1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

✠ فال های روزانه ✠

شروع موضوع توسط traffic ‏11/6/21 در انجمن محفل تاپ فرومی ها

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 09 فروردین 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: شما امروز چاشنی یک بمب هستید چرا که ماه در نشان مستبد شما قرار گرفته و ممکن است به طور غیرعمد یک موقعیت ناخوشایند را به یک موقعیت کاملا بدتر تبدیل سازد. خوشبختانه كمی خودآگاهی داشتن اکنون تاثیر زیادی خواهد داشت و شما را قادر خواهد ساخت که به خاطر چیزی که زیاد مهم نیست عصبی نشوید و از این موقعیت ها اجتناب کنید. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که باید آنچه را که احساس می کنید بیان کنید حداقل دیگران را به خاطر مشكلات اخیرتان مقصر ندانید و آنها را سرزنش نکنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: با وجود اینکه شما با شخصی سرو کار دارید که برنامه های بلندمدت اش در تضاد با عقاید شماست امروز قادر هستید مسائل را از منظری نسبتا روشن تر ببینید. به جای اینکه اجازه دهید تا ناامیدی و یاس تبدیل به یک معامله ناخوشایند شود می فهمید که این گرفتاری های اخیر سرانجام خوبه خود حل خواهد شد. طبیعتا شما باید با خودتان رو راست بمانید اما متکی بودن به توانایی های درونی باعث می شود در مقابل ناملایمات زندگی صبور بمانید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: درگیری و ستیز سختی که قبلا برای تان بوجود آمده بود اکنون عواقب خود را نشان خواهد داد. ممکن است احساس کنید که شخصی درست در مقابل شما کارهای مخفیانه ای انجام می دهد با این حال هیچ کس متوجه آن نمی شود و آشکارا چیزی نمی گوید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که تا می توانید خوش بین باشید حتی اگر احساسات تان مدام در نوسان باشند. شما توانایی ذاتی دارید که از گفتگویی که هیچ نفعی برای تان ندارد و فقط باعث آزار شما می شود فرار کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: بعضی اوقات تمایل ذاتی شما برای اینکه خودتان را کنترل کنید و احساسات ناخوشایند خود را بیان نکنید خیلی سخت است و نشان ندادن افکار منفی همیشه کار مناسبی است. اما بعضی اوقات شما براحتی آن را پس می گیرید و منجر به رفتار انفعالی- پرخاشگرانه می شود. امروز سرکوب کردن احساسات تان باعث قوت گرفتن آنها شده و اگر احساسات خود را نشان ندهید تبدیل به یک انفجار عاطفی خواهد شد.تمرین کنید تا تبدیل به یک مشاهده كننده شوید. تغییرات درونی خود را انکار نکنید. در عوض؛ زمانیکه به چیزی پی بردید آن را با دیگران در میان بگذارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: از دید شما وضعیت دشوار اخیر ربطی به شما ندارد. به هر حال از دید عوالم کیهانی هر کسی می تواند نقش شما را در این دنیا بازی کند. با وجود اینکه شما خالق این نمایشنامه هستید بازیگران در کار با شما احساس نارضایتی می کنند.اما حتی اگر آنها امروز بدخلق و ناراحت باشند باز هم باعث می شوند تا شما در مرکز توجه قرار بگیرید. برعهده گرفتن مسئولیت باعث می شود تا احساسات ناآرام و دمدمی مزاج خود را تا حدی آرام کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: ممکن است امروز در محل کارتان شخصی زیاد با شما خوب رفتار نکند اما با این حال روز خوبی است و شما انرژی زیادی دارید که کارهایتان را به خوبی انجام دهید. نیازی نیست که یک جاسوس باشید. حقیقت سرانجام آشکارخواهد شد خواه شما در پی آن باشید یا نه! اما اگر تصمیم داشته باشید که بوسیله آشکار کردن رفتار نامناسب شخصی به پیشرفت این جریان کمک کنید این جریان را بهانه ای برای توجیه اشتباهات تان در کارها قرار ندهید. به هر حال کلمات درست موثر و التیام بخش هستند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: هر چقدر امروز کسی با شما بهتر رفتار کند احساس ناامیدی و ناامنی شما هم بیشتر خواهد شد. اگر فکر می کنید دیگران در پیشرفت شما دخالت می کنند به غریزه تان اعتماد کنید. اما اكنون با یك با یک دشمن فرضی جنگ نکنید؛ به حریف خیالی مشت زدن سیاست موثری نخواهد بود. قبل از اینکه حرکت بعدی را آغاز کنید صبر کنید تا اطلاعات تان کامل شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: کار کردن امروز کاری بس پیچیده است چرا که شما آرزو می کنید کاش از شر کارهای تکراری روزمره خلاص می شدید و به کار دیگری می پرداختید. احساسات قدرتمندی در زیر سطوح ظاهری وجودتان کمین کرده اند و شما از این می ترسید که آنها روزی حالت انفجار پیدا کنند و به ضمیر هوشیار شما بیایندو دیگران بتوانند آسیب پذیری و بی تجربگی شما را ببینند. دو سیاره حاکم شما یعنی مریخ و پلوتون آماده اند که با آن بجنگند مگر اینکه شما به قدر کافی قوی باشید تا به جای تمرکز روی تاریکی ها به روشنایی ها فکر کنید. در این روزها شما بهتر است که تونلی در این تاریکی ها ایجاد کرده و بعد از آن سختی ها تمام خواهند شد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: اگر به خاطر شرایط دشوار امروز نبود شما به خوبی از عهده کارهایتان برمی آمدید. کسانی که در دور و بر شما هستند منصفانه رفتار نمی کنند و به نظر می رسد مانند ابرهای تیره در اطراف شما شناورند تا فقط روز تفریح شما را خراب کنند. شما می توانید اجازه دهید ترس بر اعمال تان حکومت کند . از منفی بافی دوری کنید تا تاثیری بر زندگی تان نگذارد. شاید بتوانید مستقیما با مشکل خود روبرو شوید. هر گفتگویی را که می خواهید شروع کنید ابتدا از درستی آن مطمئن شوید چرا که شاید این گفتگو تاثیر بسیار مهمی بر زندگی شما بگذارد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: امروز پلوتون ظالم و بی رحم در نشان شما با مریخ حساس در جنگ است و روی زندگی شخصی شما تاثیر بسیار عمیقی خواهد گذاشت. ممکن است شما تصمیم استواری داشته باشید که باعث شود حتی به شرایط و دور و بر خودتان هم توجه زیادی نکنید. اما کمبود آگاهی از خودتان اکنون می تواند تاثیر منفی شدیدی روی زندگی تان داشته باشد. به ارزش های خود پایبند باشید تا از نظر روحی سلامت بمانید اما تنها اگر به تفاوتی با دیگران دارید آگاه باشید می توانید موفق باشید. مقابله شاید در این مرحله بدرد بخورد اما توافق کلید کار شماست.