1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

✠ فال های روزانه ✠

شروع موضوع توسط traffic ‏11/6/21 در انجمن محفل تاپ فرومی ها

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - جمعه 02 اردیبهشت 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: امروز در ماه مبارک شما ممکن است برنامه های جدیدی در زمینه کاری انجام دهید، ممکن است همکارانتان برای اجرای برنامه هایتان در کنار شما باشند. شما ممکن است پول خود را از مشتریان خود بگیرید، که می تواند باعث افزایش نقدینگی در تجارت شود. بعد از اواخر عصر، ممکن است کمی احساس افسردگی کنید که امکان دارد بر خواب سالم شما تأثیر بگذارد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: امروز شما بر مخالفان و دشمنان پنهان خود کنترل دارید. ممکن است تصمیم در زمینه حقوقی به نفع شما باشد. بزرگترهای شما ممکن است به دلیل سخت کوشی شما خوشحال باشند، ممکن است مسئولیت های جدیدی از نظر ارتقاء پیدا کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: امروز ممکن است خوشحال باشید، ممکن است قصد خرید چیزهای خلاقانه ای داشته باشید که ممکن است سبک زندگی شما را بهبود بخشد. همچنین ممکن است برای دوستان و اعضای خانواده خود هزینه کنید. ممکن است برای سرمایه گذاری در دارایی هایتان برنامه ریزی کنید. پرندگان عشق ممکن است از لحظات مهم خود لذت ببرند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: امروز ممکن است به دنبال آرامش باشید. اما نعمت های ماه ممکن است به شما کمک کند تا تمرکز خود را حفظ کنید. توصیه می شود از سرمایه گذاری در املاک و سایر دارایی ها خودداری کنید. ممکن است لحظات خوشی را در زندگی شخصی خود داشته باشید، اما توصیه می شود از غرور و خودپسندی با همسرتان پرهیز کنید. احتمالاً اختلافات شما با شریک تجاری تان حل می شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: روزی پر از سرگرمی در انتظار شماست. از تمام فعالیت هایی که امروز انجام می دهید لذت خواهید برد. در محل کار نیز یک روز مترقی در انتظار شماست. شما نگران ثمرات کار خود خواهید بود، اما آنها احتمالاً شیرین تر از آن چیزی هستند که فکر می کردید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: امروز به شما توصیه کردید که روش صحبت کردن خود را در خانواده کنترل کنید، آرام صحبت کردن شما ممکن است بر هماهنگی خانواده شما تأثیر بگذارد. شما ممکن است برای حفظ موقعیت اجتماعی خود پولی را که به سختی به دست آورده اید را صرف خرید چیزهای بی ارزش کنید، توصیه می شود پول خود را در جیب نگذارید. ممکن است از نظر سلامتی با مشکلات مربوط به گوش، دندان و گلو مواجه شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: امروز باید مراقب رقبا و دشمنان خود که نسبت به موفقیت شما در تجارت حسادت می کنند، باشید، زیرا آنها سعی می کنند به روش های مختلف به شهرت شما آسیب برسانند یا آن را از بین ببرند. به جای دعوا با آنها باید سعی کنید از نظر سیاسی درست رفتار کنید و با استفاده از هوش خود به امور رسیدگی کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: شما در یک دوراهی قرار دارید و احساس می کنید در یک چهارراه زندگی ایستاده اید. برخی از تصمیمات مهم زندگی نیاز به زمان دارند و این همان چیزی است که شما در حال حاضر می خواهید. با این حال، زندگی شخصی و کار را جدا نگه دارید تا از سردرگمی و مزاحمت جلوگیری کنید. اگر تصمیم گیری شما کمی طول بکشد مشکلی ندارد، اما از تصمیم گیری های عجولانه خودداری کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز قربانی افکار منفی خواهید شد. طبیعت بی حوصله و تکبر، شما را از تصمیم گیری های دشوار عقب می اندازد. شما به نعمت بزرگان خود نیاز خواهید داشت که به شما کمک می کند تا در جبهه کاری خود رشد کنید. باید از سرمایه گذاری در دارایی های مرده خودداری کرد. پرندگان عشق باید از بحث در مورد لحظات بد اجتناب کنند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: امروز شما می توانید بر مخالفان و دشمنان پنهان خود برنده شوید. امروز امکان دارد پولی که از شما گیر کرده بود، آزاد شود. ممکن است در محل کار بهترین عملکرد خود را داشته باشید. امروز برای پرندگان عشق و مجردها روز مهمی است تا تصمیمات مهمی در رابطه با ازدواج بگیرند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: امروز روز خوبی برای شماست. بحران هفته گذشته اکنون به پایان رسیده است. می توانید پروژه های به تعویق افتاده خود را آغاز کنید. شما ممکن است پاداش کار سخت خود را دریافت کنید، که ممکن است اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. دستاوردهایی در کسب و کار شما وجود دارد که ممکن است باعث تقویت مالی شما شود. متولدین بهمن ماه که شغل هایی مرتبط با صادرات و واردات، مد، محصولات لبنی دارند، ممکن است بهتر عمل کنند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: روز خوبی در انتظار شماست، شما کار خود را به پایان خواهید رساند و به دلیل شانسی که به نفع شماست، ضرب الاجل های خود را کیلومترها شکست خواهید داد. این احتمال وجود دارد که یک تعطیلات خانوادگی، که برای مدت طولانی در برنامه ریزی شما بوده، در نهایت امروز به اجرا برسد.
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  2. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - یکشنبه 04 اردیبهشت 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: موجی که قبلا بر زندگی شما جریان داشته است با درایت و تلاش‌هایتان به پایان رسیده است، اکنون به ساحل امن آرامش رسیده اید و تا حدودی خیالتان از هر بابت آسوده شده است. الان دیگر می‌توانید با فراغی باز از هر نوع دغدغه خاطر به رویاهایی که برای آینده تان در سر می‌پرورانید بیاندیشید. فقط مشکلاتی را که در گذشته متحمل آنها شده بودید را از یاد نبرید زیرا در این صورت بیشتر قدر عافیت را می‌دانید، در برابر مشکلاتی که در آینده برای‌تان پیش می‌آید با مقاوت بیشتری می‌ایستید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: اخیرا دارای انرژی فوق العاده‌ای شده اید که گاهی خودتان از این انرژی، کارها، رفتارهایی که در اثر این جریان به شما وارد می‌شود دچار تعجب شده اید. شما در بهترین برحه زندگی‌تان واقع شده‌اید بهتر است پل‌هایی را که برای رسیدن به خوشبختی به آنها نیاز دارید از هم اکنون بنا سازید، شما توانایی انجام این کار دارید فقط مهم این است که خود را باور کنید، زیرا جام قهرمانی بزرگی در انتظار شما می‌باشد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: برای موضوعات کوچکی که شاید اهمیتی نداشته باشد بیش از اندازه فکر می‌کنید یا دچار خشم و ناراحتی می‌شوید. قدرت تصور شما در جهات منفی قدرت زیادی دارد بهتر است قبل از این که آسیب جدی به شما وارد سازد، جلوی این افکار منفی را بگیرید، در عوض نیروی فوق العاده خود را در جهات مثبت صرف کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: در روابط اجتماعی تان به حدی غوطه ور شده‌اید که از یاد خودتان رفته‌اید و خود را فراموش کرده‌اید. برای داشتن روابطی سالم با محیط بیرون و جامعه، در ابتدا باید دارای روح و جسمی سالم باشید پس بیشتر به خودتان برسید. مدام در فکر این موضوع هستید که دوستی‌های خود را افزایش دهید اما بهتر است دوست های کمتر ولی همراهی را داشته باشید تا این که دوستان زیادی داشته باشید و هیچ کدام همراه و یاور شما نباشند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: از کارهایی که می‌خواهید انجام دهید در ابتدا اطمینان کاممل به دست بیاورید و بعد اقدام نمایید، زیرا ممکن است کاری را که شروع کرده‌اید باعث پشیمانی شما شود، و دیگر راهی برای ادامه آن نداشته باشید. در برنامه‌ها و نقشه‌هایی که دارید یک بازنگری را انجام دهید. شما به مرحله‌ای رسیده‌اید که بهتر است با منطق و تفکرتان پیش بروید نه این که به حرف‌ها و الهاماتی که از قلب‌تان می‌آید گوش دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: برای این که به جایگاه والایی که مد نظرتان است برسید لازم است که مقام و منصبی را که در سابق داشته اید یا در حال حاضر دارید را ترک گفته تا بتواتید به مقاصد جدیدتری برسید، زیرا تا