان مناسبی است. ماه جدید خرداد در دومین خانه شما قرار دارد و سعی می‌كند تا به شما نشان بدهد كه چگونه می‌توانید احساس امنیت بیشتری داشته باشید. با اینكه رسیدن به چیزهایی كه دوست دارید زمانبر است، ولی همین الان هدفهایتان را طبقه‌بندی كنید و كارهایی را كه شما را به آنها نزدیكتر می‌كند انجام دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: امروز كه ماه جدید در علامت شما قرار دارد روزی جدید و طالع بینانه در سال برای شما است. این اتفاق را با تعهد دادن در مورد آنچه كه می‌خواهید در شش ماه بعدی انجام بدهید، جشن بگیرید. فراموش نكنید كه عطارد رو به عقب رفته است، پس ممكن است كه شما قدم اولتان را اشتباه بردارید. از اشتباه كردن نترسید؛ فقط اوضاع را سر و سامان داده و دوباره تلاش كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: امروز شما برای اینكه بتوانید به آرزویتان كه همان سودمند بودن است برسید بیش از حد پریشان شده‌اید. اما به یاد داشته باشید كه موفقیت گونه‌های متفاوتی دارد. چون كه ماه در دوازدهمین خانه اسرار شما قرار دارد، شاید شما نتوانید هرچه را كه دیگران می‌توانند بینند انجام دهید. زمانی كه شما به احتمالاتی كه هیچ وقت به حقیقت نمی‌پیوندند فكر می‌كنید، می‌توانید از تمرینات ورزشی فكری بهره بگیرید. هر فكر جدید را، حتی اگر غیر واقعی به نظر رسید رد نكنید. شما بعداً می‌توانید افكار غیر ضروری را از بقیه جدا كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: ماه جدید در یازدهیمن خانه روابط اجتماعی شما می‌تواند وارد دوره جدیدی از فعالیت با دوستان و خانواده شود. حتی اگر شما در درون خود نامطمئن و نگران باشید، اكنون دیگران توانائیهای شما را می‌بینند نه ضعفهایتان را. به هر حال حواستان جمع باشد، شما نمی‌توانید نقطه ضعف‌هایتان را انكار كنید و نمی‌توانید خودتان را از كسانی كه بیشتر از همه دوستشان دارید جدا كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: اگرچه ماه جدید جوزا می‌تواند انرژی شما را به اطراف پراكنده كند، ولی زمان مناسبی فراهم آورده تا پروژه جدیدی را در محل كار شروع كنید. توانایی طبیعی شما در متمركز كردن توجهتان بر یك موضوع قبلاً آزمایش شده و شما تلاش می‌كنید كه كار بعدیتان را به گونه‌ای شروع كنید كه هم زمان به موضوعات مختلف بپردازید. برخی از مردم می‌توانند از عملكرد چند تكلیفی حمایت كنند، با وجود این، حتی اگر مجبور باشید در تصمیم خود تجدید نظر كنید به نفعتان است كه فقط یك انتخاب داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: مطمئناً شما می‌توانید برنامه‌ریزی كنید كه به مدرسه برگردید یا برای تعطیلات بعدی‌تان رویاپردازی كنید، اما اگر واقعاً می‌خواهید كه اینها اتفاق بیفتند، نیاز دارید كه جدی باشید. اكنون صحبت كردن برای شما راحت است و كلمه‌ها خیلی راحت به كمكتان می‌آیند. به جای آسمان ریسمان به هم بافتن یكی از اهداف مهمتان را بنویسید و به خودتان تعهد بدهید كه هركاری كه شما را به این هدف می‌رساند انجام دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: امروز ماه جدید جوزا وارد هشتمین خانه شما شده است، و هنگامی كه شما درباره موضوعاتی صحبت می‌كنید كه دوستانتان ترجیح می‌دهند با شما وارد بحث نشوند، به آنها سخت خواهد گذشت. پس وقتی آرزوی شما برای داشتن روابط متقابل عمیق و پرمعنی باعث نمی‌شود كه دیگران احساس امنیت احساسی داشته باشند، سعی كنید كه شیوه‌تان را متعادل‌تر كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: اخیراً روابط دوستی شما مورد تأكید بوده است و امروز هم كه ماه جدید در هفتمین خانه شراكت شما قرار دارد به این منوال ادامه می‌دهد. اما اكنون تنها چیزی كه تفاوت كرده است این است كه شما برای كارهایی كه می‌خواهید انجام دهید نسبت به قبل بیشتر از دیگران درخواست كمك می‌كنید. با وجود این به یاد داشته باشید كه قدرت سوءتفاهم بسیار زیاد است، پس از كلمه های ساده استفاده كنید و اگر قبلاً شروع بدی داشته‌اید در مورد اینكه بخواهید كار