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن:اكنون نیازی نیست كه به سمت كارهای خود هجوم ببرید و بخواهید با عجله كارها را انجام دهید، به خاطراینكه زمان كافی برای انجام آنها خواهید داشت. واگرچه شما چیزهای مفیدی برای یادگیری دارید، وسوسه كننده است كه آسان ترین راه را انتخاب كنید. درباره تصمیماتی كه باید بگیرید به مقدار كافی فكر كنید. به خاطر اینكه نتیجه كارهای شما بیشتر از آنچه كه شما فكر می كنید روی شما تاثیر خواهد داشت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: ممكن است این روزها از آشفتگی كه به آن دچار شده اید احساس ناراحتی كنید، و به نظرتان هم می رسد كه هیچ چیز نمی تواند آشفتگی و تلاطم درونی شما را حل كند. شاید بهتر است كه افكار خود را آزاد كنید و به جای اینكه بخواهید مدام شرایط را كنترل كنید اجازه دهید امواج منفی خود به خود بگذرند و شماآرام شوید. وقتی كه شما مراقب تعادل شخصیتی خود باشید پریشانی و آشفتگی های روحی تان ناپدید خواهد شد. سعی نكنید همه شرایط را تحت كنترل خود درآورید آنها را رها كنید. رفتار معقول شما به قدر كافی دوام خواهد آورد و دیگران از رهبری شایسته شما نهایت استفاده می كنند.
     
    M @ H @ K و m naizar از این پست تشکر کرده اند.
  2. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - دوشنبه 15 فروردین 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: امروز با جزر و مد جریان داشته باشید. امروز روزی است که باید سخاوتمند باشید و به خواسته های معشوق خود بپیوندید. حتی ممکن است به او پیشنهاد ازدواج بدهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: این روز شما مجبور خواهید شد که به سرنوشت خود تسلیم شوید. اگرچه خود را تسلیم هوس های سرنوشت می کنید، انتظار نداشته باشید چیز خوبی از آن بیرون بیاید. احتمالاً تصمیمات اشتباهی می گیرید. این یکی از آن روزهایی است که ممکن است به شدت احساس تنهایی کنید. هیچ ترسی نداشته باشید این روز ه. مانند روزهای دیگر می گذرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: به دلیل ماهیت تهاجمی خود، در نهایت با افراد مشاجره خواهید کرد. این افراد می توانند به خاطر دشمنی شما، به آبروی شما تهمت بزنند. با این حال شما قادر خواهید بود که آنها را شکست بدهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: به احتمال زیاد امروز، به چیزی دست خواهید یافت که مدت ها بود آن را به شدت می خواستید. امروز در لحظه پیروزی بسیار احساساتی خواهید شد. تکبر و اعتماد به نفس بیش از حد شما می تواند شما را از مسیر درست خارج کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: از بچه های گاهی مغرور و عمدتاً شیطون خود انتظار دارید که در زمان مناسب «درست» رفتار کنند. این را در نظر داشته باشید در حالی که می خواهید کلاس های ویژه ای ترتیب دهید تا مهارت ها و عملکرد تحصیلی آنها بهبود یابد. استفاده از یک سیستم مبتنی بر انگیزه را بیاموزید و خود را با جدیدترین ابزارها و فناوری های تفریحی به روزرسانی کنید تا با فرزندانتان همگام شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: مخارج مانند نشت نفت خواهد بود - اسراف و کثیف. شما باید به خوبی از آنها در زندگی شخصی و حرفه ای خود استفاده کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: امروز بانوی شانس به شما لبخند می زند. با همه اقبال خوبی که در کنار شماست، مطمئناً روزی خواهد بود که منافع مالی به دست شما می رسد، به خصوص اگر در تجار بانکی هستید. قبول کنید که امروز همه چیز مطابق میل شما پیش می رود، اما مراقب باشید که احساساتتان بر استدلال شما سایه افکنده و سرعت شما را کاهش ندهد. کلاه منطقی خود را بر سر بگذارید و کمی از توقعات خود کم کنید. که کمتر خواستن هرگز ضرری ندارد، به خصوص که شما را از ناامیدی های بعدی نجات می دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: امروز، این احتمال وجود دارد که با جریان مداوم افکار منفی در ذهنتان، آشفته شوید. سعی کنید ذهن خود را منحرف کنید و به دنبال افراد مثبت یا دوستانی باشید که به شما روحیه دهند. درک افراد نیازمند و برآورده کردن انتظارات آنها، می تواند به ذهن آشفته شما آرامش بدهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: از خودتان انتظار داشته باشید که با شور مذهبی برخورد کنید. ممکن است برای یک رویداد یا مراسم تحلیف خود را در کانون توجه قرار دهید. چمدان های خود را برای یک سفر کاری طولانی مدت ببندید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: امروز ممکن است احساس انرژی کنید. ممکن است در محل کار به نحو احسن عمل کنید، سخت کوشی شما ممکن است اکنون به شما دستمزدتان را بدهد. که ممکن است اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. اختلافات مربوط به ملک با خواهر و برادر احتمالا اکنون حل خواهد شد. ملاقات شما با یک فرد با نفوذ ممکن است شبکه شما را تقویت کند. همچنین ممکن است انتظار سفرهای کوتاه را داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: شما مسائل پیچیده را با سهولت بی نهایت حل خواهید کرد! اما شما همچنین خواهید دید که افرادی پول را به شما می پردازند. این شما را بی انتها آزار می دهد، مجبور هستید اشتباهات دیگران را به گردن بگیرید. اما این فرصتی است که نقطه ضعف را به نقطه قوت تبدیل می کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: امروز می توانید به هر دو طرف تاب بخورید! خوشبختانه، این به چیزی بدتر از ترکیب درونگرا و برونگرا که شما هستید اشاره دارد.
     
    M @ H @ K و m naizar از این پست تشکر کرده اند.
