1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

آزمون آیلتس آنلاین راهکاری شبیه سازی شده و پیشرفته

شروع موضوع توسط amir9v ‏10/7/21 در انجمن زبان خارجی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏9/5/21
    ارسال ها:
    9
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    در این روزهای کرونایی یکی از دغدغه های داوطلبین آزمون آیلتس این است که با ادامه دار بودن این شرایط و عدم برگزاری کلاس ها و آزمون های شبیه سازی شده بصورت حضوری چه جایگزینی مناسب است. مناسبترین راهکار مانند دیگر حوزه های آموزشی استفاده از حالت آنلاین است و آزمون آیلتس آنلاین می تواند هم بعنوان شبیه ساز و هم بصورت امتحانی نهایی عصای دست آزمون گیرندگان و مربیان این حوزه باشد.


    در این مقاله سعی خواهیم کرد تا از مزایا و معایب اینگونه آزمون ها بعنوان آلترناتیوی برای آزمون های حضوری تحلیلی داشته باشیم تا این مسئله هرچه بیشتر و پیشتر از قبل روشن شود. در ابتدا باید این به این نکته اشاره شود که هر طرحی در ابتدا دچار آزمون و خطا خواهد شد و بدون ایراد نخواهد بود.


    از مزایای اینگونه برگزار نمودن آزمون میتوان به موارد زیر اشاره کرد:


    با آزمون آیلتس آنلاین همه جا و در هر لحظه بیاموزید و آزموده شوید

    دوره های آنلاین آیلتس و آزمون آیتلس آنلاین می تواند به صورت روشی جدید فراگیرتر از همیشه در خدمت آموزش و تربیت داوطلبین برای آمادگی هر چه بیشتر قبل از آزمون اصلی باشد. گاهی پیش می آید که داوطلب با شرایطی غیر از شرایط مطالعاتی دچار چالش های بیشتری می شود که با رایج شدن اینگونه آزمون ها برآیند کاری اینگونه داوطلبان نیز بهتر خواهد شد.


    [​IMG]


    صرفه جویی در هزینه ی برگزاری

    از فواید آزمون آیلتس آنلاین میتوان به برگزاری آن تحت هر شرایطی و در هر نقطه از دنیا و تنها با چند کلیک اشاره کرد. برگزاری آزمون های شبیه سازی شده و یا خود آزمون اصلی بدون نیاز به حضور در مراکز آزمون یکی از مهمترین ویژگی های آنلاین بودن اینگونه آزمون هاست.


    از دیگر فواید آن تصحیح راحت تر آزمون آیلتس آنلاین و در کسری از ثانیه و اطلاع دقیق آزمون دهنده از دو تا از مهارت های چهارگانه ی آیلتس یعنی درک مطلب و آزمون شنیداری است.


    هزینه ی برگزاری اینگونه آزمون ها معمولا کلان است که با وجود شرایط آنلاین می توان هزینه ها را تا حد زیادی کاهش داد و در نتیجه از میزان مبلغ پرداختی داوطلبین هم کاسته خواهد شد.


    استرس کمتر

    شاید دوستانتان به شما گفته باشند که شما انگلیسی خوب صحبت می کنید، یا شاید همیشه در مدرسه در مسابقه ها خوب عمل کنید. اما آیا واقعاً سطح خود را می دانید؟ وقتی در آزمون آیلتس شرکت می کنید ، با استانداردهای دقیق جهانی آیلتس سنجیده می شوید.


    یکی از مهمترین دلایل برتری برگزاری آزمون آیلتس آنلاین می تواند کاهش استرس آزمون دهنده باشد که تا حد زیادی می تواند بر روی نمره ی واقعی داوطلب اثرگذار باشد.


    یکی از معدود معایب آزمون های غیر حضوری از جمله آزمون آیلتس آنلاین می تواند امکان قطع ارتباط ما بین آزمون دهنده و گیرنده باشد که تهدیدی بواقع جدی است. اما مورد دیگری که باید بیشتر به آن فکر کرد عدم نظارت حضوری فرد ناظر و امکان تقلب برخی از افراد است.


