1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

علت جرقه زدن مایکروفر و راه های جلوگیری از آن

شروع موضوع توسط golia70 ‏14/4/21 در انجمن بازارچه انجمن

  1. کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏22/2/21
    ارسال ها:
    213
    تشکر شده:
    20
    امتیاز دستاورد:
    18
    جنسیت:
    زن
    [​IMG]


    علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟؟؟ این مقاله به شما کمک می کند تا با علت ها و دلیل های جرقه زدن مایکروویو آشنا شوید و حتی در مورد راه حل ها و ترفند های جلوگیری از آن نیز با شما صحبت خواهیم کرد تا در این زمینه نیز اطلاعاتتان بالا برود حتما تاکید می کنیم که تا انتهای مقاله با ما همراه باشید چون قرار است مطالب بسیار مفیدی را با شما در میان بگذاریم و مشکل های پیش آمده را بررسی نماییم. در واقع جرقه زدن چگونه اتفاق می افتد؟ سوال های متداولی را کاربران از ما می پرسند که همه آن ها در این مقاله سود مند در اختیارتان قرار گرفته شده است. مطمئنا از همراهی با ما پشیمان نمی شوید.

    علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    هر معلولی یک علتی دارد بنابراین علت جرقه زدن این وسیله برقی نیز علت های خاص خودش را دارد. در این بخش و بخش ها دیگر می خواهیم بیشتر، مفصل تر و کامل تر در این باره به این موضوع بسیار مهم بپردازیم و طبیعتا چنین چیزی یک امری طبیعی است که هر دستگاهی می تواند با هر برند و مارکی خرابی های لازم را داشته باشد. پس همه این ها نشان دهنده این نیست که سیستم ما کیفیت پایین یا جنس خوبی ندارد. برای نمونه خرابی لامپ مگنترال، وجود جسم فلزی داخل دستگاه، نچرخیدن سینی مایکروفر و … از جمله دلیل های شایعی است که می تواند نشان دهنده و سبب بروز جرقه دستگاه برقی خانه و آشپزخانه شما باشد.

    چه موقع مایکروفر جرقه خواهد زد؟
    [​IMG]
    در ابتدای کار باید به شما بگوییم که جرقه زدن مشکل یا امری نیست که بتوانید به سادگی از آن عبور کنید چون شاید سبب اتفاق های دیگری همچون آتش سوزی یا حتی برق گرفتگی نیز بشود پس به شما یاد می دهیم که اگر در منزل یا در محیط کارتان بودید چه اقداماتی انجام دهید یا دلیل این گونه مشکلات از چیست؟ به عبارت های زیر که در مورد زمان جرقه زدن می باشد بسیار دقت کنید این موارد عبارتند از:

    • قرار گرفتن هر نوع جسم یا شیء فلزی در درون دستگاه
    • آسیب دیدن دیواره عایق مایکروفر یا خرابی آن
    • آسیب دیدگی یا خراب شدن صفحه میکا که در اصطلاح به آن خرابی پوشش انتشار امواج نیز می گویند.
    • خرابی لامپ مگنترال
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏14/4/21
  2. صب و اجرای سیستم‌های اعلام حریق، در بیشتر ساختمان‌ها، انبارها، کارخانه‌ها، هتل‌ها و مکان های دیگرانجام می‌شود تا اگر آتش‌‌سوزی در این اماکن رخ داد بلافاصله توسط سیستم اعلام و اطفا حریق سیستم هشدار داده شود