1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

نحوه تعویض موتور جاروبرقی

شروع موضوع توسط golia70 ‏14/4/21 در انجمن بازارچه انجمن

  1. کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏22/2/21
    ارسال ها:
    208
    تشکر شده:
    19
    امتیاز دستاورد:
    18
    جنسیت:
    زن
    [​IMG]
    تعویض موتور جاروبرقی

    جاروبرقی، وسیله ای است که همیشه با آن گرد و غبار ها را از بین می بردیم یا به عبارتی تمیز می کردیم. این وسیله برقی در هر برند و مارکی که در بازار عرضه شود نیازمند مراقب و نگهداری شدید می باشد بنابراین تصمیم داریم در این مقاله آموزش 0 تا 100 چگونگی تعویض موتور جاروبرقی را به شما آموزش بدهیم. در واقع یاد بگیریم که چگونه آن را در منزل و به راحتی عوض کنیم. برخی از افراد تجربه چنین کارهایی را دارند و برخی دیگر به دلیل این که فکر می کند انجام این کار طاقت فرسا می باشد دست به چنین اقداماتی نمی زنند. با ما برای پی بردن به راحتی کار همراه باشید تا خودتان تصمیم گیرنده چنین موضوعی باشید و به نتیجه درستی دست پیدا نمایید.

    برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان با نمایندگی تعمیرات تخصصی جاروبرقی سامسونگ تماس بگیرید.

    اکر کاربران این سوال را از ما پرسیده اند آیا اصلا امکان این موضوع وجود دارد که بتوانیم موتور را در منزل خودمان و به آسانی عوض نماییم؟ به همین جهت در این راستا تیم تحقیقات ما تصمیم گرفتند تا به شما همه چیز را توضیح دهند تا به حقیقت ماجرا پی ببرید. پاسخ به سوال مثبت می باشد و برای این کار نیاز به وسیله خاصی ندارید تنها با در دست داشتن یک پیچ گوشتی و انبردست می توانید این موضوع را درک کنید که موتور جاروبرقی جدید را جایگزین قبلی نمایید. چگونه؟ به این صورت که موتور این وسیله برقی بر خلاف سایر اجزاء آن مثل رله ها به گونه ای جایگذاری شده است که به آسانی و فورا قابل جدا شدن است و اصلا سختی خاصی را به همراه ندارد. تنها توصیه ما به شما عزیزان این است که پیش از انجام هر گونه کاری یاد بگیرید که چگونه می توان موتور آن را باز کنیم!




    آموزش عوض کردن یک موتوری مانند موتور جاروبرقی تنها در چند مرحله
    [​IMG]
    1. اولین چیزی که برای ما اهمیت فراوان دارد میزان مکش دستگاه می باشد اگر چنین نکته ای را در نظر داشته باشید که مشکلی در آن وجود ندارد، به سراغ امر دیگری می رویم یعنی برس،لوله، خرطومی این اجزاها به مشکلی بر نخورده باشند یا معیوب و گرفته نباشند. اگر در چنین حالاتی شما شاهد این قبیل مسائل بودید، دریابید که عیب از مکش است و موتور جاروبرقی را باید فورا عوض کنید.
    برای نمونه ***** آن را از دستگاه جدا نمایید، قاب جارو را با باز کردن پیچ هایش جدا و باز کنید، سپس با اتصال سیم ها موتور مکش را از جایگاهش بیرون کشیده و سیم های موتور را خارج و در نهایت آن را از جایگاهش در آورید. وقتی که از خارج کدن آن اطمینان حاصل پیدا کردید، به سمت بیرون آن را بکشانید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏14/4/21