    این تهدید یا اصطلاحا باگ موجود در طراحی آزمون های آنلاین می تواند تا حد زیادی کیفیت آزمون را مورد تهدید قرار دهد و نتیجتا موردی برای صرفه نظر کردن مسولین برگزاری آزمون باشد.


    و اما در نهایت...
    با انجام آزمون آیلتس آنلاین و پذیرفتن تمام شرایط پیش رو شما یک گواهینامه دریافت خواهید کرد که به طور گسترده ای شناخته شده است. با شرکت در آزمون، شما یک گزارش آزمون دریافت خواهید کرد که توسط هزاران موسسه در سراسر جهان از جمله شرکت ها، دانشگاه ها ، ارگان های حرفه ای و سازمان های دولتی شناخته شده و پذیرفته شده است.


    مهارت های زبان انگلیسی خود را ارتقا می دهید. برخی از دانش آموزان تمایل دارند مهارت های خاصی را نسبت به دیگران ترجیح دهند. وقتی در آزمون آیلتس شرکت می کنید، در هر چهار مهارت یعنی شنیدن، خواندن، نوشتن و گفتن امتحان می شوید. بنابراین اگر می خواهید خوب عمل کنید باید همه آنها را تمرین کنید.


    [​IMG]


    شما دانش بهتری از زبان انگلیسی مورد نیاز خود را کسب خواهید کرد. اگر در آزمون آیلتس آنلاین آکادمیک شرکت کنید، با نوع زبان مورد نیاز برای تحصیل در دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی بیشتر آشنا می شوید.


    انگیزه شما برای ادامه تحصیل بیشتر خواهد بود زیرا هدف مشخصی خواهید داشت. اگر اهداف و اهداف مشخصی ندارید ، به تعویق انداختن مطالعه برای یک روز دیگر بسیار آسان است. شرکت در یک آزمون آیلتس انگیزه ای برای مطالعه سخت و بهبود زبان انگلیسی به شما می دهد.


    اما نکته ی دیگری که باید به این مورد اشاره شود این است که خواه آزمون آیلتس آنلاین برگزار شود یا بصورت حضوری، شما باید بالاترین آمادگی ممکن را داشته و حفظ نموده و خود را با تمام چالش های پیش رو بخصوص در این ایام آماده کنید تا بتوانید در همان مرتبه ی اول صاحب مدرک معتبری مانند این مدرک شوید.


    IELTS ، مخفف International English Language Testing System ، یک آزمون جهانی زبان انگلیسی است. بسیاری از افراد آگاه هستند که داشتن نمره آیلتس مناسب یکی از راه های اثبات مهارت زبان انگلیسی برای ورود به دانشگاه های برتر است ، اما آیا می دانید نمرات آیلتس توسط دولت ها و ارگان های حرفه ای برای مهاجرت و ثبت نام حرفه ای نیز استفاده می شود؟


    بنابراین کسب نمره مناسب آیلتس به دلایل مختلف برای بسیاری از افراد مهم است. ممکن است بدانید که برای تحقق کار یا جاه طلبی های تحصیلی خود باید نمره آیلتس مشخصی کسب کنید و ممکن است با مطالعه در این آزمون در تلاش برای رسیدن به آن هدف باشید.


    شرایط کرونایی به رغم اینکه تهدید جدی محسوب می شوند، اما به عنوان یک قاعده کلی در دل هر تهدید فرصت هایی نیز نهفته است. از وجود این بحران که امیدواریم هر چه زودتر پایان یابد، استفاده کنید. شاید تغییراتی که این ویروس به ویژه در حوزه آموزش آنلاین ایجاد کرده است، ماندگار باشد.


    با استفاده از خدمات آنلاین در بخش های مختلف از جمله آزمون های آیلتس می توانید مسیر پیشرفت خود را هموارتر سازید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏10/7/21