بزرگی را شروع كنید تأمل نكنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: شاید شما فكر می‌كنید كه اگر طرز فكرتان را تغییر دهید، همه چیز نیز عوض خواهد شد. اما ترك كردن عادتهایی كه تبدیل به بخشی از زندگی روزانه شما شده‌اند كار آسانی نیست و به استقامت بدنی نیاز دارد. امروز ماه جدید در ششمین خانه شما قرار دارد و به این نكته اشاره دارد كه برداشتن یك قدم كوچك در مسیر درست از تلاش كردن برای یك شبه به هدف رسدن مؤثرتر است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: امروز حجم كارهایی كه شما باید انجام بدهید اهمیت ندارد، بلكه موضوع مهم این است كه شما به تفریح نیاز دارید. لزوماً تفریح به این معنا نیست كه شما نیاز دارید كه از مسئولیتهای‌تان شانه خالی كنید؛ بلكه این مفهوم را می‌رساند كه اگر شما از كاری كه انجام می‌دهید لذت ببرید، بیشتر هم فعالیت خواهید كرد. تصمیم‌گیری با خود شماست؛ شما می‌توانید به خاطر كارهایی كه می‌خواهید امروز انجام دهید گله و شكایت كنید یا اینكه می‌توانید روشتان را تغییر داده و درهر صورت روزی دلنشین برای خود بسازید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: شما لزوماً كسی نیستید كه در مورد مسائل خصوصیتان صحبت كنید، اما ماه جدید در چهارمین خانه‌تان ممكن است شما را تشویق كند تا در مورد نیازهای شخصی‌تان صحبت كنید. حتی اگر این كار آسان نباشد، وقتی شما با وارد كردن شخص دیگری به مسائل شخصیتان، آسیب پذیری خود را نشان می‌دهید، حتماً به نتیجه‌ای خواهید رسید. بی پرده سخن بگویید، برای اینكه اگر شما خیلی مشخص در مورد احساسهایتان صحبت كنید، خیلی سریع به نتایج مثبتی خواهید رسید.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.
  8. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - دوشنبه 27 تیر 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: استراحت کامل داشته باشید تا انرژی خود را بازیابید. اگر شما درگیر پرونده ای در رابطه با پول بوده اید، امروز دادگاه به نفع شما تصمیم می گیرد. از نظر مالی به نفع شما خواهد بود. در خلق و خوی شاد، پرانرژی و عاشقانه، طبیعت شادی آور شما برای اطرافیانتان شادی به ارمغان می آورد. هیچ کس نمی تواند عشق شما را جدا کند. خلق و خوی خوب رئیس ممکن است باعث شود کل محیط کار کاملاً اتفاق بیفتد. ماهیت رقابتی شما به شما این امکان را می دهد که در هر مسابقه ای که شرکت می کنید برنده شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: اقدام سریع شما به شما انگیزه می دهد. برای رسیدن به موفقیت، ایده های خود را با گذشت زمان تغییر دهید. این بینش شما را گسترده تر می کند - افق شما را گسترده می کند - شخصیت شما را بهبود می بخشد و ذهن شما را غنی می کند. یکی از دوستان شما می تواند امروز از شما بخواهد که مبلغ زیادی را به او قرض دهید. کمک به او می تواند شما را از نظر مالی فلج کند. لحظاتی آرام را با اعضای خانواده سپری کنید. آسمان روشن تر به نظر می رسد، گل ها رنگارنگ تر به نظر می رسند، همه چیز در اطراف شما می درخشد. چون تو عاشقی! معامله گران این علامت امروز به دلیل توصیه های نادرست یک دوست صمیمی ممکن است دچار مشکل شوند. امروزه اردیبهشتی های شاغل باید در محل کار مراقب باشند. می توانید تمام روز را آزاد بمانید و هر تعداد فیلم و برنامه را در تلویزیون تماشا کنید. همسرتان ممکن است امروز چیزی واقعا خاص برای شما بخرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: برنامه ریزی غیر واقعی شما منجر به کمبود بودجه می شود. اگر سعی کنید به خواسته‌های همه رسیدگی کنید، از جهات مختلف شکاف خواهید برداشت. این درست نیست که در هر شرایطی عشق خود را به رخ بکشید. گاهی اوقات، می تواند به جای بهبود رابطه، شما را خراب کند. برای به دست آوردن نتایج رضایت بخش، همه چیز را به خوبی برنامه ریزی کنید - وقتی سعی می کنید مشکلات اداری را مرتب کنید، تنش، ذهن شما را پنهان می کند. این یکی از آن روزهایی است که سعی می‌کنید از برنامه‌های شلوغ خود برای