1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

رازهای عجیب و شگفت انگیز درباره مردان

شروع موضوع توسط Anoosh ‏12/3/21 در انجمن سبک زندگی

  1. کاربر ویژه ゚・*.✿کاربر فعال✿.*・゚ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏18/4/19
    ارسال ها:
    8,402
    تشکر شده:
    26,290
    امتیاز دستاورد:
    118
    جنسیت:
    مرد
    حقایق زیادی درباره مردان وجود دارد. برخی از آن‌ها آنقدر عجیب هستند که به سختی می‌توان آن‌ها را باور کرد. مرد‌ها موجودات پیچیده‌ای هستند، هرچند به اندازه زن‌ها پیچیده نیستند، اما رازهایی که درباره آن‌ها می‌گوییم می‌تواند فکرتان را تغییر دهد. مرد‌ها هیجان دنبال کردن زن‌ها را دوست دارند و خودشان را در مسیریابی فوق العاده می‌دانند. با این حال هزاران راز درباره مردان فرهنگ‌های مختلف و بخش هایی از جهان وجود دارد که برخی از آن‌ها درمورد بیشترشان مشترک است.

    وقتی صحبت از عشق و رابطه می‌شود، زنان و مردان متفاوت از هم رفتار می‌کنند. در حالی که زنان دقیقا می‌دانند که مردان چه می‌خواهند، مرد‌ها به حدس زدن و جزئیات مختصری از آنچه زنان می‌خواهند اکتفا می‌کنند. تفاوت‌های ما زیاد است، اما همین تفاوت‌ها پیوند میان زن و مرد را ارزشمند می‌کند. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا مرد‌ها کوررنگ هستند و زن‌ها نیستند؟ یا چرا مرد‌ها از نظر فنی و کارهای دستی بهتر از زنان هستند؟ احتمالا این روش دنیاست برای اینکه به ما نشان دهد ما همواره به هم نیاز داریم. هنوز هم به این فکر می‌کنید که این راز‌ها چیست؟ پس این مطلب را دنبال کنید.

    مرد‌ها کوررنگ هستند

    شاید (اگر مرد هستید) تا به حال متوجه نشده باشید، اما دختر یا همسرتان بهتر از شما رنگ‌ها را تشخیص می‌دهد. به این دلیل که زنان در واقع رنگ‌های بیشتری نسبت به مردان می‌بینند. یادتان باشد دفعه بعدی که درباره یک رنگ باهم اختلاف نظر پیدا کردید احتمالا شما اشتباه می‌کنید و شاید نیاز باشد عذرخواهی کنید. طبق تحقیقات، مرد‌ها نسبت به زن‌ها در تشخیص رنگ ضعیف‌تر عمل می‌کنند. تحقیقی که توسط دانشگاه مریلند انجام شد، نشان داد که توانایی دیدن رنگ قرمز فقط در کروموزوم ایکس یافت می‌شود. این یعنی زنان در شناسایی رنگ‌ها بهتر عمل می‌کنند.

    [​IMG]


    مرد‌ها عاشق رهبری هستند

    ممکن است بگویید مردان امروزی بیشتر به زنان تحصیل کرده و بااعتماد به نفس علاقه دارند. طبق تحقیقاتی که در آمریکا روی ۵۶۰۰ نفر انجام شد، ۹۰ درصد مردان با اینکه زنان به آن‌ها پیشنهاد بیرون رفتن بدهند مشکلی نداشتند. اما بیشتر مردان هنوز ترجیح می‌دهند در رابطه شریک غالب باشند. هر چند پیشنهاد دادن یک دختر، هر مردی را سرحال و مغرور می‌کند، اما آن‌ها ترجیح می‌دهند خودشان غالب و حاکم بر رابطه باشند.

    [​IMG]



    مردان فریبکار ضریب هوشی پایین تری دارند

    فریبکار و حقه باز کلماتی هستند که زنان به شوهران بی وفا و دروغگوی خود نسبت می‌دهند. طبق تحقیقات دانشمندان، مردان خیانتکار ضریب هوشی پایین تری دارند. طبق تحقیقی که در مدرسه علوم سیاسی و اقتصادی لندن انجام شد، مردان باهوش زنان خود را کمتر فریب می‌دهند. این نظریه بیان می‌کند که در مورد وفاداری و صداقت، مردانی که زنان خود را فریب می‌دهند و به آن‌ها خیانت می‌کنند به احتمال زیاد احمق‌تر هستند.

