1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

آگوئرو: تصور می کنم لیونل مسی در بارسلونا می ماند

شروع موضوع توسط n@der ‏31/5/21 در انجمن لیگهای اروپا

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏20/5/15
    ارسال ها:
    4,316
    تشکر شده:
    20,155
    امتیاز دستاورد:
    150
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]

    انتظار دارم همیش فیکس باشم؛

    مراسم معارفه سرخیو آگوئرو، مهاجم جدید و 33 ساله بارسلونا برگزار شد.

    به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز سرخیو آگوئرو، ستاره جدید و آرژانتینی بارسلونا در تست های پزشکی این باشگاه شرکت کرده و ساعتی قبل برای بستن قراردادی دو ساله راهی باشگاه شد. سرخیو آگوئرو در ادامه و به رسم همیشگی برای گرفتن عکس های یادگاری و معارفه وارد استادیوم نوکمپ شد تا اولین تصاویر از این مهاجم 33 ساله روی چمن ورزشگاه اختصاصی بارسا منتشر شود.

    در ادامه سرخیو آگوئرو حرف های خود را شروع کرد: وقتی پیشنهاد بارسلونا رسید تردید نکردم و البته هیچ بازیکنی تردید نمی کند. وقتی جوان تر بودم هم بارسلونا خواهان جذب من بود. همه ما می دانیم که پپ گواردیولا از زمانی که به سیتی آمد سبک فوتبال متفاوتی را اجرا کرده است. گواردیولا می خواهد که همیشه توپ را حفظ کنید و این مهم بوده و باعث پیشرفت و من و کل تیم شد.

    من هر روز با لیونل مسی صحبت می کنم، اما نمی توانم به شما بگویم که در مورد چه چیزی حرف می زنیم. آخرین پیام او تبریک بود. ما همدیگر را خیلی می شناسیم و من مسی را از زمانیکه پسر بچه می شناختم. حالا قرار است هر روز با مسی تمرین کنم و این موضوع خوشحال کننده است. تصور می کنم او در بارسلونا خواهد ماند.

    تبلیغات

    گرفتن میزبانی کوپا آمریکا از آرژانتین؟ تازه متوجه این موضوع شدم و البته آمریکای جنوبی روزهای بدی را سپری می کند. اگر آنها چنین تصمیمی گرفته اند به این دلیل است که آرژانتین روزهای خوبی را سپری نمی کند. فکر می کنم تصمیم خوبی بود و اکنون بیایید ببینیم چه خواهد شد.

    پیام آگوئرو به هواداران؟ ما می دانیم که بارسلونا هر ساله برای فتح عناوین مبارزه می کند و من برای رسیدن به این هدف به اینجا آمده ام. امیدوارم در پایان فصل هواداران بارسلونا خوشحال باشند.

    احتمال بازگشت پپ به بارسا؟ همانطور که گفتم ، من حق ندارم در این مورد صحبت کنم. گواردیولا قراردادی دو ساله با سیتی دارد و من شخصی نیستم که باید در مورد سرمربی صحبت کنم.

    بالاترین انگیزه برای آمدن به بارسا؟ خود بارسا و حضور در این باشگاه، جایی که باشگاه بهترین بازیکن جهان است. به هیچ وجه انتظار ندارم همیشه در ترکیب ثابت باشم و من به هم تیمی هایم احترام می گذارم.

    ابتدا خوان لاپورتا صحبت کرد: "سرخیو به بارسلونا خوش آمدی. حضور شما به عنوان بازیکن بارسا باعث افتخار است. من می خواهم از مادر، شریک زندگی و پسرت بنیامین که اینجا هستند تشکر کنم.

    ما بازیکن بزرگی مثل آگوئرو را جذب کرده ایم و روز بزرگی است. من اطمینان دارم که هواداران خوشحال هستند، زیرا ما بازیکن بزرگی را جذب کردیم. وقتی بازیکنی را می بینیم که تلاش زیادی برای آمدن به بارسا می کند، از آن قدردانی می کنیم. آگوئرو بازیکنی با اعتماد به نفس زیادی است و ما به چنین چیزی است در بارسلونا نیاز داریم.

    [​IMG]
    آیا این انتقال برای جلب رضایت مسی است؟ خرید آگوئرو به این دلیل است که او یک بازیکن آماده و استثنایی است. ما یک تیم کاملا رقابتی می خواهیم. این اولین انتقال از سری خریدهایی است که شما خواهید دید و البته طبیعتا ما می خواهیم مسی به کار خود در بارسلونا ادامه دهد. ما به کومان گفته بودیم که آگوئرو را جذب خواهیم کرد.

    -سرخیو آگوئرو 32 ساله سومین بازیکن مسنی است که به بارسلونا ملحق می شود. بالاتر از او لیلی تورام 34 ساله و دیمیتریو آلبرتینی 33 ساله قرار دارند.

    -سرخیو آگوئرو اولین خرید دوران خوان لاپورتاست. احتمالا تا چند روز پیش رو جذب جینی واینالدوم، اریک گارسیا و ممفیس دیپای همه به صورت رایگان نهایی خواهد شد.

    -هواداران بارسلونا در توئیتر خواهان پس گرفته شدن شماره 9 از مارتین برایثویت و اهدای آن به خرید جدید باشگاه هستند.

    -سرخیو آگوئروی آرژانتینی پس از انجام تست های پزشکی به کشور خود سفر می کند تا اردوی تیم ملی آرژانتین برای مقدماتی جام جهانی و کوپا آمه ریکا ملحق شود

    [​IMG][​IMG][​IMG]
    -سرخیو آگوئرو در اولین واکنش بعد از قطعی شدن انتقال با بارسلونا گفت: "فکر کنم که تصمیم درستی گرفتم و این یک گام رو به جلو برای من بود.

    [​IMG]
    او در ادامه گفت: از نظر من در حال حاضر کیلیان امباپه بهترین مهاجم دنیاست. البته شما باید لیونل مسی را کنار بگذارید چرا که من معتقدم او در تاریخ بهترین است."

    [​IMG]
    -آگوئرو سالها با لئو مسی در آرژانتین زوج خط حمله را تشکیل داده بودند و حالا آنها در بارسا همبازی هستند. مسی و آگوئرو کنار هم طلای المپیک در پکن 2008 و قهرمانی جام جهانی زیر 20 سال در سال 2005 را به دست آوردند.

    مهاجم آرژانتینی شنبه گذشته آخرین بازی خود با لباس منچسترسیتی در آخرین دقایق فینال لیگ قهرمانان اروپا را مقابل چلسی انجام داد و حالا به بارسلونا پیوست.

    [​IMG]
    -اکانت رسمی باشگاه بارسلونا نیز هنگام اعلام خبر قطعی شدن انتقال سرخیو آگوئرو، لحظه گلزنی او در سال 2011 برابر کویینز رنجرز پارک و گزارش خاص مارتین تایلر را یادآوری کرده و به این شکل ورود این مهاجم باتجربه را اعلام کرده است.

    -آگوئرو تا به حال 16 بار مقابل بارسا بازی کرده است (11 بازی با اتلتیکو و پنج بار با سیتی) و شش گل به ثمر رسانده است.

    -بارسا در سال 2014 نیز سعی در جذب آگوئرو داشت، اما این اتفاق رخ نداد و بارسلونا برای خرید لوئیز سوارز اقدام کرد.
     
    M @ H @ K و m naizar از این پست تشکر کرده اند.