1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

چگونه مانتو مناسب انتخاب کنیم؟

شروع موضوع توسط mis.rozita ‏4/7/21 در انجمن مد و فشن

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏4/7/21
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    [​IMG]
    سوال معمول برای دختران این است که چگونه کت بپوشیم؟ کدام مانتو بیشتر به ما می آید؟ چرا نمی توانیم مورد مناسب را پیدا کنیم؟

    ممکن است برای شما اتفاق افتاده باشد که هنگام خرید کت با دوست خود دوست داشته باشید ، اما به سراغ شما نمی آید و بیشتر به دوستتان می آید. شما مشکلی ندارید ، فقط مدل و مدل آن مانتو برای اندام شما طراحی نشده است.

    هماهنگی و سبک زیبا باعث تأثیرگذاری بیشتر شما می شود. اگر گران ترین لباس ها را دارید اما اصول استفاده از آنها را نمی دانید ، مطمئناً نمی توانید ظاهر زیبایی برای خود ایجاد کنید.

    بدون شک بیشترین سهم لباس زن ایرانی مانتو است که با روسری یا شال ، شلوار ، کیف و لوازم جانبی همراه است. اگر شما درگیر پوشیدن و چگونگی تنظیم لباس هستید ، تا پایان این مقاله با ما باشید.

    متناسب با اندام خود بپوشید
    خوب ، یکی از مهمترین مواردی که باید هنگام انتخاب مانتو در نظر بگیرید بدن شماست. ممکن است یک کت زیبا انتخاب کنید ، اما هر کاری کنید مناسب شما نخواهد بود. تنها مشکلی که در این قسمت وجود دارد متناسب نبودن لباس با بدن شماست. شما باید فرم بدن و متناسب با آن را انتخاب کنید.

    برای انتخاب کت فرم های زیر بدن را در نظر بگیرید:

    خانمهای قد بلند:

    اگر قد بلندی دارید نکات زیر را برای خرید کت فراموش نکنید:

    اندازه مانتو: از مانتوهای کوتاه خودداری کنید و مانتوهایی را انتخاب کنید که تا زانوان شما باشند. البته اگر قد بلند و لاغر هستید می توانید از کت های بسیار بلند نیز استفاده کنید. کتهای خیلی کوتاه قد و پاها را خیلی بلند نشان می دهند.

    شلوار: همان رنگ کت و شلوار را انتخاب نکنید زیرا قد شما را بلندتر نشان می دهد. بهتر است رنگ شلوار خود را با کت دیگری انتخاب کنید. این باعث می شود کوتاهتر به نظر برسید و مانند یک خط مستقیم و بلند به نظر نرسید.

    کتهای گشاد: کتهای گشاد برای خانمهای قد بلند توصیه نمی شود. این مانتوها باعث حجیم به نظر رسیدن مردم می شوند.

    یک پیشنهاد: برای اینکه قد شما مناسبتر به نظر برسد ، باید مانتویی را انتخاب کنید که توجه فرد را از قد شما منحرف کرده و بیشتر به منحنی ها و برجستگی های بدن توجه کند. کت های کمر تنگ بدن شما را بهتر نشان می دهد.

    زنان لاغر و کوتاه قد:

    اگر قد کوتاهی دارید ، باید مانتویی را انتخاب کنید که قد شما را نشان دهد. نکات زیر را برای انتخاب مانتو فراموش نکنید:

    قد مانتو: مانتوهای خیلی بلند برای خانم های کوتاه قد مناسب نیستند. این کت ها باعث می شوند کوتاهتر به نظر برسید. بهتر است از کت هایی که تا زانو دارند استفاده کنید.

    مانتوهای گشاد: مانتوهای گشاد به خانم های کوتاه قد توصیه نمی شود زیرا قد کوتاه تری دارند و اندام هایی چاق نشان می دهند.