زمانی که در جایگاه قبلی هستید همیشه از این که مبادا این منصب را نیز از دست بدهید به هیچ کاری دست نمی‌زنید اما زمان آن فرا رسیده است که برای پیشرفت کردن ریسک کنید. البته شما در مسیر مناسبی قرار گرفته‌اید تنها کاری که باید انجام دهید بدین ترتیب می‌باشد: اعتماد به نفس، جرات، شهامت داشته باشید تا بتوانید پیروز شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر:شخص یا موضوعی شدیدا ذهن شما را به خود مشغول کرده است، نمی‌دانید باید چه تصمیم درستی بگیرید زیرا بیش از حد به این موضوع فکر می‌کنید به همین علت قدرت انتخاب و تصمیم گیری از شما سلب شده است. می‌توان گفت حتی تا حدودی دچار نا امیدی شده اید. اما امید خود را از دست ندهید، خداوند در روزهای آینده امیدها و راه‌های تازه‌ای را پیش پای شما قرار می‌دهد تا بتوانید راحت تر تصمیم نهایی خود را بگیرید البته در این مسیر باید تنها صبر و مداوت داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: شما کاملا ساده لوحانه یا بیش از حد صبورانه در رفتارهایتان با دیگران عمل می‌کنید، زیرا این تفکر را دارید که در این صورت آنها شما را بیشتر دوست خواهند داشت یا علت‌های دیگر... این تفکر کاملا اشتباه می‌باشد زیرا دیگران نه تنها از رفتار شما سوﺀ استفاده می‌کنند بلکه در نهایت همان مقداری که تمایل دارید شما را دوست نحواهند داشت. شما از این که به این رفتارتان پایان دهید دچار ترس و واهمه هستید اما هر چه زودتر این کار را ترک کنید به نفع شما خواهد بود. در ابتدا خیلی مشکل به نظر می‌رسد اما با ممارست به تحقق می‌انجامد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: فکر می‌کنید که به آخرین خط زندگی تان رسیده اید و دیگر هیچ راه گریزی برای شما وجود ندارد، تمام اتفاقاتی که در این مدت برایتان رخ داده است مثل یک کابوس غمگین انگیز بوده است و قدرت باور کردن این جریانات را ندارید، خوشبختانه مشکلاتی که در سر راه شما بوده است عمر خود را کرده‌اند و به زودی به پایان خواهند رسید پس امید تازه‌ای به آینده داشته باشید. زیرا هنوز در شوک گذشته تان به سر می‌برید و ممکن است از موقعیت‌هایی که برایتان پیش می‌آید نتوانید به خوبی استفاده کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: افرادی در محیط بیرون برای شما نقشه‌هایی را در سر می‌پرورانند که نقشه‌های خوبی به نظر نمی‌رسد، با احتیاط بیشتری رفتار کنید زیرا ممکن است مال، سلامتی، خانواده تان یا... به نحوی آسیب ببینند. هیجانات درونی تان را کنترل کنید، هر صحبتی را در هر مکانی مطرح نسازید زیرا در غیر این صورت دشمنان زیادی را برای خودتان ترتیب خواهید داد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: از رفتارهایی که افراد خانواده‌تان یا دوستان‌تان در این روزها با شما داشته اند دچار ناراحتی و دلسردی شده اید بهتر است باید ها و نبایدها را کنار بگذارید فقط از خودتان انتظار داشته باشید زیرا اگر به این روند ادامه دهید در آینده‌ای نه چندان دور دچار افسردگی خواهید شد، پس از امروز دیگر از کسی توقع انجام کاری را نداشته باشید در این صورت اعتماد به نفس تان نیز تقویت می‌شود. قابلیت انعطاف پذیری خود را افزایش دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند:زندگی تماما در پول خلاصه نمی‌شود بهتر است به جنبه های دیگر زندگی مانند سلامتی، داشتن فرزندان، پدر و مادر و... نیز بیاندیشید. مدام در فکر به دست آوردن پول نباشید زیرا در این صورت اطرافیا نتان از شما دوری می‌گزینند، کم کم فاصله شما با آنها خیلی زیاد می‌شود، بزرگترین آسیبی که ممکن است به هر انسانی وارد شود این است که اطرافیان یک انسان او را ترک کنند و مجبور باشد به تنهایی به زندگی ادامه دهد.
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  3. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - پنجشنبه 08 اردیبهشت 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: امروز، ممکن است به اطراف خود نگاه کنید و از نعمت‌های شگفت انگیزی که به شما عطا شده - خانواده، خانه، شغل، دوستانتان - سپاسگزار باشید. این ممکن است شما را وادار کند که یک نوع گردهمایی کوچک برای شکرگزاری با خانواده و دوستان خود ترتیب دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: به احتمال زیاد امروز بیش از حد جاه طلب شده اید و در تلاش برای پیشی گرفتن از دیگران هستید. شما بیش از حد مشتاق خواهید بود که کار بزرگی انجام دهید، دست خود را روی چیزی با ارزش و ارزشمند بگذارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: رفتن به یک سفر کوتاه یا پیک نیک امروز شما را درگیر خواهد کرد. روز مناسبی برای سفر است. در عصر ممکن است شرایطی پیش بیاید که می تواند باعث شود احساس کنید مردم بدون توجه به شما بی دلیل در زندگی شخصی شما دخالت می کنند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: اگر چه با فداکاری کار می کنید، اما افسرده خواهید شد، زیرا افراد بالاتر به طور کامل از فداکاری شما قدردانی نمی کنند. آن را به دل نگیرید و پیشنهاد می کند که غمگین نباشید. در نهایت با صلابت و جسارت خود موفق خواهید شد. تا عصر، ممکن است لحظات پرتنشی داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: امروز حوصله انجام کارهای مهم را نخواهید داشت. شما می خواهید مسئولیت های خود را به باد بسپارید و به دنبال فعالیت های فراغت باشید. با این حال، شما همچنان باید به برخی از مسائل مبرم رسیدگی کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: امروز ممکن است احساس کنید خیلی کسل کننده هستید. ممکن است شما را تنبل و بی احتیاطی کند، احتمالاً در محل کار تمرکز ندارید، بی صبری ممکن است شما را به سمت پایین بکشاند. سلامت فرزندان و همسر ممکن است شما را ناراحت کند. از سرمایه گذاری در دارایی ها اجتناب می کنید. پرندگان عشق باید از بحث و جدل در مسائل خانوادگی خودداری کنند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: امروز شادی و نشاط بیشتری خواهید یافت. شما برنامه ریزی می کنید که با دوستان یا اعضای خانواده خود برای یک سفر کوتاه یا گشت و گذار بروید. شما در روز در مورد چیزی سردرگم خواهید شد که شما را به جستجوی پاسخ در گفتارهای مذهبی یا فلسفی سوق می دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: روز پرباری در تجارت و برای پرداختن به مسائل مالی به نظر می رسد. در زمینه شغلی، ممکن است درگیر جلسات مهمی باشید. اگر بتوانید بین ایده ها و اجرای خود تعادل ایجاد کنید، همه چیز برای شما درست خواهد شد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز روز خوبی است، احتمالاً سلامت مالی شما خوب است. ممکن است از سرمایه گذاری های گذشته خود سود ببرید. شما ممکن است بر مخارج خود برای چیزهای بی ارزش کنترل داشته باشید، که ممکن است پس انداز شما را افزایش دهد. به پرندگان عشق توصیه می شود در گفتگو با شریک زندگی مودب باشند، در غیر این صورت ممکن است درگیری هایی بین آنها ایجاد شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: امروز برای شما روز خوبی است. نشاط و انرژی خوبی دارید. ممکن است در محل کار لذت ببرید، ممکن است از لحظات عاشقانه با همسر خود لذت ببرید، که ممکن است هماهنگی خانواده را بهبود بخشد. احتمالاً برنامه های جدیدی برای شروع پروژه های جدید می ریزید. متقاضیان کار، شغل خوبی پیدا خواهند کرد. به پرندگان عشق توصیه می شود از بحث در مورد موضوعات بی ارزش خودداری کنند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: همیشه لازم نیست چهره ای شجاع داشته باشید. می توانید احساسات خود را تهویه کنید و آن ها را در مقابل عزیزان خود بیان کنید. این درد را قابل تحمل می کند و احتمالاً راهی برای رهایی از مشکلات خود خواهید داشت. تا عصر احساس بهتری خواهید داشت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: امروز، ماه به شما برکت داده است، ممکن است منابع درآمد جدیدی باز شوند. سرمایه گذاری های گذشته ی شما اکنون از نظر سود شروع به پرداخت خواهند کرد. ضررهای شما به سود تبدیل می شود که سلامت مالی شما را تقویت می کند. ممکن است مسائل بهداشتی مربوط به والدین حل شود.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  4. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - شنبه 10 اردیبهشت 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: شما به تازگی صحبت‌های خود را نسنجیده و بدون فکر بیان می‌کنید، اول به سخنانی که در رابطه با دیگران می‌خواهید بر زبان بیاورید فکر کنید و سپس آنها را ابراز کنید. در رابطه با پیشنهادهایی که در زمینه اجتماعی و یا حتی شخصی به شما می‌شود کمی‌سریع تر تصمیم گیری کنید، زیرا با تامل زیاد در رابطه با هر موضوعی تنها فرصت‌های طلایی زندگی‌تان را از دست می‌دهید. توصیه می‌کنیم خود را عادت دهید که تصمیم گیری‌هایتان را به تعجیل بیاندازید، زیرا هر روز و همیشه برای شما پیش نهادهای عالی و خوبی وجود ندارد پس از هر فرصتی نهایت استفاده را ببرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می‌کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می‌برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می‌کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه درست نمی‌باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می‌کنید و اطرافیان‌تان هیچ گاه متوجه اشتباهات‌شان نمی‌شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: شما همیشه در زندگی شخصی‌تان منتظر شخصی بوده‌اید که بتوانید با او زندگی خوب و آسوده‌ای را آغاز کنید، اکنون این شخص وارد حیطه زندگی شما شده است البته با معیارهای شما دارای تفاوت‌هایی نیز می‌باشد. اما اگر واقعا می‌خواهید او را به عنوان شریک زندگی تان انتخاب کنید توصیه می‌کنیم چشم تان را بر روی این تفاوت‌ها ببندید، در تمام جنبه‌هایی که دارای اختلاف هستید باید سکوت اختیار کنید تا بتوانید با آرامش بیشتری از این مرحله عبور کنید و پرش خوبی داشته باشید، در روزهای اخیر فعالیت‌های خود را بسیار کاهش داده اید بر روی این موضوع نیز تجدید نظر داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: عواطف و حساسیت‌های اخیر شما بیش از پیش زیاد شده است، از حد و مقدار طبیعی خود بیشتر شده است. احساساتی که شما در حال حاضر دارید، فوق العاده زیبا هستند اما بهتر است به شخصیت قبلی‌تان برگردید زیرا شخصیت امروزتان آسیب‌های جدی را به شما می‌زند. شما در اثر افراط گرایی دچار خشم و غضب‌های بسیاری خواهید شد و توان مقابله با استرس‌های ناشی از این ماجرا را ندارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: شما مدام در فکر این موضوع به سر می‌برید که زندگی تان را متحول کنید، ا گذراندن وقت‌تان به این تفکرات تنها از یاد بدن و جسم تان غافل شده اید. این که شما به صدای قلب‌تان گوش می‌دهید بسیار اثر مثبتی را ایجاد می‌کند اما به شرط این که قدرت اجرای آنها را داشته باشید تا بتوانید از استراتژی‌هایی که در سابق از آنها پیروی می‌کردید دیگر تبعیتی نداشته باشید و استراتژی جدیدی را شروع کنید. شما به انتقادات دیگران نسبت به رفتار و گفتار خود اهمیت می‌دهید و برای آنها ارزش قائلید بهتر است این کار را ترک کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: تصمیمات جدی و خطیری در روزهای اخیر به شما واگذار می‌شود، خود را برای پذیرفتن و انجام دادن این تصمیمات آماده کنید. از زندگی که در حال حاضر دارید به نوعی خسته شده اید و خواهان تغییر زندگی تان هستید اما بدون برنامه ریزی، طرح و نقشه قبلی هیچگاه این کار را انجام ندهید. با انجام درست و صحیح این تصمیمات خود را به دیگران ثابت می‌کنید و به آنها ابراز می‌دارید که شما نیز توانایی‌های لازم را دارا هستید به همین علت خبرهای خوبی را خواهید شنید که شاید باعث خنثی شدن خبرهای بد چند روز آینده‌تان شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر:از فعالیت‌ها و یا کارهایی که انجام می‌دهید دلزده شده اید، به دنبال یک نو گرایی در کارهایتان هستید تا بتوانید لحظات هیجان انگیزتری را برای خود رقم بزنید. اگر فقط به خاطر این که از فعالیت‌هایتان خسته شده‌اید می‌خواهید کارهای جدیدی را آغاز کنید توصیه می‌شود که کمی صبر کنید، زیرا اگر کاری را با عجله آغاز کنید پایان خوبی نخواهد داشت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: شما به دنیای جدیدی وارد شده اید اما هنوز متوجه این موضوع نشده اید و فکر می‌کنید که هنوز در زندگی سابق خود به سر می‌برید به همین علت هیچ گونه تلاشی را آغاز نکرده اید. اما چشمان خود را با دید جدیدی به زندگی باز کنید. در این صورت افراد جدیدی نیز به شما می‌پیوندند که زندگی شما را دچار تغییرات اساسی خواهند کرد. هر چه زودتر شانس خود را تا دیر نشده است امتحان کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: شما تبدیل به فردی شده‌اید که بیرون از گود نشسته است و کشتی گرفتن افراد را با دید بی تفاوت نظاره می‌کند، حتی اگر کشتی گرفتن نیز بلد نیستید باز هم به داخل گود بروید. زیرا اتفاقات، هیجانات، شوق و ذوق‌های بسیاری انتظار شما را می‌کشند. تمام مراحل زندگی‌تان را از زیر ذره بین بنگرید نه این که با نگاهی سرد و بی تفاوت، زیرا در این صورت در جاده احتیاط لازم را ندارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: ارتباط‌های دوستانه‌ای را که به تازگی آغاز کرده اید، ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه‌ای که شما مد نظر دارید ختم نمی‌شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رقتار کردن در رابطه با هر موضوعی را سر لوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد در صد پیدا نکرده‌اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: اگر در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید فکر نکنید، دچار پشیمانی‌های بزرگ و غیر قابل بازگشتی می‌شوید. زیرا شما فردی ذاتا خوش قلب هستید و با ناراحت ساختن دیگران تنها خود را آزار می‌دهید. خداوند درهای جدیدی را بر زندگی شما باز خواهد کرد تا بتوانید افق جدید زندگی‌تان را بهتر نظاره گر باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: خبرهای شگفت انگیز و غیر قابل باوری را در روزهای اخیر خواهید شنید که باعث تعجب هر چه بیشتر شما می‌شود. با شنیدن این خبرها به هیچ وجه نباید مسیر زندگی‌تان را تغییر بدهید زیرا هر مسیری با روحیات و اخلاقیات شما سازگار نمی‌باشد. هدیه بزرگی را نیز از طرف خداوند بزرگ دریافت خواهید کرد.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  5. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - یکشنبه 11 اردیبهشت 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: امروز ماه به شما برکت داده است، ممکن است از زندگی خانوادگی و شغلی خود لذت ببرید. ممکن است با افراد اطرافتان مودب رفتار کنید، که ممکن است به راحت تکمیل کردن کار شما کمک کند. ممکن است منابع جدیدی برای درآمد پیدا کنید که ممکن است پس انداز شما را افزایش دهد. همچنین ممکن است برای بازسازی خانه یا دفتر خود برنامه ریزی کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: امروز، ماه مثبت به شما برکت داده است. ممکن است در کار لذت ببرید، ممکن است بعد از سختی کارتان پاداش بگیرید. احترام اجتماعی شما ممکن است اکنون افزایش یابد. کار بیش از حد ذهن ممکن است شما را خسته کند، به دلیل فشار کاری، ممکن است نتوانید به یک رویداد خانوادگی برسید. مسائل بهداشتی مزمن مربوط به والدین شما ممکن است اکنون درمان شوند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: امروز از ماه مثبت برخوردار هستید، ممکن است در محل کار راضی باشید. ممکن است برای یک سفر کاری کوتاه مدت برنامه ریزی کنید. همچنین می توانید برای حفظ آرامش درونی خود به مکان های مذهبی مراجعه کنید. ممکن است بزرگانتان راه درست را به شما نشان دهند، که ممکن است در مورد اهدافتان شفافیت به شما بدهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: امروز ماه شما منفی می شود، ممکن است احساس کسل کنندگی داشته باشید، توصیه می شود ذهن خود را خنک نگه دارید، قانون طلایی آن برای شما این است که قبل از هر کاری دو بار فکر کنید. ممکن است برای بازیابی پول خود سفر کنید، در غیر این صورت ممکن است پول خود را از دست بدهید. همچنین به شما توصیه می شود از رفتن به تورهای ماجراجویی خودداری کنید. به دانش آموزان توصیه می شود برای موفقیت به مطالعه