1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

خلاصه داستان فیلم بدون تاریخ بدون امضا

شروع موضوع توسط keyvan5280 ‏29/5/21 در انجمن بخش دانلود

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏25/5/21
    ارسال ها:
    14
    تشکر شده:
    5
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    شاید از خودتان می پرسید داستان فیلم بدون تاریخ بدون امضا چیست؟ داستان فیلم این است که دکتر کاوه نریمان که در پزشکی قانونی کار می‌کند با یک موتورسیکلت تصادف می‌کند. پدر و پسر سوار بر موتور ظاهرا آسیبی نمی‌بینند و دکتر در عوض با دادن مبلغی پول به پدر سعی در تمام کردن ماجرا می‌کند. آن‌ها علی‌‌رغم اصرار دکتر نریمان برای رفتن به بیمارستان، به خانه می‌روند.

    فردای آن روز دکتر نریمان در محل کار جسد پسربچه‌ای را می‌بیند که ساعت سه نصفه شب به علت مسمومیت غذایی به بیمارستان برده شده و مرده است. دکتر متوجه می‌شود که همان پسر دیشب است که با آنها تصادف کرده. شک می‌کند که شاید تصادف علت مرگ او بوده.

    آزمایشگاه پزشکی قانونی علت مرگ را مسمومیت غذایی اعلام می‌کند. پدر خانواده درفیلم بدون تاریخ بدون امضا به دلیل بی‌پولی، مرغ مرده برای غذایشان خریده که باعث مرگ پسرش شده. به دلیل عذاب وجدانش سراغ فروشنده مرغ‌ می‌رود و در درگیری باعث مرگ فروشنده شده و به زندان می‌افتد. دکتر متوجه می‌شود که احتمال جابجایی مهره گردن پسر هم می‌تواند سبب مرگش شده باشد. او تصمیم به نبش قبر پسر برای معاینه مجدد جسدش می‌گیرد. پس از معاینه علت مرگ او را جابجایی مهره گردن تشخیص می‌دهد.

    در ادامه فیلم بدون تاریخ بدون امضا دکتر نریمان در دادگاه به عنوان متهم شناخته می‌شود. در راه بازگشت از دادگاه، همسر دکتر از او می‌پرسد چرا جزئیاتی که منجر به تبرئه شدنش می‌شده مثل مراجعه نکردن پسر به بیمارستان در شب تصادف را در دادگاه نگفته، دکتر نریمان جوابی نمی‌دهد. در آخر همسر او می‌پرسد که آیا پسر واقعا به دلیل جابجایی مهره گردن مرده یا مسمومیت غذایی؟ دکتر نریمان در جواب این پرسش سکوت می‌کند و قصه با این سوال تمام می‌شود.
    دانلود فیلم
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.