1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

رقابت مایکروسافت با کروم با بروزرسانی سریع تر اچ

شروع موضوع توسط m naizar ‏14/3/21 در انجمن فناوری

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪

    تاریخ عضویت:
    ‏29/7/15
    ارسال ها:
    21,265
    تشکر شده:
    98,877
    امتیاز دستاورد:
    148
    جنسیت:
    مرد
    رقابت مایکروسافت با کروم با بروزرسانی سریع تر اچ
    [​IMG]


    مایکروسافت از اواخر سال ۲۰۲۱ روند به روزرسانی مرورگر اج را به بازه های زمانی چهار هفته ای تغییر خواهد داد. انتظار می رود تغییرات زمان بندی به روزرسانی از اج ۹۴ شروع شود که ماه سپتامبر عرضه می شود.

    اوایل ماه جاری گوگل اعلام کرد با انتشار نسخه ی ۹۴ مرورگر کروم در سه ماهه ی سوم سال ۲۰۲۱، روند به روزرسانی های کروم را سریع تر می کند. ناگفته نماند در حال حاضر هر شش هفته یک بار نسخه ی نهایی و باثبات کروم منتشر می شود. دو مرورگر کروم و اج براساس کرومیوم طراحی شده اند؛ به همین دلیل، مایکروسافت هم می تواند مدت به روزرسانی اج را کاهش دهد.

    دراین بین، مایکروسافت به این موضوع اشاره کرده است که بازه چهارهفته ای برای به روزرسانی مرورگر اج شاید برای همه ایدئال نباشد و براساس گزارش وب سایت انجکت ، مشتریان تجاری اج امکان خواهند داشت به روزرسانی ها را در بازه زمانی طولانی تر دریافت کنند که هر هشت هفته یک بار خواهد بود.

    این گروه از کاربران همچنان به روزرسانی های امنیتی را هفتگی دریافت می کنند. همچنین، گوگل پیشنهادی به سازمان ها ارائه می دهد. تغییر بازه ی زمانی به روزرسانی مرورگرهای اج و کروم باعث شده است این مرورگرها بتوانند به مرورگر فایرفاکس برسند. اوایل سال ۲۰۲۰، فایرفاکس اعلام کرده بود بازه ی زمانی به روزرسانی این مرورگر را به هر چهار هفته یک بار تغییر داده است.

    زومیت
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.