1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

معنی کارت های تاروت

شروع موضوع توسط sanazhabibi ‏29/6/21 در انجمن دیدنی و شنیدنی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏26/5/21
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    [​IMG]

    فنجان
    نماد فنجان در کارت های تاروت با میزان احساسات ضمیر یا نفس سر و کار دارد، یعنی درباره عشق، احساسات و روابط سخن می گوید. خال فنجان در فال تاروت، به این اشاره دارد که شما بیشتر با قلبتان می اندیشید تا با عقلتان، و در نتیجه پاسخ های خودجوش و واکنش های همیشگی شما به موقعیت های مختلف را منعکس می کند.

    کارت های فنجان همچنین با خلاقیت، رمانتیسم، فانتزی و خیال نیز در ارتباط است.
    جنبه ی منفی خال فنجان در فال تاروت، احساساتی بودن افراطی و یا بی تفاوتی و بی احساس بودن کامل است. علاوه بر این، داشتن انتظارات غیرواقعی و خیالات محال نیز از جمله ابعاد منفی خال فنجان است.

    کارت های فنجان در فال تاروت معمولا بیانگر نشان ستاره شناسی آب- یعنی برج های ماهی، سرطان و عقرب هستند. به طور کلی افرادی که در فال تاروت فنجان برایشان نمایان می شود، عموما اشخاصی از برج های فلکی مذکور می باشند که شخصیتی احساسی، هنری و خلاق دارند.

    شمشیر
    دسته کارت های شمشیر نشانگر سطح عقلی ضمیر می باشد که حول محور ذهن و هوش متمرکز است. نماد شمشیر، کیفیت حضور ذهن شما را در افکار، رفتارها و باورهایتان انعکاس می دهد.
    خال شمشیر معمولا به شکل شمشیری دو سر کشیده می شود که سمبل تعادل بین عقل و قدرت است، و اینکه این دو عنصر چطور می توانند ابزار نیکی و یا بدی شوند. درواقع شمشیر برای داشتن نتیجه ی مثبت، باید توسط روان ( نماد عصا ) و احساس ( نماد فنجان ) به تعادل برسد. کارت های شمشیر تاروت مرتبط با عنصر باد است، به این معنی که با عمل، تغییر، نیرو، قدرت ، اراده، شجاعت و تضاد سر و کار دارد.

    بعد منفی نماد شمشیر شامل خشم، گناه، قضاوت بی رحمانه، فقدان ترحم و آزار و اذیت لفظی و ذهنی می باشد.
    هنگامی که در فال تاروت برای فردی شمشیر ظاهر می شود ، عموما آن شخص دارای نشان فلکی دلو، ترازو و یا جوزا است. این اشخاص باهوش، با ملاحظه، منطقی و اجتماعی هستند و علاقه دارند دنیا را با تجزیه و تحلیل تجربه کنند.
    از طرف دیگر این افراد می توانند شخصیتی بی رحم، سلطه گر و سخت گیر داشته باشند.

    [​IMG]

    سکه
    دسته کارت های سکه تاروت در ارتباط با سطح فیزیکی و یا بیرونی ضمیر است. بدین معنا که اموری مانند وضعیت سلامت، اوضاع مالی، کار و… را می سنجد. در واقع کارت های سکه در تاروت وابسته به غرور، عزت نفس و خودشناسی هستند.

    سکه در فال تاروت، سمبل بعد مادی زندگی، مانند شغل، تجارت، فقر، پول و دارایی های دنیوی دیگر است. جنبه ی مثبت خال سکه در تاروت، ظهور، تحقق، اثبات و سعادت است. جنبه های منفی این نماد، متصرف بودن، طمع کاری و مادی گرایی بیش از حد است.

    سکه در فال تاروت وابسته به عنصر خاک می باشد که نشان فلکی آن برج های ثور، دوشیزه و جدی هستند. زمانی که در فال فردی سکه مشاهده شود، به احتمال قریب به یقین آن شخص دارای یکی از نشان های ستاره شناسی ذکر شده است. این افراد، حرفه ای و کاری، متواضع و سخاوتمند هستند و دوست دارند که دنیایی فیزیکی، واقعی و ملموس را تجربه کنند.

    عصا
    نماد عصا در کارت های تاروت وابسته به انرژی، معنویت، الهام، عزم راسخ، قدرت، شهود، خلاقیت، اراده و توسعه، و ایده های ی اولیه و در حقیقت دانه هایی است که زندگی از آنها نشأت می گیرد.
    کارت عصا در فال تاروت، سطح معنویت ضمیر را ارزیابی می نماید و چیزی را که در هسته وجودتان برایتان اهمیت دارد نمایان می کند. این دسته از کارت های تاروت شخصیت، نفس، اشتیاق و انرژی شخصی شما را آشکار می کند.

    نکات منفی کارت های عصا در تاروت، شامل وهم و خیال، رفتارهای خودپسندانه، فقدان هدف و یا احساس پوچی می شود.

    کارت عصا در تاروت به عنوان عنصر آتش شناخته می شود که مربوط به برج های فلکی حمل، قوس و لئو می باشد. اگر هنگام فال، برای شخصی نماد عصا دیده شود، به احتمال بسیار زیاد آن فرد متولد یکی از برج های فلکی مزبور است. از ویژگی های شاخص این افراد می توان به صفاتی همچون کاریزماتیک، پر انرژی، گرم و با روحیه اشاره کرد.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏29/6/21