خود وقت بگذارید، اما به طرز بدی شکست می‌خورید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: مراقب سلامتی خود باشید. معاملات بانکی باید بسیار با دقت انجام شود. گذراندن وقت با کودکان بسیار مهم خواهد بود. این روز فوق العاده ای برای مذاکره با مشتریان جدید است. می توانید یک روز خوب را با خواندن یک مجله یا رمان جالب سپری کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: یک روز عالی برای انجام کارهایی که باعث می شود احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید. برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران زیاده روی نکنید. مناسک یا مراسم فرخنده باید در خانه انجام شود. عاشقان بیش از حد به احساسات خانوادگی توجه می کنند. شرکا در مورد برنامه ها و سرمایه گذاری های جدید شما مشتاق خواهند بود. می توانید در اوقات فراغت کتاب بخوانید. با این حال، ممکن است دائماً توسط اعضای خانواده خود احساس ناراحتی کنید. امروز به وجد واقعی ازدواج پی خواهید برد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: احتمالاً برای حفظ استقامت بدنی خود وقت خود را در ورزش صرف می کنید. به احتمال زیاد امروز در شب به سود مالی خواهید رسید زیرا مانند هر پولی که قبلاً قرض داده شده است فوراً برمی گردد. با دوستانی که مثبت و حامی هستند بیرون بروید. روز هیجان انگیزی که هدایایی از معشوق خود دریافت می کنید. سرمایه گذاری های مشترک انجام شده امروز در نهایت، سودمند خواهد بود، اما با مخالفت های عمده شرکای خود مواجه خواهید شد. باید روی کاستی های خود کار کنید و برای این کار باید برای خود وقت بگذارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: فقدان اراده شما ممکن است شما را قربانی نگرش عاطفی و ذهنی کند. امروز بدون هیچ کمک و یاری می توانید درآمد کسب کنید. سلامت برخی از اعضای زن خانواده ممکن است باعث نگرانی شود. امروز قرار است عشق کورکورانه را ممکن کنید. در مشاغلی که ماهیت خلاقانه دارند درگیر شوید. امروز در اوقات فراغت خود کارهایی را انجام خواهید داد که قبلاً برنامه ریزی می کردید و به آنها فکر می کردید اما نتوانستید انجام دهید. امروز بهترین روز زندگی زناشویی خود را تجربه خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: دوست داشتنی ترین رویای شما محقق خواهد شد. اما هیجان خود را کنترل کنید زیرا شادی بیش از حد ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. تاجران و بازرگانانی که با کشورهای خارجی رابطه دارند، احتمالا امروز ضرر خواهند کرد، پس قبل از برداشتن هر قدمی به دقت فکر کنید. در خلق و خوی شاد، پرانرژی و عاشقانه، طبیعت شادی آور شما برای اطرافیانتان شادی را به ارمغان می آورد. ممکن است کار شما به طور ناگهانی در محل کار به طور کامل بررسی شود. در چنین شرایطی ممکن است مجبور شوید تاوان اشتباه خود را بپردازید. تاجران آبان ماهی امروز می توانند جهت جدیدی به کسب و کار خود بدهند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: طبیعت مهربان شما امروز لحظات شاد بسیاری را به ارمغان خواهد آورد. امروز یکی از والدینتان می تواند در مورد اهمیت پس انداز پول برای شما سخنرانی کند. شما باید با دقت به آنها گوش دهید، در غیر این صورت ممکن است در زمان آینده با مشکلاتی روبرو شوید. فعالیت اجتماعی با خانواده شما باعث می شود که روحیه ای آرام و دلپذیر برای همه ایجاد شود. رابطه عشقی شما جادویی می شود. فقط آن را احساس کنید خیال پردازی باعث سقوط شما می شود- روی دیگران برای انجام کارتان حساب نکنید. امروز باید روی مسائل مهم تمرکز کنید. همسرتان امروز شما را با چیزی واقعا زیبا شگفت زده خواهد کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: مادر باردار باید هنگام راه رفتن روی زمین مراقبت ویژه ای داشته باشد و در صورت امکان در هنگام سیگار کشیدن در کنار دوست خود بایستد زیرا ممکن است روی کودک متولد نشده تأثیر بدی بگذارد. امروز می توانید مهارت جمع آوری و پس انداز پول را بیاموزید