  3. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - چهارشنبه 17 فروردین 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: امروز از صبح حال خوبی دارید. که ممکن است شما را رمانتیک کند. به شما توصیه می شود برای غلبه بر کمردرد خود ورزش کنید. ممکن است برنامه های مثمر ثمری داشته باشید که ممکن است در آینده نزدیک از نظر شغلی مفید باشد. به احتمال زیاد خبرهای خوبی از فرزندانتان می شنوید. دانش آموزان ممکن است بهتر عمل کنند. پرندگان عشق می توانند تصمیم مهمی در رابطه با ازدواج بگیرند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: امروز ممکن است با دوستان قدیمی آشنا شوید یا در اجتماع مشغول باشید. ممکن است نوآوری های جدیدی از نظر کسب و کار وجود داشته باشد. همچنین ممکن است برخی سودهای مادی غیرمنتظره داشته باشد. ممکن است بچه ها از نظر تحصیلی خبرهای خوبی بدهند. پرندگان عشق ممکن است از لحظات با کیفیت خود لذت ببرند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: امروز به شما توصیه می شود که مخارج را بر روی چیزهای بی ارزش کنترل کنید، در غیر این صورت ممکن است بر پس انداز شما تأثیر بگذارد. به شما توصیه می شود از وام دادن و گرفتن خودداری کنید. اضطراب ممکن است باعث بی خوابی شما شود، بنابراین هنگام تصمیم گیری های مهم، ذهن خود را کنترل کنید. به شما توصیه می شود که از زیر بار مسئولیت خود دور نشوید. باید از گرفتن تصمیمات احساسی خودداری کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: امروز ممکن است انتظار برخی سودهای هوشمندانه از سرمایه گذاری های گذشته خود را داشته باشید. ممکن است با تلاش کمتر به اهداف خود برسید. که ممکن است شما را مطمئن کند. به شما توصیه می شود صراحت خود را کنترل کنید، زیرا ممکن است بر شرایط شما با افراد اطرافتان تأثیر بگذارد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: امروز، سرمایه گذاری های شما ممکن است به شما سود بدهد، که ممکن است پس انداز شما را افزایش دهد. ممکن است در سرمایه گذاری های کوچک سود خوبی به دست آورید. ممکن است به احتمال زیاد ارتقا پیدا کنید یا ممکن است تغییر شغلی داشته باشید که ممکن است ثبات حرفه ای را افزایش دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: امروز، ممکن است انتظار چند دستاورد فوری در کسب و کار خود داشته باشید، که ممکن است سطح اعتماد و همچنین موجودی بانکی شما را افزایش دهد. توصیه می شود از داشتن استرس در منزل، دوری کنید. شتابی در عرصه تجاری و کاری وجود خواهد داشت. ممکن است اعتبار شما افزایش یابد. همچنین ممکن است برای یک سفر خارج از کشور برنامه ریزی کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: ممکن است امروز، دانش آموزان پس از تحقیقات عمیق انتظار نتایج مثبتی در مطالعات خود داشته باشند. مجردها ممکن است انتظار داشته باشند که همسان روحی پیدا کنند. ممکن است تفاهم خوبی بین شما و همسرتان وجود داشته باشد که به زندگی شما منعکس خواهد شد. ممکن است در تجارت، برنامه های جدیدی برای غلبه بر مشکلات گردش کار انجام دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: امروز اوضاع مساعد نخواهد بود. ممکن است احساس کسل کننده و ناخوشایندی داشته باشید. برخی ترس های مرموز ممکن است شما را ناراحت کند. ممکن است شما توسط غیبت جذب شوید. ممکن است احساس عدم اعتماد به نفس داشته باشید که ممکن است بر کار شما تأثیر بگذارد. از عجله در رانندگی و تورهای ماجراجویی پرخطر خودداری کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز ممکن است بتوانید بین درآمد و هزینه خود تعادل ایجاد کنید که ممکن است موجودی بانکی شما را تقویت کند. احتمالاً در شغل خود عملکرد بهتری خواهید داشت. رئیس شما می تواند مسئولیت های جدیدی را در زمینه ترفیع به شما بدهد. ممکن است پول گیر کرده را پس بگیرید. ممکن است بتوانید مخالفان و دشمنان پنهان خود را کنترل کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: ممکن است امروز ارتعاشات منفی در اطراف خود احساس کنید که ممکن است شما را ناراضی کند، به شما توصیه می شود از سرمایه گذاری روی دارایی های بی ارزش خودداری کنید. همچنین ممکن است متوجه شوید که دوستان و اطرافیانتان ممکن است امروز از شما حمایت نکنند. به شما توصیه می شود که از هیچ کس بیش از این، انتظار کمک نداشته باشید، در غیر این صورت ممکن است شما را عصبی کند. توصیه می شود امروز تصمیمات مستقلی بگیرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: امروز ممکن است نتوانید خود را منطقی نشان دهید. ممکن است احساس کسل کننده ای داشته باشید که ممکن است باعث عدم اعتماد به نفس شما شود. بنابراین هنگام تصمیم گیری در زمینه سرمایه گذاری باید از شهود خود پیروی کنید. اطرافیان شما ممکن است از نظر کارهای معمولی همکاری نداشته باشند. به شما توصیه می شود در خوردن مواد غذایی ناسالم احتیاط کنید تا دچار مشکلات معده نشوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: امروز احتمالاً به دلیل همکاری خانواده و دوستانتان هیجان بیشتری خواهید داشت. ممکن است قصد بازسازی خانه خود را داشته باشید. ممکن است انتظار افزایش دارایی های ثابت خود را داشته باشید
     
    M @ H @ K و m naizar از این پست تشکر کرده اند.
