1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

کی‌روش - برانکو؛ همدستی دو دشمن این بار علیه فوتبال ایران!

شروع موضوع توسط Anoosh ‏18/6/21 در انجمن ورزشی

  1. کاربر ویژه ゚・*.✿کاربر فعال✿.*・゚ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏18/4/19
    ارسال ها:
    8,741
    تشکر شده:
    27,488
    امتیاز دستاورد:
    118
    جنسیت:
    مرد
    رسانه‌های عراقی از مذاکره فدراسیون فوتبال این کشور با کارلوس کی‌روش خبر داده‌اند.

    [​IMG]
    شکست تیم ملی فوتبال عراق برابر ایران باعث شد تا همه چیز بر علیه کاتانچ شود. رسانه‌ها و کارشناسان ورزشی در عراق از عملکرد کاتانچ در تیم راضی نیستند و خواستار اخراج این مربی اسلوونیایی شدهاند.

    روزنامه بغداد الیوم هم از احتمال زیاد اخراج کاتانچ سخن به میان آورد و تاکید کرد که کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران جدی ترین گزینه فدراسیون فوتبال برای جایگزینی کاتانچ است.

    بغداد الیوم نوشت: وزیر ورزش و جوانان قصد دارد که مربی بزرگی را برای هدایت تیم در دور بعد انتخابی جام جهانی انتخاب کند. بعضی از منابع در گفت و گویی که با ما داشتند اعلام کردند که کارلوس کی‌روش نزدیک ترین گزینه برای هدایت تیم است.

    با توجه به اینکه عمان و عراق در دور بعدی رقابت های مقدماتی جام جهانی ممکن است در گروه ایران قرار بگیرند، دو مربی ای که پیش از این ۳ بار ایران را به جام جهانی برده اند این بار ماموریت اصلی شان جلوگیری از صعود ایران خواهد بود.اتفاقی جالب توجه که بستگی به تصمیم کی روش و البته قرعه ایران خواهد داشت.
     
    f@rid69، abedkz، m naizar و 2 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏6/7/21
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    ورزشکار
    با تشکر از شما بابت ارائه این مطلب مفید.
    همونطور که اشاره کردید، هنوز توافقاتی صورت نگرفته و باید منتظر تصمیم کارلوس کیروش موند. اما اگر توافقاتی هم انجام بشه باید به قضیه حرفه ای نگاه کنیم، همونطور که پرطرفدارترین فوتبالیست های جهان هم تیم های خودشون رو عوض می کنن و مقابل تیم سابق خودشون بازی می کنن. اگر توی ایران به فوتبال، حرفه ای تر نگاه کنند تمامی حواشی تموم میشه و تمرکز روی فوتبال واقغی قرار میگیره.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏10/7/21