    [​IMG]



    مرد‌ها یک سوم عمرشان را در حال نگاه کردن به زن‌ها هستند

    ممکن است خنده دار به نظر برسد، اما این حقیقت از نظر علمی درباره مردان ثابت و آزمایش شده است. طبق این بررسی، مردان نزدیک به ۴۳ دقیقه در روز را صرف نگاه کردن به ۱۰ زن مختلف می‌کنند. این یعنی ۲۵۹ ساعت یا حدود ۱۱ روز در سال. این نظرسنجی که روی ۳۰۰۰ نفر انجام شد نشان داد که این اتفاق بیشتر در سوپرمارکت‌ها می‌افتد. دفعه بعدی که به سوپرمارکت محله تان رفتیدسعی کنید بیشتر مراقب نگاه دیگران باشید.

    [​IMG]


    مردان شش بار در روز دروغ می‌گویند

    طبق تحقیقات انجام شده مردان شش بار در روز دروغ می‌گویند. این میزان دو برابر بیشتر از زنان است. مردان در مورد اینکه کجا هستند، چه کار می‌کنند و با چه کسی بودند حتی اگر نیاز نباشد دروغ می‌گویند.

    [​IMG]


    مردان بیشتر مستعد سرطان هستند

    سرطان پروستات دومین سرطان شایع در مردان بعد از سرطان ریه است. در آمریکا، سرطان ریه در درجه اول قرار دارد و مردان بیشتری را نسبت به زنان می‌کشد. در حالی که از هر شش مرد یک مرد سرطان پروستات دارد، اما از هر سی و شش مرد یک نفر در اثر این سرطان می‌میرد. طبق تحقیقات، تشخیص و پیشگیری‌های اولیه می‌تواند به شکست این بیماری کمک کند؛ بنابراین اگر چکاپ‌های پزشکی را نادیده می‌گرفتید وقت آن است که سری به پزشکتان بزنید.

    [​IMG]


    قراردادن لپتاپ روی ران باعث ناباروری می شود

    این راز شگفت انگیز، اما واقعی است. قرار دادن لپ تاپ روی پا، تعداد اسپرم‌ها را کاهش می‌دهد. پس اگر تصمیم دارید روزی پدر شوید لپتاپ را به جای پا روی میزتان قرار دهید. طبق تحقیقات، اسپرم‌ها نمی‌توانند در دمای بیشتر از دمای بدن زنده بمانند. قرار دادن لپتاپ روی ران اسپرم‌ها را در خطر گرمای بیش از حد قرار می‌دهد و تعدادشان را کاهش می‌دهد.

    [​IMG]


    مرد‌ها شش ماه از عمرشان را در حال اصلاح صورتشان هستند

    طبق تحقیقات دانشمندان، مردان به طور متوسط شش ماه از عمرشان را (بستگی به طول عمرشان) در حال تراشیدن ریش خود هستند. آن‌ها تقریبا هر روز قبل از رفتن به محل کار ریش خود را اصلاح می‌کنند. اگر فکر می‌کنید زنان زمان بیشتری صرف آراستن خود می‌کنند می‌توانید یک بار منتظر دوستتان که در حال تراشیدن ریشش است بمانید.

    [​IMG]


    مردان کچل قوی‌تر و جذاب‌تر هستند

    تا به حال به این فکر کرده اید که چرا بروس ویلیس این قدر جذاب است؟ یک تحقیق به تازگی نشان داده که مردان میانسالی که به طور طبیعی طاس می‌شوند جذاب‌تر به نظر می‌رسند. چیزی که زمانی نشان دهنده ریزش موی ژنتیکی و سالخوردگی بود اکنون نشانه قوی، جذاب و باهوش بودن است. اگر مردی با موی بلند هستید باید فکری به حال خودتان کنید، چون این روز‌ها کچلی پرطرفدارتر است.

    [​IMG]


    سیگار کشیدن موجب ناتوانی جنسی در مردان می شود

    این یکی جای شک ندارد. هرچه بیشتر سیگار بکشید ناتوان‌تر می‌شوید. اگر سیگاری هستید و می‌خواهید در اتاق خواب سیگار بکشید، ممکن است مجبور شوید سیگار را ترک کنید. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که سیگار کشیدن می‌تواند یکی از دلایل ناتوانی جنسی باشد.