  4. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - جمعه 19 فروردین 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: شما تمایل دارید از زندگی خصوصی خود به ویژه در مورد روابط محافظت کنید. علاوه بر این، امروز چیزهای هیجان انگیزی روی کارت شما قرار دارد! شما همچنین آخرین تلاش را برای تکمیل برخی از کارهای معلق انجام خواهید داد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: وقت شناسی بی نظیر شما، اصرار شما بر رعایت برنامه های زمانی امروز مورد توجه و قدردانی قرار می گیرد. اگر در یک حرفه هنری یا خلاقانه مانند طراحی، روزنامه نگاری، چند رسانه ای هستید، روز بسیار پر حادثه و شادی در پیش دارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: شما به عنوان یک رهبر در حلقه اجتماعی خود برای خود شهرت خواهید داشت. شما مشتاق چیزی در قلب خود هستید و باید انرژی خود را برای رسیدن به آن متمرکز کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: حالت معمولی خود را حفظ کنید و در مقابل دیگران عصبانی نشوید اگر می خواهید روابط خود را حفظ کنید، سعی کنید نسبت به دیگران خشن نباشید. از درگیری با مافوق و همکاران خود اجتناب کنید. لحظه ای که احساس می کنید کنترل احساسات خود را از دست می دهید، نفس عمیق بکشید. تا آن بگذرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: به مسائل خانه توجه بیشتری خواهید کرد. ممکن است پروژه های بازسازی خانه را انجام دهید. حتی ممکن است تمام مبلمان را در محل خود تعویض کنید. روز را با اعضای خانواده و دوستان خود با لذت خواهید گذراند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: موقعیت قدرت شما امروز به شدت متزلزل خواهد شد. به احتمال زیاد، این ممکن است باعث ایجاد مشکلات ناخواسته و ایجاد خطوط عمیق تر که باعث نگرانی شود. با این حال، اگر از حالت معمول خارج شوید و به سمت چیز جدیدی بروید، ممکن است کار خوبی انجام دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: حساب مشترکی که قرار بود یکی از این روزها باز کنید را به خاطر دارید؟ خوب، امروز بهترین روز برای چنین تصمیماتی است. از این روز مساعد نهایت استفاده را ببرید و برنامه های آگاهانه ای در مورد رشد شغلی آینده خود داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: امروز روزی است که تعهد خود را به کار و فداکاری به خانواده نشان می دهید. در محل کار، شغل مناسبی برای شما در نظر گرفته شده است. در خانه، جایگاه خود را به عنوان مرد اصلی خانواده محکم کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: رازهایی که در چند روز گذشته شما را گیج کرده و آزارتان داده است، با برداشتن پرده، آشکار خواهند شد. هر ارتباطی که امروز انجام دهید در دراز مدت مفید خواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: ترسناک ترین سرمایه گذاری ها می تواند موفقیت آمیز باشد اگر ثروت به نفع شما باشد. امروز خوش شانس خواهی بود. فراموش نکنید که به همسرتان اعتبار بدهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: امروز از محبت و مراقبت بسیار لذت خواهید برد. همچنین ممکن است بتوانید موقعیت های گیج کننده خاصی را که آرامش ذهن شما را آزار می دهد، حل کنید. ملاقات با مردم به شما کمک می کند، زیرا هر انجمنی که امروز تشکیل دهید در دراز مدت مفید خواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: امروز مورد توجه جنس مخالف قرار خواهید گرفت و این نقش مهمی در موفقیت شما در آینده نزدیک خواهد داشت. با وجود اینکه شما فردی حسابگر و محتاط هستید، امروز متمایل به تهاجمی، برون گرا و مایل به ریسک هستید.
     
    M @ H @ K و m naizar از این پست تشکر کرده اند.
  5. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - یکشنبه 21 فروردین 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: ممکن است روز شما با یک دوراهی شروع شود، اما مهارت های شما، دقیقاً به این صورت است که به کار می روند. با نزدیک شدن به عصر، شما برای عملکرد فوق العاده خود مورد تشویق قرار خواهید گرفت. اگر امروز خوش شانس باشید امکان دارد، قراردادهای جدیدی امضا کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: هر احتمالی وجود دارد که، از یک رابطه خوب با افراد اطراف خود لذت ببرید. امروز به شکم خود فکر خواهید کرد و هوس خوردن غذاهای لذیذ خواهید کرد. چنین احساسی ممکن است به دلیل گرسنگی سرکوب شده باشد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: ماهیت بسیار رقابتی شما باعث می شود که عملکرد بهتر و بهتری داشته باشید. شما حتی نمی دانید دوم بودن به چه معناست. تماس با افراد همفکر فقط عزم شما را قوی تر می کند. تمایل شما به بهترین بودن باعث می شود که به هر چیزی که می تواند به شما کمک کند، علاقه مند شوید. حتی ممکن است موضوعات جدیدی را مطالعه کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: امروز ممکن است مجبور شوید تصمیمات مالی خاصی را در خانه و همچنین محل کار بگیرید. اگر شما مسئول پروژه خاصی هستید، به قضاوت کسانی که روی آن کار می کنند اعتماد خواهید کرد، بیشتر به این دلیل است که آنها توسط شما انتخاب شده اند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: شما فکر خلاقانه و رویاپرداز دارید. شاید به همین دلیل است که شما چیزها را متفاوت از دیگران می بینید. امروز، به لطف ستارگان، جنبه خلاق شما با قدرتی تازه به منصه ظهور خواهد رسید. با رسیدن به اوج خلاقیت خود، بدون زحمت و پیوسته ایده تولید خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: اجازه ندهید شکست ها امروز، شما را ناامید کنند زیرا از هر یک از آنها، قوی تر بیرون خواهید آمد. این منطق و توانایی های استدلالی شما خواهد بود که به شما در به دست آوردن کمال در تکمیل کارتان کمک می کند. ممکن است منتظر باشید که شب را با معشوق یا یک دوست خاص بگذرانید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: انواع مختلفی از نگرانی ها وجود دارد که باید خود را برای مقابله با آنها مجهز کنید. برای انجام این کار، ممکن است مجبور شوید مراحل اساسی تکنیک های تحلیل مسئله را یاد بگیرید و دنبال کنید. مراحل شامل به دست آوردن حقایق، تجزیه و تحلیل آنها و سپس رسیدن به یک تصمیم بر اساس مشاهدات شما است. با این حال، مهمترین چیز این است که شما باید بر اساس تصمیمی که به این ترتیب گرفته شده است عمل کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: مجموعه ای از رویدادها در محل کار ممکن است شما را در طول روز مشغول کند. ممکن است نتوانید به هم ریختگی و سردرگمی ایجاد شده توسط بسیاری از چیزها را همزمان مدیریت کنید. با این حال، شما به دلیل قدرت انعطاف پذیری خود مانند یک مبارز ظاهر می شوید. به شما توصیه می شود آهسته و در عین حال پیوسته پیش بروید. یک مشکل را در یک زمان بررسی کنید و آن را مرتب کنید و سپس به سراغ مشکل دیگر بروید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز برای حکومت بر قلب ها آماده شوید. بینش متفکرانه شما در مورد روان افراد دیگر، ممکن است به شما کمک کند تا کتابی در مورد آن بنویسید! در میدان نبرد عشق، بر معشوق خود پیروز خواهید شد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: برای شما بسیار دشوار است که خودتان فکر کنید زیرا شما درگیر خواسته های کار خود هستید. شما می خواهید خلاق باشید، اما باز هم، حجم کاری به شما اجازه نمی دهد این آزادی را داشته باشید. شما هنر مدیریت زمان را یاد گرفته اید. بنابراین، شما اولویت های خود را به درستی ردیف کرده اید و موفقیت در انتظار شماست.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: مثبت اندیشی و مهارت فکری، امروز شما را پیش می برد. یک جلسه، همراه با صرف پیتزا و ...، بعدازظهر شما را خوب می کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: به شما توصیه می شود از امروز هیچ پروژه جدیدی را شروع نکنید. منافع حاصل از هر پروژه ای که امروز انجام می دهید، ممکن است خطرات مرتبط با آن را توجیه نکند. بازرگانان باید در تمام معاملات خود دقت بیشتری داشته باشند.