و از آن به درستی استفاده کنید. با همسرتان هماهنگی کنید تا کارهای خانه را به پایان برسانید. شانس ملاقات با یک فرد جالب برای شما امکان پذیر می شود. تلاش خالصانه در مسیر درست قطعا پاداش خوبی به همراه خواهد داشت. بزرگان متولدین آبان ماه می توانند امروز در اوقات فراغت خود بروند و با دوستان قدیمی خود ملاقات کنند. ممکن است امروز بهترین شب زندگی شما با همسرتان باشد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: لذت محض برای کسانی که برای تفریح به بیرون می روند. هر یک از بیماری های مزمن ممکن است امروز شما را آزار دهد، به همین دلیل ممکن است مجبور شوید به بیمارستان بروید و پول زیادی خرج کنید. قدرت سودمندی خود را با افکار مثبت و گفتار خود را با تعدادی پیشنهاد به نفع اعضای خانواده خود توسعه دهید. یک برخورد عاشقانه ناگهانی ممکن است شما را گیج کند. گام‌ها و تصمیم‌های جسورانه پاداش‌های مطلوبی را به همراه خواهد داشت. در میان زندگی پر مشغله خود، امروز زمان کافی برای خود خواهید داشت و می توانید کارهای مورد علاقه خود را انجام دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: لذت محض برای کسانی که برای تفریح به بیرون می روند. تمام تعهدات و تراکنش های مالی باید با دقت انجام شود. وقت ارزشمند خود را با فرزندانتان بگذرانید. آنها منبع شادی نامحدود خواهند بود. می تواند لذت عشق را تجربه کند. تکالیف جدید انجام شده کمتر از انتظارات است. امروز وقت آزاد در اختیار شماست و می توانید از آن برای مدیتیشن استفاده کنید. بنابراین، امروز از نظر روانی در آرامش خواهید بود. امروز دوباره عاشق همسرتان خواهید شد.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.
  9. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - چهارشنبه 29 تیر 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: به دلیل عادت به انتقاد از دیگران، احتمالاً با انتقادهایی روبرو خواهید شد. حس شوخ طبعی خود را بالا نگه دارید و دفاع خود را پایین نگه دارید و در موقعیت بهتری برای جلوگیری از اظهار نظرهای مرموز خواهید بود. برای سرگرمی یا لوازم آرایشی زیاد خرج نکنید. برخورد شدید پدر می تواند شما را آزار دهد. اما باید خونسردی خود را حفظ کنید تا همه چیز را تحت کنترل داشته باشید. شما از این سود خواهید برد. صادق باشید و در رویکرد خود دقیق باشید - عزم شما و همچنین مهارت های شما مورد توجه قرار می گیرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: یک رژیم متعادل برای بهبود سلامت جسمانی خود داشته باشید اگر قرار بود وام بگیرید و مدت زیادی به این کار مشغول بودید، امروز روز شانس شماست. خلق و خوی خود را کنترل کنید تا به احساسات اعضای خانواده آسیب نرسانید. اگر می‌خواهید زندگی عاشقانه‌تان قوی و مرفه باقی بماند، پس با گوش دادن به حرف شخص ثالث، در مورد معشوق خود عملی انجام ندهید و نظری ندهید. روز خوبی برای خرده فروشان و عمده فروشان است. متولدین اردیبهشت امروز دوست دارند زمان بیشتری را تنها بگذرانند تا اینکه با مردم ملاقات کنند. امروز می توانید اوقات فراغت خود را با تمیز کردن خانه سپری کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: لبخند شما مانند یک مشکل گشا در برابر افسردگی عمل می کند. هر زمان که بخواهید ممکن است به پول نیاز داشته باشید، بنابراین امور مالی خود را برنامه ریزی کنید و تا جایی که ممکن است پس انداز کنید. اعضای خانواده ممکن است انتظارات شما را برآورده نکنند. از آنها انتظار نداشته باشید که مطابق میل و هوس شما کار کنند، بلکه سعی کنید سبک خود را تغییر دهید تا ابتکار عمل را به دست بگیرید. امروز با ضربان قلب شریک زندگی خود هماهنگ خواهید بود. بله، این نشانه ی این است که شما عاشق هستید! در میان زندگی پر مشغله خود، زمانی را برای گذراندن با فرزندان خود اختصاص خواهید داد. گذراندن وقت با آنها باعث می شود متوجه چیزهایی شوید که از دست داده اید. بعد از مدت ها امروز یک آغوش واقعا دنج و گرم از طرف همسرتان دریافت خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: دوستان شخص خاصی را به شما معرفی خواهند کرد که تأثیر قابل توجهی بر افکار شما داشته باشد. امروز می توانید مهارت جمع آوری و پس انداز پول را بیاموزید و از آن به درستی استفاده کنید. برخی افراد ممکن است اعصاب شما را به هم بریزند به سادگی آنها را نادیده بگیرید. خاطرات عاشقانه روز شما را به خود مشغول خواهند کرد. هنگام برخورد با افراد در محل کار، احتیاط - خرد و حوصله را به خرج دهید. امروز می توانید با ایجاد وقفه ای در کار، زمان با کیفیتی را با همسرتان بگذرانید. آیا فکر می کنید که زندگی زناشویی به سازش بستگی دارد؟ اگر بله، امروز می‌دانید که این بهترین اتفاقی است که برای شما افتاده است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: ذهن شما پذیرای چیزهای خوب خواهد بود. اگر قرار بود وام بگیرید و مدت زیادی در این کار مشغول بودید، امروز روز شانس شماست. به احتمال زیاد رویای خود را محقق می کنید زیرا او انتظارات شما را برآورده می کند. معشوق در خلق و خوی رمانتیک خواهد بود. یک سالمند ممکن است حمایت خود را گسترش دهد و به شما یک ترفیع بدهد یا یک کار طولانی مدت را به اتمام برساند. اگر مدت زیادی منتظر بوده اید تا اتفاقات جالبی در زندگی شما بیفتد- پس مطمئناً کمی آرامش پیدا خواهید کرد. آنهایی که می گویند ازدواج فقط رابطه جنسی است، دروغ می گویند. زیرا امروز خواهید دانست که عشق واقعی چیست.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: علیرغم روحیه بالایی که دارید، دلت برای کسی تنگ خواهد شد که امروز نتوانسته با شما باشد. فرمول موفقیت امروز این است که پول خود را با توصیه افرادی که مبتکر هستند و تجربه خوبی دارند، قرار دهید. توانایی شما در تحت تاثیر قرار دادن دیگران، پاداش هایی را به همراه خواهد داشت. یک برخورد عاشقانه ناگهانی ممکن است شما را گیج کند. ممکن است امروز یک خبر خوب در محل کار خود دریافت کنید. تغییراتی ایجاد کنید که می تواند ظاهر شما را بهبود بخشد و شرکای بالقوه را جذب کند. پس از مدت ها، شما و شریک زندگی تان یک روز آرام را بدون دعوا و مشاجره و فقط عشق در کنار هم سپری خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: با وجود مشغله کاری، سلامتی همچنان خوب خواهد بود. کسانی که پول خود را به توصیه یک فرد ناشناس سرمایه گذاری کرده بودند، امروز به احتمال زیاد مزایایی به دست می آورند. این روز عالی برای جلب توجه دیگران بدون انجام کار زیادی است. ممکن است امروز در محل کار برای شما بسیار عالی باشد. در سبک زندگی پرمشغله امروز، پیدا کردن زمان برای خود دشوار می شود. اما امروز روز شانس شماست، زیرا زمان زیادی برای خود خواهید داشت. به نظر می رسد، آن روز بهتر از روزهای عادی با شریک زندگی تان است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: ممکن است از بیماری طولانی مدت خلاص شوید. امروز نباید بدون مشورت با کسی پول خود را سرمایه گذاری کنید. عطش شما برای دانش به شما کمک می کند دوستان جدیدی پیدا کنید. سطح انرژی شما بالا خواهد بود، زیرا به نظر می رسد که معشوق شما شادی بی اندازه برای شما به ارمغان می آورد. ممکن است امروز با یک فرد فوق العاده در محل کار آشنا شوید. در صورت سفر مطمئن شوید که مدارک مهم را به همراه دارید. امروز دوباره با همسرتان روزهای زیبای عاشقانه قدیمی را گرامی خواهید داشت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: به احتمال زیاد با مشکلاتی روبرو خواهد شد. دل خود را از دست ندهید اما برای رسیدن به نتایج دلخواه بیشتر تلاش کنید. بگذارید این عقب‌نشینی‌ها سنگ‌های پله باشند. شما اهمیت پول در زندگی را درک نمی کنید، اما امروز به اهمیت آن پی خواهید برد، زیرا به منابع مالی نیاز خواهید داشت، اما به اندازه کافی برای انجام دادن نخواهید داشت. اخیراً زندگی شخصی شما کانون توجه اصلی شما بوده است - اما امروز روی مددکاری اجتماعی - خیریه و کمک به کسانی که با مشکلی به شما نزدیک می شوند تمرکز خواهید کرد. تأثیرات