    [​IMG]


    میانگین قد مردان ۱۱.۴ سانتیمتر از میانگین قد زنان بلندتر است

    همه ما زوج‌های عجیبی که مرد بسیار بلندتر از زن است را دیده ایم. به هرحال زیبایی در چشم بیننده است و نمونه‌های زیادی از این زوج‌ها در روابط هالیوود هم وجود دارد. طبق تحقیقات میانگین قد مردان ۱۱.۴ سانتیمتر بلند از میانگین قد زنان است. دلیل اینکه زنان به دنبال مردان بلندتر هستند احتمالا ژنتیکی است. اما آیا زنانی که با مردان کوتاه‌تر از خود هستند ممکن است واقعا عاشق همسر خود نباشند؟ مطالعاتی که درباره اولویت‌های قد مردان و زنان انجام شد این کلیشه را تایید کرد و مردان نسبت به زنان با انعطاف بیشتری نسبت به قد برخورد می‌کنند.

    [​IMG]



    مرد‌ها با سرعت کمتری با زنان راه می‌روند

    مرد‌ها وقتی عاشق زنی شوند همه چیز را حرکت آهسته می‌بینند. سرعت راه رفتن یک شخص به طور طبیعی انرژی مورد نیاز او برای حرکت را حداقل می‌کند و با وزن و طول پا‌ها ارتباط دارد. این یعنی مردان به طور طبیعی سریع‌تر از زنان راه می‌روند. طبق تحقیقات انجام شده در دانشگاه سیاتل، مرد‌ها و زن‌ها نباید با هم راه بروند. زیرا اگر این کار را کنند، یک نفر باید انرژی بیشتری مصرف کند و از آنجا که پیاده روی طولانی یکی از کارهای عاشقانه است می‌توانید تصور کنید که وقتی تصمیم می‌گیرید با هم راه بروید یک نفر چه زجری را باید تحمل کند.

    [​IMG]



    مرد‌ها هم می‌توانند شیر دهند

    حتما این را تجربه نکرده اید، اما مرد‌ها می‌توانند مثل زن‌ها شیر دهند، با این تفاوت که مردان تحت شرایط خاصی شیر می‌دهند. اما آیا این پدیده به صورت طبیعی اتفاق می‌افتد؟ بله، و این اتفاق درمورد انسان از هر پستاندار دیگری محتمل‌تر است. با این حال نیاز نیست بترسید، بعید است که بدنتان شروع به تولید شیر کند. مردان و زنان هر دو غدد پستانی دارند، تفاوت در شیردهی با تاثیرات هورمونی دوران بلوغ و پس از بارداری ایجاد می‌شود. در مردان، سطح هورمون‌ها به طور طبیعی هرگز به سطحی که برای شیردهی نیاز است نمی‌رسد، اما در صورت فراهم شدن هورمون ها، شیردهی مردان هم کاملا ممکن است.

    [​IMG]



    مردان دو برابر زنان عرق می‌کنند

    اگر فکر می‌کردید که دلیل بوی وحشتناک زیر بغلتان در پایان روز این است که هنوز یک محصول زیبایی مناسب پیدا نکرده اید، اشتباه می‌کنید. مرد‌ها دو بربر زن‌ها عرق می‌کنند. عجیب است که زن‌ها غدد عرق بیشتری دارند، اما کمتر از مردان عرق می‌کنند، زیرا غدد عروقی مردان عرق بیشتری تولید می‌کند.

    [​IMG]


    مردان بیشتر مستعد خودکشی هستند

    طبق تحقیقات زنان سه برابر بیشتر از مردان اقدام به خودکشی می‌کنند، اما مردان در خودکشی چهار برابر موفق‌تر از زنان عمل می‌کنند. بیش از نیمی از خودکشی‌های آمریکا با اسلحه انجام می‌شود و اسلحه اولین انتخاب مردان است. زنان سم را به اسلحه ترجیح می‌دهند و نیمی از موارد، مصرف بیش از حد دارو را انتخاب می‌کنند که کمتر منجر به مرگ می‌شود. مطالعات خودکشی نشان می‌دهد برای جلوگیری از خودکشی باید تفاوت‌های متناقض مردان و زنان را در نظر بگیریم.

    [​IMG]

    منبع برترین ها
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.