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  6. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 23 فروردین 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: شما به دنبال فرصت های جدید برای افزایش شایستگی و راه های جدید برای لذت بردن خواهید بود. اگر رابطه شما تحت استرس است، زمان آن فرا رسیده است که این مسئله را مرتب کنید. احتمال انجام یک سفر کوتاه وجود دارد. اگر شرایط جوی مناسب بود، رانندگی طولانی با معشوقتان برای شما مفید است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: احتمالاً روز سختی خواهد بود. با گذشت روز، می توانید مشکلاتی را که پیش آمده و در نهایت خوش بینانه به پایان می رسد، حل کنید. اگر به تجارت مشغول هستید، احتمالاً وضعیت خوبی خواهید داشت و برای بدست آوردن سود، در طول روز مشکلی نخواهید داشت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: احتمالاً برای اثبات اقتدار خود در محل کار سخت کار می کنید. در جبهه کار، ارشد و همکاران شما از فداکاری شما به کار قدردانی خواهند کرد. ممکن است در عصر به سودهای پولی مورد انتظار دست پیدا کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: احتمالا امروز مخاطبین قدیمی شما برای شما مفید خواهند بود. در محل کار، مهارت های شما در ایجاد رابطه سریع با دیگران به شما کمک می کند تا عملکرد بهتری داشته باشید. مردم احترام زیادی برای صداقت شما قائل خواهند بود. در مجالس اجتماعی در عصر عالی خواهید بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: آماده باشید که بعد از خرید، با چیزهای سنگین به خانه برگردید. در جبهه کار، با نشان دادن پختگی و ملایمت خود، داستان کاملاً متفاوت است. منتظر عصر باشید، زیرا در انتظار یک خوراکی شیرین هستید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: دلتنگی شما را مشتاق می کند و در طول روز شما را به فکر فرو می برد. امروز، سطح انرژی شما بالا خواهد رفت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: نگرانی شما برای خانواده بر همه چیز غلبه دارد. امروز در تمام کارهایی که انجام می دهید وظایف فرزندی خود را انجام خواهید داد. همه چیزهای خوب از خانه شروع می شوند، از جمله بخت و اقبال شما.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: امروز سرشار از اعتماد به نفس خواهید بود. در جبهه حرفه ای، تلاش های سخت شما به ثمر خواهد رسید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: کمال ایده های شما ممکن است امروز روی کاغذ ظاهر نشود. و حتی زمانی که به کار اجرای ایده ها برسید، باید از آن اجتناب کنید. اما به کار خود ادامه دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: خانواده شما نردبان موفقیت شما خواهند بود و به شما با همه شانس هایی که نیاز دارید برکت خواهند داد. امروز از خانه ی خود، شروع خوبی خواهید داشت و در محل کار نیز همین سرعت را حفظ خواهید کرد. فقط در پایان روز متوجه خواهید شد که ثروتمندتر هستید، نه از نظر مقدار پولی که دارید، بلکه از نظر تعداد قلب هایی که با لبخند میلیون دلاری خود به دست خواهید آورد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: امروز، ممکن است در نهایت از زیبایی آن قطعه ارزشمند هنر انتزاعی در اتاق نشیمن خود قدردانی کنید! شما سلیقه ی خوبی دارید، اما گاهی فراموش می کنید که چیزها را از ته دل ببینید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: ممکن است امروز متوجه شوید که قادر به تصمیم گیری های حیاتی در چند ثانیه نیستید و احتمالاً به فکر کردن خود ادامه خواهید داد. خانواده شما امروز در کانون توجه قرار خواهند گرفت.