رمانتیک امروز روی کارت قوی است. کسانی که با هنر و تئاتر در ارتباط هستند چندین فرصت جدید برای ارائه بهترین خلاقیت خود خواهند یافت. اگر بتوانید برای خودتان وقت پیدا کنید، حتی بعد از یک روال شلوغ، پس باید یاد بگیرید که از آن به درستی استفاده کنید. انجام این کار می تواند به شما در بهبود آینده کمک کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: به احتمال زیاد با شکست مواجه خواهید شد زیرا به دلیل مشکل سلامتی نمی توانید در یک کار مهم شرکت کنید. اما از منطق خود برای به حرکت درآوردن شما استفاده کنید. پول شما فقط زمانی سر کارتان می آید که جلوی ولخرجی را بگیرید، امروز می توانید این موضوع را به خوبی درک کنید. طبیعت شوخ شما محیط اطراف شما را درخشان می کند. دوست پسر یا دوست دختر شما ممکن است امروز به دلیل شرایط خانوادگی خود عصبانی بماند. سعی کنید با صحبت کردن آنها را آرام کنید. سفری که برای آینده شغلی بهتر انجام می شود ممکن است تحقق یابد. قبل از انجام این کار اجازه والدین خود را بگیرید در غیر این صورت ممکن است بعداً اعتراض کنند. دانش آموزان متولدین دی ماه ممکن است امروز برایشان مشکل باشد که روی مطالعه خود تمرکز کنند. همچنین، می توانید وقت گرانبهای خود را برای دوستان تلف کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: ذهن شما پذیرای چیزهای خوب خواهد بود. خشم خود را تحت کنترل داشته باشید و با همه افراد حاضر در مطب به خوبی رفتار کنید. انحراف از این مسیر می تواند به قیمت کار شما تمام شود و در نتیجه مستقیماً وضعیت مالی شما را بدتر کند. فضای جشن در خانه تنش شما را کاهش می دهد. معشوق شما کمی عصبانی به نظر می رسد - که بر ذهن شما فشار می آورد. اگر خیلی وقت است که در محل کار سعی می‌کنید با کسی صحبت کنید، ممکن است امروز خوش شانس باشید. امروز می توانید با وقفه ای در کار، زمان با کیفیتی را با همسرتان بگذرانید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: رفتار جذاب شما جلب توجه خواهد کرد. اگرچه وضعیت مالی شما بهبود می یابد، اما خروج پول همچنان مانعی در اجرای پروژه های شما ایجاد می کند. بیماری نوزاد شما را درگیر می کند. شما نیاز به توجه فوری دارید. توصیه های مناسب را انجام دهید زیرا سهل انگاری جزئی از سوی شما می تواند مشکل را بدتر کند. احتمالا نوع دیگری از عشق را تجربه خواهید کرد. با وجود مشغله کاری زیاد، می توانید در محل کارتان پرانرژی بمانید. امروز، می توانید تمام وظایف خود را قبل از زمان تعیین شده انجام دهید. امروز دوست دارید روز خود را دور از همه اقوام و در مکانی آرام بگذرانید.
     
  10. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - جمعه 31 تیر 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: هنگام رانندگی با وسیله نقلیه به ویژه در پیچ ها مراقب باشید. سهل انگاری کسی می تواند مشکلاتی را برای شما ایجاد کند. بخش اقتصادی احتمالا تقویت خواهد شد. اگر به شخصی پول قرض داده بودید، انتظار می رود امروز آن پول را پس بگیرید. رویدادهای اجتماعی فرصت مناسبی برای بهبود رابطه شما با افراد تاثیرگذار و مهم خواهند بود. سفر عاشقانه شیرین اما کوتاه مدت در پیش دارید. امروز زمان کمی برای استراحت وجود دارد-زیرا کار معلق، شما را مشغول خواهد کرد. شریک زندگی شما فقط می خواهد مدتی را با شما بگذراند، اما شما نمی توانید آرزوی او را برآورده کنید و در نتیجه او را ناراحت می کنید. امروز به وضوح شاهد ناامیدی آنها خواهید بود. اگر امروز خواسته های کوچک شریک زندگی خود مانند وسوسه خوردن غذاهای لذیذ یا فقط در آغوش گرفتن را نادیده بگیرید، ممکن است او آسیب ببیند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: امروز سرشار از انرژی خواهید بود و کاری خارق العاده انجام خواهید داد. امروز با کمک یکی از اقوام نزدیک می توانید در کسب و کار خود به خوبی عمل کنید که از نظر مالی نیز به نفع شما خواهد بود. نزاع با همسایه روحیه شما را خراب می کند. اما عصبانیت خود را از دست ندهید زیرا فقط