1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

واتساپ و امکان انتخاب کیفیت عکس و ویدئوهای ارسالی

شروع موضوع توسط m naizar ‏14/7/21 در انجمن اخبار فناوری

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪

    تاریخ عضویت:
    ‏29/7/15
    ارسال ها:
    21,341
    تشکر شده:
    99,380
    امتیاز دستاورد:
    148
    جنسیت:
    مرد
    واتساب و امکان انتخاب کیفیت عکس و ویدئوهای ارسالی
    [​IMG]


    واتیاپ با فشرده سازی خودکار تصاویر و ویدئوها هنگام ارسال، کیفیت محتوای تصویری را تا حدی کاهش می داد؛ اما حالا این اپلیکیشن از قابلیت جدیدی در نسخه بتای خود خبر داده است که کاربران می توانند تصاویر و ویدئوهای ارسالی شان را با «بهترین کیفیت ممکن» ارسال کنند.

    به گزارش انجگت ، طبق گفته وب سایت WABetaInfo، کاربران واتساپ در نسخه بتای این اپلیکیشن کیفیت تصاویر و ویدئوهایشان را هنگام ارسال می توانند انتخاب کنند. نسخه بتای واتساپ در گوگل پلی موجود است و به احتمال زیاد این قابلیت شامل گزینه های Auto و Data Saver نیز خواهد بود. بدین ترتیب کاربر امکان انتخاب از بین سه حالت فشرده سازی برای صرفه جویی در مصرف داده و ارسال با بهترین کیفیت ممکن یا حالت خودکار خود اپلیکیشن را خواهد داشت.

    [​IMG]

    [​IMG]

    احتمال می رود این قابلیت در حال توسعه به صورت عمومی نیز منتشر شود؛ اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست. با توجه به اینکه معمولا واتساپ تنظیمات یکسانی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS را پیش می برد، ممکن است این قابلیت برای نسخه iOS این اپلیکیشن نیز ارائه شود.

    این برای کاربرانی خبری خوش محسوب می شود که از برنامه های پیام رسان معمول و پیش فرض در گوشی های موبایل برای به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها استفاده نمی کنند. به نظر می رسد علاوه بر این قابلیت به زودی ویژگی پشتیبانی هم زمان از چند دستگاه را در این اپلیکیشن شاهد خواهیم بود.