1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

دوره های PTE - ایران اروپا

شروع موضوع توسط iraneurope ‏24/7/21 در انجمن زبان خارجی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏27/6/21
    ارسال ها:
    8
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    هدف اصلی دوره PTE که در موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا به صورت خصوصی برگزار می‌شود آماده سازی زبان آموزان برای شرکت در آزمون PTE است. در این دوره، تمامی مهارت ها و نکات لازم جهت موفقیت در آزمون PTE توسط حرفه‌ای‌ترین استادان دوره های بین المللی زبان انگلیسی تدریس می‌شوند.

    از آنجا که این دوره تکنیک محور است، لذا سطح زبان عمومی فرد می بایست با نمره درخواستی تطبیق داشته باشد. در غیر این صورت، متقاضی می‌بایست از دوره های عمومی زبان انگلیسی موسسه تا رسیدن به سطح مطلوب استفاده نماید.

    کتاب های دوره PTE
    آزمون PTE توسط موسسه Pearson برگزار شده و منابع اصلی آزمون PTE هم طبعا متعلق به همین موسسه هستند.

    از منابع اصلی این آزمون می‌توان به کتاب‌های The Official Guide to PTE Academic و PTE Practice Tests Plus اشاره کرد که هر دو توسط موسسه پیرسون منتشر شده‌اند.

    در کتاب The Official Guide to PTE Academic تمامی مراحل آزمون PTE با جزئیات توضیح داده شده‌اند. کتاب PTE Practice Tests Plus هم شامل نمونه سوالات فراوان برای آماده شدن برای تمام بخش‌های آزمون PTE و هم جواب‌های کامل آنهاست. این کتاب حتی در این باره به شما توضیح می‌دهد که کدام جواب ها، مناسب‌تر هستند و می‌توانند برای شما نمره بیشتری به ارمغان بیاورند.

    از دیگر منابع معتبر آزمون PTE همچنین می‌توان به PTE Academic Test Builder اشاره کرد که توسط موسسه MacMillan منتشر شده و شامل نمونه سوالات فراوان این آزمون به همراه نکات تکمیلی است.

    از دیگر منابع آزمون PTE، می‌توان از کتاب‌های Contemporary Topics، Destination و Focus on Vocabulary نام برد.

    تعداد نفرات دوره:
    همانطور که در بالا اشاره شد، دوره های PTE در موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا به صورت خصوصی برگزار می‌شوند.

    تعداد جلسات دوره:
    حداکثر تعداد جلسات مورد نیاز جهت دوره آمادگی آزمون PTE، بیست و چهار جلسه می‌باشد.

    ویژگی های دوره های PTE در موسسه ایران اروپا
    کلاس های خصوصی PTE در موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا سه ویژگی اصلی دارند:

    ویژگی اول آن سرعت کلاس است. به عبارت دیگر از آنجا که فقط یک زبان آموز در کلاس حضور دارد سرعت کلاس خصوصی تقریبا دو برابر کلاس های گروهی است مشروط بر آنکه زبان آموز به ازای هر ترم حداقل 4 ساعت در منزل مطالعه داشته باشد.

    ویژگی دوم این کلاس تمرکز بر نقاط ضعف زبان آموز است. از آنجا که فقط یک زبان آموز در کلاس حضور دارد استاد فقط بر روی نقاط ضعف ایشان تمرکز خواهد کرد.

    ویژگی سوم این کلاس ها این است که برای هر زبان آموز سیلابس اختصاصی بر اساس هدف، مدت زمان، نقاط قوت و ضعف ایشان طراحی شده که این امر کاملا از اتلاف وقت زبان آموز جلو گیری خواهد کرد و بازدهی کلاس را به حداکثر خواهد رساند.

    کلاس‌ها و خدمات رایگان جانبی
    اولین و مهم ترین شعار موسسه دوری از کارکرد با اهداف بیزنس محور و ارائه بالاترین خدمات با بهترین کیفیت ممکن می‌باشد. به خود می بالیم که همواره بر شعار و سیاست های خود پایبند بوده و هستیم و در این راستا توانستیم بیش از 15 عنوان کلاس جانبی با بیش از 70 ساعت در هفته را به صورت کاملا رایگان اختیاری مختص زبان آموزان ایران اروپا برگزار نماییم. به جرات میتوان گفت مجموعه ایران اروپا تنها موسسه زبان در کشور است که اینگونه کلاس هایی را ارائه می‌دهد.