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  7. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - پنجشنبه 25 فروردین 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: امروز، سخت کوشی شما ممکن است از نظر موفقیت برای شما سودمند باشد. ممکن است برنامه ریزی برای بازدیدهای کوتاه مربوط به کار داشته باشید. زیردستان شما ممکن است از شما در اجرای طرح های تجاری خود حمایت کنند. مخالفان شما ممکن است سخت کوشی شما را تحسین کنند. ممکن است خبرهای خوبی در رابطه با خواهر و برادر بشنوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: امروز ممکن است نشاط و قدرت درونی خوبی داشته باشد. ممکن است برنامه های خوبی داشته باشید و آنها را به طور موثر اجرا کنید. قبل از امضا کردن، اسناد را با دقت بخوانید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: امروز به دلیل اضطراب و بی قراری روز خوبی برای شما نیست. ممکن است وقت گرانبهای خود را برای انجام کارهای بی ارزش تلف کنید. ممکن است برای آرامش خاطر از مکان های مذهبی دیدن کنید. ممکن است توصیه هایی از بزرگان خود دریافت کنید که ممکن است به شما مسیری را برای مدیریت وضعیت نامرتب نشان دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: متولدین تیر مرتبط با زرق و برق، هنر و مد برنامه ریزی خواهند کرد تا کاری جدید از نظر حرفه خود انجام دهند. دانش آموز امروز از نظر مطالعه عملکرد بهتری خواهد داشت. پرندگان عشق از لحظات شاد خود لذت خواهند برد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: امروز ممکن است در زمینه کاری مشغول باشید که ممکن است شما را خسته کند و نتوانید زمان مناسبی را در خانواده دور هم جمع کنید. ممکن است بتوانید شبکه ای در خارج از کشور نیز ایجاد کنید. در زمینه سرمایه گذاری باید مراقب باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: امروز اوضاع در حال حاضر تحت کنترل است. ممکن است سرنوشت شما از نظر دستاوردهای تجاری با شما باشد. ممکن است برای سخت کوشی خود پاداش هایی دریافت کنید. ممکن است زمان خوبی برای شروع مجدد پروژه های به تعویق افتاده باشد. ممکن است انتظار سفر مذهبی آرام داشته باشید. همچنین ممکن است قصد داشته باشید مبلغی را به هر مکان مذهبی یا به یک موسسه خیریه اهدا کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: امروز ممکن است بتوانید بر مخارج خود برای خرید چیزهای بی ارزش کنترل کنید. احتمالاً ممکن است برای سرمایه گذاری در کسب و کار برنامه ریزی کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: امروز ماه شما وضعیت خوبی ندارد، ممکن است مشکلات سلامتی داشته باشید. ممکن است در کسب و کار یا سرمایه گذاری با ضرر مواجه شوید. توصیه می شود در تجارت سرمایه گذاری نکنید. سود شما به ضرر تبدیل می شود. بنابراین به شما توصیه می شود از سرمایه گذاری در اشیاء بی ارزش خودداری کنید. شما باید از درگیر شدن در جنجال پرهیز کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز در ماه برکت دارید، ممکن است انتظار شنیدن خبرهای خوبی از نظر شغلی را داشته باشید. به شما توصیه می شود که از بحث در مورد موضوعات بی ارزش خودداری کنید. هیجان بیش از حد ممکن است صبر شما را آزمایش کند. شما می توانید تصمیمات مهمی در سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بگیرید. دانش آموزان در مطالعات خود متمرکز خواهند شد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: کمی احساس کسالت خواهید کرد، اما ممکن است به نوعی به کار خود بازگردید. شما ممکن است توجه بیشتری به تحصیلات کودک داشته باشید. شما ممکن است در موقعیت برنده در برابر دشمنان و مخالفان خود قرار بگیرید. سرمایه گذاران باید در تصمیم گیری های دشوار مراقب باشند. کارجو ممکن است شغل مناسبی پیدا کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: امروز ممکن است ارتعاشات منفی در اطراف خود پیدا کنید که ممکن است شما را ناراضی کند، باید از سرمایه گذاری روی دارایی های بی ارزش خودداری کنید. امروز باید مستقل تصمیم بگیرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: امروز ممکن است احساس کسل کنندگی داشته باشید، ممکن است در جبهه کاری خود با موانعی روبرو شوید. در سرمایه گذاری باید صبور باشید. امروز تصمیم گیری سریع در تجارت توصیه نمی شود. احتمالاً پول خود را برای چیزهای بی ارزش خرج می کنید، که ممکن است خانواده شما را ناراضی کند.
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  8. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - شنبه 27 فروردین 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: حالا كه ماه به نشانه شما بازگشته است، شما آمادگی كامل دارید كه مسئولیت‌های بیشتری قبول كنید، اما این كار دردسرهایی برایتان به همراه دارد. این سخن بدین معنی نیست كه شما توانایی انجام دادن كارهای خاص و خارق العاده را ندارید، بلكه بدین معنی است كه شما به دلیل اینكه به نیازهایتان واقع بینانه نگاه نمی‌كنید، طاقت شكست خوردن را هم ندارید. با كم كردن سطح توقعات خود شانس خوشبخت شدن خودتان را بیشتر كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا كنید. برای شما خیلی مهم است كه بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینكه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیكه شكیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی كنید به اطلاعاتی كه دارید قناعت كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: امروز پنجمین خانه و دوازدهمین خانه شما یعنی خانه های عشق و محبت داغ شده‌اند و بنابراین شما نمی‌توانید در محل كار به راحتی حواستان را روی كارتان تمركز كنید. عجیب است كه اورانوس غیر قابل پیش بینی نیز به سمت آنها كشیده شده و حتی پیدا كردن راه درست برای شما سخت می‌شود. سعی نكنید به خاطر حس مسئولیت خودتان را در محل كار عذاب بدهید، بلكه در عوض امروز را دست از كار كردن شسته و به تفریح كردن بپردازید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر:امروز نیازی نیست كه منتظر دستورالعمل های رئیس خودتان بمانید، برای اینكه شما می‌توانید به راحتی بفهمید كه او از شما چه می‌خواهد. ولی باز هم باید حواس خود را جمع كنید، وگرنه فرجام بدی خاوهید داشت كه اصلاً قابل توجیه نخواهد بود. به جای اینكه با انجام دادن كارهای بی‌اهمیت وقت باارزش خود را تلف كنید، از نگرش‌های سازنده خود بهره بگیرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: شما امروز زیاد سعی نمی‌كنید شور و هیجان خود را كنترل كنید. این موضوع دوستان و همكارانتان را حسابی شگفت زده خواهد كرد، اما آنها از گوش كردن به