عمیق بپردازند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: امروز ماه مثبت به شما برکت داده است، ممکن است احساس خوبی داشته باشید، هماهنگی داخلی ممکن است شما را خوشحال کند. ممکن است با شخص با نفوذی ملاقات کنید که ممکن است به شما کمک کند تا از مزایایی در زمینه کاری بهره مند شوید. ممکن است به احتمال زیاد در شغل خود عملکرد خوبی داشته باشید، ممکن است از نظر ترفیع، انتظار پاداش هایی داشته باشید. اختلافات در اموال ارثی ممکن است حل شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: امروز ماه مثبت به شما برکت داده است، ممکن است سالم باشید، ممکن است بتوانید روی اهداف خود تمرکز کنید، ممکن است عملکرد شما در کار بسیار خوب باشد، ممکن است رئیستان از شما راضی باشد، ممکن است برخی از مسئولیت های مهم را در محل کار به عهده بگیرید. ممکن است در هر موضوع حقوقی خبرهای خوبی بشنوید. شما به احتمال زیاد بر مخالفان و رقبای تجاری خود کنترل خواهید داشت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: امروز ممکن است شما روشنفکرتر باشید، ممکن است برای کسب دانش، ترجیح دهید که ارزش دارایی فکری را درک کنید. گاهی اوقات ممکن است کج خلقی خود را کنترل کنید، که ممکن است به شما کمک کند تا وظایف خود را به آرامی انجام دهید. ممکن است فرصت هایی برای کسب درآمد راحت وجود داشته باشد که ممکن است در جریان کار به شما آرامش دهد. به شما توصیه می شود قبل از سرمایه گذاری جدید در دارایی ها مراقب باشید. احتمالاً یک بار برای عشق پول خرج می کنید. پرندگان عشق ممکن است از لحظات شاد خود لذت ببرند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: امروز، ماه شما منفی می شود، ممکن است در اطراف خود احساس منفی کنید. ممکن است برای انجام وظیفه ای که به شما داده شده عجله داشته باشید. ممکن است اشتباهات احمقانه ای مرتکب شوید. راندمان کاری شما ممکن است کند شود، که ممکن است بر کار روزانه شما تأثیر بگذارد. پروژه های شما ممکن است به تاخیر بیفتد، ممکن است پروژه های در حال اجرا، شما را تحت تاثیر قرار دهد. به شما توصیه می شود قبل از هر تصمیم مهمی از بزرگان خود مشاوره بگیرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز ماه به شما برکت داده، ممکن است خبرهای خوبی از خواهر و برادرتان بشنوید. ممکن است وقت خود را با خانواده و دوستان بگذرانید. با کمک خلاقیت، ممکن است برای بازسازی خانه یا دفتر خود برنامه ریزی کنید. ممکن است شراکت های جدیدی را با یکی از اعضای خانواده شروع کنید که در آینده نزدیک سودمند خواهد بود. زیردستان شما در دفتر ممکن است از نظر پروژه به شما کمک کنند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: امروز ممکن است احساس منفی داشته باشید. کارها ناتمام می شوند، ممکن است قربانی نوسانات خلقی شوید، صبر شما ممکن است بارها مورد آزمایش قرار گیرد، اشتباهات احمقانه شما را برای تکمیل کارتان گیج می کند. پرندگان عشق از نظر احساسات دچار سردرگمی می شوند. به شما توصیه می شود مراقب والدین خود باشید. دانش آموزان ممکن است تمرکز خود را از دست بدهند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: امروز، ماه مثبت ممکن است به شما کمک کند. ممکن است احساس شادی و آرامش داشته باشید. شما ممکن است در زندگی حرفه ای خود به نحو احسن کار کنید، زیردستان ممکن است با شما همکاری کنند تا برخی از تصمیمات مهم در تجارت را اتخاذ کنید. ممکن است برنامه ریزی کنید که با کمک خواهر و برادر و شبکه خود سرمایه گذاری جدیدی را شروع کنید که ممکن است در رشد تجارت مفید باشد. توصیه می شود برای حفظ اشتیاق خود استراحت کافی داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: امروز ماه شما منفی می شود. شما برای خرید چیزهای بی ارزش هزینه بیشتری می کنید، که ممکن است باعث افزایش منفی در خانه یا محل کار شود. به شما توصیه می شود که مراقب مخالفان و رقبای خود باشید، در غیر این صورت ممکن است قربانی توطئه شوید. توصیه می شود قبل از امضای خود اسناد را با دقت مطالعه کنید.
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  6. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: شما بالاخره نتیجه سخت كار كردن خود را می‌بینید و پاداشی كه درجستجویش بودید به شما داده خواهد شد. شما می‌توانید كاملاً از روند كاری خود لذت ببرید، مخصوصاً اگر امروز كار خود را به خوبی انجام داده باشید. متاسفانه شما اعتقاد پیدا كرده‌اید كه لیاقت زندگی لوكس و تجملی‌تری را دارید و این موضوع باعث تنبل شدن خواهد شد. این طرز فكر اشتباه است؛ حتی اگر شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، این نباید باعث شود از زیر بار مسئولیت‌های روازنه و همیشگی خود شانه خالی كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: امروز شما خیلی سریع ایده‌های جدید را می‌گیرید، شاید دلیلش این است كه شما دوست دارید افق فكری خود را گسترش دهید. گاهی اوقات شما همین كه بتوانید موقعیت راحت و مطمئن خود را حفظ كنید راضی خواهید شد، اما حالا شما بیشتر از این را می‌خواهید. چیزهایی كه امروز شما یاد می‌گیرید با زیربنای زندگی معنوی شما ایجاد تناقض نمی‌كند و می‌تواند در كنار چیزهایی كه قبلاً می‌دانستید استفاده‌شان كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: شما احساس می‌كنید كه رشد و پیشرفت یكنواخت برایتان مانع ایجاد می‌كند، چون شما می‌خواهید رویه خود را پیش بگیرید و سریع‌تر جلو بروید. باوجود این ژوپیتر هم اكنون در برج جدی مطمئن و هشتمین خانه تان یعنی خانه دوستی و صمیمیت قرار دارد و بهتان اجازه می‌دهد در عین حال كه بدون هیچ مقاومتی در مورد احساسات ناآشنای خود صحبت می‌كنید، حمایتی كه بدان محتاج هستید را از سوی خانواده خود دریافت كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: امروز آمادگی این را داشته باشید كه یك فرشته واد زندگی‌تان شود!! اصلاً ممكن است این فرد را قبلاً هم دیده باشید. ژوپیتر در هفتمین خانه تان یعنی خانه افراد خاص قرار دارد و اطرافیان شما بیشتر از قبل از شما حمایت می‌كنند، ولی ناگهان خورشید وارد این چرخه شده و همه چیز را به هم ریخته و درهای شانس و فرصت را به روی شما می‌بندد، در این بین دوستانتان هم حمایت‌های خود را از شما دریغ می‌كنند!

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: امروز ممكن است یك تغییر شغلی خیلی خوب و یا ارتقا درجه داشته باشید و این اتفاق نقدینگی بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. اما شما هنوز وظایفتان را انجام نداده اید و مجبورید بیشتر تلاش كنید. اگر می‌خواهید استراحت كنید پس نباید انتظار داشته باشد كه كارهایتان تمام شود. حالا شما باید افكار بزرگ داشته باشید و با اطمینان و ثبات قدم این افكار را دنبال كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: امروز شما می‌توانید با اطمینان كامل از از خلاقیت خود بهره بگیرید، ولی فكر نكنید كه خودتان به تنهایی می‌توانید این كار را بكنید! لازم است كه فكر بازی داشته باشید و هوش خود را تقویت كنید. هروقت كه پروژه‌ای را شروع كردید، حتی اگر فكر می‌كنید ممكن است خیلی خسته‌تان كند، ولی باز هم آن را ادامه بدهید. شما حتی فكرش را هم نمی‌توانید بكنید كه چقدر به هدفتان نزدیك شده‌اید!!

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: شما امروز از كمك‌های خانواده تان نسبت به خود شگفت زده خواهید شد، چراكه اصلاً انتظار چنین حمایت‌هایی را نداشتید. اما آنها با روش‌های عجیب خود از شما حمایت می‌كنند كه شما اصلاً توقع چنین رفتارهایی را از آنها ندارید. باوجود این اصرار و لجبازی را كنار بگذارید و به دوستان و حامیان خود اجازه بدهید هرطور كه دلشان می‌خواهد رفتار كنند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: امروز نگه داشتن یك تقویم درون جیبتان شاید زیاد لازم نباشد، زیرا همین كه روز شروع می‌شود خیلی به سرعت می‌گذرد و شما نمی‌توانید برای خود برنامه ریزی كنید. احتمالاً امروز نمی‌توانید چیزهای مهم را به خاطر بسپارید و اگر یك قرار ملاقات مهم را فراموش كنید خیلی ناراحت خواهید شد. پس شما باید قانونمند بشوید و همه چیز را بنویسید. اما یادتان باشد دفتر یادداشت خود را جایی جا نگذارید!!