    پیشنهاد: بهتر است از کتهای ساده و اندام استفاده کنید. مانتوهایی با نوارهای باریک عمودی قد شما را نشان می دهد ، بنابراین این خطوط را فراموش نکنید.
    خانم هایی با شکم بزرگ:

    انتخاب مانتو برای خانم هایی که شکم بزرگی دارند کمی مشکل است. برای انتخاب مانتو به موارد زیر توجه کنید:

    پیشنهاد: برای اینکه شکمتان کوچک تر دیده شود از مانتوهای چپ و راستی استفاده کنید.

    مانتوهایی که نباید استفاده کنید: مانتوهایی که در قسمت کمر دارای چین یا پلیسه هستند مناسب شما نیستند چون توجه را به شکم می برند.

    خانم هایی با سینه بزرگ:

    اگر سینه های بزرگی دارید باید مانتو را طوری انتخاب کنید که توجه ها به سمت سینه نرود. در کل به موارد زیر توجه کنید:

    مانتوهایی که نباید بپوشید: از مانتوهایی که سینه را بزرگ نشان می دهند دوری کنید مثل مانتوهایی که در دو طرف دکمه دارند. مانتوهایی که دارای طرح یا برش در سینه هستند برای شما مناسب نیست.

    پیشنهاد: در استایلتان از لوازم جانبی که نگاه ها را به خودش جذب می کند از جمله شال و کفش های زیبا استفاده کنید.

    رنگ ها را درست انتخاب کنید

    انتخاب رنگ مانتو کلیدی ترین نکته در استایل است اما باید همه جوانب را برای انتخاب رنگ در نظر بگیرید. رنگ مانتو در مرحله اول باید به پوست صورتتان بخورد.

    در مرحله بعدی رنگ را بر حسب اندامتان استفاده کنید به عنوان مثال اگر درشت اندام هستید از رنگ هایی که به چشم می زند استفاده نکنید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏4/7/21
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏25/9/21
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    گردشگر
    دقیقا مانتو زمانی زیبایی خودش خیلی خوب نشون میده که با توجه به فرم بدن انتخاب بشه مخصوصا مدل مانتو مجلسی که با قیمت بالاتری میخریم اگر درست انتخاب نکنیم هم تو ذوقمون میخوره هم پول مون الکی خرج کردیم
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏2/1/22
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏6/4/22
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    آزاد
    خرید مانتو مجلسی از آن دسته خریدهایی می باشد که به علت نوع پارچه و طرح آن حساسیت بالایی در انتخاب آن وجود دارد. در بین تمامی مزون های موجود در تهران که به فروش مانتوهای مجلسی و لباس های مجلسی می پردازند مزون فاریون عبایا وارد کننده مانتوهای مجلسی از کشور امارات و دبی می باشد که توانسته تمامی سلیقه های خانم های محترم ایرانی را پوشش دهد.
    این مزون به مشتریان خود احترام گذاشته و از آنجایی که بسیاری از خانمها برای خرید لباس بخصوص مانتو مجلسی دوست دارند که قبل از خرید حتما آن را پرو کنند تا از انتخاب مدل و رنگ خود مطمئن شوند و با آرامش خاطر بیشتری خرید کنند امکان حضور در مزون با رعایت نکات بهداشتی را فراهم کرده و شما در پرو انواع مانتوها هیچ گونه محدودیتی ندارید.
    در این مزون انواع مدل مانتوهای مجلسی کارشده و ساده موجود می باشد که شما به سلیقه خود می توانید انتخاب کنید علاوه بر آن این مانتوها جوری طراحی شده اند که به همراه لباس زیر مانتو و شال می باشد که شما در ست کردن آن هم دیگه نگرانی نخواهید داشت امیدواریم از خرید خودرضایت داشته باشید و مشتری خوب ما باقی بمانید

    [​IMG]
     
  4. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏21/10/15
    ارسال ها:
    16,333
    تشکر شده:
    74,288
    امتیاز دستاورد:
    149
    جنسیت:
    زن
    تاپیک های همنام ادغام شدند