آرزوهای بزرگ شما خیلی زود خسته نمی‌شوند. با كمتر حرف زدن و بیشتر عمل كردن می‌توانید به كسانی كه از شما انتقاد می‌كنند نشان دهید كه شما فقط ادعا ندارید. اینك عمل كردن به وعده های خود خیلی مهم‌تر از داشتن نگرش‌های بزرگ است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: امروز یكی از دوستان و یا یكی از همكارانتان می‌تواند با انجام دادن كاری كاملاً زشت و زننده شما راشگفت زده كند. شما می‌توانید مخالفت خود را نسبت به حرفهایی كه بیان می‌شود ابراز كنید، اما اكنون عاقلانه است كه تعجب خود و یا قضاوت منفی خود را نشان ندهید. به جای عكس العمل نشان دادن موقعیت خود را حفظ كنید و بر اعصاب خود مسلط باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر:در حالی كه اورانوس با ما در مورد بی‌تفاوت بودن صحبت می‌كند، ونوس یعنی سیاره بخت شما می‌تواند خواسته‌ها و علایق شما را نشان دهد. شما امروز به فرد یا چیزی در محل كارتان خیلی وابسته شده‌اید، البته این نشانه عشقی رمانتیك نیست، چرا كه شما می‌خواهید تمام آزادی‌های خود را داشته باشید. در حالیكه سعی می‌كنید میانه روی را پیشه خود سازید به سمت منازعه و كشمكش نروید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان:شما امروز ایده‌های جدیدی برای اینكه كارهایتان را سریعتر انجام دهید دارید، اما چیزی فكر شما را عذاب می‌دهد و شما نمی‌دانید كه بین نوآوری و ابتكار و كارهای روزمره همیشگی كدام را برگزینید. باوجود اینكه شما دوست دارید با چند تن از دوستان خاص خود به استراحت و تفریح بپردازید، ولی اكنون وظایف كاریتان در اولویت قرار دارند. اهمیت دادن به این اولویت‌ها به شما كمك می‌كند فرد موفق‌تری باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز اصلاً اهمیتی ندارد كه شما چقدر كار برای انجام دادن دارید، شما به راحتی قول می‌دهید و بعد به تفریح كردن مشغول می‌شوید. متأسفانه امروز وقت تفریح و بازی كردن نیست، شما در روزهای دیگر می‌توانید این كار را بكنید، ولی امروز اول باید وظایف كاری خود را تمام كنید. اگر امروز سخت كار كنید، روزهای دیگر شانس این را خواهید داشت كه با خیال راحت تفریح كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی:شما امروز فكرهای زیادی در سرتان دارید، اما وقتی یك دوست صمیمی ‌و یا یكی از اعضای خانواده‌تان به شما نیاز دارد نمی‌توانید در محل كارتان توجه كافی روی كار خود داشته باشید. به نظر می‌رسد وقتی كه شما در محل كارتان گرفتار می‌شوید، می‌توانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان در خانه فرار كنید، اما این موضوع اصلاً حقیقت ندارد. پس امروز به مشكلات خانوادگی و شخصی خود رسیدگی كرده و كارهای خود را به روز دیگری موكول كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: شما امروز می‌خواهید تغییراتی در كار خود بدهید، اما باید بدانید كه شانس همیشه به كمكتان نمی‌آید. اولین كاری كه باید بكنید این است كه یكی از كارهایتان را با روشی جدید انجام دهید، چراكه شما همیشه در جستجوی راه حل و روش‌های مؤثر و مناسب هستید. اما اگر فقط به خاطر اینكه شما از روش‌های قبلی‌تان خسته شده‌اید، بخواهید این كار را با روشی متفاوت انجام دهید، اصلاً كار خوبی نكرده‌اید. پس روش‌های مناسب و درست را تغییر ندهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند:امروز آرزوهای غیر شخصی شما كه با آرزوهای افراد دیگر تفاوت دارد باعث می‌شود همكاری بین شما و آنها قطع بشود. این موضوع باعث ناامیدی شما می‌شود، چرا كه شما به یك نفر كه شاید دوست صمیمی‌تان یا یكی از همكارانتان باشد خیلی وابسته شده بودید. اما شما نمی‌خواهید روش خود را هم تغییر دهید. با همه این احوال اگر می‌بینید كه نمی‌توانید به تنهایی از پس كارهایتان بر بیایید دوباره به دوستانتان ملحق شوید.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.
  9. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - دوشنبه 29 فروردین 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: امروز لحظات فوق العاده ای را با معشوق خود به اشتراک خواهید گذاشت. با اجرای موسیقی از آن لحظه لذت ببرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: این روز مناسبی برای اینکه خیلی محکم یا سختگیر باشید، انتخاب می شود. به شما توصیه می‌شود که از درگیری‌ها، بحث‌ها و مشاجرات دوری کنید. اگر نمی توانید از رویارویی اجتناب کنید، مطمئن باشید که شما هستید که باید عقب نشینی کنید. باید با این واقعیت روبرو شوید که امروز روز شما نیست. در مسائل اضافی دخالت نکنید و به کار خود پایبند باشید. در مسائل اضافی دخالت نکنید آرام و خونسرد باشید. معقولانه عمل کن.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: عشق برای شما رضایت فوق العاده ای به همراه خواهد داشت. و پیوند خاصی با همسر یا معشوق خود ایجاد خواهید کرد. با این حال، احتمالاً به یک درگیری کشیده می شوید و مجبور خواهید شد یک طرف را انتخاب کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: مردم از سرعت بالای کار شما شگفت زده خواهند شد. تمام وظایف و پروژه های معلق شما به ثمر می رسد. اما به شما توصیه می شود که هیچ کاری را به صورت تصادفی یا بی احتیاطی انجام ندهید. گانشا شما را یک سخنور خارق العاده می داند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: آسان بیا، آسان برو - این بهترین راه برای جمع بندی، پول است. سعی کنید آن را حفظ کنید زیرا این احتمال وجود دارد که امروز هزینه های هدر رفته زیادی را متحمل شوید. همیشه قبل از خرج کردن پولی که به سختی به دست آورده اید دو بار فکر کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: شما پرچمدار اطرافیان خود خواهید بود و امید و الهام بخش خواهید بود. به شما توصیه می شود که امروز مرد ایده آل خانواده ی خود باشید. با این کار شما محبت و عشق را ساطع خواهید کرد. این به نوبه خود به شکل قابل توجهی در ایجاد روابط مثبت موثر خواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: در مورد مسائل کوچک استرس نداشته باشید. برای دوری از تنش و به دست آوردن آرامش روانی، توصیه می شود یوگا یا مدیتیشن انجام دهید. در مورد مسائل خاصی در جبهه کار بر شما فشار وارد خواهد شد. شما باید تنها پس از بررسی دقیق مزایا و معایب در مورد مسائل مهم تصمیم گیری کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: امروز خانواده و دوستان شما در اولویت قرار دارند. زندگی از نظر شخصی و همچنین حرفه ای بسیار بد به نظر می رسد. جدای از تحولات تجاری، روابط عاشقانه در حال شکوفایی است. و این از سرخ شدن گونه های شما مشهود است. لذت های خلاقانه ممکن است بعد جدیدی به زندگی شما ببخشد!