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: دومین خانه شما یعنی خانه اصول كاربردی و دهمین خانه تان یعنی خانه حرفه و شغل با هم تعامل و همكاری داشته و برای شما در مراحل كاریتان سود و منفعت به همراه خواهند داشت. شما نتیجه كار سخت خود را خواهید دید و آن می‌تواند افزایش چك حقوقی‌تان و یا حداقل قولی برای افزایش حقوق باشد. اما زیاد هم روی شانس خود حساب باز نكنید! فقط با نگرش و طرز فكر مثبت جلو رفته و ببینید كه چه اتفاقی می‌افتد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: تعادل برقرار كردن بین خوشبینی و واقع بینی می‌تواند حقایق خیلی جالبی را برایتان فاش كند و شما را قادر می‌سازد كارهایی كه می‌خواهید در آینده انجام دهید را انتخاب كنید. از نگاه كردن به آینده هراس نداشته باشید، چرا كه سیاره‌ها در نشانه شما حضور دارند و پیام‌آور نتایج خوب و عالی در آینده هستند. اما دلیل توقف كردن شما در بین راه این است كه به گذشته خود فكر می‌كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: امروز رویاهای شما می‌توانند سر منشا الهام باشند، اما شما باید حواستان را جمع كنید. شما به راحتی می‌توانید در دنیای درون خود غوطه ور شوید، به خصوص اگر یك نفر احساسات عاشقانه شما را تحریك كند. فراموش نكنید كه شما قدرت این را دارید كه رویاهای خود را در مسیر درستی هدایت كرده و بدین وسیله زندگی‌تان را تغییر دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: امروز شما می‌توانید با دوستان و همكاران خود مشورت كرده و درمورد اهداف آینده خود با آنها تبادل نظر كنید. اما نگران رسیدن به اهدافتان نباشید. الان زمان برنامه ریزی كردن برای رسیدن به موفقیت نیست؛ در عوض شما باید با افراد هم فكرتان كه حرف‌های شما را سوء تعبیر نمی‌كنند صادقانه در مورد نگرش‌های خود صحبت كنید.
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  7. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    فال روزانه - جمعه 16 اردیبهشت 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: شما امروز ایده‌ای شگفت آور به همراه برنامه كاری بزرگی برای اجرا كردن آن دارید. اما همین كه شروع به كار كنید، می‌توانید بفهمید كه برای به حقیقت پیوستن رویایتان نیاز به یك استراتژی متفاوت دارید. متأسفانه ممكن است شما تا زمانی كه انرژی خیلی زیادی را برای این ایده خود تلف كرده‌اید اشتباه خود را نپذیرید. اكنون انعطاف پذیری می‌تواند برای شما حكم اسلحه ای نهانی را داشته باشد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: واقع بینی برای شما از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، برای اینكه شما قبل از اینكه روی موضوعی كار كنید دوست دارید آن چیز برایتان ملموس شده باشد. با وجود این امروز این موضوع می‌تواند مشكل ساز باشد، برای اینكه هیچ چیز تا زمانی كه ظاهر نشده است كامل نیست. در حالیكه این موضوع به طور فزاینده‌ای شما را ناراحت می‌كند، احتمال دارد كه تا آخر روز شدیدتر هم بشود. بهترین كار این است كه به جای عقب انداختن زمان تصمیم گیری هرچه زودتر تصمیم خود را بگیرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: برنامه‌های شما مثل فكرتان پر مشغله هستند، اما خصوصیات شما به گونه ای است كه از مدیریت زمانی نادرست بیشتر از قاتی كردن قرار ملاقات‌ها ناراحت می‌شوید. شما اكنون فراموشكار شده‌اید؛ البته فقط دست و بالتان تنگ تر شده است. اگرچه شما می‌توانید پتانسیل‌های فراوانی كه در اطرافتان است را ببینید، اما نمی‌توانید از آنها بهره بگیرید. به وظایفی كه ضروری به نظر نمی‌رسند نپردازید؛ امروز كمی وقت آزاد داشتن یك موضوع خیلی طبیعی به نظر می‌رسد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: حتی اگر شما اطمینان خیلی زیادی به خودتان داشته باشید، خیلی سخت است كه حدس بزنید دیگران چه واكنشی نسبت به كار شما دارند. ممكن است كه شما آمادگی انجام دادن عملكردی احساسی بر روی موضوعی كه در حال پیشرفت است داشته باشید. حالا كه شما شروع به فعالیت كرده‌اید، با وجود اینكه توانسته‌اید تا حدی كه دوست داشتید مؤثر واقع شوید، ولی نمی‌توانید در مورد آن صحبت كنید. اگر دیگران نمی‌خواهند از شما حمایت كنند نگران نشوید، قدری طول می‌كشد تا بتوانید اثرات كارهایی را كه انجام داده اید را ببینید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: طبیعتاً شما دوست دارید كه افراد دیگر خلاقیت و توانایی شما در بیان كردن مقصودتان را تحسین كنند، اما آنها كاملاً شما را تأیید نمی‌كنند. هیچ وقت سراغ جمله‌هایی مثل " من باید داشته باشم...: یا " ای كاش كه من..." نروید. این سخنان باعث می‌شوند كه شما ایمان خود را از دست داده و یا اینكه حسرت بخورید. بهترین كاری كه می‌توانید بكنید این است كه به خودتان امیدواری داده و بعد شروع به كار كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: حتی اگر شما امروز مجهز به یك لیست خرید باشید، ممكن است هنوز قادر به تصمیم گیری در مورد چیزهایی كه نیاز دارید نباشید. اما این به این معنی نیست كه شما روز خوبی ندارید. اگر شما بتوانید از تفكرات تحلیلی خود در مورد روزی كه در آن قرار دارید دست بردارید و فقط به ندای قلبی‌تان گوش دهید، شما بهتر از همیشه كار خواهید كرد و بیشتر هم تفریح خواهید كرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: محدودیت‌هایی كه به طور طبیعی باعث می‌شوند یك دوست نزدیك با شما صمیمی‌تر شود اكنون دور شده‌اند. در ابتدا این مسأله بسیار واضح به نظر می‌رسد، اما بعد ارائه كردن یك تعریف مشخص برای آن كار مشكلی خواهد بود، به خصوص اگر شما به طور غیر منتظره‌ای با یك فرد خاص احساس نزدیكی كنید. تلاش شما برای تشریح كردن روابطتان شاید به بن بست بخورد، بنابراین اصلاً نیازی نیست كه شما این كار را انجام دهید. فقط آگاهی داشته باشید كه شاید شما قبل از اینكه بفهمید كه آیا می‌خواهید این كار را انجام دهید یا نه، خودتان را درگیر مسائل حاشیه‌ای كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: شما با فرضیه تن در دادن به رویاها بیگانه نیستید، اما شما ترجیح می‌دادید كه در تنهایی وخلوت به كار كردن بپردازید نه در نقطه‌ای كه دیگران بتوانند به راحتی شما را تماشا كنند. امروز در حالی كه پنهان كردن عملكردتان از آنهایی كه در مورد شما قضاوت می‌كنند سخت شده است، فعالیت‌های شما نسبت به قبل اجتماعی تر شده است. به جای اینكه تلاش كنید تا دنیای شخصی تان را از ارتباطات حرفه‌ای مجزا سازید و با این كار وقتتان را هدر دهید، خودتان را باور داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز فكر كردن در مورد خطرات احتمالی می‌تواند خیلی پریشان كننده باشد، اما امروز روز خوبی برای تقویت كردن برنامه‌هایتان نیست، زیرا شما نمی‌خواهید كه با گرفتاری‌های واقعی این جهان محدود شوید. به جای اینكه تصمیمی‌عملی بگیرید، احتمالاً شما حركتی مهم را انتخاب خواهید كرد. یك سفر كوتاه اطراف شهر مثل مسافرت با پای پیاده به سمت هیمالیا نیست. اما رویاها تحقق می‌یابند، بنابراین اجازه ندهید كه هر كسی با صحبتهایش شما را ناامید كند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: ممكن است شما احساس كنید كه دریافت و ادراك خود را نسبت به جهان واقعی از دست داده‌اید و این موضوع شما را بیشتر عصبانی می‌كند. اساسی ترین كارهای شما، مثل پرداخت كردن صورت حساب‌هایتان، امروز غلبه ناپذیر به نظر می‌رسند. شما امروز تمركز محدود شده‌ای را كه برای انجام دادن وظایف خسته كننده لازم است را ندارید. به جای اینكه خودتان را مجبور كنید كاری را كه هیچ فایده‌ای ندارد انجام دهید، امروز را به استراحت كردن بپردازید و به رویاهایتان اجازه دهید كه آزادانه سیر و سفر كنند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: امروز ممكن است شما از فردی كه نظر شما را به خود جلب كرده و واقعاً برای مدتی توجه شما را معطوف به خود كرده، الهام بگیرید. این كار بسیار مؤثر است برای اینكه اكنون كه ماه به نشانه شما بازگشته است شما نسبت به همیشه سر حال تر هستید. اما اخیراً توانایی شما برای تشخیص دادن كیفیت هرچیزی قوی شده است. با دریافت‌های خودتان صادق باشید و ببینید كه جذابیت‌های شما به كجا منتهی می‌شوند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: اطیمنان حاصل كنید كه هركاری كه انجام می‌دهید مدام در حال ترقی كردن باشد، برای اینكه موقعیت نپتون- مریخ بر نیتهای صادقانه شما سایه افكنی می‌كند. قبول كردن مسئولیت هر چیزی كه كاملاً بی عیب نیست، ممكن است خیلی سریع برنامه‌های شما را نقش بر آب كند، بنابر این قبل از اینكه به طور غیر ارادی به هر درخواست مشكوكی جواب مثبت بدهید دوبار راجع بهش فكر كنید. به جای اینكه تحت حمایت یك فرد دیگر خطر كردن را بپذیرید، خط مشی معنوی‌ای برگزینید كه در آن همه برنده باشند.
