1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

رونمایی از نخستین تصویر فصل دوم «گاندو» | نام سریال نوروزی شبکه سه «لوتی» است یا «گاندو ۲»؟

شروع موضوع توسط saddaf ‏17/3/21 در انجمن اخبار فرهنگی

  1. کاربر مفید

    تاریخ عضویت:
    ‏3/7/15
    ارسال ها:
    655
    تشکر شده:
    3,051
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    مجتبی امینی، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «لوتی» در صفحه رسمی خود در توییتر نخستین تصویر از این سریال را با هشتگ «گاندو» منتشر کرد تا مشخص شود «لوتی» ادامه سریال جنجالی جواد افشار است.

    [​IMG]
    گروه سینمایی هنرآنلاین: در شرایطی که پیش‌تر هر نوع ارتباط رسمی میان «لوتی» با «گاندو» انکار می‌شد اما با نزدیک شدن به زمان پخش تازه‌ترین تجربه کارگردانی جواد افشار، تهیه‌کننده این سریال ترجیح داد از عبارت و هشتگ «گاندو» به جای نام اصلی آن استفاده کند. به این ترتیب، به نظر می‌رسد مدیران تلویزیون و شبکه سه به احتمال زیاد آن را با نام «گاندو ۲» روانه آنتن نوروزی کنند.

    امینی که در جریان پخش فصل اول «گاندو» به شدت زیر فشار برخی رسانه‌ها و افراد بود، همان زمان هم از عزم جدی خود و تلویزیون برای تولید ادامه داستان جاسوس و نفوذ خبر داد. تهیه‌کننده فصل‌های اول و دوم «گاندو» از هشتگ‌های جاسوس و سربازان گمنام هم کنار تصویر وحید رهبانی در صحنه‌ای از سریال تازه استفاده کرد تا به نوعی زیرپوستی به حال و هوای «گاندو ۲» هم اشاره کرده باشد.

    گروه تولید فصل دوم «گاندو» در سکوت کامل خبری کار آماده‌سازی آن را به سرانجام رساندند تا از حاشیه‌ها در امان بمانند و امروز به شکل رسمی از نخستین تصویر آن رونمایی کردند.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.