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: کسب و کار شما احتمالاً به ارتفاعات جدیدی می رسد. شما باید اعتماد به نفس خود را تقویت کنید و با شور و اشتیاق به جلو بروید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: خاطرات روزهای گذشته در ذهن شما مرور می شود و موجی از نوستالژی ایجاد می کند و شما را وادار می کند تا با دوستان قدیمی ارتباط برقرار کنید. از سوی دیگر، ممکن است این احساس وجود داشته باشد که عزیزان شما بیش از آنچه شما می توانید مطالبه می کنند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: شما روز را با لیستی طولانی از کارهایی که باید انجام دهید آغاز خواهید کرد، اما خوشبختانه می توانید آنها را یکی یکی به پایان برسانید. این شما را تخلیه می کند، بنابراین در پایان روز یک حمام آب گرم بگیرید، بنشینید و استراحت کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: شما ذاتا بدخلق یا حسود نیستید. با این حال، امروز باید مراقب باشید که این دو نباشید. ممکن است امروز کسی سعی کند به شما اهانت کند یا به شما تهمت بزند. با این حال، بهترین راه برای مقابله با تحریک این است که عصبانیت خود را کنترل کنید و طبق معمول ادامه دهید، زیرا به زودی همه چیز حل خواهد شد.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.
  10. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - چهارشنبه 31 فروردین 1401

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: امروز ممکن است قصد بازسازی خانه خود را داشته باشید، ممکن است برخی از مصنوعات یا چیزهای خلاقانه بخرید که وضعیت اجتماعی شما را بهبود می بخشد. همچنین می توانید در املاک و دارایی های دیگر سرمایه گذاری کنید. به احتمال زیاد از لحظات عاشقانه خود با همسرتان لذت خواهید برد که باعث افزایش روابط عاطفی شما با همسرتان خواهد شد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: امروز ممکن است احساس خوشبختی کنید. مسائل بهداشتی مزمن مربوط به اعضای خانواده درمان نمی شود. پولی که گیر کرده بود، ممکن است اکنون آزاد شود، که ممکن است نقدینگی شما را در تجارت افزایش دهد. جویندگان کار ممکن است با کمک یکی از اقوام یا دوستان خود شغل پیدا کنند. دانش آموزان ممکن است از دوستان خود در زمینه تحصیلی کمک بگیرند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: امروز برای شما زندگی خانوادگی مهم است. ممکن است درگیر بچه ها باشید. ممکن است خبرهای خوبی در زمینه تحصیل کودکان بشنوید. برای حفظ موقعیت اجتماعی خود می توانید چیزهای خلاقانه ای را برای خانه یا محل کار خریداری کنید. به شما توصیه می شود هنگام خرید هر گونه وسایل خانه یا جواهرات از خرد استفاده کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: امروز ممکن است بی حوصله باشید که ممکن است به شیوه کار شما منعکس شود. ممکن است برخی از اشتباهات احمقانه وجود داشته باشد، که باعث شود کار شما کامل نشود. توصیه می شود سرمایه گذاری در دارایی های ثابت برای چند روز به تعویق بیفتد. اما با کمک بزرگتر، ممکن است بر شرایط نامرتب غلبه کنید. ممکن است در عصر، روی کار خود متمرکز شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: امروز ماه به شما برکت داده است، احتمالاً سرنوشت با شما یار خواهد بود. امروز ممکن است انرژی و تمرکز بیشتری برای کار خود داشته باشید. سخت کوشی شما ممکن است از نظر موفقیت برای شما سودمند باشد. زیردستان ممکن است به شما کمک کنند. ممکن است خبرهای خوبی از سوی خواهر و برادرتان بشنوید. ممکن است برای نوسازی خانه یا دفتر خود برنامه ریزی کنید که در آن خلاقیت شما مورد آزمایش قرار گیرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: امروز، ممکن است بتوانید مخارج خود را برای چیزهای کم ارزش کنترل کنید، که ممکن است پس انداز شما را افزایش دهد. ممکن است امروز خلاق تر باشید، ممکن است از خلاقیت خود در دفتر یا خانه خود استفاده کنید، که ممکن است موقعیت اجتماعی شما را افزایش دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: امروز شرایط نامرتب تحت کنترل است، ممکن است آرامش را در ذهن خود احساس کنید. ممکن است بتوانید تعادل مناسبی در هزینه ها و درآمد ایجاد کنید که ممکن است پس انداز را افزایش دهد. به شما توصیه می شود از سفر زیاد یا کار زیاد خودداری کنید، ممکن است بر سلامت شما تأثیر بگذارد. دانشجویان می توانند برای تحصیلات عالی خود برنامه ریزی کنند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: امروز ممکن است با مشکلات سلامتی روبرو شوید که ممکن است شما را بی تاب کند. به شما توصیه می شود که طبیعت کوتاه مزاج خود را کنترل کنید. ممکن است پولی که به سختی به دست آورده اید را صرف خرید اجناس بی ارزش کنید، ممکن است بر پس انداز شما تأثیر بگذارد. به پرندگان عشق توصیه می شود که از بحث و گفتگو در مورد موضوعات بی ارزش خودداری کنند، در غیر این صورت ممکن است برخی از هم جدا شوند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز ممکن است با فردی تأثیرگذار آشنا شوید که ممکن است در پیشرفت کار به شما کمک کند. شبکه شما با کمک آن شخص قوی خواهد شد. ممکن است خود را برای پیاده سازی ایده های جدید در کار یا تجارت آماده کنید. شما برای سرمایه گذاری بیشتر در کسب و کار خود برنامه ریزی خواهید کرد که ممکن است در آینده نزدیک به شما سود مالی بدهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: امروز ممکن است سلامتی مادرانتان خوب باشد. ممکن است در کار لذت ببرید، ممکن است بعد از سختی کارتان پاداش بگیرید. احترام اجتماعی شما ممکن است اکنون افزایش یابد. کار کردن بیش از حد ذهن، ممکن است شما را خسته کند، به دلیل فشار کاری، ممکن است نتوانید به یک رویداد خانوادگی برسید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: امروز ممکن است در محل کار راضی باشید. ممکن است برای یک سفر کاری کوتاه مدت برنامه ریزی کنید. همچنین می توانید برای حفظ آرامش درونی خود به مکان های مذهبی مراجعه کنید. مربیان شما ممکن است راه درست را به شما نشان دهند، که ممکن است به شما در مورد رسیدن به اهدافتان کمک کنند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: امروز ممکن است احساس کسل کنندگی داشته باشید، توصیه می شود ذهن خود را خنک نگه دارید، قانون طلایی آن برای شما این است که قبل از هر کاری دو بار فکر کنید. ممکن است برای بازیابی پول خود سفر کنید، در غیر این صورت ممکن است پول خود را از دست بدهید. همچنین به شما توصیه می شود از رفتن به تورهای ماجراجویی خودداری کنید. به دانش آموزان توصیه می شود برای موفقیت به مطالعه عمیق بپردازند.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.