1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

چیزی درمورد تزریق ژل لب با تکنیک روسی می دونید؟

شروع موضوع توسط دکتر نجفی ‏14/7/21 در انجمن پزشکی سلامت

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏12/7/21
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    سلام من دکتر نجفی هستم امروز می خوام در مورد تزریق ژل متد روسی با شما صحبت کنم.

    فراموش نکنید برند ژل یکی از موارد تاثیرگذار در کیفیت کار است و آن را دست کم نگیرید. پس در این مورد از پزشک خود بخواهید بهترین برند موجود در بازار را برای شما استفاده کند و بر سر زیبایی خود ریسک نکنید، اگر چه با انتخاب یک مجموعه درجه یک این نگرانی‌ها وجود ندارد زیرا یک مجموعه خوب به هیچ عنوان از یک برند بی‌کیفیت استفاده نمی‌کند.
    حتما شما هم به دنبال یک چهره‌ی زیبا و طبیعی هستید و دلتان نمی‌خواهد ظاهر چهره شما غیر استاندارد باشد. چه انتظاری از تزریق لب دارید؟ آیا به دنبال یک فرم طبیعی و خاص هستید؟ آیا می‌خواهید حجم لب خود را به حالت طبیعی حجیم کنید؟ تزریق ژل لب روسی قطعا یکی از بهترین انتخابات شما خواهد بود که از انجام آن پشیمان نخواهید شد.

    این مدل حجم و ظاهر لب کمک می‌کند که یک زیبایی منحصر به فرد را به لب‌های شما هدیه می‌دهد. همانطور که میدانید لب‌های شتری و یا لب‌های اردکی حجم زیادی دارند و ممکن است به میمیک کلی صورت شما نیاید و کاملا در اعتماد به نفس شما تاثیر بگذارد و سرخورده شوید. اما در این روش زیبایی را کاملا نامحسوس در چهره خواهید دید. مدل روسی بیشتر به فرم لب متمرکز است و کیفیت را فدای کمیت نمی‌کند. اگر برای بار اول است که به سراغ تزریق آمده‌اید، مدل روسی یکی از بهترین گزینه‌های موجود است.
    در مدل تزریق ژل مدل روسی در کلینیک زیبایی مهرزاد بیشتر به حاشیه لب ها اهمیت داده می شود و سبب کشیدگی آنها می شود. همچنین این نوع تزریق سبب ظرافت و زیبایی لب ها نیز می گردد.

    پزشکان بیشتر از این مدل تزریق برای لب بالایی استفاده می کنند البته در صورت صلاحدید و لزوم برای لب پایین نیز می توان تزریق نمود. قبل از تزریق ناحیه مورد نظر بی حس می گردد تا فرد درد زیادی احساس نکند سپس عمل تزریق ژل از کناره های لب انجام می گردد.

    در مدل روسی تزریق ژل به لب مانند سایر روش ها حجم لب ها افزایش پیدا می کند اما به قدری این روش طبیعی جلوه می کند که کمتر کسی متوجه تزریق ژل خواهد شد.

    البته مهارت و تخصص پزشکی که تزریق را انجام می دهد راهم باید مد نظر قرار داد. اگر شما نیز کاندیدای استفاده از تزریق ژل لب می باشید حتما به این نکته توجه نمایید که برند ژل لب خوب را سفارش دهید.

    برند ژل لب خوب و با کیفیت یکی از موارد تاثیرگذار در کیفیت کار می باشد. در هنگام مراجعه به کلینیک زیبایی، فارغ از هزینه ژل، از پزشک خود بخواهید بهترین برند ژل لب را برای شما انتخاب نماید تا عوارضی هر چند کوچک را برای شما ایجاد نکند.