1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بهترین سرویس کتری قوری

شروع موضوع توسط niladecor ‏29/6/21 در انجمن آشپزخانه

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏29/6/21
    ارسال ها:
    10
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    حرفه:
    فروشگاه لوازم دکوری و آشپزخانه
    سرویس کتری قوری یکی از پر استفاده‌ترین لوازم آشپزخانه است که به صورت روزانه از آن برای تهیه دم‌نوش‌های مختلف و چای استفاده می‌کنیم.

    کتری و قوری در جنس‌های مختلفی در دسترس است که با طراحی‌های جدید و فوق‌العاده زیبا در صورتی که متناسب با طراحی آشپزخانه شما انتخاب شده باشد، می‌تواند زیبای خاصی به آشپزخانه شما بدهد.
    [​IMG]

    بهترین سرویس کتری و قوری چی خوبه؟

    سرویس کتری و قوری آشپزخانه این روزها در طراحی‌های زیبا از جنس استیل و چینی ساخته می‌شود. برخی از این ست‌ها به شکلی هستند که از هر دو جنس در آنها استفاده شده و برخی دیگر نیز صرفا یا استیل و یا چینی هستند. مهم‌ترین مسئله که در خرید کتری و قوری باید به انها توجه کنید استفاده از جنس مرغوب و کیفیت ساخت است.

    گاها می‌بینیم که کتری‌های ساخته شده دارای شیر آب هستند اما به دلیل اینکه کیفیت خوبی ندارند با نشتی آب یا رسوب بستن در آن مواجه می‌شویم.

    همان‌طور که می‌دانید برای مهیاکردن یک چای خوش‌طعم و خوش‌عطر، اولین قدم استفاده از ست کتری و قوری با کیفیت ساخت عالی است.

    قوری اگر از جنس مناسبی برخوردار نباشد، طعم چای را ناخوشایند و رنگ آن را کدر و تیره می‌کند. این محصول دارای طراحی بسیار شیک و مستحکم است که جلوه‌ای زیبایی به آشپزخانه شما می‌بخشد.

    راهنمای خرید کتری قوری جدید و شیک

    نکات مهم خرید کتری قوری جدید و شیک که باید قبل از خرید بدانید:

    • میزان گنجایش کتری و قوری
    • جنس بدنه کتری قوری
    • جنس دسته های کتری و قوری
    • وجود فیلتر در کتری قوری
    • هارمونی رنگی کتری و قوری
    • قیمت خرید ست کتری و قوری
    [​IMG]

    خرید کتری قوری جدید و شیک

    خرید کتری و قوری جدید و شیک برای هر خانه ای الزامی است اما باید توجه داشته باشید که حتما کتری قوری مناسبی را برای خود خریداری نمایید. در هنگام خرید حتما به سایز، جنس و مشخصات کتری و قوری دقت داشته باشید. این موارد در قیمت این محصول نیز موثر خواهد بود.

    نیلا دکور امکان خرید انواع مدل کتری قوری ارزان و نیز سایر لوازم خانه و آشپزخانه نظیر قالیچه آشپزخانه ، ظروف پذیرایی ، روفرشی کشدار ، پرده اتاق خواب ، روتختی کودک و بزرگسال و … را بصورت اینترنتی فراهم نموده است.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏29/6/21
    Magenta از این پست تشکر کرده است.