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  8. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - یکشنبه 18 اردیبهشت 1401
    [​IMG]

    فال روز متولدین فروردین: امروز زمان کافی برای خود خواهید داشت، بنابراین برای سلامتی خود برای یک پیاده روی طولانی بیرون بروید. به احتمال زیاد امروز در شب به سود مالی خواهید رسید، زیرا مانند هر پولی که قبلاً قرض داده شده است فوراً باز خواهد گشت. سلامتی همسرتان ممکن است باعث نگرانی شود. روابط شخصی حساس و آسیب پذیر هستند. از منابع غیرمنتظره دعوتنامه مهمی دریافت خواهید کرد. ممکن است امروز در زندگی زناشویی شما چیزهایی از کنترل شما خارج شود. اگر انگیزه های خود را رها کنید، روز خرید خواهد بود. الان واقعا به لباس و کفش خوب نیاز دارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: با وجود مشغله زیاد، سلامتی همچنان خوب خواهد بود. امروز هر یک از اموال منقول شما ممکن است دزدیده شود. از این رو، باید به خوبی از آنها مراقبت کنید. اعضای خانواده جایگاه ویژه ای در زندگی شما خواهند داشت. در وفاداری معشوق شک نکنید. شوخ طبعی شما بزرگترین دارایی شما خواهد بود. امروز با محبت همسرتان، تمام سختی های زندگیتان را فراموش خواهید کرد. امروز ممکن است به دلیل هر درگیری احساس ناراحتی کنید. باید با اعضای خانواده خود در این مورد صحبت کنید و به دنبال راه حل باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: داشتن سوء نیت علیه دیگران باعث تنش روانی می شود. شما باید از این نوع افکار اجتناب کنید زیرا اینها زندگی را تلف می کنند و کارایی شما را از بین می برند. ممکن است یکی از همسایگانتان امروز بیاید و از شما وام بخواهد. به شما توصیه می شود قبل از وام دادن، اعتبار آنها را بررسی کنید، در غیر این صورت ممکن است زیان مالی رخ دهد. روز با خبرهای خوب از اقوام یا دوستان نزدیک شروع می شود. برای عصر یک چیز خاص برنامه ریزی کنید و سعی کنید آن را تا حد امکان عاشقانه کنید. امروز می توانید با اعضای جوان خانواده به پارک یا مرکز خرید بروید. شریک زندگی شما هرگز به اندازه امروز فوق العاده نبوده است. رفتار ساده شما به حفظ سادگی در زندگی کمک می کند. شما باید به خاطر بسپارید و آنچه را که برای بهتر کردن زندگی خود لازم است دنبال کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: هیجان بیش از حد و احساسات انفجاری می تواند به سیستم عصبی شما آسیب برساند. احساسات خود را کنترل کنید تا از این امر جلوگیری کنید. تلاش های شما برای پس انداز پول امروز ممکن است شکست بخورد. اگرچه لازم نیست نگران آن باشید، زیرا وضعیت به زودی بهبود خواهد یافت. برادر شما بیشتر از آنچه فکر می کردید از نیازهای شما حمایت می کند. در مواجهه با واقعیت ها باید معشوق را فراموش کنید. امروز می توانید یک شب را با یکی از همکاران اداری خود بگذرانید، هرچند در نهایت از زمانی که هر دو با هم سپری می کنید چندان قدردان نخواهید بود و آن را هدر دادن می دانید. ممکن است امروز از حرف های شریک زندگی تان عصبانی شوید، اما او کاری واقعا عالی برای شما انجام خواهد داد. رفتار ساده شما به حفظ سادگی در زندگی کمک می کند. شما باید این جمله را به خاطر بسپارید و آنچه را که برای بهتر کردن زندگی خود لازم است دنبال کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: لذت محض برای شما - در حالی که می خواهید از زندگی نهایت لذت را ببرید. امروز می توانید با مسائل مربوط به پول روبرو شوید و از پدرتان یا فردی شبیه به پدری که دوست دارید پیشنهاداتی بخواهید. ممکن است فرصت هایی برای شرکت در فعالیت های اجتماعی وجود داشته باشد که شما را در تماس نزدیک با افراد با نفوذ قرار می دهد. عشق شما زندگی شما را شکوفا خواهد کرد. امروز دوست دارید تمام کارهایی را که در دوران کودکی دوست داشتید انجام دهید را انجام بدهید. همسرتان امروز با کلماتی زیبا به سراغ شما می آید که ارزش شما را در زندگی اش توصیف می کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: مثبت اندیشی مداوم شما، باعث پاداش گرفتن شما خواهد شد. به احتمال زیاد در تلاش خود موفق خواهید شد. اگر قصد دارید با دوستان خود وقت گذرانی کنید، با فکر پول خرج کنید، زیرا احتمالاً از ضرر مالی رنج خواهید برد. شما می توانید به دلیل رفتار هر یک از اعضای خانواده آشفته باقی بمانید. شما باید با آنها صحبت کنید. لبخندهای شما معنایی ندارد. یکی از اقوام ممکن است امروز شما را غافلگیر کند، اما ممکن است برنامه شما را مختل کند. معشوق شما می تواند امروز برای سورپرایز کردن شما در خانه غذای مورد علاقه ی شما را آماده کند که تمام خستگی شما را از بین ببرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: روز تفریح و سرگرمی. برخی از کارهای مهم به دلیل وضعیت مالی تیره متوقف خواهند شد. امروز صبر محدودی خواهید داشت، اما مراقب باشید که کلمات تند یا نامتعادل ممکن است افراد اطراف شما را ناراحت کند. امروز ملاقات عاشقانه ناگهانی پیش بینی می شود. استعداد شما برای متقاعد کردن دیگران سود زیادی خواهد داشت. با پایان یافتن روزهای پر دردسر، باید به این فکر کنید که مسیر جدیدی به زندگی خود بدهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: برای بهبود شخصیت خود تلاش جدی کنید. امروز می توانید از یک منبع ناشناس پول به دست آورید که بسیاری از مشکلات مالی شما را حل می کند. ذات شوخ شما باعث محبوبیت شما در مجالس اجتماعی می شود. به احتمال زیاد به یک سفر تفریحی بروید که انرژی و اشتیاق شما را دوباره زنده کند. شما باید روی کاستی های خود کار کنید و برای این کار باید برای خود وقت بگذارید. این روز واقعاً برای زندگی زناشویی شما عالی است. به شریک زندگی خود بگویید که چقدر او را دوست دارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: نگرانی و استرس بیش از حد می تواند سلامت شما را خراب کند. برای حفظ وضوح ذهنی باید از سردرگمی و ناامیدی اجتناب کنید. سرمایه گذاری باید با چشم انداز بلندمدت انجام شود. شما باید آرامش داشته باشید و سعی کنید شادی را در میان دوستان نزدیک و اعضای خانواده بیابید، احتمالاً حضور در غیاب شریک زندگی خود را احساس خواهید کرد. اگر احساس می کنید در میان جمعیت گم شده اید، پس برای خود وقت بگذارید و شخصیت خود را ارزیابی کنید. شریک زندگی شما هرگز به اندازه امروز فوق العاده نبوده است. ستارگان یک اقامت در این نزدیکی را پیشنهاد می کنند - نوعی سفر مفرح با کسانی که با آن ها احساس نزدیکی می کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: برای تغییر خلق و خوی خود در یک اجتماع اجتماعی، شرکت کنید. کسانی که پول خود را به توصیه یک فرد ناشناس سرمایه گذاری کرده بودند، امروز به احتمال زیاد مزایایی به دست می آورند. جذابیت و شخصیت شما، به شما کمک می کند تا دوستان جدیدی پیدا کنید. هنگامی که با عشق زندگی خود روبرو شدید، هیچ چیز دیگری لازم نیست. امروز به این حقیقت پی خواهید برد. امروز متوجه می شوید که شریک زندگیتان نسبت به شما اهمیت بیشتری می دهد. شادی در درون شما پنهان است. شما فقط باید به درون خود نگاه کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: هنگام رانندگی مراقب باشید. تمام پولی که در گذشته برای شکوفایی آینده خود سرمایه گذاری کرده بودید، امروز نتایج مثمر ثمری به همراه خواهد داشت. زندگی خانگی صلح آمیز و دوست داشتنی خواهد بود. شما باید بهترین رفتار خود را داشته باشید. ممکن است امروز به طور ناگهانی مجبور شوید به یک سفر ناخواسته بروید، به همین دلیل برنامه شما برای گذراندن وقت با خانواده ممکن است خراب شود. ممکن است امروز به خاطر استرس خودتان و در واقع بی دلیل با همسرتان دعوا کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: روز بسیار خوبی برای رهایی از عادت نوشیدن است. باید بدانید که نوشیدن شراب دشمن مرگبار سلامتی است و همچنین کارایی شما را به تاخیر می اندازد. آنهایی که متاهل هستند ممکن است امروز مجبور شوند هزینه زیادی را برای تحصیل فرزندان خود خرج کنند. بچه های کوچک، شما را مشغول می کنند و باعث شادی شما می شوند. در این مدت وارد درگیری های غیر ضروری نشوید. در روزهای اخیر زندگی با شما واقعاً سخت بوده است، اما امروز خود را در بهشت همسرتان خواهید دید. خوابیدن بیش از حد امروز ممکن است باعث شود احساس کمبود انرژی کنید. خود را در طول روز فعال نگه دارید.