به آتش سوخت شما اضافه می کند. اگر شما همکاری نکنید، هیچ کس نمی تواند با شما دعوا کند. برای حفظ روابط صمیمانه تلاش کنید. ممکن است آهسته اما پیوسته در عشق بسوزید. تاجران اردیبهشت ماهی ممکن است مجبور شوند به یک سفر کاری ناخواسته بروند. این می تواند از نظر ذهنی شما را تحت فشار قرار دهد. افراد بومی شاغل باید از شایعات در دفتر خودداری کنند. امروز پر از ایده های خوب خواهید بود و انتخاب فعالیت های شما دستاوردهایی بسیار فراتر از انتظارات شما را به همراه خواهد داشت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: سلامتی قطعا نیاز به مراقبت دارد. از هر گونه سرمایه گذاری طولانی مدت خودداری کنید و سعی کنید بیرون بروید و لحظات خوشی را با دوست خوب خود بگذرانید. تفاهم بهتر با همسرتان باعث شادی-آرامش و رفاه در خانه می شود. انتقام جویی از معشوق هیچ نتیجه ای به همراه نخواهد داشت، بلکه باید خونسردی خود را حفظ کنید و احساسات واقعی خود را برای معشوق توضیح دهید. امروز به دلیل برخی مسائل مربوط به خانواده، سطح انرژی شما در محل کار پایین خواهد ماند. تاجران خرداد ماهی باید مراقب شرکای خود باشند، زیرا می توانند به شما آسیب برسانند. کسانی که دور از خانه ی خود زندگی می کنند ترجیح می دهند وقت آزاد خود را در یک پارک یا مکان ساکت در عصر بعد از اتمام کارهای خود بگذرانند. امروز ممکن است همسرتان جنبه نه چندان خوبش را به شما نشان دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: دوست داشتنی ترین رویای شما محقق خواهد شد. اما هیجان خود را کنترل کنید زیرا شادی بیش از حد ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. امروز می توانید پول خود را در فعالیت های مذهبی سرمایه گذاری کنید و به احتمال زیاد باعث ایجاد آرامش و ثبات روانی خواهید شد. سعی کنید دیگران را توهین نکنید و با نیازهای خانواده خود سازگار شوید. یک پیام غافلگیر کننده به شما رویای شیرین می دهد. در کسب و کار هوشیار باشید تا خود را از تقلب نجات دهید. روز عالی برای فعالیت های اجتماعی و همچنین مذهبی خواهد بود. آنهایی که می گویند ازدواج فقط رابطه جنسی است، دروغ می گویند. زیرا امروز خواهید دانست که عشق واقعی چیست.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: احتمالاً برای حفظ استقامت بدنی خود وقت خود را در ورزش صرف می کنید. اگر به صورت بلندمدت سرمایه گذاری کنید، سود قابل توجهی خواهید داشت. اگر از نظرات او غفلت کنید، شریک زندگی شما صبر خود را از دست خواهند داد. آسمان روشن تر به نظر می رسد، گل ها رنگارنگ تر به نظر می رسند، همه چیز در اطراف شما می درخشد. چون تو عاشقی! بازرگانان تا حد امکان نباید جزئیات صمیمی پیشنهادات و برنامه های تجاری خود را با کسی در میان بگذارند. اگر این کار را انجام دهید، ممکن است دچار مشکلات زیادی شوید. از گفتن آنچه در ذهنتان است نترسید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: همراهی با اقوام شوخ طبع تنش شما را کاهش می دهد و به شما تسکین می دهد. شما خوش شانس هستید که این گونه اقوام را دارید. شهریور ماهی ها متاهل، احتمالاً امروز مزایای پولی را از طرف همسر خود به دست می آورند. تفاهم بهتر با همسرتان باعث شادی-آرامش و رفاه در خانه می شود. ممکن است در صداقت معشوق خود شک کنید که در روزهای آینده شکوه زندگی زناشویی شما را از بین می برد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: انعطاف پذیری و نترسی قوی شما به طرز فوق العاده ای قدرت قوای ذهنی را افزایش می دهد. این حرکت را ادامه دهید تا شما را تشویق کند که هر موقعیتی را تحت کنترل داشته باشید. سعی کنید امروز در هزینه های خود زیاده روی نکنید. ممکن است فرصت هایی برای شرکت در فعالیت های اجتماعی وجود داشته باشد - که شما را در تماس نزدیک با افراد تأثیرگذار قرار می دهد. برای شب یک چیز خاص برنامه ریزی کنید و سعی کنید آن را تا حد امکان رمانتیک کنید. امروز فرصت هایی برای نشان دادن مهارت های خود خواهید داشت. امروز، می توانید به محض رسیدن