1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

با 10 مورد از بهترین هتل‌های تهران آشنا شوید

شروع موضوع توسط sarahsn ‏4/7/21 در انجمن ایران

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏4/7/21
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    [​IMG]

    تهران شهری شلوغ و گذرگاه تجاری ایران است که روزانه میزبان افراد عادی و تاجران مختلفی از سراسر ایران و حتی دنیا می‌باشد. اگر بگوییم تهران شلوغ‌ترین و پر رفت‌وآمدترین شهر ایران است به هیچ وجه اغراق نکرده‌ایم. اما مانند هر شلوغ دیگری، بسیاری از این مسافرین داخلی و خارجی به مکان مناسبی برای اسکان نیاز دارند. در این مطلب قصد داریم شما را با 20 مورد از بهترین هتل‌های تهران آشنا کنیم.

    وجود مراکز تجاری بزرگ، دفاتر مرکزی شرکت‌های شناخته شده ایرانی و خارجی و بازارهای رنگارنگ و همیشه شلوغ در این شهر باعث شده است تا جریان جابه‌جایی مسافران به تهران تقریبا هیچگاه متوقف نشود! در چنین شرایطی، هتل‌ها با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی باید مهیا شده باشند تا مسافرین خارجی و تاجرین شناخته شده امکان اسکان چند روزه را در شهر تهران داشته باشند.

    بهترین هتل های تهران
    خوشبختانه تهران یکی از شهرهایی است که هتل‌های زیادی در آن احداث شده و با توجه به سطح بودجه و خدماتی که برایتان اهمیت دارد می‌توانید در آنها اقامت خوبی را تجربه کنید. در ادامه به 10 مورد از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های تهران اشاره می‌کنیم.

    هتل ویستِریا
    یک هتل 5 ستاره و لوکس که در میدان قدس و خیابان دربند احداث شده است. نزدیکی به متروی تجریش، دسترسی فوق‌العاده خوبی را برای این هتل 5 ستاره فراهم کرده است. از جمله مراکز گردشگری نزدیک به این هتل می‌توان به کاخ نیاوران، کاخ سعدآباد، موزه سینما، موزه جهان‌نما و مراکز تجاری متعدد مانند پلادیوم، ارگ، قائم و مراکز تفریحی نظیر درکه، دربند و پیست اسکی شمشک اشاره کرد.

    این هتل جدیدا و در سال 1398 افتتاح شده و دارای 8 طبقه منفی و 12 طبقه مثبت است. بیش از 100 اتاق استاندارد با تختخواب‌های دَبِل و تویین، کانکت، اتاق کینگ، سوئیت پرزینت و سوئیت ویستریا در این هتل در دسترس مراجعین قرار دارند.

    امکانات گسترده‌ای در این هتل لوکس ارائه می‌شود که از جمله می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، مجموعه ورزش‌های آبی، سالن بدنسازی، سالن همایش و تالار عروسی، استخر، سونا بخار و سرو غذاهای مختلف به صورت 24 ساعته اشاره کرد. همچنین برخی از اتاق‌های هتل ویستریا به جکوزی مجهز هستند. پارکینگ هتل نیز ظرفیت میزبانی از 100 خودرو را ارائه می‌دهد.

    هتل اسپیناس پالاس
    لوکس‌ترین و گران‌ترین دو واژه‌ای است که خیلی ساده می‌توان این هتل را با آنها توصیف کرد. یک هتل 5 ستاره در سطح بسیار بالا که در سال 1394 در منطقه سعادت آباد تهران احداث شده است. مسافرین در این هتل به 21 طبقه و 400 اتاق و سوییت دسترسی دارند و نمای بیرونی و داخلی ساختمان هتل اسپیناس پالاس آنقدر باشکوه و چشم‌نواز است که بسیاری به آن لقب کاخ داده‌اند!

    تختخواب‌های بسیار نرم و راحت، حمام و سرویس‌های بهداشتی مدرن و مجهز، دستگاه‌های چای‌ساز و قهوه‌ساز، روم سرویس 24 ساعته و اینترنت بی‌سیم پرسرعت تنها بخشی از امکانات این هتل مجهز به حساب می‌آیند.

    اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس در استانداردهای مختلفی مانند دبل، تویین، خانوادگی رویال، خانوادگی رویال بالکن‌دار و سوییت جونیور و پرزیدنت به مراجعین ارائه می‌شوند.

    هتل ایبیس
    ایبیس یکی از بهترین و معروف‌ترین هتل‌های فرودگاهی تهران است که در کنار هتل نووُتل (Novotel) احداث شده است. این هتل دارای 11 طبقه مختلف است و برای مسافرینی که قصد دارند قبل و بعد از پرواز اقامت سریع و بدون دردسری داشته باشند بهترین گزینه محسوب می‌شود.

    این هتل 4 ستاره تحت نظر مجموعه هتل‌های اکور فرانسه در سال 1394 در نزدیکی ترمینال اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی راه‌اندازی شده است. مسافرین در این هتل به 196 اتاق با امکانات مناسبی نظیر یخچال، تلویزیون و اینترنت بی‌سیم پرسرعت دسترسی دارند.

    هتل ایبیس همچنین دارای رستوران، سالن ورزشی، استخر، کافی‌شاپ، صندوق امانات، خودپرداز، صرافی و سالن همایش است.

    هتل پارسیان آزادی
    هتل پارسیان آزادی یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های لوکس و 5 ستاره تهران است که از سال 1370 زیر نظر مجموعه پارسیان قرار گرفته و در طول چند دهه فعالیت همواره کیفیت بالایی را به مشتریان خود ارائه داده است. این هتل از شهرت بسیار خوبی برخوردار است و بسیاری از مسافرین بین‌المللی هتل پارسیان آزادی را در اولویت‌های اصلی خود برای اقامت قرار می‌دهند.

    این هتل از دو برج شرقی و غربی با 25 طبقه و مجموعا 432 اتاق و 50 سوییت تشکیل شده است و مانند بسیاری از هتل‌های لوکس دیگر در تهران، نمایی زیبا از کوه‌های البرز و خیابان‌های مناطق شمالی تهران را در دسترس مراجعین قرار می‌دهد.

    اتاق‌های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع مدرن، صندوق امانات، مینی بار و سیستم اعلام حریق بهره می‌برند. هتل پارسیان در بزرگراه شهید چمران و تقاطع یادگار امام واقع شده است.

    هتل هما
    هتل 5 ستاره هما در نزدیکی میدان ونک احداث شده و دسترسی خوبی به مناطق شمالی و مرکزی شهر تهران را برای مسافرین فراهم می‌کند. از ویژگی‌های جذاب این هتل می‌توان به منوهای متنوع برای وعده صبحانه اشاره کرد. علاوه بر این، در اطراف رستوران نیز رستوران‌های مختلفی واقع شده است که اگر قصد اقامت طولانی مدت دارید، می‌توانید وعده‌های ناهار یا شام خود را در آنجا میل کنید.

    هتل پرشین پلازا
    یک هتل 5 ستاره دیگر تهران که در سطح قیمتی پایین‌تری قرار دارد. این هتل کاملا نوساز و در خیابان سهروردی واقع شده است. پرشین پلازا برای مدیران، تاجرین و افرادی که قصد تجربه یک اقامت حرفه‌ای و استاندارد را دارند، یک گزینه بسیار خوب است. این هتل دارای 11 طبقه است و سوییت‌های مجلل را در دسترس مشتریان قرار می‌دهد.

    هتل پارسیان اوین
    این هتل 4 ستاره در سال 1348 در منطقه بسیار خوش آب‌وهوای ولنجک احداث شده است. مدیریت این هتل در اواخر سال 1387 بازسازی‌های اساسی را انجام داد تا همه چیز برای میزبانی عالی و با کیفیت از مسافرین مهیا باشد.

    در هتل پارسیان اوین 150 اتاق و سوییت وجود دارد و مراجعین به امکاناتی مانند رستوران‌ها، کافی‌شاپ، فروشگاه‌های پوشاک، اتاق ویژه معلولین، آژانس مسافرتی، قنادی و سالن کوه نور دسترسی دارند. این هتل در بزرگراه شهید چمران و تقاطع یادگار امکان واقع شده است.

    هتل پارسیان استقلال
    یکی از هتل‌های 5 ستاره مشهور تهران که در گذشته با نام رویال هیلتون شناخته می‌شد. این هتل در سال 1341 راه‌اندازی شده و 552 اتاق و سوییت مختلف را در قالب دو برج شرقی و غربی به مراجعین خود ارائه می‌دهد.

    هفت رستوران، دو کافی‌شاپ، فروشگاه‌های لوکس، خشک‌شویی، صندوق امانات، فروشگاه کت و شلوار و پارکینگ بزرگ از جمله امکانات ارائه شده در این هتل هستند. هتل پارسیان استقلال در تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولی‌عصر واقع شده است.

    هتل لاله
    هتل لاله برای افرادی که قصد اقامتی راحت و دسترسی خوب به مراکز تجاری و بزرگراه‌های اصلی تهران را دارند یک گزینه بسیار عالی است. این هتل 5 ستاره در سال 1349 در نزدیکی پارک لاله احداث شد و با 13 طبقه و 380 اتاق و سوییت مختلف آماده پذیرایی از مسافرین است.

    از امکانات ارائه شده در این هتل می‌توان به اینترنت بی‌سیم پرسرعت، آژانس، بانک، کافی‌شاپ، انواع رستوران و خشک‌شویی اشاره کرد. هتل لاله در خیابان فاطمی واقع شده است.

    هتل آپارتمان تاج محل
    یکی از لوکس‌ترین هتل آپارتمان‌های تهران که در بلوار ملاصدرا واقع شده و سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است. معماری جذاب این هتل با الهام از تمدن ایرانی و هندی، بسیاری از مسافرین را برای اقامت در این هتل ترغیب می‌کند.

    هتل آپارتمان تاج محل دارای 8 طبقه است و مجموعا 80 اتاق را در دسترس مراجعین قرار می‌دهد. موقعیت مکانی هتل (بزرگراه همت) باعث می‌شود تا مسافرین به راحتی به نقاط مختلف شهر تهران به خصوص مناطق شمالی دسترسی خوبی داشته باشند. رستوران هندی در این هتل آپارتمان یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آن است که توصیه می‌کنیم حتما امتحانش کنید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏4/7/21
    mohammad.rez1 از این پست تشکر کرده است.
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏21/2/23
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    کارشناس گردشگری
    چند ماه پیش که به تهران رفتم هتل هما رو از سایت هتل یابان رزرو کردم و واقعا از امکانات و خدمات هتل راضی بودم