    اساتید به کارگرفته شده در این کلاس ها همگی از اساتید برتر ایران اروپا و کشور بوده و به راحتی اهداف آموزشی کلاس را پیاده‌سازی می‌کنند.

    این کلاس ها یکی از بزرگترین نقاط قوت ایران اروپا می باشد که باعث شده میزان پیشرفت زبان آموزان در مهارت‌های مختلف علی الخصوص مهارت مکالمه چندین برابر گردد.

    زبان آموزان دوره‌های FCE میتوانند به ازای هر ترم 20 جلسه از این کلاس ها استفاده نمایند.

    جهت آشنایی با این سر فصلهای کلاس های جانبی کلیک کنید:

    آشنایی با کلاس های جانبی رایگان موسسه
    استادان دوره های PTE
    استادانی که در موسسه زبان ایران اروپا مشغول آموزش زبان انگلیسی در دوره های آزمون های بین المللی هستند، از جمله برترین و موفق‌ترین استادان زبان کشور هستند که مهر تایید به کارنامه علمی آنها زده شده است و همگی در همان دوره‌ی که تدریس می‌نمایند حداقل دارای 4 سال سابقه کار مفید هستند.

    تمامی استادان دارای مدارک کارشناسی ارشد و دکترا در گرایش‌های زبان انگلیسی (صرفاً آموزش و ادبیات انگلیسی) بوده و دارای یکی از مدارک بین المللی آموزش زبان انگلیسی و حداقل 8 سال سابقه تدریس حرفه‌ای و مکتوب زبان انگلیسی هستند.

    همه استادان آموزشگاه زبان ایران اروپا، دارای مدارک بین المللی و داخلی آموزش زبان انگلیسی از جمله CELTA , DELTA ,TKT و TTC هستند و تماما دورهای روانشناسی تدریس را سپری نموده‌اند.

    نحوه تعیین سطح و ثبت نام
    سطح شما برای شرکت در دوره های PTE کاملا تابع نمره مد نظر شما به شرح زیر خواهد بود:

    نمره مد نظر حداقل سطح مورد نیاز
    45-55 Intermediate
    55-65 Upper-Intermediate
    65-75 Advanced
    در صورتی که سطح شما با نمره مورد نظرتان متناسب است، می‌توانید وارد کلاس های آمادگی برای آزمون PTE شوید. در غیر این صورت، باید در کلاس های زبان عمومی شرکت کرده تا سطح دانش انگلیسی شما به میزان مورد نیاز برسد.

    از آنجا که 10 نفر سوپروایزر به صورت تمام وقت در شعبه مرکزی مشغول به فعالیت هستند، تعیین سطح و مشاوره رایگان همه روزه از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9:30 صبح تا 20:30 شب به صورت شفاهی و رایگان انجام شده و پس از تعیین سطح، زبان آموزان می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

    قوانین دوره های PTE
    هر زبان آموز مجاز است در هر 10 جلسه دو جلسه از کلاس خود را کنسل نماید مشروط بر اینکه 24 ساعت قبل از کلاس به موسسه اطلاع دهد.
    زبان آموزان متعهد به حضور در کلاس ها راس ساعت مقرر هستند.
    زبان آموزان متعهد به تسویه شهریه قبل از شروع کلاس ها هستند.
    شرط حداقلی حضور در کلاس‌های آموزشی بزرگسالان، داشتن 18 سال تمام و مدرک دیپلم به بالا است.
    پشتیبانی آموزشی:
    موسسه در کنار سوپروایزرین خود از چندین کارشناس خبره زبان انگلیسی به عنوان پشتیبان آموزشی نیز بهره می برد. وظیفه اصلی پشتیبان آموزشی بر طرف کردن نقاط ضعف زبان آموز می باشد که در امتحاناتتوسط سوپروایزرین گزارش شده است. به عبارت دیگر پس از امتحان میان ترم و پایان ترم سوپروایزرین لیست زبان آموزانی که نیاز به پشتیبانی و بر طرف کردن نقاط ضعف خود دارند را به پشتیبان های آموزشی ارائه خواهند داد و پشتیبان مربوطه تا برطرف شدن کامل مشکلات زبان آموزان در کنار ایشان خواهد بود.
     
    Magenta از این پست تشکر کرده است.