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  9. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 20 اردیبهشت 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: داشتن سوء نیت علیه دیگران باعث تنش روانی می شود. شما باید از این نوع افکار اجتناب کنید زیرا اینها زندگی شما را تلف می کنند و کارایی شما را از بین می برند. مشکلات مالی، توانایی شما را برای تفکر سازنده از بین می برد. مراقب دوستان و غریبه ها باشید. روز شگفت انگیزی در زندگی عاشقانه شما خواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: بهتر است امروز به کار خود فکر کنید. یک معامله مالی جدید را انجام می دهید که باعث می شود پول تازه وارد زندگی شما شود. امروز عشق شما شکوفا می شود تا نشان دهد که چه کار زیبایی انجام داده اید. دشمنان در محل کار ممکن است امروز فقط به خاطر یک کار خوب با شما دوست شوند. استعداد شما برای متقاعد کردن دیگران سود زیادی خواهد داشت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: یک شام خوب را برای خداحافظی از یک روز کسل کننده و پر هیجان برنامه ریزی کنید. ستاره های خوش شانس شما جریان مالی را حفظ می کنند. مشاغل خانگی معلق بخشی از زمان شما را می گیرد. زندگی عاشقانه با پیشرفت شما به سمت بهتر شدن می رود. اجازه ندهید غرور مانع تصمیم گیری شود - به آنچه زیردستان شما می گویند گوش دهید. کسانی که دور از خانه خود زندگی می کنند ترجیح می دهند که وقت آزاد خود را در یک پارک یا مکان آرام بعد از اتمام کار خود در بعدازظهر بگذرانند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: امروز شما تحت طلسم جادوی امید هستید. اگرچه شرایط مالی امروز شما همچنان قوی خواهد بود، اما باید در نظر داشته باشید که بیش از حد خرج نکنید یا برای چیزهای غیر ضروری خرج نکنید. با یک دوست قدیمی به صورت غیرمنتظره دیدار خواهید کرد و خاطرات خوشی را برای شما زنده می کند. معشوق شما لذت عاشقانه بی‌نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد، حتی اگر فشار کاری ذهن شما را به خود مشغول کند، اعتماد به نفس شما در حال رشد است و پیشرفت آشکار است. وقتی متوجه می شوید که برای اعضای خانواده یا دوستان خود وقت کافی ندارید، ناراحت می شوید. حتی امروز هم همین احساس را خواهید داشت. امروز در زندگی زناشویی شما همه چیز خوب به نظر می رسد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: مادر باردار باید هنگام راه رفتن بسیار مراقب باشد. به نظر می رسد وضعیت مالی شما امروز چندان مساعد نیست، به همین دلیل پس انداز پول برای شما دشوار خواهد بود. قبل از اینکه تغییراتی در محیط خانه خود ایجاد کنید، اطمینان حاصل کنید که همه چیز مورد تأیید است. روز هیجان انگیزی است که هدایایی از معشوق خود دریافت می کنید. انتظار می رود کسانی که با تجارت خارجی مرتبط هستند امروز به نتایج مطلوب دست یابند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: به یاد داشته باشید که ذهن سالم همیشه در بدن سالم باقی می ماند. به دلیل سازماندهی یک عملکرد در خانه، امروز باید پول زیادی خرج کنید. این می تواند بر وضعیت مالی شما تأثیر منفی بگذارد. کسی که با او زندگی می کنید، اگر وظایف خانه خود را نادیده گرفته باشید، از شما آزرده خاطر می شود. در مواجهه با واقعیت ها باید معشوق را فراموش کنید. قبل از ثبت نام برای هر گونه سرمایه گذاری پرهزینه از قضاوت خود استفاده کنید. در صورت سفر مطمئن شوید که مدارک مهم را به همراه دارید. روحیه بد شما توسط شریک زندگی تان بالا می رود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: فشار سالمندان در محل کار و اختلاف در خانه ممکن است باعث ایجاد استرس شود که تمرکز شما را در محل کار مختل می کند. اگر از مدت‌ها قبل از یک بدهکار می‌خواهید پولتان را پس بدهد، و او از آن اجتناب می‌کرد، امروز روز خوش شانس شماست، زیرا او می‌تواند به طور غیرمنتظره‌ای پول شما را پس بدهد. تمرکز بر نیاز اعضای خانواده باید اولویت امروز شما باشد. برای عصر یک چیز خاص برنامه ریزی کنید و سعی کنید آن را تا حد امکان عاشقانه کنید. کسانی که با هنر و تئاتر مرتبط هستند چندین فرصت جدید برای ارائه بهترین خلاقیت خود خواهند یافت. به توصیه های دیگران گوش دهید - اگر واقعاً می خواهید امروز از آن بهره مند شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: داشتن سوء نیت علیه دیگران باعث تنش روانی می شود. شما باید از این نوع افکار اجتناب کنید زیرا اینها زندگی شما را تلف می کنند و کارایی شما را از بین می برند. کسانی که پول خود را به توصیه یک فرد ناشناس سرمایه گذاری کرده بودند، امروز به احتمال زیاد مزایایی به دست می آورند. این روز عالی برای جلب توجه دیگران بدون انجام کار زیادی است. برخی از همکاران روش شما را برای رسیدگی به برخی مسائل مهم دوست ندارند - اما ممکن است به شما نگویند - اگر احساس می کنید نتایج آنطور که انتظار داشتید خوب نیست - عاقلانه است که برنامه ها را در پایان بررسی کرده و تغییر دهید. ممکن است امروز به دلیل کاهش سلامتی همسرتان دچار استرس شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: هنگامی که اطرافیان شما از شما حمایت می کنند، خوشحال خواهید شد. یک دوست قدیمی امروز می تواند از شما کمک مالی بخواهد. با این حال، کمک شما می تواند شرایط مالی شما را ضعیف کند. امروز ممکن است یکی بین عشق شما قرار بگیرد. امروز باید بهترین تلاش خود را برای درو کردن پاداش عالی انجام دهید. از معاشرت با افرادی که به شهرت شما آسیب می زند دوری کنید. ممکن است در خرید مواد غذایی از همسرتان عصبانی شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: مدیتیشن و یوگا را برای افزایش بدنی به خصوص سرسختی ذهنی شروع کنید. از ایده خلاقانه خود برای کسب درآمد اضافی استفاده کنید. به احتمال زیاد رویای خود را محقق می کنید زیرا او انتظارات شما را برآورده می کند. عشق فداکار و بی چون و چرای شما قدرت خلاقیت جادویی دارد. از تغییراتی که در محل کار رخ می دهد سود خواهید برد. ممکن است با یکی از نزدیکان خود وارد مشاجره شوید که می تواند روحیه شما را خراب کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: وقت خود را با انتقاد از دیگران تلف نکنید زیرا ممکن است بر سلامتی شما تأثیر بگذارد. اگر در هر زمینی در خارج از کشور سرمایه‌گذاری کرده‌اید، می‌توان آن را امروز با قیمت خوبی فروخت که به شما کمک می‌کند سود کسب کنید. سهل انگاری از سوی شما می تواند هزینه بر باشد. شما می توانید زندگی عاشقانه خود را با بازدید از یک مکان و پیک نیک روشن کنید. متخصصان بخش بانکی یک خبر خوب دریافت خواهند کرد. می توانید شادی خود را با همکاران تقسیم کنید تا لذت آن را دو چندان کنید. امروز می توانید بدون هیچ دلیلی با کسی وارد بحث شوید. انجام این کار روحیه شما را خراب می کند و همچنین وقت گرانبهای شما را تلف می کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: سلامتی شما همچنان خوب است. جذابیت و شخصیت شما به شما کمک می کند تا دوستان جدیدی پیدا کنید. از زورگویی در روابط عاشقانه بپرهیزید. تکالیف جدید انجام شده، کمتر از انتظارات است. خانواده تان امروز مشکلات زیادی را با شما در میان خواهند گذاشت، اما شما همچنان در دنیای خودتان مشغول خواهید بود و در اوقات فراغت کاری که دوست دارید را انجام می دهید. امروز ممکن است همسرتان کمی بر شهرت شما تأثیر منفی بگذارد.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  10. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: ترس روانی می تواند شما را عصبی کند. می توانید با همسرتان در مورد مسائل مالی صحبت کنید و ثروت خود را برای آینده خود برنامه ریزی کنید. روز بسیار خوبی برای هماهنگی روابط خود با همسر است. آماده پذیرش مسئولیت و برقراری ارتباط سازنده است. در رابطه عاشقانه مانند یک برده رفتار نکنید. مهارت های ارتباطی شما قابل توجه خواهد بود. ممکن است همسرتان با شما دعوا کند زیرا امکان دارد فراموش کرده اید امروز چیزی را با او در میان بگذارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: امروز احساس آرامش می کنید و در خلق و خوی مناسب برای لذت بردن هستید. امروز باید از سرمایه گذاری اجتناب کرد. کسی که با او زندگی می کنید ممکن است از رفتار غیر عادی و غیرقابل پیش بینی شما ناامید و ناراحت شود. هیچ کس نمی تواند عشق شما را جدا کند. روز خوبی برای شروع سرمایه گذاری های جدید است. گاهی اوقات در میان دوستان خود احساس زنده بودن می کنید، اما دوست دارید زمانی را تنها بگذرانید. ممکن است امروز بهترین شب زندگی خود را با همسرتان داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: امروز باید تصمیم مهمی بگیرید که شما را متشنج و بسیار عصبی می کند. اگرچه هیچ کس ترجیح نمی دهد پول خود را به کسی قرض دهد یا ببخشد، اما با قرض دادن پول خود به یک فرد نیازمند احساس آرامش خواهید کرد. شوخ طبعی شما باعث محبوبیت شما در مجالس اجتماعی می شود. شما باید هوش و نفوذ خود را برای مرتب کردن مسائل در کار قرار دهید. شما باید روی کاستی های خود کار کنید و برای این کار باید برای خود وقت بگذارید. همسرتان امروز واقعاً حال و هوای خوبی دارد. ممکن است غافلگیر شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: روز خود را با کمی ورزش شروع کنید- وقت آن است که احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید- آن را به یک ویژگی عادی هر روز تبدیل کنید و سعی کنید به آن پایبند باشید. این یک روز پر انرژی دیگر است و دستاوردهای غیرمنتظره ای پیش بینی می شود. گذراندن وقت با اعضای خانواده لذت بخش خواهد بود. همکارانتان امروز بهتر از هر روز شما را درک خواهند کرد. از اعتماد به نفس عظیم خود استفاده کنید و بیرون بروید و چند تماس و دوستان جدید پیدا کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: اگر احساس استرس شدید دارید، زمان بیشتری را با کودکان بگذرانید. آغوش گرم آنها / نوازش آنها یا حتی یک لبخند معصومانه شما را از مصیبت هایتان دور می کند. کسانی که برای مدت طولانی در بحران مالی بودند، امروز می توانند از هر جایی به پول برسند، که چندین مشکل زندگی را در یک لحظه از بین می برد. بهتر است از مسائلی که می تواند باعث مشاجره با عزیزانتان شود اجتناب کنید. تلاش اندک شما می تواند مشکل را یکبار برای همیشه حل کند. شما اهمیت فضای شخصی را می دانید و احتمالاً امروز وقت آزاد زیادی خواهید داشت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: سفر غیرمنتظره می تواند خسته کننده باشد و شما را دیوانه کند. برای تسکین عضلات بدن خود را با روغن ماساژ دهید میل به کسب درآمد سریع خواهید داشت. صریح صحبت کنید و قلب خود را واضح بیان کنید. امروز عشق زیادی در محل کار شما حاکم خواهد شد. وقت آن است که نقاط قوت و برنامه های آینده خود را دوباره ارزیابی کنید. دخالت افراد خارجی باعث ایجاد اختلال در زندگی زناشویی شما می شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: موفقیت از سرمایه گذاری های گذشته اعتماد به نفس شما را بالا می برد. می توانید با همسرتان در مورد مسائل مالی صحبت کنید و ثروت خود را برای آینده خود برنامه ریزی کنید. نزاع با همسایه روحیه شما را خراب می کند. برای حفظ روابط صمیمانه تلاش کنید. ممکن است معشوق شما به خاطر چیزی که شما گفته اید صدمه ببیند. قبل از اینکه از دست شما عصبانی شوند، به اشتباه خود پی ببرید و آنها را جبران کنید. کسانی که با هنر و تئاتر مرتبط هستند چندین فرصت جدید برای ارائه بهترین خلاقیت خود خواهند یافت. شما دوست دارید وقت خود را با افراد نزدیک به قلب خود بگذرانید، اما نمی توانید این کار را انجام دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: حتی زمانی که موفقیت نزدیکتر به نظر می رسد، انرژی کاهش می یابد. سود در تجارت امروز می تواند چهره بسیاری از تاجران و بازرگانان را شاد کند. امروز از قدرت احتیاط خود در عشق استفاده کنید. شما کار خود را به خوبی انجام داده اید و اکنون زمان آن رسیده است که مزایایی را که برایتان پیش می آید جمع آوری کنید. امروز می توانید وقت آزاد خود را با موج سواری با موبایل یا تماشای تلویزیون تلف کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز شما تحت طلسم جادوی امید هستید. ممکن است امروز بر سر مسائل مالی با همسرتان دعوا کنید. با این حال، شما با نگرش آرام خود همه چیز را درست خواهید کرد. پروژه های بهسازی خانه باید در نظر گرفته شود. امروز ممکن است یکی بین عشق شما قرار بگیرد. امروز در محل کار به خاطر برخی از کارهای خوبتان مورد تجلیل قرار خواهید گرفت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: متولدین دی ماه که شاغل هستند به مقدار قابل توجهی پول نیاز دارند، اما به دلیل هزینه های غیرضروری انجام شده در گذشته، آنها به اندازه کافی پول نخواهند داشت. اگر برای چیزهایی خرج کنید که فوراً به آنها احتیاج ندارید، همسرتان را ناراحت خواهید کرد. ممکن است امروز کاری واقعا عالی در محل کار انجام دهید. اگر به دلیل تحصیل یا شغل دور از خانه زندگی می کنید، از وقت آزاد امروز خود با صحبت با اعضای خانواده خود استفاده کنید. در طول مکالمه می توانید احساساتی شوید. ممکن است به صداقت معشوق خود شک کنید که در روزهای آینده شکوه زندگی زناشویی شما را از بین می برد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: امروز برای شما روز پر انرژی نیست و به خاطر مسائل کوچک عصبانی خواهید شد. شما نباید پول خود را بدون در نظر گرفتن آن به کسی قرض دهید، زیرا می تواند مشکلات بزرگی در آینده ایجاد کند. با در میان گذاشتن مشکلات خود با اعضای خانواده خود احساس سبکی می کنید. با این حال، نفس شما به شما اجازه نمی دهد چیزهای مهم متعددی را به اشتراک بگذارید، که درست نیست. انجام این کار فقط مشکلات را افزایش می دهد. به نظر می رسد مسئولیت شما در حرفه تان افزایش می یابد. سفر باعث می شود مکان های جدیدی را ببینید و با افراد مهم ملاقات کنید. شریک زندگی شما ممکن است ناخواسته کاری شگفت انگیز انجام دهد که واقعا فراموش نشدنی خواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: فشار کاری و اختلاف در خانه ممکن است کمی استرس ایجاد کند. سود در تجارت امروز می تواند چهره بسیاری از تاجران و بازرگانان را شاد کند. مشاغل خانگی معلق بخشی از زمان شما را می گیرد. اگر امروز فرصت عشق ورزیدن را از دست ندهی هرگز این روز را در تمام زندگی خود فراموش نخواهی کرد. این یکی از آن روزهای عالی است که در محل کار احساس خوبی خواهید داشت. امروز همکارانتان از کار شما قدردانی خواهند کرد و به نظر می رسد رئیستان نیز از پیشرفت شما راضی است. امروزه تاجران نیز می توانند در تجارت سود کسب کنند. متولدین اسفند باید امروز در اوقات فراغت خود چند کتاب معنوی بخوانند. با این کار می توان بر بسیاری از مشکلات شما غلبه کرد. همسرتان ممکن است امروز چیزی واقعاً خاص برای شما بخرد.
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.