به دفتر، زودتر به خانه بروید. پس از رسیدن به خانه، می توانید برای تماشای فیلم یا رفتن به پارک با اعضای خانواده برنامه ریزی کنید. امروز بهترین شب زندگی خود را با همسرتان سپری خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: یک تعریف خاص از یک دوست مایه خوشحالی خواهد بود. با توجه به اینکه یکی از اعضای خانواده شما بیمار می شود، ممکن است با مشکلات مالی روبرو شوید. اگر چه در این زمان باید بیشتر از پول نگران سلامتی آنها باشید. رفتار خشن شما با کودکان باعث آزار آنها می شود. شما باید خود را مهار کنید و به یاد داشته باشید که این فقط یک مانع بین شما ایجاد می کند. فقدان عشق ممکن است امروز احساس شود. امروز برای همه شما روز بسیار فعال و بسیار اجتماعی خواهد بود - مردم برای مشاوره به شما نگاه می کنند و به سادگی با هر چیزی که از دهان شما خارج می شود موافقت می کنند. روز خوبی است. از این رو، همراه با دیگران، می توانید زمان با کیفیتی را برای خود اختصاص دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: مراقب وزن خود باشید و زیاده روی نکنید. اگر قصد دارید با دوستان خود وقت گذرانی کنید، با فکر پول خرج کنید، زیرا احتمالاً از ضرر مالی رنج خواهید برد. زمان خوبی برای ورود به یک اتحاد زناشویی خواهد بود. از قدم های عجولانه در عشق بپرهیزید. شما در موقعیتی خواهید بود که می توانید معاملات بزرگ زمین را جمع آوری کنید و افراد زیادی را در پروژه های سرگرمی هماهنگ کنید. اگر متاهل هستید و بچه دارید، آنها می توانند از شما شکایت کنند که نمی توانید به آنها وقت کافی بدهید. خواسته های همسرتان ممکن است به شما استرس وارد کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: قبل از صحبت دو بار فکر کنید. ناآگاهانه نظرات شما می تواند به احساسات دیگران آسیب برساند. هر توصیه ای از پدر شما می تواند در محل کار مفید باشد. ممکن است امروز به حقیقت بپیوندند پروژه ها و طرح های در حال انتظار برای شکل گیری نهایی حرکت می کنند. در حالی که نیازهای خانواده را برآورده می کنید، اغلب فراموش می کنید که به خود استراحت دهید. اما امروز، می توانید زمانی را برای خود اختصاص دهید و به دنبال سرگرمی جدیدی باشید. زندگی به شما سورپرایز می دهد، اما امروز با دیدن جنبه شگفت انگیز شریک زندگی خود، شگفت زده خواهید شد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: از تنش‌ها و فشارهای زندگی که مدت‌هاست تجربه کرده‌اید رهایی خواهید یافت. زمان مناسبی است که سبک زندگی خود را تغییر دهید تا خود را برای همیشه از آنها دور نگه دارید. از نظر مالی، شما قوی خواهید ماند. به دلیل قرارگیری مفید سیارات و ناکشاتراها، امروز با فرصت های زیادی برای کسب درآمد مواجه خواهید شد. یافتن عیوب غیر ضروری شما در دیگران می تواند مورد انتقاد نزدیکان قرار گیرد. باید بدانید که این فقط اتلاف وقت است. شما چیزی از این به دست نمی آورید بهتر است عادت خود را تغییر دهید. شما باید از باج گیری عاطفی در مورد همسر خود اجتناب کنید. پیشنهادات معلق اجرا می شود یک رهبر معنوی یا یک بزرگتر راهنمایی می کند. یک غریبه ممکن است بین شما و شریک زندگیتان اختلاف ایجاد کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: طبیعت کودکانه ی شما ظاهر می شود و حالت بازیگوشی خواهید داشت. امروز یکی از دوستان قدیمی شما می تواند به شما در مورد چگونگی کسب سود بیشتر در تجارت، راهنمایی کند. اگر از توصیه های او پیروی کنید، قطعاً خوش شانس هستید. قدردانی خود را از بستگانی که در زمان بحران به شما کمک کرده اند ابراز کنید. حرکت کوچک شما روحیه آنها را بالا می برد. شکرگزاری زیبایی زندگی را افزایش می دهد و ناسپاسی آن را لکه دار می کند. اگر خودتان را به شیوه ای حرفه ای معرفی کنید، تغییرات شغلی سودمندی ایجاد خواهید کرد. در حالی که امشب اوقات فراغت خود را با همسرتان می گذرانید، متوجه خواهید شد که چقدر مهم است که به او زمان بیشتری بدهید. همسرتان امروز کاری واقعاً ویژه برای شما انجام خواهد داد.