1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

کاربرد تونر آرایشی چیست؟

شروع موضوع توسط parisa7091 ‏17/7/21 در انجمن آرایش و زیبایی

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏23/6/21
    ارسال ها:
    23
    تشکر شده:
    28
    امتیاز دستاورد:
    13
    جنسیت:
    زن
    کاربرد تونر آرایشی چیست؟
    تونرها محصولاتی برای تکمیل روند مراقبت از پوست هستند که بافتی محلول مانند آب دارند. به طور سنتی، آنها برای از بین بردن چربی اضافی پوست استفاده می‌شدند و به ویژه برای افرادی که آکنه داشتند مفید بوده‌اند‌.
    این محصولات معمولا حاوی الکل هستند، بنابراین برای پوست‌های حساس، با دقت بیشتری ترکیبات را بررسی کنید. می‌توانید در صورت نیاز تونر بدون الکل را از فروشگاه لوازم آرایشی اصل خریداری کنید. تونرهای امروزی حاوی انواع مختلفی از مواد ضدجوش، تسکین دهنده و حتی ضد پیری هستند. فرمولاسیون‌های جدید تونرها با نمونه‌های سنتی خود کاملاً متفاوت است بنابراین باید بدانیم که این مدل‌های جدید از انواع تونر چه کاربردی دارد.
    همانطور که اشاره شد، به طور سنتی، تونر برای تمیز کردن کامل پوست بود و غالباً فرم‌های بسیار زیادی برای از بین بردن آثار چربی تهیه می‌شدند. در حالی که نسل جدید تونرها هنوز هم ممکن است باقی مانده چربی را از بین ببرند، اما در جواب اینکه کاربرد تونر برای انواع پوست چیست باید بگوییم آنها به منظور تغذیه کردن پوست پس از پاک سازی هستند و به عنوان یک آغازگر برای بقیه محصولات مراقبت از پوست شما عمل می کنند.
    چرا استفاده از تونر آرایشی برای پوست صورت ضرورت دارد؟
    پاسخ به نوع پوست و نیاز شما بستگی دارد. مثلا اگر می‌خواهیم بدانیم که برای پوست‌های چرب تونر چه کاربردی دارد باید ابتدا نیاز را بررسی کنیم. کسانی که پوست چرب مستعد آکنه دارند، ضمن استفاده از شوینده مناسب، نیاز به یک مکمل دارند تا پوستشان کاملا تمیز شود. پوست‌های خشک یا حساس نیز به طریق دیگری می‌توانند از این محصول کمک بگیرند، انواع مختلفی از تونرها هستند که پوست را تسکین می‌بخشند التهاب را کاهش می‌دهند.
    پیشنهاد برای خرید تونر تونر تی‌تری بادی‌شاپ و تونر KEARR
    من استفاده کردم و راضی هستم لطفا شما هم نظرتون رو به اشتراک بذارید. در ادامه تصویر هر دو رو گذاشتم.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏17/7/21
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏27/9/21
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    تقویت کننده: چیست؟
    تونیک یک محصول مراقبت از صورت است که دارای بافت مایع است و برای اعمال آن روی پوست نیاز به استفاده از پنبه دارد. شما می توانید یک تونیک با ترکیب شیمیایی انتخاب کنید ، یا می توانید از یک محصول طبیعی تر مانند آب گل استفاده کنید. آیا پوست حساسی دارید؟ برای بازگرداندن درخشندگی به رنگ گلاب ترجیح دهید. تونر مخصوص پوست های چرب سایر هیدروسولها ممکن است برای پوست شما مناسب باشند ، به عنوان مثال ، آب زغال اخته برای اثر ضد خستگی و آب لیمو برای یک اثر قابض.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏3/10/21
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏4/10/21
    ارسال ها:
    11
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    تونر تی‌تری بادی‌شاپ اصله؟
    پوستم چربه و میخوام از این تونر استفاده کنم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمائید